ғылым магистрі
Логистика
7M11314
Инжиниринг және ақпараттық технологиялар факультетi
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: логистикалық желілер мен SCM туралы негізгі білім беру және жеткізу тізбегіндегі динамикалық құбылыстарды түсіну және іс-шаралар бойынша ұсыныстар алу үшін логистикалық желіні модельдеу мүмкіндігін алу. Курс аясында SCM қолданбалы жүйелерінің негіздері бойынша дәріс оқытылады. SCM-де талдау және жоспарлау мәселелерін шешу үшін модельдеу зерттеулерін редакциялау; проблемаларды талдау, мәліметтер алу, модель әзірлеу, эксперименттерді жоспарлау, жүргізу және бағалау, нәтижелерді түсіндіру және презентация.
3
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты автокөлікте халықаралық жүк тасымалдарын ұйымдастыру және технологиясы бойынша білімді қалыптастыру болып табылады. Курс аясында халықаралық көлік ұйымдары оқытылады. Халықаралық автомобиль тасымалдарының орындалуын реттейтін конвенциялар, келісімдер. Халықаралық автомобиль тасымалдарындағы рұқсат беру жүйесі. Жүктерді халықаралық жолмен тасымалдау шарты туралы Конвенция. Халықаралық қатынаста қауіпті жүктерді тасымалдау. Халықаралық автомобиль тасымалдары кезіндегі көліктік сақтандыру. Кедендік рәсімдеу. Кедендік бақылау.
3
[АБ + Емтих] (100)
"Әуе көлігінде халықаралық жүк тасымалдарын ұйымдастыру" пәнінің мақсаты халықаралық әуе желілерінде әуе жүк тасымалдарын ұйымдастыру және технологиясы, әуе көлігінде жүк тасымалдарына қызмет көрсету, жүк тасымалдарын ұйымдастырудың өндірістік процестері технологиясының тиімділігін талдау және оңтайландыру әдістері бойынша білімді қалыптастыру болып табылады.<br/> Бұл пән Азаматтық авиацияның әлемдік жүйесіндегі әуе көлігіндегі тасымалдау процесінің тұрақты өзгеретін жағдайы туралы түсінік береді.
3
[АБ + Емтих] (100)
Бұл курста басқару шешімдерінің психологиялық мазмұнын ескере отырып, басқару негіздері зерттеледі. Курстың мақсаты - магистранттарға кәсіби салада ұйымдастырушылық және басқарушылық қызметті тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін басқарушылық психологиялық мәдениетті қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: психологиялық факторларды ескере отырып, басқарушылық қызметті талдау, басқару психологиясының теориялық, әдістемелік негіздерін, күрделі тұлғааралық жанжалды жағдайларды реттеудегі ұйымдастырушылық мінез-құлық заңдылықтарын қолдануға қабілетті.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курс бизнесті кеңейтуге арналған кеңейтілген қолданбалы құралдарды ұсынады. Сыртқы талдау деңгейінде магистранттар салалық тенденцияларды талдауға, салалардың түрлерін тануға, салалық бәсекелестердің стратегиялық карталарын жасауға және іскери ақпарат жүйелерін қолдануға үйренеді. Ішкі мүмкіндіктерді талдауды қолданатын магистранттар компанияның құндылық тізбегін талдау, бизнес-процестер мен ресурстарды талдау әдістерін терең түсінеді.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курс бағдарламасы магистранттар арасында ғылыми және ғылыми-педагогикалық іс-әрекеттің жалпы ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық базасын қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде ғылым дамуының тарихы мен логикасы білім, танымдық қызмет және әлеуметтік институт нысандары ретінде, сондай-ақ олардың өзара байланысы мен дамуындағы ғылым философиясының негізгі тұжырымдамалары (позитивизм, неопозитивизм және постпозитивизм; структурализм және постструктурализм; герменевтика және феноменология) қарастырылады. Магистранттарда сыни ойлау, сондай-ақ ғылыми зерттеу әдіснамасын әзірлеу қабілеттері қалыптасады.
2
ҒЗЖ қорғау
Инновациялық технологиялармен және өндірістің жаңа түрлерімен танысу үшін тиісті салалардың немесе қызмет салаларының ғылыми ұйымдарында және (немесе) ұйымдарында ғылыми тағылымдамадан өту көзделеді. Ғылыми тағылымдаманың мақсаты: студенттердің ғылыми ұйымдарда және (немесе) тиісті салалардағы немесе қызмет салаларындағы заманауи зерттеу әдістері мен ақпараттық -коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, кәсіби салада зерттеу қызметін өз бетінше жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру.
