ғылым магистрі
Логистика
7M11314
Инжиниринг және ақпараттық технологиялар факультетi
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: логистикалық желілер мен SCM туралы негізгі білім беру және жеткізу тізбегіндегі динамикалық құбылыстарды түсіну және іс-шаралар бойынша ұсыныстар алу үшін логистикалық желіні модельдеу мүмкіндігін алу. Курс аясында SCM қолданбалы жүйелерінің негіздері бойынша дәріс оқытылады. SCM-де талдау және жоспарлау мәселелерін шешу үшін модельдеу зерттеулерін редакциялау; проблемаларды талдау, мәліметтер алу, модель әзірлеу, эксперименттерді жоспарлау, жүргізу және бағалау, нәтижелерді түсіндіру және презентация.
3
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты автокөлікте халықаралық жүк тасымалдарын ұйымдастыру және технологиясы бойынша білімді қалыптастыру болып табылады. Курс аясында халықаралық көлік ұйымдары оқытылады. Халықаралық автомобиль тасымалдарының орындалуын реттейтін конвенциялар, келісімдер. Халықаралық автомобиль тасымалдарындағы рұқсат беру жүйесі. Жүктерді халықаралық жолмен тасымалдау шарты туралы Конвенция. Халықаралық қатынаста қауіпті жүктерді тасымалдау. Халықаралық автомобиль тасымалдары кезіндегі көліктік сақтандыру. Кедендік рәсімдеу. Кедендік бақылау.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-магистранттарда логистикалық инфрақұрылымның құрылымы, функциялары және стратегиялық маңыздылығы туралы өңірлік және жаһандық жеткізу тізбектерінің тұрақтылығын, қолжетімділігі мен бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудің негізгі факторы ретінде түсініктерді қалыптастыру, сондай-ақ геоэкономикалық жағдайларды ескере отырып, логистикалық инфрақұрылымдық шешімдерді талдау, жобалау және жетілдіру дағдыларын дамыту. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант: өңірлік және жаһандық деңгейде көліктік-логистикалық жүйелерді қалыптастырудағы логистикалық инфрақұрылымның рөлін түсіндіреді, аумақтардың инфрақұрылымдық сыйымдылығын бағалайды және көліктік-логистикалық желідегі "кедергілерді" анықтайды, кеңістіктік және экономикалық ерекшеліктерді ескере отырып, логистикалық тораптарды, дәліздер мен платформаларды дамыту бойынша ұсыныстар әзірлейді, әртүрлі елдердің инфрақұрылымдық модельдерін салыстырады аймақтар үшін ең жақсы тәжірибелерді және олардың отандық жағдайда қолданылуын анықтай отырып, инфрақұрылымдық жоспарлау әдістерін қолданады, шығындарды, тәуекелдерді және даму сценарийлерін талдауды қоса алғанда, жаһандық макротрендтердің (цифрландыру, декарбонизация, геосаясат) логистикалық инфрақұрылымға әсерін талдайды, BELT & ROAD Initiative, TEN-T, TRACECA және т. б. сияқты халықаралық бағдарламалар мен жобаларға бағдарланады.
3
[АБ + Емтих] (100)
"Әуе көлігінде халықаралық жүк тасымалдарын ұйымдастыру" пәнінің мақсаты халықаралық әуе желілерінде әуе жүк тасымалдарын ұйымдастыру және технологиясы, әуе көлігінде жүк тасымалдарына қызмет көрсету, жүк тасымалдарын ұйымдастырудың өндірістік процестері технологиясының тиімділігін талдау және оңтайландыру әдістері бойынша білімді қалыптастыру болып табылады.<br/> Бұл пән Азаматтық авиацияның әлемдік жүйесіндегі әуе көлігіндегі тасымалдау процесінің тұрақты өзгеретін жағдайы туралы түсінік береді.
3
[АБ + Емтих] (100)
Бұл курста басқару шешімдерінің психологиялық мазмұнын ескере отырып, басқару негіздері зерттеледі. Курстың мақсаты - магистранттарға кәсіби салада ұйымдастырушылық және басқарушылық қызметті тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін басқарушылық психологиялық мәдениетті қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: психологиялық факторларды ескере отырып, басқарушылық қызметті талдау, басқару психологиясының теориялық, әдістемелік негіздерін, күрделі тұлғааралық жанжалды жағдайларды реттеудегі ұйымдастырушылық мінез-құлық заңдылықтарын қолдануға қабілетті.
