әлеуметтік білім бакалавры
Халықаралық қатынастар
6B03101
Әлемдік саясат факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Дүниежүзі тарихы
Шет тілі
60 (Каз.) 60 (Орыс.)
1500000 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
1500000 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-емтихан тапсырудың негізгі стратегияларын үйрету, халықаралық талаптар көлемінде сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту, грамматиканы үйрену, сөздік қорын кеңейту, жазу дағдыларын жетілдіру. Курс IELTS тестін тапсыру құрылымын, талаптары мен стратегияларын зерделеуге; тыңдау дағдыларын дамытуға; оқу дағдыларын дамытуға, үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істеуге; сөйлеу дағдыларын дамытуға; жазу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында интеграцияның негізгі теориялары, қазіргі әлемдегі аймақтық интеграцияның сипаты, әртүрлілігі мен ауқымы, аймақтық интеграциялық процестердің динамикасы мен тарихы қарастырылады. Өңірлік интеграцияның әртүрлі тәжірибелерін салыстыруға және салыстыруға ерекше көңіл бөлінеді, сондай-ақ қолданыстағы интеграциялық келісімдер қаралады. Студенттер аймақтық интеграцияның экономикалық және саяси алғышарттарын анықтап, олардың одан әрі дамуын болжай алады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-студенттердің академиялық мәтіндерді дайындау дағдыларын дамыту (тақырып пен дәлелді, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау, зерттеу әдістерін таңдау) және зерттеу нәтижелерін ұсыну. Ақпарат көздерімен жұмыс істеуге және плагиат мәселесіне ерекше назар аударылады. Курсты оқу нәтижесінде студент мақсаттарды, міндеттерді тұжырымдай алады, зерттеу тақырыбы мен әдістерін таңдауды дәлелдей алады, академиялық мәтіндер дайындайды, зерттеу нәтижелерін ұсына алады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-студенттердің академиялық мәтіндерді дайындау дағдыларын дамыту (тақырып пен дәлелді, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау, зерттеу әдістерін таңдау) және зерттеу нәтижелерін ұсыну. Ақпарат көздерімен жұмыс істеуге және плагиат мәселесіне ерекше назар аударылады. Курсты оқу нәтижесінде студент мақсаттарды, міндеттерді тұжырымдай алады, зерттеу тақырыбы мен әдістерін таңдауды дәлелдей алады, академиялық мәтіндер дайындайды, зерттеу нәтижелерін ұсына алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты ақпараттық технологиялар арқылы ақпараттарды жіберу және жинау тәсілдерін, ақпараттарды өңдеу және сақтау, іздеу әдістері, процестерді талдау және сыни бағалау мүмкіндіктерін қалыптастыру болып саналады.<br/> Бағдарламаны меңгеру нәтижесінде білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:<br/> ақпараттық-коммуникациялық технологияның даму тенденциялары мен мазмұнын, тағайындалуын түсіндіру, нақты мәселелерді шешу үшін айрықша тиімді технологияны таңдауды негіздеуге;<br/> ақпараттық және коммуникациялық процестерді жүзеге асыру тәсілдерін, ақпараттарды жинау, сақтау және өңдеу әдістерін түсіндіруге;<br/> негізгі компоненттер мен функцияларды, компьютерлік жүйелер мен желілер құрылымын сипаттауға;<br/> ақпараттарды сақтау, тарату мен өңдеу, іздеуге арналған мобильдік және бұлтты қызметтерді, ақпараттық Интернет ресурстарды қолдануға;<br/> ақпаратты сақтау, өңдеу, жинау және жіберуге арналған компьютерлік желі мен жүйелердің аппараттық және бағдарламалық жабдықталуын қолдануға;<br/> ақпараттарды қорғау құрылғылары мен әдістерін таңдауды негіздеу және талдауға;<br/> сандық технология көмегімен әртүрлі қызметкерлік саласына арналған деректерді басқару және талдау құрылғыларын жасауға;<br/> заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы мамандық бойынша жобалық қызметтерді қалыптастыруға.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы курстың шеңберінде студенттер күнделікті өмірді жеңілдететін ақпараттық-коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгереді және кәсіби қызметтің, ғылыми және практикалық жұмыстардың әртүрлі салаларында, өзін-өзі тәрбиелеу және басқа мақсаттарда заманауи ақпараттық технологияларды пайдалануға мүмкіндік береді. Практикалық мақсатпен қатар курс студенттердің ой-өрісін кеңейтуге, олардың жалпы мәдениеті мен білімін арттыруға ықпал ете отырып, білім беру және білім беру мақсаттарын жүзеге асырады.
5
[АБ + Емтих] (100)
Курс аясында жаһандану жағдайында әлемдік экономикалық кеңістіктегі экономика субъектілері мүдделерінің қақтығысы зерттеледі. Экономикалық қақтығыстардың пайда болуына, оларды тікелей келісімдер түрінде, сондай-ақ Халықаралық экономикалық ұйымдар мен коалициялардың әсерінен реттеу процесіне ерекше назар аударылады. Сондай-ақ, экономика субъектілерінің өз мүдделерін қорғау тетігі қарастырылуда. Студенттер қазіргі ашық және жасырын экономикалық қарама-қайшылықтарды анықтай алады, халықаралық компаниялар мен халықаралық ұйымдардың іс-қимыл логикасын экономика тұрғысынан түсінеді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс студенттерде әлеуметтік ғылымдарда пайдаланылатын негізгі сапалық және сандық әдістерді, әдістемелер мен зерттеу техникаларын жүйелі пайдалану дағдыларын (оның ішінде - арнайы бағдарламалар негізінде) әзірлеуге бағытталған. Ғылыми зерттеу бағдарламасын әзірлеуге, оның ішінде зерттеу міндеттері мен зерттеу әдістерінің арақатынасына, зерттелген әдістерді қолдана отырып ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруға және жүргізуге, сондай-ақ қойылған міндеттерге сәйкес ақпаратты іздеуге, жүйелеуге, бағалауға және логикалық талдауға ерекше назар аударылады. Курс ғылыми жобаны жүзеге асыруды, алынған нәтижелерді сыни тұрғыдан түсінуді, зерттеу есебі мен академиялық мақаланы дайындауды және таныстыруды қамтиды.
5
[АБ + Емтих] (100)
Бұл пәннің мақсаты студенттердің бойында адамның және азаматтың құқықтары мен бостандықтары жүйесі негізделетін іргелі білім мен жалпы қағидаттарды қалыптастыру болып табылады. Курс адам құқықтарының әмбебаптығын, адам құқықтары жөніндегі халықаралық конвенцияларды, адам құқықтары мен халықаралық моральды, халықаралық адам құқығының мәдениетаралық негізін, заңдылық пен құрылымдық шектеулерді түсінуге бағытталған. Курс барысында адам құқықтарын қорғау жөніндегі халықаралық және өңірлік шаралар да қаралатын болады. Бұл курс адам құқықтары және оларды қорғау шеңберінде халықаралық құжаттарды (БҰҰ Халықаралық Сотының, Халықаралық қылмыстық соттың, ЭСЖК (азаматтардың мемлекеттерге шағымдарын, құзыреттерін қарайтындығымен ерекшеленеді), бұрынғы Югославия бойынша және Руанда бойынша, Халықаралық Трибуналды, аралық соттың тұрақты палатасын, Теңіз құқығы бойынша халықаралық трибуналды, ЕурАзЭҚ сотын, Еуропалық Одақ сотын және т.б. және адамның және азаматтың құқықтық мәртебесін реттейтін қазақстандық заңнаманы зерделеуді көздейді). Осы курсты аяқтағаннан кейін студенттер халықаралық адам құқықтары мен құқықтарының негізгі тұжырымдамаларын, теориялары мен принциптерін сыни бағалай алады. Бұдан басқа, студенттер дамушы және дамыған мемлекеттердің адам құқықтарын сақтау саласындағы саясатын сыни тұрғыдан түсінетін болады.