4
ҒЗЖ қорғау
Магистрлік диссертация зерттеу сипатына ие және магистранттың біліктілік жұмысы болып табылады. Магистрлік диссертация жазу ғылыми жетекшінің басшылығымен жүзеге асады. Магистрлік жұмыстың тақырыбы мен жетекшісі оқу бірінші жылында бекітіледі. Магистрлік диссертация магистранттың зерттеу жұмысының нәтижесі болып табылады.
5
[АБ + Емтих] (100)
Курс бизнес-процесстер мен бизнес-стратегияларды әзірлеу тұрғысынан электрондық бизнестің тұжырымдамаларымен таныстырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант электрондық коммуникациялар мен сауда үшін бизнес-модельдер мен нарық модельдері көмегімен кәсіпорынның сәулетін жобалауға және басқаруға, электрондық стратегияның тұжырымдамасын түсінуге, электрондық бизнес пен электрондық маркетинг арасындағы өзара байланысты түсінуге қабілетті.
3
[АБ + Емтих] (100)
Бұл курста көлік жүйелерін жобалау тұрғысынан мультимодальды және интермодальды тасымалдауға қатысты тақырыптарға шолу жасалады. Атап айтқанда, екі негізгі сала қарастырылады: мультимодальдық және интермодальдық тасымалдарды қамтамасыз ету үшін қажетті технологиялар мен жабдықтар, Жүк және логистикалық операциялардың негіздері. Курс шеңберінде мынадай мәселелер зерделенетін болады: тасымалдауды ұйымдастырудың қазіргі заманғы әдістері, аралас тасымалдар жүйелері, аралас тасымалдар операторларының түрлері, аралас тасымалдар операторының жауапкершілігі, жүктерді халықаралық аралас тасымалдаудағы БҰҰ Конвенциясы.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курс бағдарламасы жоғары мектептің болашақ педагогтарын теориялық және практикалық даярлауға бағытталған. Курс аясында отандық, шетелдік педагогикалық ғылымның дамуындағы негізгі жетістіктер, проблемалар мен тенденциялар туралы идеялар қалыптасады, магистранттар ғылыми-зерттеу жұмыстарын, аудиториялық сабақтарды жүргізу дағдыларын игереді және оларды зерттеу, педагогикалық практикадан өту кезінде бекітеді. Курс аяқталғаннан кейін магистрант: білім беру процесі үшін өзекті ақпаратты қорытындылауға, талдауға, ғылыми зерттеулердің нақты міндеттерін тұжырымдауға, «студент – оқытушы» өзара іс-қимыл модельдерін түсінуге, кәсіби міндеттерді шешу кезінде шығармашылық белсенділік, бастамашылық танытуға қабілетті.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертация дипломдық жұмысты ресімдеуге қойылатын барлық талаптарға сай болуы керек. Ғылыми жетекшінің оң жауабы, рецензия және мақұлданған зерттеу баяндамасы болған жағдайда магистрлік диссертацияны қорғауға рұқсат етіледі.<br/> Қорғауды осы пәннің мамандары болып табылатын және ғылыми дәрежесі бар сыртқы төрағадан және профессор -оқытушылар құрамынан тұратын Мемлекеттік аттестаттау комиссиясы жүргізеді.
7
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы магистрантты даярлаудың міндетті құрамдас бөлігі болып табылады. Магистранттың семестрдегі ғылыми-зерттеу жұмысының бағыты негізгі білім беру магистрлік бағдарламасына және таңдалған магистрлік диссертация тақырыбына сәйкес анықталады.<br/> МҒЗЖ келесілерден тұрады: магистранттың таңдаған тақырыбы бойынша ғылыми мақалалар жазу, өз зерттеулерінің аралық нәтижелерімен (ай сайын) студенттік коллоквиумға дайындық және оған қатысу.<br/> Магистрант: дербес ғылыми-зерттеу жұмысын жүзеге асыру, жеке ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу, ғылыми жұмыстың принциптері мен әдістерін қолдану, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін қорытындылау, нәтижелерді аяқталған ғылыми-зерттеу әзірлемелері түрінде ресімдеу (есептер, баяндамалардың тезистері, ғылыми мақалалар және т. б.)