3
[АБ + Емтих] (100)
Бұл курста басқару шешімдерінің психологиялық мазмұнын ескере отырып, басқару негіздері зерттеледі. Курстың мақсаты - магистранттарға кәсіби салада ұйымдастырушылық және басқарушылық қызметті тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін басқарушылық психологиялық мәдениетті қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: психологиялық факторларды ескере отырып, басқарушылық қызметті талдау, басқару психологиясының теориялық, әдістемелік негіздерін, күрделі тұлғааралық жанжалды жағдайларды реттеудегі ұйымдастырушылық мінез-құлық заңдылықтарын қолдануға қабілетті.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курс бизнесті кеңейтуге арналған кеңейтілген қолданбалы құралдарды ұсынады. Сыртқы талдау деңгейінде магистранттар салалық тенденцияларды талдауға, салалардың түрлерін тануға, салалық бәсекелестердің стратегиялық карталарын жасауға және іскери ақпарат жүйелерін қолдануға үйренеді. Ішкі мүмкіндіктерді талдауды қолданатын магистранттар компанияның құндылық тізбегін талдау, бизнес-процестер мен ресурстарды талдау әдістерін терең түсінеді.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курс бағдарламасы магистранттар арасында ғылыми және ғылыми-педагогикалық іс-әрекеттің жалпы ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық базасын қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде ғылым дамуының тарихы мен логикасы білім, танымдық қызмет және әлеуметтік институт нысандары ретінде, сондай-ақ олардың өзара байланысы мен дамуындағы ғылым философиясының негізгі тұжырымдамалары (позитивизм, неопозитивизм және постпозитивизм; структурализм және постструктурализм; герменевтика және феноменология) қарастырылады. Магистранттарда сыни ойлау, сондай-ақ ғылыми зерттеу әдіснамасын әзірлеу қабілеттері қалыптасады.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курс бағдарламасы магистранттар арасында ғылыми және ғылыми-педагогикалық іс-әрекеттің жалпы ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық базасын қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде ғылым дамуының тарихы мен логикасы білім, танымдық қызмет және әлеуметтік институт нысандары ретінде, сондай-ақ олардың өзара байланысы мен дамуындағы ғылым философиясының негізгі тұжырымдамалары (позитивизм, неопозитивизм және постпозитивизм; структурализм және постструктурализм; герменевтика және феноменология) қарастырылады. Магистранттарда сыни ойлау, сондай-ақ ғылыми зерттеу әдіснамасын әзірлеу қабілеттері қалыптасады.
2
ҒЗЖ қорғау
Инновациялық технологиялармен және өндірістің жаңа түрлерімен танысу үшін тиісті салалардың немесе қызмет салаларының ғылыми ұйымдарында және (немесе) ұйымдарында ғылыми тағылымдамадан өту көзделеді. Ғылыми тағылымдаманың мақсаты: студенттердің ғылыми ұйымдарда және (немесе) тиісті салалардағы немесе қызмет салаларындағы заманауи зерттеу әдістері мен ақпараттық -коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, кәсіби салада зерттеу қызметін өз бетінше жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру.
4
ҒЗЖ қорғау
Магистрлік диссертация зерттеу сипатына ие және магистранттың біліктілік жұмысы болып табылады. Магистрлік диссертация жазу ғылыми жетекшінің басшылығымен жүзеге асады. Магистрлік жұмыстың тақырыбы мен жетекшісі оқу бірінші жылында бекітіледі. Магистрлік диссертация магистранттың зерттеу жұмысының нәтижесі болып табылады.
5
[АБ + Емтих] (100)
Курс бизнес-процесстер мен бизнес-стратегияларды әзірлеу тұрғысынан электрондық бизнестің тұжырымдамаларымен таныстырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант электрондық коммуникациялар мен сауда үшін бизнес-модельдер мен нарық модельдері көмегімен кәсіпорынның сәулетін жобалауға және басқаруға, электрондық стратегияның тұжырымдамасын түсінуге, электрондық бизнес пен электрондық маркетинг арасындағы өзара байланысты түсінуге қабілетті.
3
[АБ + Емтих] (100)
Бұл курста көлік жүйелерін жобалау тұрғысынан мультимодальды және интермодальды тасымалдауға қатысты тақырыптарға шолу жасалады. Атап айтқанда, екі негізгі сала қарастырылады: мультимодальдық және интермодальдық тасымалдарды қамтамасыз ету үшін қажетті технологиялар мен жабдықтар, Жүк және логистикалық операциялардың негіздері. Курс шеңберінде мынадай мәселелер зерделенетін болады: тасымалдауды ұйымдастырудың қазіргі заманғы әдістері, аралас тасымалдар жүйелері, аралас тасымалдар операторларының түрлері, аралас тасымалдар операторының жауапкершілігі, жүктерді халықаралық аралас тасымалдаудағы БҰҰ Конвенциясы.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курс бағдарламасы жоғары мектептің болашақ педагогтарын теориялық және практикалық даярлауға бағытталған. Курс аясында отандық, шетелдік педагогикалық ғылымның дамуындағы негізгі жетістіктер, проблемалар мен тенденциялар туралы идеялар қалыптасады, магистранттар ғылыми-зерттеу жұмыстарын, аудиториялық сабақтарды жүргізу дағдыларын игереді және оларды зерттеу, педагогикалық практикадан өту кезінде бекітеді. Курс аяқталғаннан кейін магистрант: білім беру процесі үшін өзекті ақпаратты қорытындылауға, талдауға, ғылыми зерттеулердің нақты міндеттерін тұжырымдауға, «студент – оқытушы» өзара іс-қимыл модельдерін түсінуге, кәсіби міндеттерді шешу кезінде шығармашылық белсенділік, бастамашылық танытуға қабілетті.