бизнес және басқару бакалавры
Industrial management
6B04126
Экономика және кәсіпкерлік факультетi
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
60 (Каз.) 60 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - бухгалтерлік есептің негізгі функцияларын игеру болып табылады. <br/> Алынған құзыреттер 1С-бухгалтерия бағдарламасын қолдана отырып: шаруашылық операцияларды тіркеуге, қаржылық есептілік жасауға және оны талдауға, бухгалтерлік есеп деректерін коммерциялық қызметті жоспарлау нәтижелерін бақылау үшін пайдалануға, тауарларды (шикізат, материалдар, өнімдер, контейнерлер, басқа да материалдық құндылықтар) есепке алуды жүзеге асыруға және оларды түгендеуге қатысуға мүмкіндік береді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – бухгалтерлік есеп саласында жеткілікті білімі, іскерлігі мен дағдысы бар мамандарды дайындау.<br/> Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: 1С-бухгалтерлік есеп бағдарламасында шаруашылық операцияларды тіркеу; бағдарламадағы бухгалтерлік ақпараттарды одан әрі өңдеуді жүзеге асыру; 1 С-бухгалтерлік есеп бағдарламасы бойынша қаржылық есептілікті жасау.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - пайдаланушының компьютермен диалог режимінде AutoCAD командалары мен құралдарын игеру және әртүрлі қиындық дәрежесіндегі жаттығуларды орындау арқылы алған білімдері мен дағдыларын бекіту болып табылады. Қадамдық нұсқаулық негізінде студент техникалық жобалаудың әртүрлі салаларында қажет екі өлшемді және үш өлшемді сызбалардың негізгі сызу технологияларының барлық бөлшектерін меңгереді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-табысты мансап үшін қажетті ағылшын тілінде іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Пәнді меңгерген студент ағылшын тілінде (жазбаша және ауызша) іскерлік қарым-қатынасты ұйымдастырудың негіздерін біледі, бизнес-презентация ұсына алады, кейстермен жұмыс істей алады, әртүрлі өмірлік, жанжалды жағдайларда шешім қабылдай алады, уақытын дұрыс жоспарлай алады, кәсіби жетістікке жету үшін қажетті жеке қасиеттерді анықтай және дамыта алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы курстың шеңберінде студенттер күнделікті өмірді жеңілдететін ақпараттық-коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгереді және кәсіби қызметтің, ғылыми және практикалық жұмыстардың әртүрлі салаларында, өзін-өзі тәрбиелеу және басқа мақсаттарда заманауи ақпараттық технологияларды пайдалануға мүмкіндік береді. Практикалық мақсатпен қатар курс студенттердің ой-өрісін кеңейтуге, олардың жалпы мәдениеті мен білімін арттыруға ықпал ете отырып, білім беру және білім беру мақсаттарын жүзеге асырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – жобалық менеджмент бойынша кешенді теориялық және қолданбалы білімді қалыптастыру және жобалық менеджмент саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырудың әдістемелік негізін жасау. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: жобаны басқарудың негізгі категориялары мен процестерін анықтау, жобаның негізгі қызметін анықтау, жобаны басқарудағы негізгі проблемалық аймақтарды анықтау, жобаны мазмұнына қарай құрылымдау, жобаларды бағалау және қаржылық жоспарлау әдістерін қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән аясында студенттер бухгалтерлік есеп, екі жақты жазу принципі, құжат айналымын ұйымдастыру, кірістер, шығыстар, тауарлы-материалдық қорлар, айналымнан тыс активтер, капитал есебі және қаржылық есептілікті жасау ұғымдарын оқып, меңгереді. қазіргі нарықтық экономикадағы бухгалтерлік есеп тәжірибесінің принциптері. Оқыту нәтижесінде студенттер бухгалтерлік құжаттамамен жұмыс істеу, құқықтық нормаларды қолдану дағдыларын, кәсіпорынның қаржылық ақпаратын талдау дағдыларын меңгереді.
4
РК(с оценкой)
Бағдарламаның мақсаты кәсіби қызметке даярлау үшін, болашақ еңбек қызметінде денелік жүктемелерді, жүйке-психикалық қысымдарды және жайсыз факторларды табанды өткеруге денсаулықты сақтау, нығайтуды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке тұлғалық құзыреттіліктерін және дене шынықтырудың құралдары мен әдістерін мақсатты түрде пайдалану қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.<br/> Бағдарламаны игеру нәтижелері бойынша білім алушы келесідей құзыреттіліктерді иеленеді:<br/> 1) жеке тұлғалық: өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі тұлғалық тануға даярлық пен қабілеттілік;<br/> кәсіби дене шынықтыру дағдыларын еңбек және өмірлік жағдаяттарда өз бетінше пайдалана алуға даярлық;<br/> 2) метапәнаралық:танымдық, спорттық, дене шынықтыру, сауықтыру және әлеуметтік практикада пәнаралық түсініктер мен әмбебап оқу әрекеттерін (реттеуші, танымдық, коммуникативтік) қолдану қабілеттілігі;<br/> дербес ақпараттық-танымдық қызметке даярлылық пен қабілеттілік;<br/> жарыстық қызметтің әртүрлі түрлеріне қатысу дағдыларын қалыптастыру;<br/> 3) пәндік:салауатты өмір салтын, белсенді демалыс пен бос уақытты ұйымдастыру үшін дене шынықтыру қызметінің әртүрлі формалары мен түрлерін қолдану шеберлігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - жобаларды басқару саласындағы білімді қалыптастыру, жобалаудың әдіснамалық және технологиялық дағдыларын игеру, кейіннен өндірістік және әлеуметтік салада қолдана отырып, жобалық білімді әзірлеу, бағалау және енгізу дағдыларын жинақтау болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келісімдердің, шарттар мен келісімшарттардың жобалары мен шарттарын жоспарлау, кезең-кезеңімен бақылау және іске асыруды үйлестіру дағдыларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - жобаларды басқару саласындағы білімді қалыптастыру, жобалаудың әдіснамалық және технологиялық дағдыларын игеру, кейіннен өндірістік және әлеуметтік салада қолдана отырып, жобалық білімді әзірлеу, бағалау және енгізу дағдыларын жинақтау болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келісімдердің, шарттар мен келісімшарттардың жобалары мен шарттарын жоспарлау, кезең-кезеңімен бақылау және іске асыруды үйлестіру дағдыларын меңгереді.
