экономика ғылымдары магистрі
Жаңартылатын энергия мен энергия тиімділігін стратегиялық басқару
7M04119
Инжиниринг және ақпараттық технологиялар факультетi
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1500000 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
1500000 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ + Емтих] (100)
Бұл курста басқару шешімдерінің психологиялық мазмұнын ескере отырып, басқару негіздері зерттеледі. Курстың мақсаты - магистранттарға кәсіби салада ұйымдастырушылық және басқарушылық қызметті тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін басқарушылық психологиялық мәдениетті қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: психологиялық факторларды ескере отырып, басқарушылық қызметті талдау, басқару психологиясының теориялық, әдістемелік негіздерін, күрделі тұлғааралық жанжалды жағдайларды реттеудегі ұйымдастырушылық мінез-құлық заңдылықтарын қолдануға қабілетті.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курсты игерудің мақсаты магистранттарда әртүрлі су көздерін пайдалана отырып, электр энергиясын өндіру негіздері бойынша кәсіби білім мен дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады. <br/> Курсты оқу нәтижесінде магистрант: гидроэнергетикалық құрылыстардың негізгі түрлері бойынша білімді, оларды салу тәсілдерін және пайдалану ерекшеліктерін; гидроэнергетикалық құрылыстардың қауіпсіз пайдаланылуын бақылау әдістері мен құралдарын; гидроэлектростанцияларда гидравликалық энергияны қолдану схемаларын пайдалануға, гидроэнергетикалық көздерді пайдаланудың әртүрлі техникалық мүмкіндіктерін салыстыруға, гидроэнергетикалық көздерден энергияны жинақтау және тұтынушыға беру мәселелерін шешуге, гидроэнергетикалық құрылыстарды жобалаудың негізгі қағидаттарын меңгеруге, осы салада ғылыми-зерттеу жұмыстарымен айналысуға қабілетті
3
[АБ + Емтих] (100)
Курс бағдарламасы магистранттар арасында ғылыми және ғылыми-педагогикалық іс-әрекеттің жалпы ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық базасын қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде ғылым дамуының тарихы мен логикасы білім, танымдық қызмет және әлеуметтік институт нысандары ретінде, сондай-ақ олардың өзара байланысы мен дамуындағы ғылым философиясының негізгі тұжырымдамалары (позитивизм, неопозитивизм және постпозитивизм; структурализм және постструктурализм; герменевтика және феноменология) қарастырылады. Магистранттарда сыни ойлау, сондай-ақ ғылыми зерттеу әдіснамасын әзірлеу қабілеттері қалыптасады.
2
ҒЗЖ қорғау
Инновациялық технологиялармен және өндірістің жаңа түрлерімен танысу үшін тиісті салалардың немесе қызмет салаларының ғылыми ұйымдарында және (немесе) ұйымдарында ғылыми тағылымдамадан өту көзделеді. Ғылыми тағылымдаманың мақсаты: студенттердің ғылыми ұйымдарда және (немесе) тиісті салалардағы немесе қызмет салаларындағы заманауи зерттеу әдістері мен ақпараттық -коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, кәсіби салада зерттеу қызметін өз бетінше жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курс жеке және топтық зерттеулер деңгейінде ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру туралы магистранттардың түсініктерін дамытуға, зерттеу бағдарламасын, академиялық мәтіндерді дайындау дағдыларын (тақырып пен дәлелді тұжырымдау, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін, зерттеу әдістерін таңдауды, дәлелдеу логикасын құру), оларды талдау және өңдеу, сонымен қатар зерттеу нәтижелерінің презентациясы (конференцияда сөйлеу түрінде де, академиялық мақала түрінде де). Дереккөздермен жұмыс жасауға (ақпаратты іздеу мен сыни талдау, оны бағалау мен жүйелеу) және плагиат мәселесіне ерекше назар аударылады.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курс жеке және топтық зерттеулер деңгейінде ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру туралы магистранттардың түсініктерін дамытуға, зерттеу бағдарламасын, академиялық мәтіндерді дайындау дағдыларын (тақырып пен дәлелді тұжырымдау, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін, зерттеу әдістерін таңдауды, дәлелдеу логикасын құру), оларды талдау және өңдеу, сонымен қатар зерттеу нәтижелерінің презентациясы (конференцияда сөйлеу түрінде де, академиялық мақала түрінде де). Дереккөздермен жұмыс жасауға (ақпаратты іздеу мен сыни талдау, оны бағалау мен жүйелеу) және плагиат мәселесіне ерекше назар аударылады.