4
РК(с оценкой)
Бағдарламаның мақсаты кәсіби қызметке даярлау үшін, болашақ еңбек қызметінде денелік жүктемелерді, жүйке-психикалық қысымдарды және жайсыз факторларды табанды өткеруге денсаулықты сақтау, нығайтуды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке тұлғалық құзыреттіліктерін және дене шынықтырудың құралдары мен әдістерін мақсатты түрде пайдалану қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.<br/> Бағдарламаны игеру нәтижелері бойынша білім алушы келесідей құзыреттіліктерді иеленеді:<br/> 1) жеке тұлғалық: өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі тұлғалық тануға даярлық пен қабілеттілік;<br/> кәсіби дене шынықтыру дағдыларын еңбек және өмірлік жағдаяттарда өз бетінше пайдалана алуға даярлық;<br/> 2) метапәнаралық:танымдық, спорттық, дене шынықтыру, сауықтыру және әлеуметтік практикада пәнаралық түсініктер мен әмбебап оқу әрекеттерін (реттеуші, танымдық, коммуникативтік) қолдану қабілеттілігі;<br/> дербес ақпараттық-танымдық қызметке даярлылық пен қабілеттілік;<br/> жарыстық қызметтің әртүрлі түрлеріне қатысу дағдыларын қалыптастыру;<br/> 3) пәндік:салауатты өмір салтын, белсенді демалыс пен бос уақытты ұйымдастыру үшін дене шынықтыру қызметінің әртүрлі формалары мен түрлерін қолдану шеберлігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында ХХ ғасырдағы Еуропа мен Америка елдерінің тарихы және жаһандану, интеграция, трансұлттандыру сияқты трендтердің әсерінен әлемнің өзгеруі жағдайындағы Батыс өркениеті дамуының қазіргі кезеңі зерттеледі. Батыстың жетекші елдерінің әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуының негізгі проблемаларын және билік құрылымдары мен жетекші саяси партиялардың ішкі және сыртқы саясатының негізгі бағыттарын қазіргі заманның сын-тегеуріндері тұрғысынан талдауға ерекше көңіл бөлінеді. Студенттер тарихи (фактологиялық және ғылыми) материалдарды қолдана отырып, Еуропа мен Америка елдеріндегі ағымдағы оқиғалар мен процестерді талдай алады, Еуропа мен Америка елдерінің өзекті мәселелерін анықтай алады: экономикалық, әлеуметтік, саяси, демографиялық, сыртқы саяси, экологиялық және олардың Еуропа мен Америка елдерінің дамуына әсерін анықтай алады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс студенттердің халықаралық қатынастар тарихы туралы түсініктерін бір-бірін алмастыратын халықаралық жүйелер тарихы ретінде қалыптастыруға арналған. Курс шеңберінде жаңа уақыттағы халықаралық қатынастар жүйесінің негізгі сипаттамалары, олардың даму заңдылықтары мен факторлары қаралатын болады. Халықаралық қатынастардың жаңа тарихының әртүрлі кезеңдеріне, жаңа уақытта халықаралық қатынастар жүйесін қалыптастыруға және дамытуға экономикалық, технологиялық, әлеуметтік, идеологиялық және географиялық сипаттағы әртүрлі факторлардың өзара әсеріне тарихи талдау жүргізілетін болады. Студент халықаралық қатынастар процесінің негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын дамыту логикасын түсінеді, сондай-ақ халықаралық қатынастар жүйелерін толық түсінеді
3
[АБ + Емтих] (100)
Жоба жетекшісінің басшылығымен жүзеге асырылатын және практикалық немесе теориялық маңызды мәселенің шешімін іздеуге бағытталған студенттердің тәуелсіз ұйымдастырылған қызметі. Студенттерге болашақ кәсіби қызметіне қажетті практикалық білім мен дағдыларды алуға, бекітуге және дамытуға мүмкіндік береді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс шеңберінде студенттер оқытушының жетекшілігімен зерттеу (жобалау) жұмысын дайындау дағдыларын пысықтайды. Курс практикалық нысанда өтеді, студенттер жеке немесе топтарда зерттеудің мақсаты мен міндеттерін қою, зерттеуді дайындау үшін материалдарды іздеу (бастапқы және қайталама көздер) дағдыларын пысықтайды. Студенттер жоба жетекшісінің басшылығымен жұмыс құрылымын қалыптастырады және жобалық жұмысты қорғау арқылы нәтижені ұсынады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс шеңберінде студенттер оқытушының жетекшілігімен зерттеу (жобалау) жұмысын дайындау дағдыларын пысықтайды. Курс практикалық нысанда өтеді, студенттер жеке немесе топтарда зерттеудің мақсаты мен міндеттерін қою, зерттеуді дайындау үшін материалдарды іздеу (бастапқы және қайталама көздер) дағдыларын пысықтайды. Студенттер жоба жетекшісінің басшылығымен жұмыс құрылымын қалыптастырады және жобалық жұмысты қорғау арқылы нәтижені ұсынады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-студенттердің топтық зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Жобалық жұмыс зерттеу бағдарламасын әзірлеуді (оның ішінде-концептуализация және операциялық); зерттеуді ұйымдастыруды және жүргізуді қамтиды. Жобалық жұмыс зерттеу нәтижелерін оқыту тілдерінің бірінде таныстыруды және оларды студенттік ғылыми конференция аясында сыни талқылауды қамтиды.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-студенттердің топтық зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Жобалық жұмыс зерттеу бағдарламасын әзірлеуді (оның ішінде-концептуализация және операциялық); зерттеуді ұйымдастыруды және жүргізуді қамтиды. Жобалық жұмыс зерттеу нәтижелерін оқыту тілдерінің бірінде таныстыруды және оларды студенттік ғылыми конференция аясында сыни талқылауды қамтиды.