5
[АБ + Емтих] (100)
Инвестициялар және тәуекел менеджменті пәнін оқыту мақсаты - инвестицияларды талдау және тәуекелдерді бағалау бойынша білім алу. Курс барысында инвестицияларды талдаудың және нарық жағдайында тәуекелдерді бағалаудың негізгі тұжырымдамалары мен қағидаттары, есепке алу ақпаратын өңдеу технологиялары қаралатын болады, инвестициялық жобаның қаржылық көрсеткіштерін талдаудың, инвестициялау тәуекелдерін талдау және бағалау әдістерін қолданудың теориялық және практикалық дағдылары игерілетін болады.
3
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқу мақсаты: TOPSIM General Management іскерлік ойынында іскерлік шешімдерді модельдеуді меңгеру.<br/> Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: әртүрлі стратегиялық бастапқы нүктелерді ажырату, ҒЗТКЖ маңыздылығын бағалау, сатып алу және қоймалау саласындағы негізгі проблемалар мен қарама-қайшы мақсаттарды бағалау, өткізу көлемі мен өндірісті жоспарлау арасындағы байланысты анықтау, персоналды жоспарлау мәселелерін жіктеу, шешімдерді дайындау кезінде қаржылық және бухгалтерлік есептің пайдалылығын бағалау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ағылшын тілінде кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби терминдерді қолдана отырып, сөйлеуді сауатты жеткізе алады, кәсіби қарым-қатынас саласындағы мәтіндердің аннотациясы мен рефератын бағалайды және талдайды, өз көзқарасын еркін түсіндіреді және ұсынылған кәсіби тақырыптарды ағылшын тілінде талқылайды.
5
[АБ + Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты қазақ тілінде A1 - қарапайым деңгей бойынша қазақ тілін шет тілі ретінде оқитын білім алушыларға және A2, B1, B2, C1 біліктілік деңгейіне сәйкес сөйлеу әрекетінің барлық түрлері бойынша коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби және қарым-қатынас құралы ретінде қазақ ұлттық мәдениеті тұрғысынан қазақ тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету болып саналады.<br/> Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:<br/> 1) лексиканы, грамматикалық білім жүйесін, интенцияны (ниеттерін) білдірудің прагматикалық құрамын жеткілікті көлемде білу негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын дұрыс таңдауға және пайдалануға;<br/> 2) мәтіннің нақты мазмұнын беруге, олардың тұжырымдамалық ақпаратын қалыптастыруға, бүкіл мәтіннің және оның жеке құрылымдық элементтерінің қорытынды бөлімдерін сипаттауға;<br/> 3) мәтіндегі ақпаратты түсіну, әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, қоғамдық-саяси, оқу-кәсіби салалардағы қарым-қатынас мәтіндерінің стильдік және жанрлық ерекшеліктерін түсінуге;<br/> 4) қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпарат сұрауға және хабарлауға, қатысушылардың іс-әрекеттеріне баға беруге, таным мен қарым-қатынас жағдайында әңгімелескен адамға әсер ету құралы ретінде ақпаратты пайдалануға;<br/> 5) тілдің, мәдениеттің, қарым-қатынас саласы ерекшеліктеріне сәйкес жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайларында құзыреттілік танытуға;<br/> 6) пікірталастарда этикалық, мәдени, әлеуметтік маңызы бар мәселелерді талқылауға, өз көзқарасын білдіруге, оны дәлелді түрде қорғауға, әңгімелесушілердің пікірін сыни бағалауға;<br/> 7) өзінің жеке ниеттері мен қажеттіліктерін (тұрмыстық, оқу, әлеуметтік, мәдени, кәсіби бағдарлы) жүзеге асыру, оларды этикалық жағынан дұрыс, мағыналы толық, лексика-грамматикалық және прагматикалық тұрғыда жеткілікті дәрежеде жариялау мақсатында әртүрлі қарым-қатынас салаларындағы жағдаяттарға қатыса алуға қабілетті бола алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты – білім алушыларды Қазақстан тарихы туралы объективті ұсыныммен қамтамасыз ету. Пәнді оқу нәтижесінде студент көне заманнан бүгінгі күнге дейінгі Қазақстан тарихы бойынша білімдерін көрсете алады, Қазақстанның өткен және қазіргі қоғамдық құбылыстарының, алуан түрлі тарихи және қазіргі заманғы дереккөздердің ақпаратын жан-жақты, сыни тұрғыдан талдай алады, қоғамдық даму мәселелерін өз бетінше шығармашылық тұрғыдан түсіну қабілетін дамыту біледі, отандық және дүниежүзілік тарих пен мәдениетке деген құрметін, материалдық және рухани мәдениет саласында өз республикасының және адамзаттың мұрасын сақтауға және көбейтуге ұмтылысын дамыта біледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты макродеңгейде қазіргі экономиканың қызмет ету механизмін зерттеу болып табылады.<br/> Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: іргелі макроэкономикалық мәселелерді түсіну; макроэкономикалық деңгейде экономикалық процестерді талдау және болжау; макроэкономикалық оқиғаларға және макроэкономикалық саясатқа өзіндік баға беру; теориялық білімді практикалық экономикалық мәселелерді зерттеуге қолдану; қолданыстағы макроэкономикалық модельдерді, концепцияларды және макроэкономикалық процестерді модельдеудің негізгі принциптерін бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты: маркетингтің теориялық негіздері мен категориялық аппаратын игеру, сонымен қатар оны қолдануда практикалық дағдыларды дамыту. Студенттер теориялық тұжырымдамаларды, маркетингтік ортаны, маркетингтік зерттеулерді, тұтынушылардың мінез-құлқын, нарықты сегменттеуді, тауар