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курс бағдарламасы жоғары мектептің болашақ педагогтарын теориялық және практикалық даярлауға бағытталған. Курс аясында отандық, шетелдік педагогикалық ғылымның дамуындағы негізгі жетістіктер, проблемалар мен тенденциялар туралы идеялар қалыптасады, магистранттар ғылыми-зерттеу жұмыстарын, аудиториялық сабақтарды жүргізу дағдыларын игереді және оларды зерттеу, педагогикалық практикадан өту кезінде бекітеді. Курс аяқталғаннан кейін магистрант: білім беру процесі үшін өзекті ақпаратты қорытындылауға, талдауға, ғылыми зерттеулердің нақты міндеттерін тұжырымдауға, «студент – оқытушы» өзара іс-қимыл модельдерін түсінуге, кәсіби міндеттерді шешу кезінде шығармашылық белсенділік, бастамашылық танытуға қабілетті.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-магистранттарда экономикалық, техникалық, нормативтік және экологиялық аспектілерді ескере отырып, жүк тасымалдарын талдау, жобалау және оңтайландыру үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ көлік жүйелерін цифрландыру және орнықты дамыту жағдайында негізделген логистикалық шешімдер қабылдау қабілетін дамыту. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант: тиімділікті арттыру резервтерін анықтай отырып, тасымалдаудың логистикалық ағындары мен құрылымдарын талдайды, жүктердің, маршруттардың, жылжымалы құрамның сипаттамаларын ескере отырып, тасымалдау процесін ұйымдастыру схемаларын жобалайды, математикалық әдістер мен цифрлық модельдеу құралдарын пайдалана отырып, көлік міндеттерін оңтайландырады, тасымалдаудың өзіндік құны мен ресурстық тиімділігін бағалайды, логистикалық шығындарды азайту бойынша ұсынымдар қалыптастырады, тасымалдаудың көліктің әртүрлі түрлерімен тасымалдауды реттейтін нормативтік-құқықтық база, бизнес мақсаттарына, инфрақұрылымдық жағдайларға және шектеулерге негізделген логистикалық стратегияларды таңдауды негіздейді, тасымалдауды жоспарлау және бақылау үшін бағдарламалық жасақтаманы, соның ішінде TMS жүйелерін пайдаланады.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-магистранттарда кәсіпорын ресурстарын, қойма және көлік процестерін (ERP, WMS, TMS) басқарудың цифрлық жүйелерін пайдалануда білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ олардың қазіргі заманғы бизнестің логистикалық және өндірістік тізбектеріне интеграциялануын түсінуді қамтамасыз ету. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант: ERP-, WMS архитектурасы мен функционалдық модульдерін түсінеді- және TMS-жүйелер, ресурстарды, логистиканы және көлікті басқарудың тиімділігін арттыру үшін цифрлық платформалардың әлеуетін бағалайды, белгілі бір кәсіпорынның міндеттері үшін цифрлық шешімдерді таңдайды және негіздейді, бағдарламалық өнімдерде деректердің логистикалық құрылымын әзірлейді, ERP, WMS және TMS-ті кәсіпорынның бірыңғай цифрлық экожүйесіне біріктіреді, цифрлық Басқару жүйелерінде мониторинг және талдау құралдарын қолданады, логистика мен көлікте цифрлық шешімдерді енгізудің экономикалық тиімділігі бизнес-модельдің ерекшелігін ескере отырып, процестерді цифрландыру жобасын әзірлейді.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - магистранттарда көлік саласын құқықтық реттеу жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, кәсіби қызметте құқықтық нормаларды қолдану дағдыларын дамыту, сондай-ақ көлік логистикасы саласындағы мемлекеттік органдармен, контрагенттермен және халықаралық құрылымдармен тиімді өзара іс-қимылға дайындау. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант: ҚР-да және шетелде көлік қызметін құқықтық реттеудің құрылымы мен қағидаттарын түсіндіреді, көлік процесіне қатысушылардың қызметін реттейтін құқықтық нормаларды түсіндіреді, тасымалдау, экспедиция, сақтандыру және сақтауды қоса алғанда, көлік логистикасындағы шарттық қатынастарды талдайды, халықаралық келісімдер мен стандарттардың ережелерін қолданады, ұйыммен байланысты құқықтық тәуекелдерді бағалайды жүк және жолаушылар тасымалы, тасымалдау процесін жүзеге асыру үшін қажетті құқықтық құжаттарды қалыптастырады.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - магистранттарда көлік-қойма кешендерінің өнімділігін, сенімділігін және операциялық тиімділігін арттырудың заманауи технологиялары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, сондай-ақ логистикалық инфрақұрылымда инновациялық шешімдерді бағалау мен енгізудің практикалық дағдыларын дамыту. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант: қоймалар мен көлік жүйелерінің логистикалық операцияларындағы проблемалық аймақтар мен кедергілерді анықтайды, цифрлық және инженерлік шешімдердің логистикалық инфрақұрылымның өнімділігіне әсерін бағалайды, логистикалық процестерді автоматтандыру, роботтандыру және қайта ұйымдастыру жөніндегі іс-шараларды әзірлейді, үнемдеу логистика, 5S, Kaizen және ағындық талдау (VSM) әдістерін қойма мен көлікке қолданады, логистикалық операциялардың тиімділігін бағалау үшін KPI-талдау және цифрлық мониторинг құралдарын пайдаланады, логистикалық міндеттерге байланысты WMS, pick-to-light, Voice Picking, AGV/AMR технологияларын таңдайды және негіздейді, тұрақты дамуды және көміртегі ізін азайтуды ескере отырып, логистикалық түйіндерді жақсартуды жобалайды.