5
[АБ + Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты қазақ тілінде A1 - қарапайым деңгей бойынша қазақ тілін шет тілі ретінде оқитын білім алушыларға және A2, B1, B2, C1 біліктілік деңгейіне сәйкес сөйлеу әрекетінің барлық түрлері бойынша коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби және қарым-қатынас құралы ретінде қазақ ұлттық мәдениеті тұрғысынан қазақ тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету болып саналады.<br/> Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:<br/> 1) лексиканы, грамматикалық білім жүйесін, интенцияны (ниеттерін) білдірудің прагматикалық құрамын жеткілікті көлемде білу негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын дұрыс таңдауға және пайдалануға;<br/> 2) мәтіннің нақты мазмұнын беруге, олардың тұжырымдамалық ақпаратын қалыптастыруға, бүкіл мәтіннің және оның жеке құрылымдық элементтерінің қорытынды бөлімдерін сипаттауға;<br/> 3) мәтіндегі ақпаратты түсіну, әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, қоғамдық-саяси, оқу-кәсіби салалардағы қарым-қатынас мәтіндерінің стильдік және жанрлық ерекшеліктерін түсінуге;<br/> 4) қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпарат сұрауға және хабарлауға, қатысушылардың іс-әрекеттеріне баға беруге, таным мен қарым-қатынас жағдайында әңгімелескен адамға әсер ету құралы ретінде ақпаратты пайдалануға;<br/> 5) тілдің, мәдениеттің, қарым-қатынас саласы ерекшеліктеріне сәйкес жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайларында құзыреттілік танытуға;<br/> 6) пікірталастарда этикалық, мәдени, әлеуметтік маңызы бар мәселелерді талқылауға, өз көзқарасын білдіруге, оны дәлелді түрде қорғауға, әңгімелесушілердің пікірін сыни бағалауға;<br/> 7) өзінің жеке ниеттері мен қажеттіліктерін (тұрмыстық, оқу, әлеуметтік, мәдени, кәсіби бағдарлы) жүзеге асыру, оларды этикалық жағынан дұрыс, мағыналы толық, лексика-грамматикалық және прагматикалық тұрғыда жеткілікті дәрежеде жариялау мақсатында әртүрлі қарым-қатынас салаларындағы жағдаяттарға қатыса алуға қабілетті бола алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты – білім алушыларды Қазақстан тарихы туралы объективті ұсыныммен қамтамасыз ету. Пәнді оқу нәтижесінде студент көне заманнан бүгінгі күнге дейінгі Қазақстан тарихы бойынша білімдерін көрсете алады, Қазақстанның өткен және қазіргі қоғамдық құбылыстарының, алуан түрлі тарихи және қазіргі заманғы дереккөздердің ақпаратын жан-жақты, сыни тұрғыдан талдай алады, қоғамдық даму мәселелерін өз бетінше шығармашылық тұрғыдан түсіну қабілетін дамыту біледі, отандық және дүниежүзілік тарих пен мәдениетке деген құрметін, материалдық және рухани мәдениет саласында өз республикасының және адамзаттың мұрасын сақтауға және көбейтуге ұмтылысын дамыта біледі.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-студенттердің дәлелді және сыни ойлау дағдыларын дамыту. Символдық логика бойынша практикалық сабақтар кешенінен өту (мәлімдемелерді есептеу және предикаттарды есептеу) студенттерге зерттеу сұрағы мен дәлелін тұжырымдауға, зерттеу гипотезаларын құруға және оларды дәлелдер мен теріске шығару арқылы тексеруге қажетті практикалық білім мен дағдыларды алуға, шоғырландыруға және дамытуға мүмкіндік береді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс шеңберінде мынадай мәселелер қаралатын болады: проблеманы шешу кезеңдері (проблеманы сәйкестендіру және тұжырымдау, проблеманы талдау, шешімді қабылдау және бағалау, іс-қимылды жоспарлау. Студенттерде себеп-салдарлық байланысты анықтау дағдылары (model fishbone diagram, 5 неге), креативтілік, стейкхолдерлермен жұмыс істеу, тәуекелдерді бағалау дағдылары қалыптасады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер проблемаларды шешу алгоритмін түсініп, бейімдей алады. Студенттер алған білімдері мен дағдылары негізінде ҚР сыртқы саяси бастамаларын талдап, орын алған тәуекелдерге баға бере алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс шеңберінде мынадай мәселелер қаралатын болады: проблеманы шешу кезеңдері (проблеманы сәйкестендіру және тұжырымдау, проблеманы талдау, шешімді қабылдау және бағалау, іс-қимылды жоспарлау. Студенттерде себеп-салдарлық байланысты анықтау дағдылары (model fishbone diagram, 5 неге), креативтілік, стейкхолдерлермен жұмыс істеу, тәуекелдерді бағалау дағдылары қалыптасады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер проблемаларды шешу алгоритмін түсініп, бейімдей алады. Студенттер алған білімдері мен дағдылары негізінде ҚР сыртқы саяси бастамаларын талдап, орын алған тәуекелдерге баға бере алады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында ХХ ғасырдағы халықаралық қатынастардың жүйелері мен ішкі жүйелерінің қалыптасуы мен дамуына байланысты бірқатар проблемалар, әлемдік аренада жұмыс істейтін мемлекеттер, ұйымдар мен басқа да акторлар арасындағы сыртқы саяси, экономикалық, мәдени және басқа да байланыстардың рөлі зерттеледі. Жаһандық процестердің логикасын түсінуге және халықаралық қатынастардың дүниежүзілік саяси және экономикалық жүйесін оның қазіргі заманғы тарихи және экономикалық шарттылығында дамытуға ерекше назар аударылатын болады. Алынған білім негізінде студенттер қазіргі халықаралық қатынастарды жүйелі талдау тұрғысынан талдай алады, зерттелген тарихи кезеңдегі әлемдік саясат тұрғысынан ұлы державалардың сыртқы саясатын қарастыра алады және тарихи құжаттарды қолдана алады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-студенттерде әлемнің статистикалық көрінісін қалыптастыру, статистикалық көрсеткіштермен ойлаудың маңыздылығын түсіну. Практикалық сабақтардан өтуі студенттерге статистикалық ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын игеруге, бекітуге және дамытуға мүмкіндік береді. Оқыту нәтижесінде студенттер зерттелетін кәсіпте талдаудың негізгі статистикалық әдістерін қолдана алады, статистикалық әдебиеттерді пайдалана алады, қажет болған жағдайда әлеуметтік ғылымдар саласында статистикалық зерттеулерді өз бетінше жүргізе алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста ойлау мен тілге нақты логикалық көзқарас қарастырылады, ұғымдар, пайымдаулар, тұжырымдар ойлаудың негізгі формалары ретінде, шегеру, индукция, аналогия ойлаудың ұтымды әдістері ретінде зерттеледі, формалды-логикалық ойлау және дәлелдеу дағдылары кәсіби қызметтің практикалық мәселелерін шешуде сандарды, фактілерді, тұжырымдамаларды бағалау үшін сыни ойлаудың негізі ретінде қалыптасады. Статистикалық көрсеткіштерді есептеу әдістері, регрессиялық талдау негіздері, динамика қатарларын талдау зерделенетін болады. Алынған білім негізінде студенттер өз бетінше статистикалық зерттеулер жүргізе алады, зерттелетін мамандықта талдаудың негізгі статистикалық әдістерін қолдана алады, статистикалық әдебиеттерді қолдана алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты студенттердің философияны дүниені танып-білудің ерекше формасы ретінде түсінуін қалыптастырып, олардың келешек кәсіби қызметтері аясында оның негізгі тараулары, мәселелері мен әдістері туралы тұтас білім беру.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:философияның тарихи дамуы негізінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұнын сипаттау;нақты дүниені философиялық зерделеудің ерекшелігін түсіндіру;дүниеге көзқарасты табиғи және әлеуметтік әлемді философиялық зерделеу мен зерттеудің нәтижесі ретінде негіздеу;дүниені танып-білудің ғылыми және философиялық әдістерін жіктеу;мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның ерекшеліктері мен мазмұнына түсініктеме жасау;негізгі дүниетанымдық ұғымдардың мағынасы мен рөлін адамның қазіргі әлемдегі жеке және әлеуметтік болмысының құндылықтары ретінде негіздеу;медиамәтіндер, әлеуметтік-мәдени және жекетұлғалық жағдайлардың философиялық қырларына этикалық шешімдерді қабылдау және негіздеу үшін талдау жасау;қазіргі жаһандық қоғамның өзекті мәселелеріне қатысты өзінің адами ұстанымын қалыптастыру және сауатты дәйектеу;кәсіби саладағы мәселелердің философиялық мазмұнын анықтау үшін өзекті болып саналатын зерттеу жүргізіп, оның нәтижелерін талқылауға ұсыну.