саясатын, баға белгілеуді, бәсекелестік талдауды, тауарларды жылжытуды және маркетингті басқаруды үйренеді. Курс аяқталғаннан кейін студенттер деректерді талдауға, маркетингтік стратегияларды әзірлеуге, ақпаратты ұсынуға және негізделген шешімдер қабылдауға бейімделеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс шеңберінде мыналар қарастырылады: сызықтық алгебра: матрицалар, детерминанттар, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесі, векторлық алгебра, аналитикалық геометрия, талдауға кіріспе, Бір айнымалының функцияларын дифференциалды есептеу: функцияның туындысы және дифференциалы, функцияны зерттеу, бір айнымалының функцияларын интегралды есептеу: анықталмаған интеграл, анықталған интеграл, белгілі бір интегралдың қосымшалары. Есептер: математиканың қарастырылған бөлімдерінде есептерді қою және шешу әдістерін меңгеру, қолданбалы есептерде үйренген математикалық әдістерді қолдана білу, математикалық интуицияны дамыту, математикалық мәдениетті тәрбиелеу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - студенттердің аналитикалық ойлауын дамыту болып табылады. Пән шеңберінде бейіндік пәндерді табысты игеру үшін қажетті математикалық білім базасы қаланатын болады. Алынған құзыреттер студенттерге техникалық және экономикалық мәселелерді шешу үшін математикалық аппаратты қолдану дағдыларын игеруге, бекітуге және дамытуға мүмкіндік береді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - студенттерде статистикалық көрсеткіштермен ойлаудың маңыздылығын түсінуді қалыптастыру, басқарудың негізделген шешімдерін қабылдау үшін техникалық және экономикалық процестерді модельдеу мен болжаудың статистикалық әдістерін игеру болып табылады. Практикалық сабақтардың өтуі студенттерге статистикалық ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын игеруге, бекітуге және дамытуға мүмкіндік береді. Алынған құзыреттер техникалық және экономикалық ғылымдар саласында статистикалық зерттеулерді дербес жүргізуге, қызығушылық процестерінің өзара байланысын талдауға, есептеулер негізінде практикалық қолдану үшін негізделген қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдауға мүмкіндік береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - студенттерде статистикалық көрсеткіштермен ойлаудың маңыздылығын түсінуді қалыптастыру, басқарудың негізделген шешімдерін қабылдау үшін техникалық және экономикалық процестерді модельдеу мен болжаудың статистикалық әдістерін игеру болып табылады. Практикалық сабақтардың өтуі студенттерге статистикалық ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын игеруге, бекітуге және дамытуға мүмкіндік береді. Алынған құзыреттер техникалық және экономикалық ғылымдар саласында статистикалық зерттеулерді дербес жүргізуге, қызығушылық процестерінің өзара байланысын талдауға, есептеулер негізінде практикалық қолдану үшін негізделген қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдауға мүмкіндік береді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – басқару процесінің ұйымдастыру элементтерін, коммуникация және шешім қабылдау, басқару функцияларын қарастыру, сонымен қатар ұйымдағы әртүрлі функционалдық бөлімдердің қызметін зерттеу. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: ұйымды басқарудың заманауи әдістерін қолдану; ұйымның мәселелерін қарастыру және басқару шешімдерін қабылдау үшін кешенді тәсілді қолдану; ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдау; менеджер қызметінің әдістері мен құралдарын қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - менеджмент пен маркетингтің теориялық негіздерін игеру; практикалық дағдыларды, ұйымды басқару сызбаларын, стратегиялық жоспарлауды, өнімнің тауар нарығын маркетингтік зерттеу әдістерін меңгеру болып табылады. <br/> Алынған құзыреттер: кәсіпорынның сыртқы ортасын және нарық жағдайларын талдауға; кәсіпорындағы менеджмент және маркетинг саласындағы теориялық білімді дербес және шығармашылықпен пайдалануға; әртүрлі өндірістік жағдайларда шешім қабылдауға мүмкіндік береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - микроэкономика және макроэкономика саласындағы білімді қалыптастыру, басқа экономикалық пәндерді зерттеудің әдіснамалық негіздерімен танысу, сондай-ақ алынған теориялық білімді экономикалық жағдайды практикалық талдау саласында қолдану болып табылады. Алынған құзыреттер: <br/> - қазіргі заманғы экономиканың микро және макро деңгейде жұмыс істеу заңдылығын жүйелі түсінуді көрсетуге;<br/> - микро және макроэкономика мен қолданбалы экономикалық пәндердің негізгі ұғымдары мен құралдарын меңгеруге мүмкіндік береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты сұраныс пен ұсыныс модельдерін, тұтынушылардың мінез-құлқы, өндіріс және шығындар теориясының сұрақтарын, жеке нарықтардың қызмет етуін, жалпы экономикалық тепе-теңдік мәселелерін, нарықтық экономиканың институционалдық аспектілерін меңгеру болып табылады.<br/> Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: экономикалық процестер мен құбылыстарды талдау әдістерін қолдану; экономика субъектілерінің мінез-құлық ерекшеліктерін талдау; нақты микроэкономикалық көрсеткіштерді зерттеу; компанияның оңтайлы стратегиясын әзірлеу және негіздеу.