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-магистранттарда көлік-экспедиторлық қызметтің құрылымын, процестері мен құқықтық аспектілерін жүйелі түсінуді қалыптастыру, халықаралық және ішкі логистика жағдайында логистикалық операцияларды, клиенттік келісімшарттарды және сервистік логистиканы басқару дағдыларын дамыту. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант: логистикалық тізбектердегі көлік-экспедиторлық қызметтің ерекшелігі мен архитектурасын бағалайды, тасымалдаушыларды, брокерлерді, операторлар мен клиенттерді қоса алғанда, логистикалық қызметтерге қатысушылардың өзара іс-қимыл схемаларын әзірлейді, нормативтік талаптар мен практикалық шындықтарға сәйкес келетін экспедиторлық шарттар мен құжаттаманы қалыптастырады, экспедиторлық қызметтерде сапа мен тәуекелдерді басқару әдістерін қолданады, цифрлық платформаларды пайдаланады бақылау, Автоматтандыру және құжат айналымы құралдары, логистикалық операция экономикасын жоспарлайды, тарифтерді, рентабельділікті және KPI қоса алғанда, экспедиторлық бизнесті дамытудағы стратегиялық және тактикалық шешімдерді негіздейді.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-магистранттарда логистикалық тізбектердің, технологиялық процестердің және цифрлық ортаның ерекшеліктерін ескере отырып, жобаларды жоспарлауды, іске асыруды, мониторингтеуді және аяқтауды қоса алғанда, логистика мен көліктегі жобаларды басқару саласында кәсіби білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант: логистикалық немесе көліктік жобаның өмірлік циклін талдайды, жобаның мақсаттарын, міндеттерін, шектеулері мен негізгі көрсеткіштерін анықтайды, жобалық топты қалыптастырады және қатысушылардың құзыреттерін ескере отырып рөлдерді бөледі, жобаларды басқарудың заманауи әдістері мен құралдарын қолданады, тәуекелдерді бағалайды және оларды азайту стратегияларын әзірлейді, кестелер, бюджеттер мен ресурстық жоспарларды әзірлейді, мерзімдері мен шығындарын түзетуді қоса алғанда, жобаның іске асырылу барысын бақылауды жүзеге асырады, жобалық құжаттаманы дайындайды және нәтижелерді қорытынды бағалауды жүргізеді.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: логистикалық желілер мен SCM туралы негізгі білім беру және жеткізу тізбегіндегі динамикалық құбылыстарды түсіну және іс-қимыл бойынша ұсыныстар алу үшін логистикалық желіні модельдеу мүмкіндігін алу. Курс аясында оқытылады: SCM қолданбалы жүйелерінің негіздері бойынша дәріс. SCM-де талдау және жоспарлау мәселелерін шешуге арналған модельдеу зерттеулерін редакциялау; проблемаларды талдау, деректерді алу, модель жасау, эксперименттерді жоспарлау, жүргізу және бағалау, нәтижелерді түсіндіру және презентация.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертация дипломдық жұмысты ресімдеуге қойылатын барлық талаптарға сай болуы керек. Ғылыми жетекшінің оң жауабы, рецензия және мақұлданған зерттеу баяндамасы болған жағдайда магистрлік диссертацияны қорғауға рұқсат етіледі.<br/> Қорғауды осы пәннің мамандары болып табылатын және ғылыми дәрежесі бар сыртқы төрағадан және профессор -оқытушылар құрамынан тұратын Мемлекеттік аттестаттау комиссиясы жүргізеді.
7
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы магистрантты даярлаудың міндетті құрамдас бөлігі болып табылады. Магистранттың семестрдегі ғылыми-зерттеу жұмысының бағыты негізгі білім беру магистрлік бағдарламасына және таңдалған магистрлік диссертация тақырыбына сәйкес анықталады.<br/> МҒЗЖ келесілерден тұрады: магистранттың таңдаған тақырыбы бойынша ғылыми мақалалар жазу, өз зерттеулерінің аралық нәтижелерімен (ай сайын) студенттік коллоквиумға дайындық және оған қатысу.<br/> Магистрант: дербес ғылыми-зерттеу жұмысын жүзеге асыру, жеке ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу, ғылыми жұмыстың принциптері мен әдістерін қолдану, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін қорытындылау, нәтижелерді аяқталған ғылыми-зерттеу әзірлемелері түрінде ресімдеу (есептер, баяндамалардың тезистері, ғылыми мақалалар және т. б.)
6
ҒЗЖ қорғау
МҒЗЖ келесілерден тұрады:<br/> - зерттеу нәтижелері мен әдебиеттерді шолуды қоса алғанда, таңдалған зерттеу тақырыбы бойынша курстық жұмысты дайындау және қорғау.<br/> Курстық жұмыс табиғатта ғылыми-зерттеу болып табылады және магистрлік диссертацияның алғашқы кезеңі болып табылады.<br/> Курстық жұмысты жазу ғылыми жетекшінің басшылығымен жүзеге асырылады. Курстық жұмыстың тақырыбы оқудың бірінші жылының бірінші семестрінде бекітілген Курстық жұмыс магистрлік диссертацияның бөлігі болып табылады.<br/> Магистрант:<br/> - зерттеулердің жаңа нәтижелерін, жетекші кәсіби журналдардағы жарияланымдарды практикалық және ғылыми-зерттеу қызметінде пайдалану;<br/> - зерттеу нәтижелерін сыни түрінде бағалау, зерттеудің перспективалық бағыттарын анықтау және зерттеу бағдарламасын құру<br/> - әзірленген бағдарламаға сәйкес өзіндік зерттеулерді жүргізу;<br/> - кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты жинау, сақтау және өңдеудің заманауи әдістерін қолдану;<br/> - заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, библиографиялық жұмысты жүргізу.