6
ҒЗЖ қорғау
МҒЗЖ келесілерден тұрады:<br/> - зерттеу нәтижелері мен әдебиеттерді шолуды қоса алғанда, таңдалған зерттеу тақырыбы бойынша курстық жұмысты дайындау және қорғау.<br/> Курстық жұмыс табиғатта ғылыми-зерттеу болып табылады және магистрлік диссертацияның алғашқы кезеңі болып табылады.<br/> Курстық жұмысты жазу ғылыми жетекшінің басшылығымен жүзеге асырылады. Курстық жұмыстың тақырыбы оқудың бірінші жылының бірінші семестрінде бекітілген Курстық жұмыс магистрлік диссертацияның бөлігі болып табылады.<br/> Магистрант:<br/> - зерттеулердің жаңа нәтижелерін, жетекші кәсіби журналдардағы жарияланымдарды практикалық және ғылыми-зерттеу қызметінде пайдалану;<br/> - зерттеу нәтижелерін сыни түрінде бағалау, зерттеудің перспективалық бағыттарын анықтау және зерттеу бағдарламасын құру<br/> - әзірленген бағдарламаға сәйкес өзіндік зерттеулерді жүргізу;<br/> - кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты жинау, сақтау және өңдеудің заманауи әдістерін қолдану;<br/> - заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, библиографиялық жұмысты жүргізу.
8
ҒЗЖ қорғау
СҒЗЖ мыналарды қамтиды: - студенттік коллоквиумда өз зерттеулерінің аралық нәтижелері бар дайындық және өнер көрсету (ай сайын).
5
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты-заманауи ERP жүйелерін, SAP жүйесінің ERP мысалында негізгі бизнес-процестерді автоматтандыру мүмкіндіктерін зерттеу, шығындарды есепке алудың типтік әдістерін және олардың өнімнің өзіндік құнына әсерін қарастыру. Курс аясында тақырыптар зерттеледі: ERP жүйелерінің негізгі функциялары, негізгі ұғымдар мен анықтамалар. SAP GUI навигациясының негіздері, анықтамалық мүмкіндіктерді пайдалану. ERP SAP-да өндірісті жоспарлау (PP). Басқару есебі (CO) ERP SAP-та.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты магистранттарды тасымалдау, жөнелту және қойма технологиялары туралы озық біліммен таныстыру. Сонымен қатар, олар әлемдік экономика мен инновацияның негізгі тенденцияларын түсінуі керек. Курс аясында олар: көлікке байланысты технологиялар мен ауыстырып тиеу жүйелерін зерттейді. Конверт және сақтау саласындағы терминалдық логистикаға қойылатын кеңейтілген талаптар. Күрделі логистикалық нысандарды жобалау әдістері. Интермодальдық көлік тізбектері мен желілерін әзірлеу, талдау және оңтайландыру.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты магистранттарды тасымалдау, жөнелту және қойма технологиялары туралы озық біліммен таныстыру. Курс шеңберінде студенттер мыналарды зерделейді: құн жасаудың логистикалық тізбегі бойындағы ақпараттық-техникалық жүйелерді пайдалану. Қоймаларды басқару жүйелерін құру, таңдау және пайдалану. Логистикалық процестерді тауарлық-экономикалық жүйелерге біріктіру. Көлік тізбегіндегі, сондай-ақ терминал мен қойма логистикасындағы жүк және көлік бірліктерін сәйкестендіру технологиялары мен стандарттары.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-ұйымның қаржы-шаруашылық қызметін басқару бойынша экономикалық негізделген шешімдер қабылдау үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, ұйымда бухгалтерлік есеп жүргізу саласында жеткілікті білімі, іскерлігі мен дағдысы бар мамандарды даярлау. Курс аясында алынған білімді 1С Кәсіпорын бағдарламасында практикалық қолдану жүзеге асырылады. "Практикалық курс: 1С-Бухгалтерия" модулі 1С Кәсіпорын бағдарламасын практикалық зерделеуге бағытталған 13 зертханалық жұмысты көздейді.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты теміржол көлігінде халықаралық жүк тасымалын ұйымдастыру және технологиясы бойынша білімді қалыптастыру болып табылады. Модуль шеңберінде темір жол жұмысының негізгі қағидаттары тақырыптары зерделенетін болады. Қазақстан ішінде темір жол тасымалын ұйымдастыру. ЕСЖ, Еуропа – Азия, Қытай - Қазақстан елдері ішінде халықаралық темір жол тасымалдарын ұйымдастыру. Негізгі тауар-ілеспе құжаттар. Қайта тиеу жұмыстарын ұйымдастыру принципі. Темір жол көлігімен тасымалдауды ұйымдастыру кезінде туындайтын негізгі проблемалар. Әдістері көлік компаниясы үшін клиенттерді тарту.