5
[АБ + Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты рухани жаңғырудың жалпыұлттық идеясы шеңберінде студенттердің әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру, халықтар достығының ұлттық сана мен мәдени код негізінде дамуын көздей отырып, дүниежүзі мәдениеті пен тілдерге әлемдік деңгейдегі білім, қазіргі озық технология дәнекері ретінде толеранттық қарым-қатынас жасай білу, болашақ маманның кәсіби өсуі мен еліміздің дамуын қамтамасыз ете алатын дәнекер ретінде қолдана білу болып табылады.<br/> Бағдарламаны меңгеру нәтижесінде білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:<br/> 1) лексиканы, грамматикалық білім жүйесін, интенцияны (ниеттерін) білдірудің прагматикалық құрамын жеткілікті көлемде білу негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын дұрыс таңдау және пайдалану;<br/> 2) мәтіннің нақты мазмұнын беру, олардың тұжырымдамалық ақпаратын қалыптастыру, бүкіл мәтіннің және оның жеке құрылымдық элементтерінің қорытынды бөлімдерін (прагматикалық фокус) сипаттау;<br/> 3) мәтіндік ақпаратты түсіндіру, әлеуметтік-мәдени, қоғамдық-саяси, ресми-іскерлік және кәсіби салалардағы қарым-қатынас мәтіндеріне стильдік және жанрлық ерекшеліктерін сертификаттау талаптары көлемінде түсіндіру;<br/> 4) қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпарат сұрату және хабарлауға, қатысушылардың іс-әрекеттеріне баға беру, сертификаттау талаптарына сәйкес таным мен қарым-қатынас жағдайында әңгімелескен адамға әсер ету құралы ретінде ақпаратты пайдалану;<br/> 5) тілдің, мәдениеттің, қарым-қатынас саласы ерекшеліктерінің сертификаттау талаптарына сәйкес жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайларында сөйлеу мінез-құлық бағдарламаларын құруға;<br/> 6) пікірталастарда этикалық, мәдени, әлеуметтік маңызы бар мәселелерді талқылауға, өз көзқарасын білдіруге, оны дәлелді түрде қорғауға, әңгімелесушілердің пікірін сыни бағалауға;<br/> 7) өзінің жеке ниеттері мен қажеттіліктерін (тұрмыстық, оқу, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру, оларды этикалық жағынан дұрыс, мағыналы толық, лексика-грамматикалық және прагматикалық тұрғыда жеткілікті дәрежеде жариялау мақсатында әртүрлі қарым-қатынас салаларындағы жағдаяттарға қатыса алуға;<br/> 8) жалпы қабылданған нормаға, функционалдық бағытқа сәйкес белгілі бір сертификаттау деңгейіне сай келетін лексика-грамматикалық және прагматикалық материалдарын пайдалана отырып, тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік мәтіндерді құрастыруға қабілетті бола алады.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - зерттеу жүргізу үшін деректерді талдаудың заманауи әдістерін игеру және деректермен жұмыс істеу үшін заманауи бағдарламалық құралдарды қолданудың практикалық дағдыларын игеру болып табылады. Алынған құзыреттер: мамандандырылған бағдарламаларда олармен кейіннен жұмыс істеу үшін деректерді алдын-ала дайындауды жүзеге асыруға, мәліметтер деңгейіне және зерттеу міндетіне байланысты талдаудың қолайлы әдісін таңдауға, деректерді талдауға және алынған нәтижелерді кәсіпорын қызметінде қолдана отырып түсіндіруге мүмкіндік береді.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - зерттеу жүргізу үшін деректерді талдаудың заманауи әдістерін игеру және деректермен жұмыс істеу үшін заманауи бағдарламалық құралдарды қолданудың практикалық дағдыларын игеру болып табылады. Алынған құзыреттер: мамандандырылған бағдарламаларда олармен кейіннен жұмыс істеу үшін деректерді алдын-ала дайындауды жүзеге асыруға, мәліметтер деңгейіне және зерттеу міндетіне байланысты талдаудың қолайлы әдісін таңдауға, деректерді талдауға және алынған нәтижелерді кәсіпорын қызметінде қолдана отырып түсіндіруге мүмкіндік береді.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – өндірістік кәсіпорындардың өз қызметін тиімді басқару үшін қолданатын негізгі мақсаттары, принциптері, негізгі міндеттері және заманауи әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: зерттелген әдістер мен құралдарды жобалауға, тиімділікті бағалауға және компаниялардың операциялық қызметін ұйымдастыру бойынша шешімдерді жүзеге асыруға байланысты қолданбалы мәселелерді шешуге қолдану, кәсіпорынның өндірістік-шаруашылық қызметіне экономикалық талдау және модельдеу жүргізу, «Үнемді өндіріс» тұжырымдамасына сәйкес шешімдердің тиімділігін бағалау.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – өндірістік кәсіпорындардың өз қызметін тиімді басқару үшін қолданатын негізгі мақсаттары, принциптері, негізгі міндеттері және заманауи әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: зерттелген әдістер мен құралдарды жобалауға, тиімділікті бағалауға және компаниялардың операциялық қызметін ұйымдастыру бойынша шешімдерді жүзеге асыруға байланысты қолданбалы мәселелерді шешуге қолдану, кәсіпорынның өндірістік-шаруашылық қызметіне экономикалық талдау және модельдеу жүргізу, «Үнемді өндіріс» тұжырымдамасына сәйкес шешімдердің тиімділігін бағалау.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - өнеркәсіптік ұйымдардың қызметкерлерді басқару жүйелерін қалыптастыру, жұмыс істеу бойынша теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды игеру болып табылады. Алынған құзыреттер: кадрлық жұмысты жоспарлауды, қызметкерлерді басқаруды және оның дамуын маңызды ресурс ретінде жүзеге асыруға, қызметкерлердің уәждемесін арттыру тетігін қалыптастыруға және пайдалануға, өнеркәсіптік объектілердің қызметкерлерін басқару жөніндегі саясаттар мен бағдарламаларды әзірлеуге қатысуға мүмкіндік береді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - кәсіпорынның сандық трансформациясы (Төртінші өнеркәсіптік революция) саласындағы теориялық білім базасын қалыптастыру, барлық құрылғылар, машиналар, өнімдер мен адамдар сандық технологиялар арқылы өзара байланысатын сандық өндірістерді немесе ақылды зауыттар мен фабрикаларды құруға әкелетін өнеркәсіп пен сандық технологияларды біріктіру алгоритмін игеру болып табылады. Алынған құзыреттер жобаны іске асыруды жоспарлауға, сандық модельдеу мен өндірістің заманауи құралдарын пайдалана отырып, өнім өндірісінің технологиялық циклін жаңғыртуға мүмкіндік береді.