8
ҒЗЖ қорғау
СҒЗЖ мыналарды қамтиды: - студенттік коллоквиумда өз зерттеулерінің аралық нәтижелері бар дайындық және өнер көрсету (ай сайын).
5
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты-заманауи ERP жүйелерін, SAP жүйесінің ERP мысалында негізгі бизнес-процестерді автоматтандыру мүмкіндіктерін зерттеу, шығындарды есепке алудың типтік әдістерін және олардың өнімнің өзіндік құнына әсерін қарастыру. Курс аясында тақырыптар зерттеледі: ERP жүйелерінің негізгі функциялары, негізгі ұғымдар мен анықтамалар. SAP GUI навигациясының негіздері, анықтамалық мүмкіндіктерді пайдалану. ERP SAP-да өндірісті жоспарлау (PP). Басқару есебі (CO) ERP SAP-та.
5
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты магистранттарды көлік, жөнелту және қойма технологиялары туралы озық білімдермен таныстыру. Сонымен қатар, олар әлемдік экономика мен инновациялық қызметтің негізгі тенденцияларын түсінуі керек. Курс аясында олар: көлікке тәуелді ауыстырып тиеу технологиялары мен жүйелерін зерттейді, конверт және сақтау саласындағы терминалдық логистикаға қойылатын кеңейтілген талаптар, күрделі логистикалық объектілерді жобалау әдістері, интермодальды көлік тізбектері мен желілерін әзірлеу, талдау және оңтайландыру сияқты тақырыптарды меңгереді.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты магистранттарды тасымалдау, жөнелту және қойма технологиялары туралы озық біліммен таныстыру. Сонымен қатар, олар әлемдік экономика мен инновацияның негізгі тенденцияларын түсінуі керек. Курс аясында олар: көлікке байланысты технологиялар мен ауыстырып тиеу жүйелерін зерттейді. Конверт және сақтау саласындағы терминалдық логистикаға қойылатын кеңейтілген талаптар. Күрделі логистикалық нысандарды жобалау әдістері. Интермодальдық көлік тізбектері мен желілерін әзірлеу, талдау және оңтайландыру.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты магистранттарды тасымалдау, жөнелту және қойма технологиялары туралы озық біліммен таныстыру. Курс шеңберінде студенттер мыналарды зерделейді: құн жасаудың логистикалық тізбегі бойындағы ақпараттық-техникалық жүйелерді пайдалану. Қоймаларды басқару жүйелерін құру, таңдау және пайдалану. Логистикалық процестерді тауарлық-экономикалық жүйелерге біріктіру. Көлік тізбегіндегі, сондай-ақ терминал мен қойма логистикасындағы жүк және көлік бірліктерін сәйкестендіру технологиялары мен стандарттары.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-ұйымның қаржы-шаруашылық қызметін басқару бойынша экономикалық негізделген шешімдер қабылдау үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, ұйымда бухгалтерлік есеп жүргізу саласында жеткілікті білімі, іскерлігі мен дағдысы бар мамандарды даярлау. Курс аясында алынған білімді 1С Кәсіпорын бағдарламасында практикалық қолдану жүзеге асырылады. "Практикалық курс: 1С-Бухгалтерия" модулі 1С Кәсіпорын бағдарламасын практикалық зерделеуге бағытталған 13 зертханалық жұмысты көздейді.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты теміржол көлігінде халықаралық жүк тасымалын ұйымдастыру және технологиясы бойынша білімді қалыптастыру болып табылады. Модуль шеңберінде темір жол жұмысының негізгі қағидаттары тақырыптары зерделенетін болады. Қазақстан ішінде темір жол тасымалын ұйымдастыру. ЕСЖ, Еуропа – Азия, Қытай - Қазақстан елдері ішінде халықаралық темір жол тасымалдарын ұйымдастыру. Негізгі тауар-ілеспе құжаттар. Қайта тиеу жұмыстарын ұйымдастыру принципі. Темір жол көлігімен тасымалдауды ұйымдастыру кезінде туындайтын негізгі проблемалар. Әдістері көлік компаниясы үшін клиенттерді тарту.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты: магистранттардың академиялық кәсіби ағылшын тілі саласындағы білімдерін кеңейту және тереңдету.<br/> Курс кәсіби дискурстың әртүрлі түрлерін талқылауға және зерттеуге, ағылшын тіліндегі мәтіндерді сөйлеу, оқу және тыңдап түсіну дағдыларын дамытуға бағытталған. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде магистрант практикалық кәсіби ағылшын тілін біледі, мамандықтың кәсіби тілін түсінеді, ағылшын тілінде еркін сөйлесе алады, сөйлеу барысында кәсіби терминдерді сауатты қолданады.
6
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты: магистранттардың академиялық кәсіби ағылшын тілі саласындағы білімдерін кеңейту және тереңдету.<br/> Курс кәсіби дискурстың әртүрлі түрлерін талқылауға және зерттеуге, ағылшын тіліндегі мәтіндерді сөйлеу, оқу және тыңдап түсіну дағдыларын дамытуға бағытталған. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде магистрант практикалық кәсіби ағылшын тілін біледі, мамандықтың кәсіби тілін түсінеді, ағылшын тілінде еркін сөйлесе алады, сөйлеу барысында кәсіби терминдерді сауатты қолданады.
