Master of Economic Sciences
Industrial Management - Innovation & Business Expansion
7M04122
Экономика және кәсіпкерлік факультетi
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1500000 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ + Емтих] (100)
Бұл курста басқару шешімдерінің психологиялық мазмұнын ескере отырып, басқару негіздері зерттеледі. Курстың мақсаты - магистранттарға кәсіби салада ұйымдастырушылық және басқарушылық қызметті тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін басқарушылық психологиялық мәдениетті қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: психологиялық факторларды ескере отырып, басқарушылық қызметті талдау, басқару психологиясының теориялық, әдістемелік негіздерін, күрделі тұлғааралық жанжалды жағдайларды реттеудегі ұйымдастырушылық мінез-құлық заңдылықтарын қолдануға қабілетті.
5
[АБ + Емтих] (100)
Курс бизнесті кеңейтуге арналған кеңейтілген қолданбалы құралдарды ұсынады. Сыртқы талдау деңгейінде магистранттар салалық тенденцияларды талдауға, салалардың түрлерін тануға, салалық бәсекелестердің стратегиялық карталарын жасауға және іскери ақпарат жүйелерін қолдануға үйренеді. Ішкі мүмкіндіктерді талдауды қолданатын магистранттар компанияның құндылық тізбегін талдау, бизнес-процестер мен ресурстарды талдау әдістерін терең түсінеді.
5
[АБ + Емтих] (100)
Курс бағдарламасы магистранттар арасында ғылыми және ғылыми-педагогикалық іс-әрекеттің жалпы ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық базасын қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде ғылым дамуының тарихы мен логикасы білім, танымдық қызмет және әлеуметтік институт нысандары ретінде, сондай-ақ олардың өзара байланысы мен дамуындағы ғылым философиясының негізгі тұжырымдамалары (позитивизм, неопозитивизм және постпозитивизм; структурализм және постструктурализм; герменевтика және феноменология) қарастырылады. Магистранттарда сыни ойлау, сондай-ақ ғылыми зерттеу әдіснамасын әзірлеу қабілеттері қалыптасады.
2
ҒЗЖ қорғау
Инновациялық технологиялармен және өндірістің жаңа түрлерімен танысу үшін тиісті салалардың немесе қызмет салаларының ғылыми ұйымдарында және (немесе) ұйымдарында ғылыми тағылымдамадан өту көзделеді. Ғылыми тағылымдаманың мақсаты: студенттердің ғылыми ұйымдарда және (немесе) тиісті салалардағы немесе қызмет салаларындағы заманауи зерттеу әдістері мен ақпараттық -коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, кәсіби салада зерттеу қызметін өз бетінше жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру.
4
ҒЗЖ қорғау
Магистрлік диссертация зерттеу сипатына ие және магистранттың біліктілік жұмысы болып табылады. Магистрлік диссертация жазу ғылыми жетекшінің басшылығымен жүзеге асады. Магистрлік жұмыстың тақырыбы мен жетекшісі оқу бірінші жылында бекітіледі. Магистрлік диссертация магистранттың зерттеу жұмысының нәтижесі болып табылады.
5
[АБ + Емтих] (100)
«Жобалық менеджмент» пәнін меңгерудің мақсаты - магистранттар арасында жобаларды басқару мен заманауи басқарушылық ойлау саласындағы білім жүйесін қалыптастыру, оның өмірлік циклінің барлық кезеңінде жобаларды басқаруға үлес қосу, жобалық менеджменттің функционалдық бағыттарын бөліп көрсету.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курс бағдарламасы жоғары мектептің болашақ педагогтарын теориялық және практикалық даярлауға бағытталған. Курс аясында отандық, шетелдік педагогикалық ғылымның дамуындағы негізгі жетістіктер, проблемалар мен тенденциялар туралы идеялар қалыптасады, магистранттар ғылыми-зерттеу жұмыстарын, аудиториялық сабақтарды жүргізу дағдыларын игереді және оларды зерттеу, педагогикалық практикадан өту кезінде бекітеді. Курс аяқталғаннан кейін магистрант: білім беру процесі үшін өзекті ақпаратты қорытындылауға, талдауға, ғылыми зерттеулердің нақты міндеттерін тұжырымдауға, «студент – оқытушы» өзара іс-қимыл модельдерін түсінуге, кәсіби міндеттерді шешу кезінде шығармашылық белсенділік, бастамашылық танытуға қабілетті.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді меңгерудің мақсаты – инновациялық менеджменттің теориясы мен практикасы саласында жан-жақты білім беру, менеджерлерді инновациялық басқару жүйелерін құрудың икемді құралдарымен жабдықтау.<br/> Курс жаһандық инновациялар саласындағы негізгі тенденцияларды, инновациялық идеяларды генерациялауды, технологиялар мен ноу-хау трансфертінің өзекті мәселелерін, жобаларды әзірлеу мәселелерін, инновациялық жобалардағы халықаралық ынтымақтастық салаларын ынталандыруға бағытталған.Курсты оқу нәтижесінде магистрант: инновациялық менеджмент жүйесін құрудың құралдарын қолдану, ұйымның ішкі және сыртқы инновациялық ортасын талдау, ұйымның инновациялық стратегиясын әзірлеу, инновациялық жұмыстарды жоспарлау.