4
ҒЗЖ қорғау
Магистрлік диссертация зерттеу сипатына ие және магистранттың біліктілік жұмысы болып табылады. Магистрлік диссертация жазу ғылыми жетекшінің басшылығымен жүзеге асады. Магистрлік жұмыстың тақырыбы мен жетекшісі оқу бірінші жылында бекітіледі. Магистрлік диссертация магистранттың зерттеу жұмысының нәтижесі болып табылады.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курс қаржылық нарықтағы «жасыл» қаржы саласындағы соңғы жетістіктермен таныстырады. Білім алу нәтижесінде магистрант портфельді басқару процессіндегі ESG интеграциялауды, ESG қағидаларын климатқа әсер етуін басқарудың қауіпті құралы ретінде пайдалануды, жасыл облигацияларды реттеу әдістерін қолдануды, бизнестің жасыл саласында инвестициялық мүмкіндіктерді талдауын қолдануды меңгеріп шығады.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курсты игерудің мақсаты магистранттарда WindPro бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, жел қондырғыларын есептеу және іріктеу бойынша кәсіби білім мен дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады. Курс аясында желді өлшеу әдістері, жел турбиналарының түрлері, жел паркін жоспарлау жобасын жүргізу қарастырылады. <br/> Курсты оқу нәтижесінде магистрант: жел физикасын түсіндіруге және желдің әлеуетін бағалауға, жел паркін орнату үшін әртүрлі орындарды салыстыруға, желді өлшеу деректерін талдауға, жел генераторларының жұмыс принциптерін түсіндіруге, жел турбинасының әртүрлі бөліктерін сипаттауға, бағдарламалық қамтамасыз ету арқылы жел паркін басқаруды жоспарлауға, осы салада зерттеу жұмыстарын жүргізуге қабілетті.
3
[АБ + Емтих] (100)
Оқытылатын пәннің мақсаты жобаларды басқаруда білім мен дағдыларды дамыту болып табылады. Курс шеңберінде жобаны басқарудың негізгі принциптері зерделенетін болады. Магистранттардың назары жоба жарғысына, басқару және жоспарлау, көп жобалы басқару және жобаларды басқару стандарттарына аударылады. <br/> Курсты оқу нәтижесінде магистрант: жобаны басқару принциптерін тәжірибеде қолдануға, жобадағы шығындарды жоспарлауға, басқаруға, жобаларды басқару стандарттарын қолдануға қабілетті.
3
[АБ + Емтих] (100)
Оқытылатын пәннің мақсаты жобаларды басқаруда білім мен дағдыларды дамыту болып табылады. Курс шеңберінде жобаны басқарудың негізгі принциптері зерделенетін болады. Магистранттардың назары жоба жарғысына, басқару және жоспарлау, көп жобалы басқару және жобаларды басқару стандарттарына аударылады. <br/> Курсты оқу нәтижесінде магистрант: жобаны басқару принциптерін тәжірибеде қолдануға, жобадағы шығындарды жоспарлауға, басқаруға, жобаларды басқару стандарттарын қолдануға қабілетті.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курс магистранттарда менеджердің/басқарушының практикалық дағдыларын және жоба мен жобалық құжат тұжырымдамаларын әзірлеу қабілетін қалыптастырады. <br/> Курсты оқу нәтижесінде магистрант: менеджер /басқарушы дағдыларын қолдануға, жоба және жобалық құжат тұжырымдамаларын әзірлеуге, тақырыптық және аналитикалық есептерді әзірлеуге қабілетті
3
[АБ + Емтих] (100)
Курс бағдарламасы жоғары мектептің болашақ педагогтарын теориялық және практикалық даярлауға бағытталған. Курс аясында отандық, шетелдік педагогикалық ғылымның дамуындағы негізгі жетістіктер, проблемалар мен тенденциялар туралы идеялар қалыптасады, магистранттар ғылыми-зерттеу жұмыстарын, аудиториялық сабақтарды жүргізу дағдыларын игереді және оларды зерттеу, педагогикалық практикадан өту кезінде бекітеді. Курс аяқталғаннан кейін магистрант: білім беру процесі үшін өзекті ақпаратты қорытындылауға, талдауға, ғылыми зерттеулердің нақты міндеттерін тұжырымдауға, «студент – оқытушы» өзара іс-қимыл модельдерін түсінуге, кәсіби міндеттерді шешу кезінде шығармашылық белсенділік, бастамашылық танытуға қабілетті.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курс бағдарламасы жоғары мектептің болашақ педагогтарын теориялық және практикалық даярлауға бағытталған. Курс аясында отандық, шетелдік педагогикалық ғылымның дамуындағы негізгі жетістіктер, проблемалар мен тенденциялар туралы идеялар қалыптасады, магистранттар ғылыми-зерттеу жұмыстарын, аудиториялық сабақтарды жүргізу дағдыларын игереді және оларды зерттеу, педагогикалық практикадан өту кезінде бекітеді. Курс аяқталғаннан кейін магистрант: білім беру процесі үшін өзекті ақпаратты қорытындылауға, талдауға, ғылыми зерттеулердің нақты міндеттерін тұжырымдауға, «студент – оқытушы» өзара іс-қимыл модельдерін түсінуге, кәсіби міндеттерді шешу кезінде шығармашылық белсенділік, бастамашылық танытуға қабілетті.