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – кәсіпорынның коммерциялық қызметін және бәсекеге қабілетті өнімдер мен қызметтерді өндіруді ұйымдастыру және табысты жүргізу үшін қажетті сапа менеджменті жүйесінің принциптері мен әдістерін меңгеру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: кәсіпорында сапа менеджменті процестерін жүйелі ұйымдастыру туралы түсінік қалыптастыру, сапа жүйесін құру және басқару бойынша барлық іс-шараларды дұрыс жоспарлау, сапа менеджменті жүйесінің жұмыс істеу тиімділігін бағалау.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-ұйымдардың бәсекеге қабілеттілігі мен тиімділігін арттыру көзі ретінде жеткізілім тізбегін құру және басқарудың модельдерін, әдістерін зерттеу.<br/> Нәтижесінде білу: жеткізу тізбегін басқару негіздері; жеткізу тізбегін ұйымдастырудың логистикалық құрылымы; SCOR модельдері; логистикадағы жобаларды басқару. жеткізу тізбектерін қалыптастыру, интеграцияланған, стратегиялық, тактикалық жоспарлау жобасы; интеграцияланған жоспарлауды ақпараттық қолдау; тәуекелдерді басқару, логистикалық жүйелерді басқару; логистикалық өзара іс-қимылдың қағидаттары мен моделі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - тыңдаушыларда теориялық дайындықтың негізін қалыптастыру және жалпы техникалық пәндер мен өндірістік процестерді зерттеудің іргелі негізін қалау болып табылады. Курс: механика, молекулалық физика және термодинамика, электр және магнетизм, оптика, кванттық физика, атом ядросы және қарапайым бөлшектер бөлімдерімен ұсынылған. Курсты оқу студенттердің жалпы және табиғи ғылыми ойлау негізі ретінде физикалық дүниетанымын қалыптастыруға мүмкіндік береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - тыңдаушыларда теориялық дайындықтың негізін қалыптастыру және жалпы техникалық пәндер мен өндірістік процестерді зерттеудің іргелі негізін қалау болып табылады. Курс: механика, молекулалық физика және термодинамика, электр және магнетизм, оптика, кванттық физика, атом ядросы және қарапайым бөлшектер бөлімдерімен ұсынылған. Курсты оқу студенттердің жалпы және табиғи ғылыми ойлау негізі ретінде физикалық дүниетанымын қалыптастыруға мүмкіндік береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты студенттердің философияны дүниені танып-білудің ерекше формасы ретінде түсінуін қалыптастырып, олардың келешек кәсіби қызметтері аясында оның негізгі тараулары, мәселелері мен әдістері туралы тұтас білім беру.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:философияның тарихи дамуы негізінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұнын сипаттау;нақты дүниені философиялық зерделеудің ерекшелігін түсіндіру;дүниеге көзқарасты табиғи және әлеуметтік әлемді философиялық зерделеу мен зерттеудің нәтижесі ретінде негіздеу;дүниені танып-білудің ғылыми және философиялық әдістерін жіктеу;мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның ерекшеліктері мен мазмұнына түсініктеме жасау;негізгі дүниетанымдық ұғымдардың мағынасы мен рөлін адамның қазіргі әлемдегі жеке және әлеуметтік болмысының құндылықтары ретінде негіздеу;медиамәтіндер, әлеуметтік-мәдени және жекетұлғалық жағдайлардың философиялық қырларына этикалық шешімдерді қабылдау және негіздеу үшін талдау жасау;қазіргі жаһандық қоғамның өзекті мәселелеріне қатысты өзінің адами ұстанымын қалыптастыру және сауатты дәйектеу;кәсіби саладағы мәселелердің философиялық мазмұнын анықтау үшін өзекті болып саналатын зерттеу жүргізіп, оның нәтижелерін талқылауға ұсыну.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – ұлттық және көпұлтты кәсіпкерлік кәсіпорындарды басқару жүйелеріндегі әртүрлі мәдениет өкілдерінің идеяны қалыптастыру және өзара әрекеттесу заңдылықтарын ашу, олардың негізінде көпұлтты ұжымдарды басқару бойынша практикалық ұсыныстар әзірлеуге болады. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: халықаралық нарықтарды талдау, саралау және басымдық беру, нарыққа шығудың тиісті стратегияларын әзірлеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты неміс тілінде коммуникативті дағдыларды қалыптастыру және жетілдіру болып табылады, атап айтқанда: ауызша сөйлеу және тыңдап түсіну дағдыларын, күнделікті жағдайлардың кең ауқымында оқу және жазу дағдыларын. Пәнді оқу нәтижелері бойынша студент неміс тілінде диалогтық, монологтық сөйлеуді сауатты көрсете алады, белсенді лексиканы және грамматикалық лексиканы әлеуметтік және күнделікті коммуникативті ниеттерін жүзеге асыру үшін қолдана алады, жеке хат алмасу үшін жалпы неміс тілінде жаза алады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - тұрақты және ауыспалы токтардың электр тізбектерін, магниттік тізбектерді есептеу теориясы саласында білімді қалыптастыру. Курстың міндеттері тұрақты, ауыспалы және үш фазалы жүйенің электртехникалық сұлбаларын есептеу кешенін теориялық және практикалық меңгеру болып табылады. Студент: электртехникалық сұлбаларды түсіне алады; кез-келген күрделілікті сұлбаларды есептей алады, бір және үш фазалы жүйеде жұмыс жасай алады, тұрақты және ауыспалы ток тізбектерін түсіне алады, міндеттерді шешу үшін жобаның мақсаттарын тұжырымдай алады, міндеттерді шешудің басымдықтарын анықтай алады, өлшеу нәтижелерін өңдеу үшін компьютерлік технологияларды қолдана алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - тұрақты және ауыспалы токтардың электр тізбектерін, магниттік тізбектерді есептеу теориясы саласында білімді қалыптастыру. Курстың міндеттері тұрақты, ауыспалы және үш фазалы жүйенің электртехникалық сұлбаларын есептеу кешенін теориялық және практикалық меңгеру болып табылады. Студент: электртехникалық сұлбаларды түсіне алады; кез-келген күрделілікті сұлбаларды есептей алады, бір және үш фазалы жүйеде жұмыс жасай алады, тұрақты және ауыспалы ток тізбектерін түсіне алады, міндеттерді шешу үшін жобаның мақсаттарын тұжырымдай алады, міндеттерді шешудің басымдықтарын анықтай алады, өлшеу нәтижелерін өңдеу үшін компьютерлік технологияларды қолдана алады.