4
ҒЗЖ қорғау
18
ҒЗЖ қорғау
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарды халықаралық кәсіпорын стратегиясын, қызметін жан-жақты бағалауға және оның жұмыс істеу ортасының ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіпорын стратегиясын дербес әзірлеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курсты меңгеру нәтижесінде магистрант: стратегиялық басқарудың негізгі ұғымдарын білуі, бәсекелестік халықаралық нарықта түрлі стратегияларды қолдану теориясын, сондай-ақ тәжірибесін білуі, халықаралық кәсіпорын стратегиясын өз бетінше және дұрыс әзірлей білуі, халықаралық даму стратегияларын бағалау және талдау дағдыларына ие болуы тиіс.
5
[АБ + Емтих] (100)
Курс магистранттарға тез өзгеретін жаһандық бизнес-ортаның әлеуметтік-экономикалық жағдайларын түсінуге мүмкіндік береді. Магистранттар халықаралық нарықтардың (елдердің, аймақтардың) басымдықтарын олардың нарықтық әлеуетіне, саяси жағдайына, тәуекелдеріне және басқа да тиісті факторларына сәйкес талдай, саралай және анықтай алады. Талдау негізінде магистранттар тиісті стратегияларды және нарықтарға кіру формаларын қолдана отырып, осы нарықтарды қалай дамытуға болатындығы туралы қорытынды жасай алуы керек.
5
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты: магистранттардың академиялық кәсіби ағылшын тілі саласындағы білімдерін кеңейту және тереңдету.<br/> Курс кәсіби дискурстың әртүрлі түрлерін талқылауға және зерттеуге, ағылшын тіліндегі мәтіндерді сөйлеу, оқу және тыңдап түсіну дағдыларын дамытуға бағытталған. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде магистрант практикалық кәсіби ағылшын тілін біледі, мамандықтың кәсіби тілін түсінеді, ағылшын тілінде еркін сөйлесе алады, сөйлеу барысында кәсіби терминдерді сауатты қолданады.
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – экономикалық ақпараттық жүйелерді оның өмірлік кезеңдерінің барлығында басқарылуын және ақпараттық жүйелерді құруды және оларды іске асыруын ұйымдастыру бойынша білім алу.Курсты меңгеру нәтижесінде магистрант қолданбалы есептерді шешу үшін АКТ (ИКТ) таңдауын және салыстырмалы талдау жүргізе алады, АЖ (ИС) қамсыздандыру түрлері бойынша жобалық шешімдердің таңдауын түсіндіру, ақпараттық менеджмент әдістерін қолдану.
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты - Nexus СЭА деп аталатын ұлттық және трансшекаралық деңгейдегі су, энергетика және азық-түлік секторлары (СЭА) арасындағы байланыс туралы білім мен түсініктерді кеңейту. Курсты оқу барысында интерактивті ойын форматындағы Nexus тәсілі қолданылады, ол магистранттарға энергия мен азық-түлік ресурстарын өндіру, халықтың қажеттіліктерін қанағаттандыру және экологиялық ағындарды қолдау үшін су ресурстарын басқару мәселелерін тереңірек түсінуге мүмкіндік береді, бұл қоғамның табиғатпен үйлесімді тұрақты дамуына, шешім қабылдауға, жанжалды экологиялық-экономикалық жағдайларда ортақ шешімге келуге мүмкіндік береді.