5
[АБ + Емтих] (100)
Бұл курс жалпы мәдени құзыреттілікті, талдау қабілеттілігін, ақпаратты қабылдауды, халықаралық құқықтық базамен жұмыс істей білуді қалыптастыруға бағытталған. Халықаралық және ішкі (ұлттық) құқық арасындағы корреляция мәселесіне ерекше назар аударылады. Студенттер жария құқыққа байланысты істерді шеше алады; әртүрлі құқық жүйелерін, халықаралық құқықтағы қақтығыстарды салыстыру. Курс халықаралық құқық тарихына қатысты мәселелерді егжей -тегжейлі зерттеуді қамтиды; халықаралық құқықтың негізгі принциптері; халықаралық шарттардың құқықтары; халықаралық ұйымдар; халықаралық құқықтағы жауапкершілік, сондай -ақ теңіз, әуе және ғарыш құқығы саласындағы мәселелер. Бұл курстың сапалық айырмашылығы: теориялық білімді меңгеру, халықаралық құқықтық актілермен жұмыс істеудің практикалық дағдылары, сонымен қатар студенттер стандартты емес ойлауды, өзгермелі жағдайларға бейімделу мен шешуге қабілеттілікті көрсете алатын заманауи, өткір жағдайлармен жұмыс. құқықтық базадағы проблемалар.
5
[АБ + Емтих] (100)
Бұл курс жалпы мәдени құзыреттілікті, талдау қабілеттілігін, ақпаратты қабылдауды, халықаралық құқықтық базамен жұмыс істей білуді қалыптастыруға бағытталған. Халықаралық және ішкі (ұлттық) құқық арасындағы корреляция мәселесіне ерекше назар аударылады. Студенттер жария құқыққа байланысты істерді шеше алады; әртүрлі құқық жүйелерін, халықаралық құқықтағы қақтығыстарды салыстыру. Курс халықаралық құқық тарихына қатысты мәселелерді егжей -тегжейлі зерттеуді қамтиды; халықаралық құқықтың негізгі принциптері; халықаралық шарттардың құқықтары; халықаралық ұйымдар; халықаралық құқықтағы жауапкершілік, сондай -ақ теңіз, әуе және ғарыш құқығы саласындағы мәселелер. Бұл курстың сапалық айырмашылығы: теориялық білімді меңгеру, халықаралық құқықтық актілермен жұмыс істеудің практикалық дағдылары, сонымен қатар студенттер стандартты емес ойлауды, өзгермелі жағдайларға бейімделу мен шешуге қабілеттілікті көрсете алатын заманауи, өткір жағдайлармен жұмыс. құқықтық базадағы проблемалар.
5
[АБ + Емтих] (100)
Бұл курс АҚШ, Ұлыбритания, Құрлықтық Еуропа және Азия нарықтарын қоса алғанда, жетекші әлемдік қаржы нарықтарын зерделеуге бағытталған. Қаржы нарықтары ретінде қор нарықтары, капитал нарықтары, несие нарығы, сақтандыру нарығы қарастырылады. Оқу барысында студенттер әртүрлі елдер арасындағы капитал қозғалысының принциптері мен заңдылықтарын қарастырады. Оқу аяқталғаннан кейін студенттер халықаралық қаржы нарықтарының жұмыс істеу қағидаттары мен тетіктерін түсінетін болады. Студенттер сондай-ақ қаржы нарықтарының жұмыс істеуіне байланысты ақпаратты іздеу және сыни талдау дағдыларына ие болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында халықаралық қатынастардың негізгі теориялары (реализм және неореализм, либерализм және неолиберализм, нео-марксизм, сыни теория, феминизм, конструктивизм), олардың қалыптасу тарихы және олар қолданатын категориялық аппарат қарастырылады.<br/> Студенттер курс бойынша теориялық мәтіндерді сыни тұрғыдан талдау дағдысын қалыптастырады, оның ішінде теориялық құрылымдардың логикасын қайта құру және талдау және оларды дәлелдеу. Студенттердің тұрақты ғылыми дүниетанымын қалыптастыруға, сондай-ақ қазіргі әлемдік саясатты оның тарихи перспективасында, халықаралық қатынастар тарихы мен олардың қазіргі жағдайын курс бойынша теориялық білімді қолдана отырып талдау дағдыларына ерекше назар аударылады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында қазіргі халықаралық жүйенің негізгі элементтерін талдау призмасы арқылы қазіргі халықаралық қатынастардың жағдайын анықтайтын негізгі проблемалар зерттеледі: әлемдік даму тенденциялары, халықаралық қатынастардың дәстүрлі және жаңа өлшемдері, халықаралық қатынастардың негізгі қатысушыларының әлемдік саяси контекстін қалыптастырудағы рөлі мен маңызы және олардың өзара әрекеттесу механизмдері, халықаралық қатынастардың проблемалары шешілетін қазіргі халықаралық тәртіптің қалыптасуы мен жұмыс істеу факторлары.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында қазіргі халықаралық жүйенің негізгі элементтерін талдау призмасы арқылы қазіргі халықаралық қатынастардың жағдайын анықтайтын негізгі проблемалар зерттеледі: әлемдік даму тенденциялары, халықаралық қатынастардың дәстүрлі және жаңа өлшемдері, халықаралық қатынастардың негізгі қатысушыларының әлемдік саяси контекстін қалыптастырудағы рөлі мен маңызы және олардың өзара әрекеттесу механизмдері, халықаралық қатынастардың проблемалары шешілетін қазіргі халықаралық тәртіптің қалыптасуы мен жұмыс істеу факторлары.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында ХХ ғасырдағы халықаралық қатынастардың жүйелері мен ішкі жүйелерінің қалыптасуы мен дамуына байланысты бірқатар проблемалар, әлемдік аренада жұмыс істейтін мемлекеттер, ұйымдар мен басқа да акторлар арасындағы сыртқы саяси, экономикалық, мәдени және басқа да байланыстардың рөлі зерттеледі. Жаһандық процестердің логикасын түсінуге және халықаралық қатынастардың дүниежүзілік саяси және экономикалық жүйесін оның қазіргі заманғы тарихи және экономикалық шарттылығында дамытуға ерекше назар аударылатын болады. Алынған білім негізінде студенттер қазіргі халықаралық қатынастарды жүйелі талдау тұрғысынан талдай алады, зерттелген тарихи кезеңдегі әлемдік саясат тұрғысынан ұлы державалардың сыртқы саясатын қарастыра алады және тарихи құжаттарды қолдана алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс тарихты, сондай-ақ халықаралық ұйымдардың жұмыс істеуінің негізгі принциптерін, олардың ұлттық мемлекеттермен және халықаралық қатынастардың басқа акторларымен өзара әрекеттесуінің нысандары мен әдістерін қарастырады. Курсты оқу студенттерге мемлекет пен аймақтың халықаралық ұйымдармен өзара іс-қимылының нысандары мен тәсілдерін, сондай-ақ халықаралық ұйымдардың жұмыс қағидаларын түсінуге мүмкіндік береді. Студенттер халықаралық