3
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты инновацияларды басқару теориясы мен практикасы саласында кешенді білім беру, менеджерлерді инновациялық менеджмент жүйелерін құру мәселесінде икемді құралдармен қаруландыру болып табылады. <br/> Курс жаһандық инновациялық қызметтегі негізгі тенденцияларды, инновациялық идеяларды қалыптастыру, технологиялар трансерті мен ноу-хаудың өзекті мәселелері, инновациялық жобалардағы халықаралық ынтымақтастықты ынталандыру және бағыттау үшін жобаларды әзірлеу мәселелерін зерттеуге бағытталған.<br/> Курсты оқу нәтижесінде магистрант: ұйымның ішкі және сыртқы инновациялық ортасына талдау жүргізуге, ұйымның инновациялық стратегиясын әзірлеуге, инновациялық қызметпен айналысатын ұйымдар мен бөлімшелердің құрылымдарын жобалауға, инновация саласында оңтайлы басқару шешімдерін қалыптастыру үшін заманауи әдістер мен модельдерді қолдануға қабілетті.
3
[АБ + Емтих] (100)
Су мен энергия арасындағы өзара тәуелді ресурстық байланыстар туралы жаңа түсініктер су мен энергияның орнына су мен судың орнына энергияның қарапайым сандық анықтамасынан тыс су мен энергия арасындағы байланысты талдауға әкелді. Жаһандық өзгерістер контекстінде (соның ішінде климаттың өзгеруі, жылдам урбанизация және жаһандық энергия, биожанармайдың және азық-түлік нарықтары) осы өзара байланысты ресурстарды зерттеу және шешім қабылдау. Курс физикалық және биологиялық ғылымдарды, әлеуметтік және мінез-құлық ғылымдарын, экономика мен инженерияны біріктіреді және экожүйеге негізделген тәсілдер, шешім қабылдау ғылымы, экономикалық бағалау және күрделі жүйелер теориясы сияқты кең шеңберді қамтиды. Бұл шеңберлер аналитикалық дағдыларды дамыту және жүйелік факторларды, күшейту нүктелерін және ауқымды байланыстарды анықтау үшін климат, энергетика және су ресурстары саласындағы нақты мәселелер мен кейстерге қолданылады. <br/> Бұл курстың магистранттары: климаттың, су ресурстарының және энергетиканың өзара байланысы шеңберіндегі сектораралық байланыстар мен процестерді тұжырымдайды және нақты баяндайды, жергілікті және ғаламдық масштабтар арасындағы байланысты түсінеді және скалярлық байланыстарды анықтайды, өзара байланысты тәсілге жүйелік тәсілдерді түсінеді, өзара байланысты мәселелер мен тақырыптарды пәнаралық талдау үшін әлеуетті дамытады, су және энергетика секторларындағы климаттың өзгеруін азайту және бейімдеудің негізгі әдістерін түсінеді.
3
[АБ + Емтих] (100)_Қ
Су мен энергия арасындағы өзара тәуелді ресурстық байланыстар туралы жаңа түсініктер су мен энергияның орнына су мен судың орнына энергияның қарапайым сандық анықтамасынан тыс су мен энергия арасындағы байланысты талдауға әкелді. Жаһандық өзгерістер контекстінде (соның ішінде климаттың өзгеруі, жылдам урбанизация және жаһандық энергия, биожанармайдың және азық-түлік нарықтары) осы өзара байланысты ресурстарды зерттеу және шешім қабылдау. Курс физикалық және биологиялық ғылымдарды, әлеуметтік және мінез-құлық ғылымдарын, экономика мен инженерияны біріктіреді және экожүйеге негізделген тәсілдер, шешім қабылдау ғылымы, экономикалық бағалау және күрделі жүйелер теориясы сияқты кең шеңберді қамтиды. Бұл шеңберлер аналитикалық дағдыларды дамыту және жүйелік факторларды, күшейту нүктелерін және ауқымды байланыстарды анықтау үшін климат, энергетика және су ресурстары саласындағы нақты мәселелер мен кейстерге қолданылады. <br/> Бұл курстың магистранттары: климаттың, су ресурстарының және энергетиканың өзара байланысы шеңберіндегі сектораралық байланыстар мен процестерді тұжырымдайды және нақты баяндайды, жергілікті және ғаламдық масштабтар арасындағы байланысты түсінеді және скалярлық байланыстарды анықтайды, өзара байланысты тәсілге жүйелік тәсілдерді түсінеді, өзара байланысты мәселелер мен тақырыптарды пәнаралық талдау үшін әлеуетті дамытады, су және энергетика секторларындағы климаттың өзгеруін азайту және бейімдеудің негізгі әдістерін түсінеді.
6
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы магистрантты даярлаудың міндетті құрамдас бөлігі болып табылады. Магистранттың семестрдегі ғылыми-зерттеу жұмысының бағыты негізгі білім беру магистрлік бағдарламасына және таңдалған магистрлік диссертация тақырыбына сәйкес анықталады.<br/> МҒЗЖ келесілерден тұрады:магистранттың таңдаған тақырыбы бойынша ғылыми мақалалар жазу, өз зерттеулерінің аралық нәтижелерімен (ай сайын) студенттік коллоквиумға дайындық және оған қатысу.<br/> Магистрант:дербес ғылыми-зерттеу жұмысын жүзеге асыру, жеке ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу, ғылыми жұмыстың принциптері мен әдістерін қолдану, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін қорытындылау,нәтижелерді аяқталған ғылыми-зерттеу әзірлемелері түрінде ресімдеу (есептер, баяндамалардың тезистері, ғылыми мақалалар және т. б.)