6
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты: магистранттардың академиялық кәсіби ағылшын тілі саласындағы білімдерін кеңейту және тереңдету.<br/> Курс кәсіби дискурстың әртүрлі түрлерін талқылауға және зерттеуге, ағылшын тіліндегі мәтіндерді сөйлеу, оқу және тыңдап түсіну дағдыларын дамытуға бағытталған. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде магистрант практикалық кәсіби ағылшын тілін біледі, мамандықтың кәсіби тілін түсінеді, ағылшын тілінде еркін сөйлесе алады, сөйлеу барысында кәсіби терминдерді сауатты қолданады.
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты бизнес-талдау саласындағы кәсіби қызметтің жаңа түрін орындау үшін қажетті және бағдарламалық жасақтамаға қойылатын талаптарды басқаруға, бизнес-процестерді модельдеудің және деректерді өңдеудің заманауи әдістері мен құралдарын қолдана отырып, ұйымда басқару шешімдерін қабылдауды қолдау үшін деректерді интеллектуалды өңдеуге мүмкіндік беретін жүйелі білім мен құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Оқыту бағдарламасы жүйелік және бизнес-талдау бойынша мамандар қызметінің барлық негізгі аспектілерін қамтиды.
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді игеру мақсаты білім алушылардың ғылыми зерттеу мен ғылыми білімнің негізгі принциптерін, оның қоғамдық ұйымдағы орнын, оның қазіргі жағдайдағы функциялары мен ерекшеліктерін, ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу тәсілдерімен танысу болып табылады: ғылыми баяндама, жоба, ғылыми журналға мақала, диссертациялар. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант зерттеу тақырыбын анықтап, тұжырымдай алады;
зерттеу мақсатын қою, жұмыс гипотезасы мен зерттеу міндеттерін тұжырымдау; академиялық жұмыс құрылымын әзірлеу.
[АБ + Емтих] (100)
Курс жеке және топтық зерттеулер деңгейінде ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру туралы магистранттардың түсініктерін дамытуға, зерттеу бағдарламасын, академиялық мәтіндерді дайындау дағдыларын (тақырып пен дәлелді тұжырымдау, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін, зерттеу әдістерін таңдауды, дәлелдеу логикасын құру), оларды талдау және өңдеу, сонымен қатар зерттеу нәтижелерінің презентациясы (конференцияда сөйлеу түрінде де, академиялық мақала түрінде де). Дереккөздермен жұмыс жасауға (ақпаратты іздеу мен сыни талдау, оны бағалау мен жүйелеу) және плагиат мәселесіне ерекше назар аударылады.
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты магистранттардың логистикалық бизнес-процестерді ұйымдастыру және басқару саласындағы білімдерін қалыптастыру, жүйелік басқару дағдыларын дамыту болып табылады. Логистика теориялары мен логистикалық бизнес-процестер мынадай тақырыптар зерделенетін болады. Логистика бизнес-жүйенің бәсекеге қабілеттілігін арттыру құралы ретінде. Бизнес-процестердің инжинирингі. Үйлестірілген логистикалық жеткізу тізбектерінің теориясы. Логистикалық жүйелердегі ағындардың қозғалысын интеграцияланған ұйымдастыру. Логистикадағы бақылау салыстыру (Benchmarking). Логистикалық жүйелерді дамытуды стратегиялық жоспарлау.
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты кәсіпорынның ішкі өндірістік процестерінде логистикалық операцияларды жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін игеру туралы білімді қалыптастыру. Бұл курста мыналар зерттеледі: кәсіпорында өндірісті ұйымдастыру және басқару ерекшеліктері; кәсіпорын жоспарларының жүйесі және олардың өзара байланысы; кәсіпорында жоспарлаудың негізгі принциптері мен әдістері; Өндірістік кестені жоспарлау және құру; жұмысшылар санын және еңбекке ақы төлеу қаражатын жоспарлау; өнімді өндіруге арналған шығындарды жоспарлау.
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты логистиканың негізгі ұйымдастырушылық-экономикалық міндеттерінің мазмұнды және формальды қойылымдарын логистикалық зерттеу болып табылады, оның негізінде болашақ мамандар логистикалық операцияларды жүргізу үшін көрсеткіштер мен параметрлерді талдау, есептеу және болжау кезінде заманауи экономикалық-математикалық әдістер мен модельдерді қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруы керек.
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты жеткізу тізбегінде басқарудың жаңа логистикалық тұжырымдамаларын қолдану негізінде стратегиялық логистика бойынша білімді қалыптастыру. Бұл курста: логистиканы стратегиялық басқарудың функциялары мен ұйымдастырушылық аспектілері; жеткізу тізбегін басқару стратегиясына әсер ететін факторлар; компанияның логистикалық стратегиясын әзірлеу процесі; логистикалық жүйелерді жобалау кезінде стратегиялық шешімдерді негіздеудің модельдері мен әдістері; логистикалық стратегияны іске асыру нәтижесінде кәсіпорын көрсеткіштеріне күтілетін әсер зерттеледі.