ұйымдардың жұмыс істеу принциптерін түсінеді, ұйым жұмысының күшті және әлсіз жақтарын талдайды, сонымен қатар болашақта ұйымның халықаралық жүйеге әсерін анықтайды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты неміс тілінде коммуникативті дағдыларды қалыптастыру және жетілдіру болып табылады, атап айтқанда: ауызша сөйлеу және тыңдап түсіну дағдыларын, күнделікті жағдайлардың кең ауқымында оқу және жазу дағдыларын. Пәнді оқу нәтижелері бойынша студент неміс тілінде диалогтық, монологтық сөйлеуді сауатты көрсете алады, белсенді лексиканы және грамматикалық лексиканы әлеуметтік және күнделікті коммуникативті ниеттерін жүзеге асыру үшін қолдана алады, жеке хат алмасу үшін жалпы неміс тілінде жаза алады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс шеңберінде қоғамның экономикалық ұйымдастырылуының іргелі проблемалары, нарықтық экономика теориясының негіздері және тұтастай ұлттық экономика зерделенетін болады. Негізгі экономикалық ұғымдарды игеру негізінде студенттер қазіргі нарықтық экономиканың жұмыс істеу заңдылықтарын, әртүрлі экономикалық жүйелердегі қоғамның әлеуметтік-экономикалық даму заңдылықтарын түсініп, экономикалық жағдайды өз бетінше талдай алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-табысты мансап үшін қажетті ағылшын тілінде іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Пәнді меңгерген студент ағылшын тілінде (жазбаша және ауызша) іскерлік қарым-қатынасты ұйымдастырудың негіздерін біледі, бизнес-презентация ұсына алады, кейстермен жұмыс істей алады, әртүрлі өмірлік, жанжалды жағдайларда шешім қабылдай алады, уақытын дұрыс жоспарлай алады, кәсіби жетістікке жету үшін қажетті жеке қасиеттерді анықтай және дамыта алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-емтихан тапсырудың негізгі стратегияларын үйрету, халықаралық талаптар көлемінде сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту, грамматиканы үйрену, сөздік қорын кеңейту, жазу дағдыларын жетілдіру. Курс IELTS тестін тапсыру құрылымын, талаптары мен стратегияларын зерделеуге; тыңдау дағдыларын дамытуға; оқу дағдыларын дамытуға, үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істеуге; сөйлеу дағдыларын дамытуға; жазу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
[АБ + Емтих] (100)
[АБ + Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты әлеуметтік қозғалыстардың негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын және олардың әлемдегі наразылықтар мен әлеуметтік қозғалыстарды талдауында қолданылуын қарастыру. Қазіргі әлеуметтік қозғалыстарды түсіндіруге тырысатын теориялардың пайда болуын зерттеуге ерекше көңіл бөлінеді. Курс аясында студенттер әлеуметтік қозғалыстардың негізгі тұжырымдамалары мен теориялары туралы түсінік алады және алған білімдерін заманауи наразылықтарды талдау үшін қолдана алады.
[АБ + Емтих] (100)
Бұл курс Германия Конституциясының құрылымдық принциптері мен архитектурасын зерттеуге бағытталған, федералды деңгейдегі тұрақты конституциялық органдарды қарастырады (Федералды Конституциялық сот, Бундестаг, Федералды кеңес, федералды үкімет және федералды президент) және саяси жүйенің орталық процестерін түсіндіреді (сайлау, сайлау тәртібі, заңнама мен коалицияның қалыптасуы). Бұдан басқа, Германияның мемлекеттік қағидаттары, мүдделер топтары және бұқаралық ақпарат құралдары егжей-тегжейлі қаралатын болады
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты - студенттердің Қазақстан Республикасында және шет елдерде дипломатиялық және консулдық қызметтің қалыптасу және ұйымдастыру тарихы бойынша білім жүйесін қалыптастыру. ҚР СІМ құрылымын, дипломатиялық және консулдық жұмыстың ерекшелігін зерттеуге ерекше көңіл бөлінеді. Курсты оқу нәтижесінде студент: мемлекеттердің сыртқы саясатын қалыптастыру және іске асыру принциптерін, сондай-ақ дипломатиялық институттар жұмысының ерекшеліктерін түсінуге қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - студенттердің ҚР СІМ жүйесінде, мемлекеттік және мемлекеттік емес мекемелерде, сондай-ақ, халықаралық және үкіметтік емес ұйымдарда жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Курс шеңберінде дипломатиялық қызметті реттейтін нормативтік құжаттарды зерделеуге, келіссөздер жүргізу мен іс-шараларды ұйымдастырудың хаттамалық практикасына, сондай-ақ,ақпараттық-талдау жұмысына ерекше көңіл бөлінеді.
[АБ + Емтих] (100)
Курстың жалпы мақсаты - студенттерге ЕО құқықтық жүйесі туралы негізгі білім беру. Курс шеңберінде ЕО құқықтық жүйесінің қалыптасу тарихы, ішкі нарық, қауіпсіздік жүйесі, сыртқы саясат қағидаларына; Одаққа, мүше мемлекеттерге және жеке тұлғаларға қатысты ЕО заңнамасының сақталуын қамтамасыз етуге баса назар аудара отырып, ЕО заңнамасымен қорғалатын негізгі құқықтар мен міндеттерге шолу қаралатын болады. Студенттер ЕО-ның негізгі құқықтық актілерімен жұмыс істей алады, сондай-ақ курс шеңберінде ұсынылған кейстермен жұмыс істеу кезінде практикалық дағдыларға ие болады.
[АБ + Емтих] (100)
Курс Еуропалық Одақ елдерінде соңғы жылдары пайда болған аймақтық ұлтшылдық пен сепаратизм мәселелерін, бірқатар еуропалық елдердің мысалында ұлттық азшылықтар арасындағы сепаратистік көңіл-күйдің бастауларын, олардың даму динамикасы мен күшін зерттеуге бағытталған. Оқу нәтижесінде студенттер аймақтық ұлтшылдық құбылысымен танысады, сараптамалық және аналитикалық жұмыстарды жүргізуді үйренеді және ғылыми зерттеулер жүргізу бойынша өз құзыреттерін дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты дискурсты зерттеуге кіріспе болып табылады: негізгі теориялық перспективалар, деректерді жинау және түсіндіру әдістемесі мен әдістері. Тақырыптық тұрғыдан курс Еуропа мен Орталық Азиядағы заманауи оң жақ радикалды дискурстардың мысалдарына негізделген. Оқыту нәтижесінде студенттер дискурсивті зерттеудің негізгі терминдерін, тұжырымдамаларын, әдістері мен техникасын түсініп, оларды іс жүзінде қолдана алады.