6
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы магистрантты даярлаудың міндетті құрамдас бөлігі болып табылады. Магистранттың семестрдегі ғылыми-зерттеу жұмысының бағыты негізгі білім беру магистрлік бағдарламасына және таңдалған магистрлік диссертация тақырыбына сәйкес анықталады.<br/> МҒЗЖ келесілерден тұрады:магистранттың таңдаған тақырыбы бойынша ғылыми мақалалар жазу, өз зерттеулерінің аралық нәтижелерімен (ай сайын) студенттік коллоквиумға дайындық және оған қатысу.<br/> Магистрант:дербес ғылыми-зерттеу жұмысын жүзеге асыру, жеке ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу, ғылыми жұмыстың принциптері мен әдістерін қолдану, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін қорытындылау,нәтижелерді аяқталған ғылыми-зерттеу әзірлемелері түрінде ресімдеу (есептер, баяндамалардың тезистері, ғылыми мақалалар және т. б.)
4
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми -педагогикалық бағыт бойынша 2 семестрдегі зерттеу нәтижесі - диссертациялық зерттеу тақырыбындағы әдебиеттерге толық шолу және магистрлік диссертация тақырыбы бойынша теориялық материалды жүйелеу, ол қазіргі ғылыми басылымдарға негізделген және құрамында жетекші сарапшылардың зерттеу бағыттары бойынша алған негізгі нәтижелері мен ережелерін талдау, олардың диссертациялық зерттеулер шеңберінде қолданылуын бағалау, сонымен қатар автордың тақырыпты дамытуға болжамды жеке үлесі. Әдеби шолу зерттелетін мәселенің теориялық аспектілерін ашатын дереккөздерге, ең алдымен ғылыми монографиялар мен ғылыми журналдардағы мақалаларға негізделуі керек.
6
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми -педагогикалық бағыт бойынша 2 семестрдегі зерттеу нәтижесі - диссертациялық зерттеу тақырыбындағы әдебиеттерге толық шолу және магистрлік диссертация тақырыбы бойынша теориялық материалды жүйелеу, ол қазіргі ғылыми басылымдарға негізделген және құрамында жетекші сарапшылардың зерттеу бағыттары бойынша алған негізгі нәтижелері мен ережелерін талдау, олардың диссертациялық зерттеулер шеңберінде қолданылуын бағалау, сонымен қатар автордың тақырыпты дамытуға болжамды жеке үлесі. Әдеби шолу зерттелетін мәселенің теориялық аспектілерін ашатын дереккөздерге, ең алдымен ғылыми монографиялар мен ғылыми журналдардағы мақалаларға негізделуі керек.
4
ҒЗЖ қорғау
СҒЗЖ мыналарды қамтиды: студенттік коллоквиумда өз зерттеулерінің аралық нәтижелері бар дайындық және өнер көрсету (ай сайын).
6
ҒЗЖ қорғау
СҒЗЖ мыналарды қамтиды: студенттік коллоквиумда өз зерттеулерінің аралық нәтижелері бар дайындық және өнер көрсету (ай сайын).
3
[АБ + Емтих] (100)
Пән негізінен энергия мен энергетикалық нарықтардың әртүрлі формаларын және олардың қоршаған ортаға әсерін зерттеуге арналған. Оқытылатын пән шеңберінде магистранттар энергия нарықтарына әсер ететін факторларды анықтау үшін экономикалық теорияны игереді және осы факторлардың тиісті нарықтарға қалай әсер етуі мүмкін екендігі талданады. Курсты оқу нәтижесінде магистрант: энергия тасымалдаушылар нарығына әсер ететін факторларды анықтауға, ЖЭК саласындағы инвестициялық шешімдерді талдауға, қоршаған ортаға әсерін ескере отырып, энергетикалық жүйелердің даму және реттеу перспективаларын бағалауға қабілетті.
3
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты орталықтандырылмаған энергетика саласында кешенді білім беру болып табылады. Курс энергетикалық жүйелерді орталықсыздандырудың экономикалық аспектілерін зерттеуге бағытталған. <br/> Пән шеңберінде: жаңартылатын энергия көздері бойынша жоба жоспарын әзірлеу, энергия тасымалдаушыларға салалық сұранысты талдау, энергетикалық ресурстардың әлеуетін талдау, энергетикалық жоспарлау және басқару негіздерінің белгілі бір объектісі үшін әлеуметтік-экономикалық және басқа да маңызды факторларды талдау қарастырылады.<br/> Курсты оқу нәтижесінде магистрант: жаңартылатын энергия көздері бойынша жобаны әзірлеуге, энергетикалық ресурстардың әлеуетіне талдау жүргізуге, жаңартылатын ресурстар мен технологияларды таңдау әдістемелерін пайдалануға қабілетті.