[АБ + Емтих] (100)
Бизнес-талдау бизнес-процестерді, ұйымның құрылымын білуді және тиісті коммуникативтік дағдылардың болуын білдіреді. Қазіргі заманғы компаниялардың көпшілігі өз қызметкерлерінен тек техникалық білімнің болуын ғана емес, сонымен қатар тұтынушылармен тиімді қарым-қатынас жасау және қажетті деректерді алу мүмкіндігін талап етеді. Көптеген ұйымдарда белгілі бір жеке қасиеттер, мысалы, деректерді жинау мен жүйелеудегі қарым-қатынас және жүйелілік, техникалық білім сияқты маңызды болып саналады. Бұл курс шеңберінде: Python-да бағдарламалау (деректермен жұмыс істеу үшін танымал тілді меңгеру), деректерді визуализациялау (бақылау тақталары мен интерактивті инфографиканы әзірлеу), кітапханалармен және мәліметтер базасымен жұмыс істеу (Pandas, NumPy және Matplotlib кітапханаларымен және PostgreSQL, SQLite3, MongoDB дерекқорларымен жұмыс істеу), R-де бағдарламалау (pandas, NumPy және Matplotlib кітапханаларымен жұмыс тілдің ерекшелігі, статикалық деректерді өңдеу және графикамен жұмыс), нақты мәселелерді шешу үшін нейрондық желілерді қолдану (TensorFlow және Keras нейрондық желілерін оқытуға арналған құрылымдар), ұсыныс жүйелерін құру қабілетіне ие болады.
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - магистранттарда жаһандану, цифрландыру және орнықты даму жағдайында тауарларды жеткізу мен бөлудің жаһандық тізбектерін басқару процестерін тұтас түсінуді қалыптастыру; логистикалық ағындарды оңтайландыру, тәуекелдерді басқару және халықаралық деңгейде жеткізу тізбегіне қатысушылардың өзара іс-қимылы бойынша құзыреттерді дамыту. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант: салалық ерекшеліктер мен геосаяси факторларды ескере отырып, жаһандық жеткізу тізбектерінің архитектурасы мен негізгі сипаттамаларын талдайды, логистикалық стратегиялардың тиімділігін, соның ішінде логистикалық делдалдарды, тарату орталықтары мен тарату арналарын таңдауды бағалайды, заманауи цифрлық құралдар мен модельдерді пайдалана отырып, логистикалық тізбектерді жобалайды және оңтайландырады, тұрақты даму және корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік қағидаттарын қолданады. жаһандық жеткізілімдерді басқару, логистикалық тәуекелдерді басқару, саяси, экологиялық, экономикалық және операциялық салаларды қоса алғанда, трансшекаралық жеткізілімдерді, кедендік ресімдеуді және халықаралық сауданы реттейтін халықаралық стандарттар мен нормативтік құжаттарды пайдаланады, нарықтық географияға, сату арналарына және сұраныс ерекшеліктеріне байланысты тауарларды тиімді бөлу стратегияларын әзірлейді.
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді игеру мақсаты білім алушылардың ғылыми зерттеу мен ғылыми білімнің негізгі принциптерін, оның қоғамдық ұйымдағы орнын, оның қазіргі жағдайдағы функциялары мен ерекшеліктерін, ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу тәсілдерімен танысу болып табылады: ғылыми баяндама, жоба, ғылыми журналға мақала, диссертациялар. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант зерттеу тақырыбын анықтап, тұжырымдай алады;
зерттеу мақсатын қою, жұмыс гипотезасы мен зерттеу міндеттерін тұжырымдау; академиялық жұмыс құрылымын әзірлеу.
[АБ + Емтих] (100)
Курс жеке және топтық зерттеулер деңгейінде ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру туралы магистранттардың түсініктерін дамытуға, зерттеу бағдарламасын, академиялық мәтіндерді дайындау дағдыларын (тақырып пен дәлелді тұжырымдау, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін, зерттеу әдістерін таңдауды, дәлелдеу логикасын құру), оларды талдау және өңдеу, сонымен қатар зерттеу нәтижелерінің презентациясы (конференцияда сөйлеу түрінде де, академиялық мақала түрінде де). Дереккөздермен жұмыс жасауға (ақпаратты іздеу мен сыни талдау, оны бағалау мен жүйелеу) және плагиат мәселесіне ерекше назар аударылады.
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-магистранттарда кері логистика принциптерін, әдістері мен құралдарын және жеткізудің айналмалы тізбектерін жүйелі түсінуді қалыптастыру, материалдық ағындарды тұрақты басқару, қайта өңдеу, қайта пайдалану және өнімнің өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде қалдықтарды азайту саласындағы құзыреттерді дамыту. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант: дөңгелек экономика принциптерін және олардың логистика мен жеткізу тізбегін басқаруда қолданылуын түсінеді, кері ағындардың түрлері мен көздерін (қайтару, пайдаланылған тауарлар, буып-түю, қалдықтар) талдайды, маршруттарды, қоймаларды, қайтаруларды өңдеуді және кәдеге жаратуды қоса алғанда, кері логистика жүйелерін жобалайды, дөңгелек модельдерді енгізудің экономикалық және экологиялық тиімділігін бағалайды жылы логистикалық процестер, трекинг, блокчейн, RFID сияқты сандық технологиялар мен кері ағындарды есепке алу құралдарын қолданады, рециклингті, ремануфактураны және қайта өңдеуді қоса алғанда, ресурстарды тұрақты басқару стратегияларын әзірлейді, жеткізудің дөңгелек тізбектерін ұйымдастыру кезінде халықаралық стандарттарды, экологиялық нормативтерді және орнықты даму қағидаттарын ескереді.