[АБ + Емтих] (100)
Бұл курс студенттердің еуропалық интеграция процестері туралы тарихи ретроспективада білім алуына; студенттердің Еуропалық Одақтың институционалдық және саяси құрылымы, билікті ұйымдастыру қағидаттары және Еуропалық Одақта шешімдер қабылдау тетіктері туралы түсініктерін қалыптастыруға; Еуропалық Одақтың және оның институттарының құжаттарымен жұмыс істеу білімдері, машықтары мен дағдыларын алуға бағытталған
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты-студенттердің еуропалық саясаттың соңғы даму тенденцияларын көрсететін қазіргі әлемдік процестерге объективті, тек еуроцентристік емес, сонымен қатар, негізінен, еуропалық емес көзқарастарын қалыптастыру дағдыларын дамыту. Курс әлеуметтік маңызды проблемалар мен процестерді талдау дағдыларын дамытуға, студенттердің Шығыс елдерінің дамуындағы түйінді проблемалар және олардың Еуропа елдерімен өзара әрекеттесуі туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс студенттерді жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларымен, әдістерімен және қосымшаларымен таныстыруға бағытталған. Пәннің мақсаты жасанды интеллектті қолдану бойынша базалық білім беру, жасанды интеллект жүйелерінде білімді ұсыну және өңдеу әдістері мен құралдарының теориясы мен практикасын зерттеу болып табылады. Нәтижесінде білім алушы: машиналық оқытудың алгоритмдерін, әдістері мен қосымшаларын, озық нейрондық желілерді және терең оқыту архитектурасын пайдалана алады, үлкен деректер жиынтығынан құнды ақпаратты ала алады, компьютерлік көру алгоритмдерін пайдалана отырып суреттер мен бейнелерді талдай алады, робототехника мен автоматтандыруда ЖИ қолдана алады.
[АБ + Емтих] (100)
Жаһандану үрдістері қазіргі мемлекеттің сыртқы саясатына қарсы тұрады, бұл кейде мемлекеттің халықаралық қатынастардың дәстүрлі актері ретіндегі рөлін қайта қарастыруға әкеледі. Бұл курс студенттердің жаһанданған әлемдегі халықаралық қатынастардың акторы ретіндегі мемлекеттің орнын талдау дағдыларын дамытуға арналған. Жаһандану процесінің дамуына байланысты проблемаларды түсіну мемлекеттің әлемдік аренада кездесетін қиындықтарын түсінуге көмектеседі. Курс жаһандануға байланысты және мемлекет тарапынан дереу жауап беруді талап ететін проблемалар кешенін зерттеуге арналған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында екі теориялық бағытты – примордиализм мен конструктивизмді сыни салыстыру негізінде этникалық және ұлттық сәйкестендіру мәселелері қарастырылады. Орталық Азия, ЕО және АҚШ елдеріндегі ұлттық құрылыс практикасына және бірегейлік саясатына салыстырмалы талдау беріледі. Сәйкестендіру жанжалдары және оларды шешу әдістері қарастырылады. Студент примордиалистік және конструктивистік тұжырымдамалардың негізгі ережелерін және олардың тұжырымдамалық және тұжырымдамалық аппаратын зерттейді және тұжырымдамалық және доктриналық саяси құжаттарды талдау үшін курс бойынша теориялық білімді қолдану дағдыларын игереді (оның ішінде олардың дәлелдерінің логикасын қайта құру және талдау). Студенттердің сәйкестендіру практикалары мен бірегейлік саясатына қатысты дүниетанымдық ұстанымдарын, сондай-ақ сыни ойлау және теорияландыру дағдыларын қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты неміс тілінде кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту болып табылады.Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби терминдерді қолдана отырып, неміс тілінде сөйлеуді сауатты жеткізе алады, кәсіби қарым-қатынас шеңберіндегі мәтіндердің аннотациясы мен рефератын бағалайды және талдайды, өз көзқарасын еркін түсіндіреді және ұсынылған кәсіби тақырыптарды неміс тілінде талқылайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс шеңберінде екі жақты, сондай-ақ көпжақты форматта халықаралық және іскерлік келіссөздер жүргізудің тактикасы мен стратегиясы зерделенеді. Курс ойын кейстері форматында өтетін екіжақты және көпжақты келіссөздер жүргізуді пысықтауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-қоғамдық коммуникация саласындағы құзыреттіліктерді, сондай-ақ негізгі идея мен нақты ақпаратты оқу және түсіну дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Оқу нәтижесінде студент қоғамдық ортада қолданылатын құралдарды, коммуникативті стратегияларды біледі, әр түрлі жанрдағы сөйлеуді жоспарлауға, ұсынуға, сондай-ақ сенімді дереккөздерді бағалауға және оқуға, жалпылауға, талдауға, ақпаратты келтіруге, қорытынды жасауға, әр түрлі эссе құруға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ағылшын тілінде кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби терминдерді қолдана отырып, сөйлеуді сауатты жеткізе алады, кәсіби қарым-қатынас саласындағы мәтіндердің аннотациясы мен рефератын бағалайды және талдайды, өз көзқарасын еркін түсіндіреді және ұсынылған кәсіби тақырыптарды ағылшын тілінде талқылайды.
[АБ + Емтих] (100)
Курс шеңберінде Қазақстан Республикасының теориясы мен сыртқы саяси практикасы мәселелері қаралады, Қазақстанның қазіргі әлемдегі рөлі сипатталады. Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызметінің қалыптасу және даму тарихы зерттелуде. ҚР сыртқы саяси қызметінің аймақтық басымдықтары мен негізгі салалары көрсетіледі. ҚР-дың халықаралық аренадағы экономикалық, саяси, дипломатиялық қызметі талданады. - Қазақстан Республикасының сыртқы саясатын іске асыруға байланысты теориялық және практикалық проблемаларды түсіну. Студенттердің мемлекеттің сыртқы саясатын айқындайтын негізгі тұжырымдамалық құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді. Студенттер алған білімдері мен дағдыларының негізінде халықаралық өмірдегі оқиғаларды талдай алады, Қазақстанның жаһандық процестердегі рөлі мен орнын анықтай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс қазіргі әлемдік қақтығыстардың табиғатын, себептерін, ерекшеліктері мен салдарын, олардың даму динамикасын, эскалация мен деэскалацияның негізгі тетіктерін қарастырады. Курсты оқу студенттерге халықаралық, аймақтық және жергілікті қақтығыстардың теориясы мен практикасы саласындағы білімдерін жүйелеуге мүмкіндік береді. Студенттер қазіргі қақтығыстарды талдай алады, олардың табиғатын түсінеді, қақтығыстарды талдаумен және шешумен айналысатын әртүрлі теориялық мектептерді сыни бағалай алады, сонымен қатар бітімгершілік операциялар мен қақтығыстарды шешудегі санкциялардың рөлі туралы біле алады. Сонымен қатар, бұл курс студенттердің бұқаралық ақпарат құралдарының материалдарын сыни талдау, олар жариялайтын материалдардың сенімділігі дағдыларын қалыптастырып, дамытуы керек.