5
[АБ + Емтих] (100)
Осы пәнді оқытудың мақсаты жылу энергетикалық және жылу механикалық жабдықтардың сенімді және тиімді жұмысын қамтамасыз ету мақсатында процестерді талдау үшін термодинамика әдістерін қолдана отырып, энергетикалық жабдықты жобалау, пайдалану саласында мамандар даярлау болып табылады. Алынған құзыреттер: процестерді талдау үшін термодинамиканың негізгі ережелері мен заңдарын қолдануға, процестер мен циклдарды талдау кезінде кестелер мен диаграммаларды қолдануға, циклдердің пайдалы әсер коэффициентінің (ПӘК) аяқталу, қысу, термиялық тиімділігін есептеу әдістерін қолдануға мүмкіндік береді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-табысты мансап үшін қажетті ағылшын тілінде іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Пәнді меңгерген студент ағылшын тілінде (жазбаша және ауызша) іскерлік қарым-қатынасты ұйымдастырудың негіздерін біледі, бизнес-презентация ұсына алады, кейстермен жұмыс істей алады, әртүрлі өмірлік, жанжалды жағдайларда шешім қабылдай алады, уақытын дұрыс жоспарлай алады, кәсіби жетістікке жету үшін қажетті жеке қасиеттерді анықтай және дамыта алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы курс аясында ғылыми қызметтің ерекшеліктері, ғылыми танымның принциптері мен әдістері қарастырылады. Студент әр түрлі ақпараттық ресурстарды қолдана отырып, жазбаша жұмыс жазу, мәселені шешу үшін ақпарат іздеу, мәтінмен жұмыс жасау дағдыларын дамытады. Студент тәжірибе жинақтайды: проблеманы қою, зерттеудің өзектілігін негіздеу, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін анықтау, зерттеу қызметін дербес ұйымдастыру, жеке зерттеу нәтижелерін көпшілік алдында қорғау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - бақылау процедуралары мен әдістерін әзірлеуге дайын болу мақсатында, кәсіпорында бақылауды ұйымдастыру саласындағы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Алынған құзыреттер: бақылаудың әртүрлі әдістері мен модельдерін қолдана отырып, белгілі бір кәсіпорын үшін бақылау процедураларын әзірлеуге, бақылау жүйесін енгізу және жетілдіру бойынша құжаттаманы дайындауға, шығындар мен қаржылық нәтижелерді басқару үшін бақылаушының құралдарын іс жүзінде қолдануға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - өндірістік компанияларда басқару есебін ұйымдастыру және әдіснамасы бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Оқыту SAP жүйесін қолдана отырып, практикалық жұмыс форматында өтеді.
Алынған құзыреттер: шығындарды түрлері мен мақсаты бойынша жіктеуге, бюджеттеу және өнімнің өзіндік құнын есептеу негіздерін қолдануға, өндірістік компаниялардағы инвестициялық жобаларды бағалау бойынша шешімдер қабылдауға, шығынсыздықты және ауытқуларды талдауға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде с тілінде процедуралық бағдарламалау принциптері туралы түсінік қалыптастыру.
Оқыту нәтижесінде студент: алгоритм ұғымын және оның түрлерін, с тілінің негізгі түсініктері мен құрылымдарын білуі керек; есептерді блок-схемалар түрінде шешу алгоритмдерін құра білуі, с тілінің басқарушы операторларын пайдалана отырып бағдарламалар құра білуі, массивтерді өңдей алуы, файлдармен жұмыс істеуі, бағдарламадағы қателерді түзете алуы, жазбаша есеп ресімдеуі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - бағдарламалау саласында негізгі білімді, дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән тапсырманы шешудің тиімді алгоритмдерін жобалай алатын, ең қолайлы деректер құрылымын, оны іске асырудың бағдарламалық және техникалық құралдарын таңдай алатын және операциялық ортаны ескере отырып, заманауи талаптарға және жаңа компьютерлік технологияларға жауап беретін бағдарламалық қосымшаларды жасай алатын маман дайындауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты студенттерді қазақстандық экономика жағдайында бренд құрудың негізгі ұғымдарымен және үлгілерімен таныстыру. Алынған құзыреттер келесіге мүмкіндік береді: брендті өзін-өзі бағалау, бәсекеге қабілеттілікті талдау негізінде кәсіпорынның брендін құру, тұтынушылық құндылықтарды, стереотиптерді зерттеу, өнімді/қызметті орналастыру, брендті жылжыту бойынша стратегиялық жоспарларды әзірлеу, брендті талдау әдістерін қолдану, ATL, TTL және BTL маркетинг құралдарын қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің қаржылық институттардағы бюджеттеуді жетілдіру және талдауды ашуға бағытталған қолданбалы дағдыларды дамыту. Алынған құзыреттер келесі мүмкіндіктерді береді: кәсіпорындарда бюджеттеуді ұйымдастыру әдістемесін және бюджеттердің атқарылуын талдау әдістемесін меңгеруі, ұйымдардың қаржылық қызметіне мониторингті ұйымдастыру және жүргізу, кәсіпорындағы бюджет шығыстарына талдау жүргізу, қаржы институттарының бюджетін құруды жетілдіру бағыттарын анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс студенттерді жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларымен, әдістерімен және қосымшаларымен таныстыруға бағытталған. Пәннің мақсаты жасанды интеллектті қолдану бойынша базалық білім беру, жасанды интеллект жүйелерінде білімді ұсыну және өңдеу әдістері мен құралдарының теориясы мен практикасын зерттеу болып табылады. Нәтижесінде білім алушы: машиналық оқытудың алгоритмдерін, әдістері мен қосымшаларын, озық нейрондық желілерді және терең оқыту архитектурасын пайдалана алады, үлкен деректер жиынтығынан құнды ақпаратты ала алады, компьютерлік көру алгоритмдерін пайдалана отырып суреттер мен бейнелерді талдай алады, робототехника мен автоматтандыруда ЖИ қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерді теориялық оқыту арқылы қол жеткізу әлдеқайда қиын болғандықтан, әртүрлі салалардағы қаржылық, маркетингтік және ұйымдастырушылық мәселелерді шешу тәжірибесін алуға және өз ісін ұйымдастыру мен дамыту дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік беретін бизнес-кейстерді шешу тәжірибесімен таныстыру. Пән қаржыны басқару, кәсіпкерлік қызмет пен этика негіздері, нақты бизнес-процестерді модельдеу саласында білім алуға мүмкіндік береді. Пән шеңберінде тәуекелдерді азайту, бюджеттеу, күнтізбелік жоспарлау, көптеген компаниялар тап болатын жобаларды бақылау және іске асыруды қадағалау мәселелерін бағалауға және талдауға, оларды шешудің жолдарын табуға көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты неміс тілінде кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту болып табылады.Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби терминдерді қолдана отырып, неміс тілінде сөйлеуді сауатты жеткізе алады, кәсіби қарым-қатынас шеңберіндегі мәтіндердің аннотациясы мен рефератын бағалайды және талдайды, өз көзқарасын еркін түсіндіреді және ұсынылған кәсіби тақырыптарды неміс тілінде талқылайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты жұмыс көлемін ескере отырып, көліктің техникалық қарулануын тиімді пайдалану саласындағы студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады, ағымдағы пайдалану жағдайындағыдай оның техникалық құралдарын дамыту мәселелерін шеше білу. Оқыту нәтижесінде студенттер жылжымалы құрамды пайдалану ерекшеліктерін дербес талдайды, зерттелетін пәннің теориялық негіздерін өндірістік жағдайда қолдана алады, көлік жұмысының тиімділігін қамтамасыз ететін іс-шаралар бойынша техникалық-экономикалық есептеулер жүргізе алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қолданбалы жүйелер" курсын оқу кезінде студенттер құрылымдық қолданбалы жүйелердегі көмекші жүйелер мен бизнес қолданбалы жүйелерді игереді, сонымен қатар бизнес-процестерді жүзеге асыруда деректер қозғалысын зерттейді. Нәтижесінде студенттер қаржы, бақылау, өнімді басқару, тарату салаларындағы қолданбалы жүйелерге қойылатын талаптарды талдайды, сонымен қатар мәтіндік және графикалық редакторлар, электрондық кестелер, деректер қорын басқару жүйелері, біріктірілген пакеттер және т.б. сияқты жалпы мақсаттағы қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету пакеттерімен танысады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - құқықтың маңызды салаларында білім алу, студенттерде құқықтық мәдениетті қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін қалыптастыру, оларды қолданыстағы заңнамамен және ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат тұжырымдамасымен, сондай-ақ құқық қолдану дағдыларымен таныстыру. Алынған құзыреттер: әлемнің әртүрлі мемлекеттерінің құқықтық жағдайын салыстыруға, құқықтың түрлері мен нысандарын ажыратуға, әртүрлі салалардағы құқық көздерімен өз бетінше жұмыс істеуге, сыбайлас жемқорлықтың мәнін, оның пайда болу себептерін және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін құқықтық және моральдық жауапкершілік шараларын түсінуге, сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни тұрғыдан талдауға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәнді оқудың мақсаты макродеңгейдегі логистика негіздерімен, сыртқы экономикалық қызмет логистикасының негізгі түсініктері мен сипаттамаларымен танысу. Курстың соңында студенттер Қазақстан Республикасы мен шекаралас мемлекеттердің кеден органдарының жұмыс принциптерін, Қазақстан Республикасының және Кеден одағының кеден қызметін реттейтін заңнамалық актілерін қолдана алады. Олар тауарлар мен көлік құралдарын Кеден одағының кедендік шекарасы арқылы өткізу тәртібі мен қағидаттарын зерделейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: логистика саласындағы құқықтық аспектілер саласындағы құзыреттерді қалыптастыру.
Нәтижесінде студент: ҚР көлік қатынастарын реттейтін нормаларды, көліктің негізгі түрлерін және олар жүзеге асыратын тасымалдарды реттейтін ҚР Негізгі заңнамалық актілерін, халықаралық логистикалық заңнаманы білуі тиіс және көліктік-логистикалық қызметтің құжаттарын жасау бойынша практикалық дағдыларға ие болу тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - студенттерде зерттелетін мамандықтағы мәселелерді шешу үшін математикалық модельдеу мүмкіндіктері туралы терең түсінік қалыптастыру болып табылады. Жоғары математиканың арнайы бөлімдерін зерттеу (математикалық бағдарламалау, графиктер теориясы) студенттерге техникалық немесе экономикалық мазмұндағы оңтайландыру мәселелерін шешу үшін заманауи математикалық аппаратты қолдану дағдыларын игеруге мүмкіндік береді. Алынған білім негізінде студенттер математикалық модельдерді өз бетінше құра алады және оларды жоғары математика аппаратын қолдана отырып шеше алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – айнымалылар арасындағы тәуелділік модельдерін өз бетінше құру және құрастырылған модельдің сапасын бағалау. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: корреляцияны, регрессияны, дисперсиялық талдауды ажырату; көптік регрессия моделін құру және мультиколлинеарлық мәселесін шешу жолдарын сипаттау; сызықтандыруға мүмкіндік беретін сызықты емес модельді құру; регрессиялық модельде сапалық факторлар үшін жалған айнымалыларды қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - ел экономикасын дамыту талаптарын ескере отырып, өндіріс технологиясын таңдау кезінде Қазақстан Республикасының аумағында қолданыстағы стандарттардың талаптарын бақылау және қолдану, сондай-ақ оларды орындау бойынша ғылыми негізделген дағдыларды әзірлеу, кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін үнемді өндіріс пен құралдардың тұжырымдамалық негіздерін қолдану болып табылады. Алынған құзыреттер: қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыруда, жабдықты пайдалануда және жергілікті жерлерде тиімділік құралдарын қолдануда менеджменттің жаңа көзқарасын қолдануға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - мемлекеттік нормативтік талаптарға сәйкес жұмыс орындарында қауіпсіз еңбек жағдайларын жасау саласында теориялық және практикалық дағдыларды игеру болып табылады.
Пән технологиялық процестер мен өндірістердің қауіпсіздігін, еңбекті қорғау мен өндірістік қызметтің қауіпсіздігін басқару негіздерін зерттейді.