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-магистранттарда логистикалық процестердің, құқықтық реттеудің және заманауи цифрлық технологиялардың ерекшеліктерін ескере отырып, көлік саласында туындайтын тәуекелдерді сәйкестендіру, бағалау, талдау және басқару саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант: көлік саласының әртүрлі сегменттеріне тән тәуекелдердің көздері мен түрлерін талдайды, тәуекелдік оқиғалардың туындау ықтималдығын және олардың көлік қызметінің тиімділігі мен қауіпсіздігіне ықтимал әсерін бағалайды, тәуекелдерді азайту, болдырмау, беру немесе қабылдау бойынша іс-шараларды әзірлейді, SWOT, FMEA, оқиғалар ағашы және сценарийлік талдау, көлік жүйесіндегі тәуекелдерді бақылау және модельдеу үшін сандық құралдар мен бағдарламалық жасақтаманы қолданады, тәуекелдерді басқаруды Стратегиялық жоспарлау, логистика және операциялық менеджмент процестеріне енгізеді, дағдарысқа қарсы шешімдерді әзірлеу кезінде құқықтық, экологиялық және әлеуметтік аспектілерді ескереді.
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты магистранттардың логистикалық бизнес-процестерді ұйымдастыру және басқару саласындағы білімдерін қалыптастыру, жүйелік басқару дағдыларын дамыту болып табылады. Логистика теориялары мен логистикалық бизнес-процестер мынадай тақырыптар зерделенетін болады. Логистика бизнес-жүйенің бәсекеге қабілеттілігін арттыру құралы ретінде. Бизнес-процестердің инжинирингі. Үйлестірілген логистикалық жеткізу тізбектерінің теориясы. Логистикалық жүйелердегі ағындардың қозғалысын интеграцияланған ұйымдастыру. Логистикадағы бақылау салыстыру (Benchmarking). Логистикалық жүйелерді дамытуды стратегиялық жоспарлау.
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты кәсіпорынның ішкі өндірістік процестерінде логистикалық операцияларды жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін игеру туралы білімді қалыптастыру. Бұл курста мыналар зерттеледі: кәсіпорында өндірісті ұйымдастыру және басқару ерекшеліктері; кәсіпорын жоспарларының жүйесі және олардың өзара байланысы; кәсіпорында жоспарлаудың негізгі принциптері мен әдістері; Өндірістік кестені жоспарлау және құру; жұмысшылар санын және еңбекке ақы төлеу қаражатын жоспарлау; өнімді өндіруге арналған шығындарды жоспарлау.
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты логистиканың негізгі ұйымдастырушылық-экономикалық міндеттерінің мазмұнды және формальды қойылымдарын логистикалық зерттеу болып табылады, оның негізінде болашақ мамандар логистикалық операцияларды жүргізу үшін көрсеткіштер мен параметрлерді талдау, есептеу және болжау кезінде заманауи экономикалық-математикалық әдістер мен модельдерді қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруы керек.
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты жеткізу тізбегінде басқарудың жаңа логистикалық тұжырымдамаларын қолдану негізінде стратегиялық логистика бойынша білімді қалыптастыру. Бұл курста: логистиканы стратегиялық басқарудың функциялары мен ұйымдастырушылық аспектілері; жеткізу тізбегін басқару стратегиясына әсер ететін факторлар; компанияның логистикалық стратегиясын әзірлеу процесі; логистикалық жүйелерді жобалау кезінде стратегиялық шешімдерді негіздеудің модельдері мен әдістері; логистикалық стратегияны іске асыру нәтижесінде кәсіпорын көрсеткіштеріне күтілетін әсер зерттеледі.
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты теміржолмен тасымалдау кезінде әмбебап вагондар мен контейнерлерге жүктерді орналастыру және бекіту жағдайларына байланысты мәселелерді зерттеу болып табылады.
Курс шеңберінде тақырыптар зерделенеді: тиеу габариттері. Жүктерді ашық жылжымалы құрамда, жабық вагондарда орналастыруға және бекітуге қойылатын талаптар. Контейнерлер мен алмалы-салмалы шанақтарды платформада орналастыру және бекіту, ашық жылжымалы құрамда жүктерді орналастыру және бекіту схемаларын әзірлеу.
[АБ + Емтих] (100)
Курс магистранттарда ақпаратты жинаудың, өңдеудің, сақтаудың, жинақтаудың және талдаудың негізгі заңдылықтары туралы білімді қалыптастыруға, осы білімді өндірістік-технологиялық жүйелердің параметрлерін зерттеуге және оңтайландыруға мүмкіндік беретін математикалық модельдер жасау үшін қолдануға бағытталған. Курс аясында келесі тақырыптар оқытылады: математикалық модельдеуге кіріспе, сызықтық математикалық модельдер, ресурстарды оңтайлы бөлу мәселесі, көлік мәселесін шешу, сызықтық емес детерминистік модельдер, эмпирикалық математикалық модельдер.