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты-қақтығыстарды зерттеудің пәнаралық саласына кіріспе болып табылады. Курс қақтығыстардың әлеуметтік, мәдени және халықаралық өлшемдерін, сондай-ақ оларда көрінетін зорлық-зомбылықтың әртүрлі формаларын қамтитын қақтығыстарды зерттеудің әртүрлі теориялық және әдіснамалық тәсілдеріне бағытталған. Оқыту нәтижесінде студенттер қақтығыстарды түсіну және талдау үшін негізгі теориялық тұжырымдамалар мен әдістерді қолдана алады.
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде жеке қаржы саласында ұтымды мінез-құлық, цифрлық технологияларды қолдану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынумен байланысты процестерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау қабілетін дамыту. Нәтижесінде студент: өз бюджетін жоспарлауды және оны кірістер мен шығыстарды талдау негізінде басқаруды, қаржылық және салық құралдарын пайдалануды, қаржылық тәуекелдер мен дағдарыстардың әсерін бағалауды, қаржылық заңдарды, цифрлық және қаржылық білімді көрсете алады, сондай-ақ инвестициялау кезінде шарттарды таңдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында халықаралық қауіпсіздіктің негізгі теориялары (неореализм, стратегиялық зерттеулер, әлемді зерттеу, адам қауіпсіздігі, феминизм, конструктивизм), олардың қалыптасу тарихы және олар қолданатын категориялық аппарат қарастырылады. Студенттер курс бойынша теориялық мәтіндерді сыни тұрғыдан талдау дағдысын қалыптастырады, оның ішінде теориялық құрылымдардың логикасын қайта құру және талдау және оларды дәлелдеу. Курс студенттердің бойында қазіргі әлемдік саясат пен халықаралық қатынастардың теориялық тұжырымдамаларын пайдалана отырып, оларда тұрған қауіпсіздік мәселелері, оның ішінде терроризм және зорлық - зомбылық экстремизмі мәселелері (атап айтқанда - Қазақстан, Германия және Еуропалық Одақта қауіпсіздік саясатын құру) тұрғысынан талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында медиация институтының қалыптасу тарихы, медиация технологиялары мен құралдары жанжалды шешудің балама әдістері, медиация түрлері, медиация институтын ҚР-да және шетелде ілгерілетудің негізгі бағыттары, мәселелері мен перспективалары қарастырылады. Студенттер медиацияның негізгі құралдарымен және оны келіссөздер жүргізу және тараптар арасында өзара түсіністік табу үшін қолдану мүмкіндігімен танысады. Даулар мен жанжалдарды шешу кезінде үшінші бейтарап тарап ретінде әрекет ете отырып, студенттердің тиімді келіссөздер процесін жүргізе алуын қалыптастыру мәселелеріне ерекше назар аударылатын болады.
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты-студенттердің Орталық Азиядағы әлеуметтік процестер туралы тұтас түсініктерін қалыптастыру. Орталық Азияны аймақтандыру, жаңғырту, көші-қон процестері, сәйкестендіру, радикалдандыру және оның алдын алу, азаматтық қоғамдарды қалыптастыру және азаматтық белсенділік мәселелерін зерттеуге ерекше назар аударылады. Нәтижесінде студент әлеуметтік процестерді талдауға, үрдістер мен динамиканы, процестердің сипатына және мемлекеттік саясаттың қалыптасуына әсер ететін ішкі және сыртқы факторларды түсінуге қабілетті.
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты-жаһандану процесінде халықаралық ұйымдармен өзара іс-қимыл контекстінде Орталық Азия елдерінің қазіргі кезеңдегі саяси дамуын қарастыру. Қырғызстан, Қазақстан, Өзбекстан, Тәжікстан және Түрікменстанның сыртқы және ішкі саясатының басым бағыттарын зерттеуге ерекше көңіл бөлінеді. Нәтижесінде студенттер саяси мәдениеттің дәстүрлі негізі мен ерекшелігін, Орталық Азия мемлекеттерінің еуразиялық және әлемдік жаһандық кеңістікке интеграциялану болашағын түсінеді және талдай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты медиа кеңістіктегі этикалық реттеушілерді зерделеу және жалпы әлемде де, Қазақстанда да жаңа ақпараттық шындықты бағдарлай білудің негізін құру болып табылады. Студенттердің "ҚР Ақпараттық доктринасына" сәйкес халықаралық қатынастар туралы контент құру және тарату дағдыларын, сандық этикетті, тиісті пәндік салада ақпараттық технологияларды одан әрі зерттеуге, игеруге және әзірлеуге қатысуға әдіснамалық даярлықты қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
[АБ + Емтих] (100)
Курс халықаралық қатынастардағы саяси және экономикалық дағдарыстар туралы теориялық, әдіснамалық және практикалық білімді ұсынады. Курс шеңберінде халықаралық қатынастардың негізгі қатысушылары, түрлі стратегиялар, дағдарысты эскалациялау немесе табысты реттеу модельдері, сондай-ақ дағдарысқа қарсы басқару негіздері қаралатын болады. Курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер саяси және экономикалық дағдарыстарды талдауға мүмкіндік беретін терминологиялық және теориялық дағдыларға ие болады, сонымен қатар студенттер әртүрлі халықаралық дағдарыстарды атай, сипаттай және саналы түрде жіктей алады
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - сыртқы саясатты талдау әдістері және оны анықтайтын экономикалық, саяси және басқа сипаттағы ішкі және сыртқы факторлар, осы мемлекеттердің немесе аймақтардың сыртқы саясатының негіздерін қалыптастыратын әлемнің жекелеген елдері мен аймақтарындағы процестер мен тенденциялар туралы жүйелі түсінік беру. Студенттер саяси кеңес берудің қандай екендігі туралы түсінік алады, саяси кеңес берудің кезеңдері мен тәсілдерін зерттейді
[АБ + Емтих] (100)
Бұл курс АҚШ, Ұлыбритания, Құрлықтық Еуропа және Азия нарықтарын қоса алғанда, жетекші әлемдік қаржы нарықтарын зерделеуге бағытталған. Қаржы нарықтары ретінде қор нарықтары, капитал нарықтары, несие нарығы, сақтандыру нарығы қарастырылады. Оқу барысында студенттер әртүрлі елдер арасындағы капитал қозғалысының принциптері мен заңдылықтарын қарастырады. Оқу аяқталғаннан кейін студенттер халықаралық қаржы нарықтарының жұмыс істеу қағидаттары мен тетіктерін түсінетін болады. Студенттер сондай-ақ қаржы нарықтарының жұмыс істеуіне байланысты ақпаратты іздеу және сыни талдау дағдыларына ие болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-студенттерде сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқық жөніндегі ұғымдық аппаратты, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласында әкімшілік-құқықтық нормаларды қолдану дағдыларын, сыбайлас жемқорлық қатынастардың құқықтық табиғатын адам құқықтарын бұзатын фактор ретінде және ұлттық қауіпсіздікке қатер ретінде бағалау қабілетін қалыптастыру. Студенттерде арнайы мемлекеттік-құқықтық