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты теміржолмен тасымалдау кезінде әмбебап вагондар мен контейнерлерге жүктерді орналастыру және бекіту жағдайларына байланысты мәселелерді зерттеу болып табылады.
Курс шеңберінде тақырыптар зерделенеді: тиеу габариттері. Жүктерді ашық жылжымалы құрамда, жабық вагондарда орналастыруға және бекітуге қойылатын талаптар. Контейнерлер мен алмалы-салмалы шанақтарды платформада орналастыру және бекіту, ашық жылжымалы құрамда жүктерді орналастыру және бекіту схемаларын әзірлеу.
[АБ + Емтих] (100)
Курс магистранттарда ақпаратты жинаудың, өңдеудің, сақтаудың, жинақтаудың және талдаудың негізгі заңдылықтары туралы білімді қалыптастыруға, осы білімді өндірістік-технологиялық жүйелердің параметрлерін зерттеуге және оңтайландыруға мүмкіндік беретін математикалық модельдер жасау үшін қолдануға бағытталған. Курс аясында келесі тақырыптар оқытылады: математикалық модельдеуге кіріспе, сызықтық математикалық модельдер, ресурстарды оңтайлы бөлу мәселесі, көлік мәселесін шешу, сызықтық емес детерминистік модельдер, эмпирикалық математикалық модельдер.
[АБ + Емтих] (100)
"Халықаралық тауар қозғалысының логистикасы" пәнін оқытудың мақсаты магистранттарды көліктік-логистикалық инфрақұрылым элементтерін ұтымды пайдалануға оқыту, тауар ағындары қозғалысының ұтымды схемаларын құру дағдыларын үйрету, прогрессивті логистикалық жүйелер мен жүктерді жеткізу модельдерінің теориялық негіздерін пайдалану және олардың тасымалдауға әсерін зерттеу болып табылады. Курс аясында көлік жүйелерінің маңызы, тауарларды бөлу процестеріндегі көлік-логистикалық жүйелердің рөлі зерттеледі және халықаралық көлік жүйесінің даму ерекшелігіне талдау жасалады.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу тәжірибесі білім беру және ғылыми-зерттеу мекемелерінің және басқа ұйымдардың базасында жүргізіледі, олар магистрлік дайындық саласында зерттеулерді жүргізуге арналған эксперимент алаңшалары ретінде қарастырылуы мүмкін. Тәжірибе барысында магистранттарға алдын ала әзірленген бағдарлама бойынша эксперимент зерттеулерін жүргізу мүмкіндігі беріледі. Зерттеу практикасы оқыту кезінде алынған теориялық білімді бекітуге және тереңдетуге, міндеттер қоюға, алынған нәтижелерді талдауға және қорытынды жасауға, дербес ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын игеруге және дамытуға ықпал етеді. Зерттеу практикасы магистрлік диссертацияны орындау және ғылыми қайраткерді одан әрі жалғастыру үшін үлкен мәнге ие.
Магистрант:
- аналитикалық түрінде ойлау, ақпаратты құрылымдау және редакциялау;
- ғылыми зерттеу әдістерін және эксперимент жұмыстарын қолдану;
- зерттеу нәтижелерін сыни түрінде бағалау, зерттеудің перспективалық бағыттарын анықтау және зерттеу бағдарламасын құру
- әзірленген бағдарламаға сәйкес өзіндік зерттеулерді жүргізу;
- шығармашылық, зерттеу және жобалау жұмыстарын ұйымдастыруда, ұжым басқаруда біліктер мен дағдыларды іс жүзінде қолдану;
- магистрлік диссертация шеңберінде теориялық және эксперименттік зерттеуді жүзеге асыру;
- ғылыми-техникалық құжаттаманы рәсімдеуге қойылатын нормативтік талаптарды орындау.
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практика практикалық дағдылар мен оқыту әдістерін дамыту мақсатында жүргізіледі.
Педагогикалық практиканың негізгі міндеттері - практикалық дидактикалық және әдістемелік дағдыларды қалыптастыру, оқу, әдістемелік, ғылыми және тәрбие жұмыстарын өз бетінше жүргізу дағдыларын меңгеру, университеттегі оқу процесін ұйымдастырудың формалары мен әдістерімен таныстыру, педагогикалық практиканың озық тәжірибесін зерттеу.