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-магистранттарда қалалық ортадағы тұрақты ұтқырлық пен логистика қағидаттарын жүйелі түсінуді қалыптастыру, аумақтардың тұрақты дамуына ықпал ететін тиімді және экологиялық бағдарланған көліктік-логистикалық шешімдерді жоспарлау және енгізу әдістерін игеру. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант: қалалық ұтқырлық және логистика саласындағы орнықты дамудың қазіргі заманғы үрдістері мен сын-тегеуріндерін талдайды, көліктің әртүрлі түрлерінің және логистикалық шешімдердің қоршаған ортаға, экономикаға және әлеуметтік әл-ауқатқа әсерін бағалайды, қалалық ортада Көлік және логистикалық ағындарды орнықты ұйымдастыру жөніндегі тұжырымдамалар мен жобаларды әзірлейді, кеңістіктік және көліктік жоспарлау әдістерін, соның ішінде модельдеу құралдары және ГАЖ, халықаралық стандарттарға бағдарланған, тұрақты ұтқырлық стратегиялары мен саясаты (eu, UN-Habitat және т.б. тәжірибелерді қоса алғанда), инновациялық логистикалық технологияларды енгізеді: микромобильділік, last mile delivery, қалалық Логистикалық хабтар және қоршаған ортаны ластау көрсеткіштері аз аймақтар, ұтқырлықты, логистикалық ағындарды және қала дамуының тұрақты көрсеткіштерін бақылау үшін цифрлық құралдарды пайдаланады.
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-магистранттарда урбанизация, цифрландыру және экологиялық сын-тегеуріндер жағдайында тұрақты ұтқырлықты қамтамасыз ететін интеграцияланған көлік жүйелерін жобалау, дамыту және үйлестіру саласында құзыреттерді қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант: қалалық және өңірлік ұтқырлықтың тиімділігі мен тұрақтылығын арттыру үшін көлік жүйелерін интеграциялау қажеттілігін негіздейді, көліктің әртүрлі түрлерінің (Қоғамдық, жеке, моторланбаған, жүк) өзара іс-қимыл модельдерін талдайды, жіксіз мультимодальды ұтқырлықты қамтамасыз ететін интеграцияланған көлік схемаларын жобалайды, цифрлық модельдеуді, кеңістіктік талдауды және ГАЖ-и қоса алғанда, көлікті жоспарлау құралдарын қолданады, экологиялық бағалайды, интеграцияланған шешімдердің Әлеуметтік және экономикалық тиімділігі, көлік инфрақұрылымын тұрақтылықтың, инклюзивтіліктің және цифрлық трансформацияның заманауи талаптарына бейімдеу бойынша ұсыныстар әзірлейді, көлік жүйелерін интеграциялау стратегияларын әзірлеу кезінде халықаралық тәсілдер мен стандарттарды (мысалы, SUMP, MaaS) пайдаланады.
[АБ + Емтих] (100)
"Халықаралық тауар қозғалысының логистикасы" пәнін оқытудың мақсаты магистранттарды көліктік-логистикалық инфрақұрылым элементтерін ұтымды пайдалануға оқыту, тауар ағындары қозғалысының ұтымды схемаларын құру дағдыларын үйрету, прогрессивті логистикалық жүйелер мен жүктерді жеткізу модельдерінің теориялық негіздерін пайдалану және олардың тасымалдауға әсерін зерттеу болып табылады. Курс аясында көлік жүйелерінің маңызы, тауарларды бөлу процестеріндегі көлік-логистикалық жүйелердің рөлі зерттеледі және халықаралық көлік жүйесінің даму ерекшелігіне талдау жасалады.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу тәжірибесі білім беру және ғылыми-зерттеу мекемелерінің және басқа ұйымдардың базасында жүргізіледі, олар магистрлік дайындық саласында зерттеулерді жүргізуге арналған эксперимент алаңшалары ретінде қарастырылуы мүмкін. Тәжірибе барысында магистранттарға алдын ала әзірленген бағдарлама бойынша эксперимент зерттеулерін жүргізу мүмкіндігі беріледі. Зерттеу практикасы оқыту кезінде алынған теориялық білімді бекітуге және тереңдетуге, міндеттер қоюға, алынған нәтижелерді талдауға және қорытынды жасауға, дербес ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын игеруге және дамытуға ықпал етеді. Зерттеу практикасы магистрлік диссертацияны орындау және ғылыми қайраткерді одан әрі жалғастыру үшін үлкен мәнге ие.
Магистрант:
- аналитикалық түрінде ойлау, ақпаратты құрылымдау және редакциялау;
- ғылыми зерттеу әдістерін және эксперимент жұмыстарын қолдану;
- зерттеу нәтижелерін сыни түрінде бағалау, зерттеудің перспективалық бағыттарын анықтау және зерттеу бағдарламасын құру
- әзірленген бағдарламаға сәйкес өзіндік зерттеулерді жүргізу;
- шығармашылық, зерттеу және жобалау жұмыстарын ұйымдастыруда, ұжым басқаруда біліктер мен дағдыларды іс жүзінде қолдану;
- магистрлік диссертация шеңберінде теориялық және эксперименттік зерттеуді жүзеге асыру;
- ғылыми-техникалық құжаттаманы рәсімдеуге қойылатын нормативтік талаптарды орындау.
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практика практикалық дағдылар мен оқыту әдістерін дамыту мақсатында жүргізіледі.
Педагогикалық практиканың негізгі міндеттері - практикалық дидактикалық және әдістемелік дағдыларды қалыптастыру, оқу, әдістемелік, ғылыми және тәрбие жұмыстарын өз бетінше жүргізу дағдыларын меңгеру, университеттегі оқу процесін ұйымдастырудың формалары мен әдістерімен таныстыру, педагогикалық практиканың озық тәжірибесін зерттеу.