терминологияны түсінуді қалыптастыруға, нормативтік-құқықтық актілердің мәтіндерін түсіндіру дағдыларын игеруге, сондай-ақ құқықтық және мемлекеттік институттарды талдауға ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-оқытудың алдыңғы сатысында қол жеткізілген неміс тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент тұрмыстық, мәдени, кәсіптік, ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттілік пен тілдік даярлықтың жеткілікті деңгейін меңгереді, ауызша, жазбаша сөйлеуді сауатты баяндайды, тыңдауды пайдалана отырып оқиды, сондай-ақ заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып коммуникативтік міндеттерді шешеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты -ағылшын тіліндегі қарым-қатынас -дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру, атап айтқанда: күнделікті жағдайлардың кең ауқымында ауызша сөйлеу және сөйлеуді есту арқылы қабылдау дағдылары, оқу және жазу дағдылары. Пәнді оқу қорытындысы бойынша студент әлеуметтік-тұрмыстық коммуникативтік ниеттерді іске асыру үшін сөздердің белсенді сөздік және грамматикалық қорын пайдалана отырып, ағылшын тілінде диалогтық, монологтық сөйлеуді сауатты түрде ұсына алады, жеке хат алмасу үшін жалпы ағылшын тілі саласында жазбаша тіл жүргізе алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты ағылшын тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру, студенттердің күнделікті тақырыптар бойынша шет тілінде (ауызша және жазбаша) қажетті қарым-қатынас дағдыларын меңгеру,студенттердің қарым-қатынастың қоғамдық-саяси және әлеуметтік-мәдени салаларында ағылшын тіліндегі әртүрлі ақпарат көздерімен (баспасөз, радио және теледидар, құжаттар және анықтамалық әдебиеттер) ақпараттық-аналитикалық жұмысқа қабілеттілігін қалыптастыру (мақсатына сәйкес қабылдау және өңдеу) болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің ауызша және жазбаша түрде іскерлік қарым-қатынас негіздерін меңгеруге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілікке ие болуы. Оқу нәтижесінде іскер адамның қарым-қатынас жағдайында белсенді сөйлеу мінез-құлық дағдылары қалыптасады, студент бизнес және экономика тілінің негіздерін, грамматикалық құбылыстарды және іскерлік қарым-қатынас тіліне тән синтаксистік құрылымдарды, соның ішінде іскерлік хат-хабарларды жүргізу үшін жазбаша сөйлеуді біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс шеңберінде дамыған және дамушы елдердің энергетикалық, ресурстық және экологиялық дамуының негізгі проблемалары қарастырылады. Қазақстан Республикасының, Еуропа мемлекеттерінің, АҚШ-тың, сондай-ақ дамушы елдердің энергетикалық және экологиялық саясатының қағидаттарына, стратегияларына, мақсаттары мен құралдарына; энергетикалық нарықтардың өзгеру мәселелеріне (сұраныс пен ұсыныс, қолжетімділік, шығындар мен бағалар); мұнайды, табиғи газ бен көмірді, атом энергиясын пайдалануға (және оның салдарларына), сондай-ақ жаңартылатын және баламалы ресурстарға ерекше назар аударылады. Студенттер алған білімдері мен дағдыларының негізінде дамыған және дамушы мемлекеттердің энергетикалық, ресурстық және экологиялық саясатының байланысын талдап, қазіргі жаһандық тәуекелдерге баға бере алады.
Тәжірибені қорғау
Студенттердің бакалавриат практикасы дипломды қорғауға немесе қорытынды біліктілік жұмысын дайындауға бағытталған.
Студенттің дипломды қорғауға дейінгі тәжірибесінің міндеттері:
- теориялық зерттеулерде алған білімдерін бекіту және кеңейту;
- практикалық дағдыларды алу және кәсіби шеберлікті арттыру;
- ғылыми материалдарды жинау және оны әрі қарай зерттеу және дипломдық жобаны іске асыру үшін алдын ала өңдеу.
Нәтижесінде студент:
- субъектілерді, субъектілердің ерекшеліктерін анықтау және олардың өзара әрекеттесу механизмдерін анықтау мақсатында пәндік саланы талдауды;
- стандартты UML сипаттамаларын қолдана отырып, анықталған нысандар мен процестерді модельдеу үшін стандартты құралдар мен орталарды қолдануды;
- объект модельдерін жобалау және олардың спецификациясын құруды;
- ақпараттық жүйелерді жобалауда заманауи CASE-технологияларды қолдануды меңгерді.
Тәжірибені қорғау
Өндірістік тәжірибеден өтудің мақсаты - оқыту процесінде алынған теориялық білімді бекіту, ұйым қызметінің нақты жағдайларында кәсіби дағдылар мен тәжірибе алу болып табылады
Тәжірибе базасы тиісті мамандықтар бойынша кәсіпорындар мен ұйымдар болып табылады. Тәжірибе аясында студенттер белгілі бір жұмыс түрлерін орындайды, дипломдық жұмысты жазу үшін материалдар жинайды.
Тәжірибені қорғау
Оқу тәжірибесі бастапқы ақпарат беруге және студенттерді таңдаған мамандығы бойынша іс-әрекеттің ерекшеліктерімен таныстыруға арналған. Оқу тәжірибесінің міндеті – болашақ кәсіби іс-әрекеттің негіздерімен танысу, алғашқы кәсіби дағдылар мен дағдыларды бойына сіңіру.
Тағылымдамадан өтушілер таңдаған мамандығының арнайы пәндерімен танысады, болашақ мамандығымен танысады. Сондай-ақ энергетикалық компанияларға турлар ұйымдастырады. Оқу тәжірибесін университет ғимараттарында, Қазақстан мен Германияның кәсіпорындарында өткізуге болады
ҒЗЖ қорғау
Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысының басты мақсаты (СҒЗЖ) кәсіби тәжірибе шеңберінде ғылыми теория негіздерін меңгерген, ақпаратты (деректерді) жинау, өңдеу және талдаудың практикалық тәжірибесі, сондай-ақ өзіндік ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары бар маман дайындау болып табылады.Ғылыми-зерттеу жұмысы шеңберінде білім алушы танымның әртүрлі ғылыми әдістерін пайдалана отырып, кәсіби ойлауды дамытуға, ғылыми зерттеулерді, конференцияларды жоспарлауға, ұйымдастыруға және қатысуға, негізгі нәтижелері дипломдық жұмысқа/жобаға енгізілуі, сондай-ақ ғылыми мақала түрінде жариялануы мүмкін ғылыми жұмысты өз бетінше орындауға қабілетті.
РК(с оценкой)
Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысының басты мақсаты (СҒЗЖ) кәсіби тәжірибе шеңберінде ғылыми теория негіздерін меңгерген, ақпаратты (деректерді) жинау, өңдеу және талдаудың практикалық тәжірибесі, сондай-ақ өзіндік ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары бар маман дайындау болып табылады.Ғылыми-зерттеу жұмысы шеңберінде білім алушы танымның әртүрлі ғылыми әдістерін пайдалана отырып, кәсіби ойлауды дамытуға, ғылыми зерттеулерді, конференцияларды жоспарлауға, ұйымдастыруға және қатысуға, негізгі нәтижелері дипломдық жұмысқа/жобаға енгізілуі, сондай-ақ ғылыми мақала түрінде жариялануы мүмкін ғылыми жұмысты өз бетінше орындауға қабілетті.