[АБ + Емтих] (100)
Курс венчурлік инвестициялар нарығының құрылымы мен ерекшеліктері туралы білім алуға, венчурлік инвестицияларды тарту үшін қаржылық модель құруға бағытталған. Курсты игеру нәтижесінде магистрант венчурлік инвесторлардың шешім қабылдауына әсер ететін стартаптың қаржылық және операциялық қасиеттерін талдауға, венчурлік инвесторлар қолданатын әдістер негізінде компанияны бағалау тәсілдерін анықтауға, алған білімдерін стартаптың қаржылық модельдерін құру үшін пайдалануға қабілетті.
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты: үлкен деректерді өңдеу мен талдау жүйелерін әзірлеу және пайдалану саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Магистранттар Python және R сияқты бағдарламалау тілдерін, бизнес-процестерге арналған болжамдарды пайдалана отырып, деректер массиві негізінде бизнесті талдау стратегиялары мен модельдерін әзірлейді. Оқу нәтижесінде магистрант талдау, зерттеу және визуализация үшін деректерді дайындауға (Studio, Power BI); деректерді сақтау әдістерін (SQL) қолдануға қабілетті қабілетті.
[АБ + Емтих] (100)
Курс бизнес-процесстер мен бизнес-стратегияларды әзірлеу тұрғысынан электрондық бизнестің тұжырымдамаларымен таныстырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант электрондық коммуникациялар мен сауда үшін бизнес-модельдер мен нарық модельдері көмегімен кәсіпорынның сәулетін жобалауға және басқаруға, электрондық стратегияның тұжырымдамасын түсінуге, электрондық бизнес пен электрондық маркетинг арасындағы өзара байланысты түсінуге қабілетті.
[АБ + Емтих] (100)
Курс қаржылық нарықтағы «жасыл» қаржы саласындағы соңғы жетістіктермен таныстырады. Білім алу нәтижесінде магистрант портфельді басқару процессіндегі ESG интеграциялауды, ESG қағидаларын климатқа әсер етуін басқарудың қауіпті құралы ретінде пайдалануды, жасыл облигацияларды реттеу әдістерін қолдануды, бизнестің жасыл саласында инвестициялық мүмкіндіктерді талдауын қолдануды меңгеріп шығады.
[АБ + Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты - магистранттарға теориялық дайындық беру және олардың қаржылық институттарды қаржыландыруды ескере отырып, қаржылық институттардың экономикалық даму бағдарламасын әзірлеу мен негіздеу, қаржылық институттарда бюджеттеуді талдау мен жетілдіру бойынша қолданбалы дағдыларын дамыту.
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты қаржы менеджеріне инвестициялық және қаржылық шешімдер, сондай-ақ дивидендтік саясат бойынша шешімдер қабылдау үшін қажетті білім мен дағдыларды дамыту болып табылады. Курсты зерделеу нәтижесінде магистрант ұйымның қаржыландыру қажеттілігін қамтамасыз ету үшін неғұрлым орынды қаржыландыру көздерін анықтауға және бағалауға; қаржыландырудың жекелеген көздері бойынша шығындарды және олардың орташа құнын есептеуге; қаржыландыру көздерін бағалауды жүргізуге; тартылатын инвестицияларды және олардың компания қызметінің нәтижелеріне әсерін бағалауға қабілетті.
[АБ + Емтих] (100)
Пән негізінен энергия мен энергетикалық нарықтардың әртүрлі формаларын және олардың қоршаған ортаға әсерін зерттеуге арналған. Оқытылатын пән шеңберінде магистранттар энергия нарықтарына әсер ететін факторларды анықтау үшін экономикалық теорияны игереді және осы факторлардың тиісті нарықтарға қалай әсер етуі мүмкін екендігі талданады. Курсты оқу нәтижесінде магистрант: энергия тасымалдаушылар нарығына әсер ететін факторларды анықтауға, ЖЭК саласындағы инвестициялық шешімдерді талдауға, қоршаған ортаға әсерін ескере отырып, энергетикалық жүйелердің даму және реттеу перспективаларын бағалауға қабілетті.