3
[АБ + Емтих] (100)_Қ
Пәнді игерудің мақсаты орталықтандырылмаған энергетика саласында кешенді білім беру болып табылады. Курс энергетикалық жүйелерді орталықсыздандырудың экономикалық аспектілерін зерттеуге бағытталған. <br/> Пән шеңберінде: жаңартылатын энергия көздері бойынша жоба жоспарын әзірлеу, энергия тасымалдаушыларға салалық сұранысты талдау, энергетикалық ресурстардың әлеуетін талдау, энергетикалық жоспарлау және басқару негіздерінің белгілі бір объектісі үшін әлеуметтік-экономикалық және басқа да маңызды факторларды талдау қарастырылады.<br/> Курсты оқу нәтижесінде магистрант: жаңартылатын энергия көздері бойынша жобаны әзірлеуге, энергетикалық ресурстардың әлеуетіне талдау жүргізуге, жаңартылатын ресурстар мен технологияларды таңдау әдістемелерін пайдалануға қабілетті.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты: магистранттардың академиялық кәсіби ағылшын тілі саласындағы білімдерін кеңейту және тереңдету.<br/> Курс кәсіби дискурстың әртүрлі түрлерін талқылауға және зерттеуге, ағылшын тіліндегі мәтіндерді сөйлеу, оқу және тыңдап түсіну дағдыларын дамытуға бағытталған. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде магистрант практикалық кәсіби ағылшын тілін біледі, мамандықтың кәсіби тілін түсінеді, ағылшын тілінде еркін сөйлесе алады, сөйлеу барысында кәсіби терминдерді сауатты қолданады.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты: ағылшын тілінде кәсіби ақпаратты іздеумен, өңдеумен және жіберумен байланысты кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі коммуникативтік біліктер мен дағдыларды дамыту және пысықтау, ағылшын тілінде ғылыми мәтіндерді жазу біліктері мен дағдыларын жетілдіру.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде магистрант қарым-қатынастың кәсіби саласы аясында мәтіндерді бағалауға, талдауға, аннотациялауға және рефераттауға, өз көзқарасын еркін білдіруге және ұсынылған тақырыптарды ағылшын тілінде талқылауға қабілетті.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты: магистранттардың академиялық кәсіби ағылшын тілі саласындағы білімдерін кеңейту және тереңдету.<br/> Курс кәсіби дискурстың әртүрлі түрлерін талқылауға және зерттеуге, ағылшын тіліндегі мәтіндерді сөйлеу, оқу және тыңдап түсіну дағдыларын дамытуға бағытталған. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде магистрант практикалық кәсіби ағылшын тілін біледі, мамандықтың кәсіби тілін түсінеді, ағылшын тілінде еркін сөйлесе алады, сөйлеу барысында кәсіби терминдерді сауатты қолданады.
3
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-трансшекаралық мәселелер бойынша мемлекетаралық ынтымақтастық үшін құқықтық негіз болып табылатын, қоршаған ортаны қорғау және табиғат пайдалану саласындағы нормативтік актілер мен конвенцияларды зерттеу.<br/> Халықаралық, экологиялық, климаттық және технологиялық құқықты, ұлттық және өңірлік құқықтық базаны, техникалық регламенттерді білу магистрантқа табиғи ресурстарды қорғау бойынша алдын алу шараларын қолдануға, ОЖ мониторингінің құрылымын қалыптастыруға, оңшыл талдау әдістерін таңдауға және пайдалануға, нақты кейстерді шешу негізінде жалпы құқықтық проблемаларды анықтауға, жанжалды жағдайларда қарым-қатынас жасауға мүмкіндік береді.
4
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты: экологиялық және су құқығы туралы ережелер мен конвенциялар туралы білім беру. Оның дереккөздерінің ішінде трансшекаралық мәселелер бойынша мемлекетаралық ынтымақтастықтың құқықтық негізі болып табылатын халықаралық шарттарды атап өтуге болады. Курсты игеру нәтижесінде магистрант мыналарға қабілетті: заңнаманы талдау және салыстыру әдістерін өз бетінше таңдау және қолдану, түрлі салалық құқықтық нормалар шеңберінде жұмыс істеу, кейс-стади шешімі негізінде жалпы құқықтық мәселелерді талдау, жанжалды жағдайларда қарым-қатынас жасау, презентациялар мен пікірталастар ұсыну (ауызша және жазбаша), құқықтық пікірталастар мен дәлелдерге қатысу және құру.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курс халықаралық су құқығын реттеу мәселелері, трансшекаралық суларды әділ, ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау қағидаттары бойынша қазіргі заманғы трансшекаралық мемлекетаралық ынтымақтастық туралы түсінік береді, трансшекаралық сулар саласындағы мемлекеттердің институционалдық құрылымы қарастырылады.<br/> Оқу нәтижесінде магистрант: экологиялық басқару және саясат принциптерін түсінуге, экологиялық басқарудағы мүдделі тараптардың рөлін талдауға, жаһандық экологиялық саясатты, оның жергілікті деңгейде іске асырылуын бағалауға, қоршаған ортаны тұрақты басқару стратегияларын әзірлеуге, экологиялық нормалар мен басқару модельдерінің тиімділігін сыни бағалауға, Орталық Азиядағы экологиялық басқару бойынша кейс-стади жүргізуге қабілетті.
[АБ + Емтих] (100)
Курсты игерудің мақсаты магистранттарда энергия үнемдеудің экологиялық таза технологиялары бойынша кәсіби білім мен дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады.
Пәнді оқыту аясында жаңартылатын энергия көздерін қолданыстағы жүйелерге интеграциялау, энергетикалық тұжырымдаманың, гибридті жүйелердің дамуына әртүрлі факторлардың әсерін бағалау қарастырылады.
Курсты оқу нәтижесінде магистрант: жаңартылатын энергия көздерін пайдалану технологияларының әртүрлі техникалық, экономикалық және құқықтық аспектілерін талдауға, техникалық, экономикалық және құқықтық мәселелердің әртүрлі шешімдерін салыстыруға, әр түрлі мүдделі тараптардың рөлін түсіндіруге, жобаны басқару және сапа менеджментін қолдануға, тақырыптық зерттеулер мен жаңартылатын қондырғыларды пайдалану модельдеріне сүйене отырып, тиісті аспектілерді түсіндіруге, осы салада зерттеу жұмыстарын жүргізуге қабілетті.
[АБ + Емтих] (100)
Курсты игерудің мақсаты магистранттарда күн энергиясының фотоэлектрлік түрлендіргіштерінің жұмыс істеу принциптерін, оларды жасау технологияларын, күн элементтерін іске асыруға арналған заманауи жартылай өткізгіш құрылымдарды, фотоэлектрлік түрлендіргіштерді зерттеу әдістерін, фотоэлектрлік жүйелерді модельдеуді түсінуді қалыптастыру болып табылады.
Курсты оқу нәтижесінде магистрант: күн сәулеленуінің физикасын түсіндіруге, күн элементінің жұмыс принципін түсіндіруге, фотоэлектрлік жүйелердің функционалдылығын сипаттауға, бағдарламалық жасақтаманы қолдана отырып, фотоэлектрлік жүйелерді модельдеуге, фотоэлектрлік түрлендіргіштерге зерттеу жүргізуге, осы салада ғылыми-зерттеу жұмыстарымен айналысуға қабілетті.
[АБ + Емтих] (100)
Курсты игерудің мақсаты магистранттарда ғимараттарды оқшаулау, энергия тиімді материалдарды ұтымды пайдалану бойынша кәсіби білім мен дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады.
Курсты оқу нәтижесінде магистрант: энергия тиімділігі тұрғысынан құрылыс және құрылымдық материалдарды сипаттауға, энергияны тиімді пайдалану үшін әртүрлі материалдарды салыстыруға, энергия тиімді материалдарды пайдаланудың салдарын түсіндіруге, ЖЭК жобаларында энергия тиімді материалдарды ұтымды пайдалануды талдауға, алған білімдерін ғылыми-зерттеу жұмыстарында қолдануға қабілетті.
[АБ + Емтих] (100)
Курсты игерудің мақсаты магистранттарда фотоэлектрлік және күн жылу жүйелерін есептеуде кәсіби білім мен дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады.
Курс аудан үшін электр мен жылудың аралас тұжырымдамасын әзірлеу бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді көздейді.
Курсты оқу нәтижесінде магистрант: күн сәулеленуінің физикасын түсіндіруге, фотоэлектрлік және жылу күн жүйелерінің функционалдығын сипаттауға, күн энергиясымен аудандық энергожабдықтау жүйелерінің тұжырымдамаларын әзірлеуге, күн энергиясымен орталықтандырылған энергиямен жабдықтау жүйелерінің мөлшері мен үнемділігін бағалауға, күн энергиясымен орталықтандырылған энергиямен жабдықтау жүйелерінің тұрақтылығы мен сенімділігін талқылауға қабілетті.
[АБ + Емтих] (100)
"Энергетика экономикасы және қоршаған орта" пәні энергия мен энергетикалық нарықтардың әртүрлі формаларын және олардың қоршаған ортаға әсерін зерттеуге арналған.
Оқытылатын пән шеңберінде магистранттар энергия нарықтарына әсер ететін факторларды анықтау үшін экономикалық теориясы игеріледі және осы факторлардың тиісті нарықтарға қалай әсер етуі мүмкін екендігі талданады.
Курсты оқу нәтижесінде магистрант: энергия тасымалдаушылар нарығына әсер ететін факторларды анықтауға, ЖЭК саласындағы инвестициялық шешімдерді талдауға, қоршаған ортаға әсерін ескере отырып, энергетикалық жүйелерді дамыту және реттеу болашағын бағалауға қабілетті.