[АБ + Емтих] (100)
Курсты меңгерудің мақсаты- магистранттарда халықаралық кәсіпорын қызметінің сапасын қамтамасыз ету бойынша кәсіби білім мен дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады. Пән аясында халықаралық кәсіпорындардың сапа менеджменті жүйесінің заманауи тәсілдері мен модельдері, процестердің тиімділігін қамтамасыз ету үшін оңтайландыру, стандарттау және сертификаттау әдістері, сапа менеджменті жүйесін құру және енгізу принциптері мен әдістемесі, мүдделі тараптардың қажеттіліктерін ескере отырып, өнімнің (қызметтердің) сапасын жақсарту тәсілдері мен әдістері қарастырылады. Курсты игеру нәтижесінде магистрант қабілетті: сапа менеджменті тұжырымдамаларын, сапа менеджментінің тиімді жүйесін құрудың халықаралық тәсілдерін қолдану, сапа саласындағы саясат пен мақсаттарды әзірлеу, процестердің тиімділігін жақсарту үшін процестерді сәйкестендіру және сипаттау, оңтайландыру, стандарттау және сертификаттау әдістерін қолдану, сапа менеджменті жүйесін енгізу және тиісті құжаттаманы әзірлеу, әртүрлі басқару объектілерінің (өнімдер, процестер, персонал, тұтастай ұйым)сапасын басқару саласындағы нәтижелерді талдау және бағалау
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты - нарықтар тұжырымдамасын және оларды сегменттеуді, халықаралық нарықтағы қозғаушы күштер мен кедергілерді, жаһандану мен цифрлық революцияны зерттеу болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант PEST- және SWOT - талдау әдістерін қолдана отырып, нарықты талдауға, тауарлар мен қызметтерді әлемдік нарықтарға жылжытудың функционалдық және бәсекелестік стратегияларын әзірлеуге, оңтайлы басқару шешімдерін қалыптастыруға қабілетті.
[АБ + Емтих] (100)
Мақсаты - ішкі бақылаудың тиімділігін ұйымдастыру және бағалау бойынша теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру.
Магистрант қабілетті: тәуекелдерді басқару әдістері мен модельдерін қолдануға, тәуекел карталарын құруға, Value-at-Risk есептеуге және интерпретациялауға, EVA және RAROC, стресс-тестілеу сияқты құралдарды қолдануға, Базель комитетінің, ҚРҰБ тәсілдері мен ұсынымдарын пайдалануға.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу тәжірибесі білім беру және ғылыми-зерттеу мекемелерінің және басқа ұйымдардың базасында жүргізіледі, олар магистрлік дайындық саласында зерттеулерді жүргізуге арналған эксперимент алаңшалары ретінде қарастырылуы мүмкін. Тәжірибе барысында магистранттарға алдын ала әзірленген бағдарлама бойынша эксперимент зерттеулерін жүргізу мүмкіндігі беріледі. Зерттеу практикасы оқыту кезінде алынған теориялық білімді бекітуге және тереңдетуге, міндеттер қоюға, алынған нәтижелерді талдауға және қорытынды жасауға, дербес ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын игеруге және дамытуға ықпал етеді. Зерттеу практикасы магистрлік диссертацияны орындау және ғылыми қайраткерді одан әрі жалғастыру үшін үлкен мәнге ие.
Магистрант:
- аналитикалық түрінде ойлау, ақпаратты құрылымдау және редакциялау;
- ғылыми зерттеу әдістерін және эксперимент жұмыстарын қолдану;
- зерттеу нәтижелерін сыни түрінде бағалау, зерттеудің перспективалық бағыттарын анықтау және зерттеу бағдарламасын құру
- әзірленген бағдарламаға сәйкес өзіндік зерттеулерді жүргізу;
- шығармашылық, зерттеу және жобалау жұмыстарын ұйымдастыруда, ұжым басқаруда біліктер мен дағдыларды іс жүзінде қолдану;
- магистрлік диссертация шеңберінде теориялық және эксперименттік зерттеуді жүзеге асыру;
- ғылыми-техникалық құжаттаманы рәсімдеуге қойылатын нормативтік талаптарды орындау.
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практика практикалық дағдылар мен оқыту әдістерін дамыту мақсатында жүргізіледі.
Педагогикалық практиканың негізгі міндеттері - практикалық дидактикалық және әдістемелік дағдыларды қалыптастыру, оқу, әдістемелік, ғылыми және тәрбие жұмыстарын өз бетінше жүргізу дағдыларын меңгеру, университеттегі оқу процесін ұйымдастырудың формалары мен әдістерімен таныстыру, педагогикалық практиканың озық тәжірибесін зерттеу.