[АБ + Емтих] (100)
Пән аясында энергетикалық нарықтардың негізгі мәселелері зерттеледі. Энергетика экономикасы сияқты негізгі принциптер мен модельдерге ерекше назар аударылады: энергетика экономикасы және қаржы математикасы принципі, энергетика экономикасының модельдері, жаңартылатын энергия және теңестірілген шығындар, шығынсыздықты талдау; әртүрлі ЖЭК технологиялары бойынша тақырыптық зерттеулер, энергетикалық жобалардың техникалық-экономикалық негіздемесі; энергетикалық нарықтар, энергетикалық жүйе жұмысының әсері.
Курсты оқу нәтижесінде магистрант: энергетикалық объектілерді дамытудың экономикалық модельдерін құруға, шығынсыздыққа талдау жүргізуге, энергетикалық жобалардың техникалық-экономикалық негіздемесін жүргізуге қабілетті.
[АБ + Емтих] (100)
Курсты игерудің мақсаты магистранттарда басқару, қалдықтарды азайту және сапаны қамтамасыз ету тәсілдерін табу бойынша кәсіби білім мен дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады. Бұл тәсілді бизнестің барлық аспектілеріне қолдануға болады – жобалаудан, өндіруден бастап таратуға дейін. Үнемді өндіріс шығындарды азайтуға, бизнесті тиімдірек және нарық қажеттіліктеріне сезімтал етуге бағытталған.
Курсты оқу барысында магистрант: ұйымның жай-күйін және оның өндірістік ағынын талдауға, өндіріс ағындарын біртұтас құрылымға келтіруге, жоба кезеңінде үнемді өндірісті енгізу бойынша масштабты есептеуге, енгізу бойынша алгоритмдер жасау және жобаларда үнемді өндірісті жүзеге асыру нәтижелерінің бағалануын жүргізуге, шығындарды анықтау және жою үшін қажетті үнемді өндіріс құралдарын пайдалануға, міндеттеріне ұйымдағы шығындарды анықтау және жою кіретін арнайы топтың жұмысын ұйымдастыруға, әр түрлі ұйымдарда үнемді өндіріс жобасын енгізудің экономикалық тиімділігіне баға беруге қабілетті.
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді меңгерудің мақсаты энергетикалық жүйелердің өндірісін және энергия тиімділігін оңтайландыру саласында жан-жақты білім беру болып табылады. Курс қызметкерлерді тиімді басқаруды, сондай-ақ ресурстарды тиімді жұмсауды қамтитын үнемді өндіріске ерекше назар аударады. Пәннің негізгі міндеттерінің бірі-магистранттарды энергия аудиті және энергия тиімділігі саласындағы негізгі ұғымдарға оқыту.
Курсты оқу нәтижесінде магистрант: белгілі бір өндіріс немесе объект үшін үнемді өндіріс стратегиясын әзірлеуге, кәсіпорындардың бизнес аудитін жүргізу үшін алған білімдерін қолдануға, кәсіпорындардың энергия тиімділігін арттыру бойынша іс-шаралар әзірлеуге қабілетті
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты - энергетика саласындағы бизнес туралы кешенді білім беру, энергия ресурстарын басқару мәселесінде икемді құралдарды игеру. Курс энергетикалық жүйелерді басқару, технологиялық менеджмент, ЖЭК саласындағы өндірістік менеджмент, ЖЭК саласындағы бизнес тұрақтылығын бағалау, әлемдік энергиямен жабдықтау, энергетикалық менеджмент және климаттың өзгеруінің салдары, электрондық ұтқырлықтағы бизнес процестер және энергияны қолданудың басқа да нысандары мәселелеріндегі негізгі тақырыптарды зерделеуге бағытталған.
Курсты оқу нәтижесінде магистрант: энергия ресурстарын басқару әдістерін қолдануға, ЖЭК объектілерін басқару саласындағы тұрақтылыққа бизнес бағалау жүргізуге, энергетикалық жүйелерді басқаруға, ЖЭК саласындағы технологиялық менеджмент және өндірістік менеджмент мәселелерін шешуге қабілетті
[АБ + Емтих] (100)
Курсты игерудің мақсаты магистранттарда ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект көмегімен энергия тұтынуды басқару бойынша кәсіби білім мен дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады. Сонымен қатар, магистранттар деректерді жинау, талдау және бағалаудың негізгі процестерін игереді. Курсты меңгеру нәтижесінде магистрант: энергияны басқару жүйесін жоспарлауға және енгізуге, энергияны басқарудың IT-технологияларын пайдалануға, деректерді жинаудың негізгі процестерін сипаттауға, оларды талдау мен бағалауды жүргізуге, машиналық оқытудың алгоритмдерін, әдістері мен қосымшаларын пайдалануға, озық нейрондық желілерді және терең оқыту архитектурасын қолдануға, үлкен деректер жиынтығынан құнды ақпаратты алуға, энергетикадағы АИ-ді қолдануға қабілетті.
[АБ + Емтих] (100)
Курсты игерудің мақсаты магистранттарда кәсіби білім, дағдылар кешенін қалыптастыру және энергияны пайдалану мен ұтқырлыққа көшу арасындағы байланысты түсіну болып табылады.
Курсты оқу нәтижесінде магистрант: энергия мен ұтқырлықтың ауысуының өзара байланысы үшін негізгі проблемаларды анықтауға, ұтқырлықтағы инновацияның рөлін талдауға, ұтқырлық пен энергия берумен байланысты проблемаларды анықтауға және бағалауға, ұтқырлық саласындағы жаңа бизнес-модельдерді анықтауға және бағалауға қабілетті.
[АБ + Емтих] (100)
Курсты игерудің мақсаты магистранттарда деректерді жинау, талдау, визуализациялау және бағалау бойынша кәсіби білім мен дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады.
Курсты игеру нәтижесінде магистрант: энергия тұтынуды бақылауды егжей-тегжейлі түсіндіруге, жедел энергетика мен қоршаған ортаны басқарудағы энергияны бақылауды жіктеуге, энергияны басқарудың әртүрлі әдістерін салыстыруға, деректерді жинау, талдау және бағалаудың негізгі процестерін сипаттауға, энергияны басқару жүйесін модельдеуге, жоспарлауға және енгізуге қабілетті.
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты - ЖЭК саласындағы бизнестің үздіксіздігін жоспарлауды, бизнесті жоспарлау процестерін, ISO 45001-ге сәйкес гигиена және еңбек қауіпсіздігі менеджменті жүйелерін, біріктірілген басқару жүйелерін зерттеу болып табылады. Курс сертификаттау процестерінде, ЖЭК саласындағы кәсіпорындардың тұрақтылығы мен әлеуметтік жауапкершілігінде, кәсіпорындағы қауіпсіздік пен денсаулықты басқару жүйелерінде білім мен түсінік береді.
Курсты оқу нәтижесінде магистрант: бизнесті жоспарлауда нормативтік стандарттарды қолдануға, өндірісте және энергетикалық объектілерде қауіпсіздікті басқару жүйесін тәжірибеде қолдануға, энергияны басқарудағы бизнес-процестерді жоспарлауға қабілетті.
[АБ + Емтих] (100)
Курс жаңартылатын энергия көздері, атап айтқанда энергияның таза көздері саласындағы білімді игеруге бағытталған. Жел, күн және су энергиясын алудың принциптері мен әдістерін игеру.
Курсты оқу нәтижесінде магистрант: энергияның таза көздерінің түрлерін ажыратуға, таза көздерден энергия алу принциптерін түсінуге, энергияның таза көздерінің әртүрлі түрлерінен пайдалану тиімділігін бағалауға, осы салада ғылыми-зерттеу жұмыстарымен айналысуға қабілетті
Тәжірибені қорғау
Зерттеу тәжірибесі білім беру және ғылыми-зерттеу мекемелерінің және басқа ұйымдардың базасында жүргізіледі, олар магистрлік дайындық саласында зерттеулерді жүргізуге арналған эксперимент алаңшалары ретінде қарастырылуы мүмкін. Тәжірибе барысында магистранттарға алдын ала әзірленген бағдарлама бойынша эксперимент зерттеулерін жүргізу мүмкіндігі беріледі. Зерттеу практикасы оқыту кезінде алынған теориялық білімді бекітуге және тереңдетуге, міндеттер қоюға, алынған нәтижелерді талдауға және қорытынды жасауға, дербес ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын игеруге және дамытуға ықпал етеді. Зерттеу практикасы магистрлік диссертацияны орындау және ғылыми қайраткерді одан әрі жалғастыру үшін үлкен мәнге ие.
Магистрант:
- аналитикалық түрінде ойлау, ақпаратты құрылымдау және редакциялау;
- ғылыми зерттеу әдістерін және эксперимент жұмыстарын қолдану;
- зерттеу нәтижелерін сыни түрінде бағалау, зерттеудің перспективалық бағыттарын анықтау және зерттеу бағдарламасын құру
- әзірленген бағдарламаға сәйкес өзіндік зерттеулерді жүргізу;
- шығармашылық, зерттеу және жобалау жұмыстарын ұйымдастыруда, ұжым басқаруда біліктер мен дағдыларды іс жүзінде қолдану;
- магистрлік диссертация шеңберінде теориялық және эксперименттік зерттеуді жүзеге асыру;
- ғылыми-техникалық құжаттаманы рәсімдеуге қойылатын нормативтік талаптарды орындау.
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практика практикалық дағдылар мен оқыту әдістерін дамыту мақсатында жүргізіледі.
Педагогикалық практиканың негізгі міндеттері - практикалық дидактикалық және әдістемелік дағдыларды қалыптастыру, оқу, әдістемелік, ғылыми және тәрбие жұмыстарын өз бетінше жүргізу дағдыларын меңгеру, университеттегі оқу процесін ұйымдастырудың формалары мен әдістерімен таныстыру, педагогикалық практиканың озық тәжірибесін зерттеу.