Алынған құзыреттер: кәсіпорынның қауіпсіздік жүйесін басқаруға, оның ішінде еңбекті қорғауға, қоршаған ортаны қорғауға, өрт және өнеркәсіптік қауіпсіздікке және т. б. қатысуға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-нарыққа жаңа өнімдер мен қызметтерді әзірлеу, тестілеу және шығарудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курс аясында келесі мәселелер зерттеледі: продакт-менеджерінің функциялары, идеяларды қалыптастыру әдістері, өнімдерді әзірлеу мен шығарудың заманауи тәсілдері (LEAN Startup). Алынған құзыреттер: өнім менеджментінің негізгі әдістерін қолдануға, өнімдер мен қызметтерді сату стратегияларын тұжырымдауға, өнім менеджменті үшін ақпарат жинауды ұйымдастыруға, өнім менеджменті үшін ақпаратқа білікті талдау жүргізуге мүмкіндік береді, нәтижесінде олар кәсіпкерлік дағдыларын қалыптастырады және кәсіпкерлік идеялардың дамуына ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты студенттерге оқытылатын пәнді өндірістік жағдайда пайдалануға үйрету, сыртқы экономикалық көлік қызметінің технологиялық тізбегін дербес құрастырады және тиісті құжат айналымын қалыптастырады. Курстың соңында студенттер сыртқы саудалық тасымалдау элементтері болып табылатын сыртқы сауда жүктерін сату шартын жасауды, халықаралық тасымалдауда көліктің барлық түрлерімен тауарларды жеткізуді, сыртқы сауда жүктерін көліктік сақтандыруды, сыртқы сауда жүктерін кедендік ресімдеуді ұйымдастыру және басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-оқытудың алдыңғы сатысында қол жеткізілген неміс тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент тұрмыстық, мәдени, кәсіптік, ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттілік пен тілдік даярлықтың жеткілікті деңгейін меңгереді, ауызша, жазбаша сөйлеуді сауатты баяндайды, тыңдауды пайдалана отырып оқиды, сондай-ақ заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып коммуникативтік міндеттерді шешеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің ауызша және жазбаша түрде іскерлік қарым-қатынас негіздерін меңгеруге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілікке ие болуы. Оқу нәтижесінде іскер адамның қарым-қатынас жағдайында белсенді сөйлеу мінез-құлық дағдылары қалыптасады, студент бизнес және экономика тілінің негіздерін, грамматикалық құбылыстарды және іскерлік қарым-қатынас тіліне тән синтаксистік құрылымдарды, соның ішінде іскерлік хат-хабарларды жүргізу үшін жазбаша сөйлеуді біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді меңгерудің мақсаты: студенттерде тірі ағзалардың мекендеу ортамен бірлігінің заңдылықтары, табиғатты қорғау принциптері және тұрақты даму стратегиялары туралы түсініктерді қалыптастыру. Нәтижесінде студент: қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуге және кәсіби қызметке бейімдеуге, қоршаған ортаның экологиялық факторларын талдауға және жалпылауға, тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары мен стратегияларын басшылыққа ала отырып, қолдануға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - отын-энергетика кешенінде, өнеркәсіп салаларында, көлікте, агроөнеркәсіптік кешенде, коммуналдық-тұрмыстық секторда энергия үнемдеу және дәстүрлі емес жаңартылатын энергия көздерін пайдалану бойынша білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру, энергия үнемдеу саласындағы білімді меңгеру, энергия үнемдеу принциптері мен әдістерін қамтамасыз ету үшін қабылданатын шаралар немесе іс-қимылдар кешені ретінде игеру энергия ресурстарын тиімдірек пайдалану болып табылады.
Тәжірибені қорғау
Студенттердің бакалавриат практикасы дипломды қорғауға немесе қорытынды біліктілік жұмысын дайындауға бағытталған.
Студенттің дипломды қорғауға дейінгі тәжірибесінің міндеттері:
- теориялық зерттеулерде алған білімдерін бекіту және кеңейту;
- практикалық дағдыларды алу және кәсіби шеберлікті арттыру;
- ғылыми материалдарды жинау және оны әрі қарай зерттеу және дипломдық жобаны іске асыру үшін алдын ала өңдеу.
Нәтижесінде студент:
- субъектілерді, субъектілердің ерекшеліктерін анықтау және олардың өзара әрекеттесу механизмдерін анықтау мақсатында пәндік саланы талдауды;
- стандартты UML сипаттамаларын қолдана отырып, анықталған нысандар мен процестерді модельдеу үшін стандартты құралдар мен орталарды қолдануды;
- объект модельдерін жобалау және олардың спецификациясын құруды;
- ақпараттық жүйелерді жобалауда заманауи CASE-технологияларды қолдануды меңгерді.
Тәжірибені қорғау
Диплом алдындағы тәжірибенің мақсаты – дипломдық жұмысты/жобаны дайындау және оны жазу, білім беру бағдарламасы бойынша теориялық білімді тереңдету және бекіту үшін қажетті материалдарды жинақтау және талдау. Тәжірибе базасы Университет болып табылады.
Практика аясында студенттер ғылыми жетекшінің басшылығымен жеке жоспарға және дипломдық жұмыстың/жобаның міндеттеріне сәйкес жұмыс істейді.
Тәжірибені қорғау
Оқу тәжірибесі бастапқы ақпарат беруге және студенттерді таңдаған мамандығы бойынша іс-әрекеттің ерекшеліктерімен таныстыруға арналған. Оқу тәжірибесінің міндеті – болашақ кәсіби іс-әрекеттің негіздерімен танысу, алғашқы кәсіби дағдылар мен дағдыларды бойына сіңіру.
Тағылымдамадан өтушілер таңдаған мамандығының арнайы пәндерімен танысады, болашақ мамандығымен танысады. Сондай-ақ энергетикалық компанияларға турлар ұйымдастырады. Оқу тәжірибесін университет ғимараттарында, Қазақстан мен Германияның кәсіпорындарында өткізуге болады
Тәжірибені қорғау
Практиканың мақсаты – оқу процесінде алған теориялық білімдерін бекіту, ұйымның нақты жағдайында кәсіби дағдылар мен тәжірибені меңгеру. Практиканың негізін оқу бағдарламасына сәйкес келетін кәсіпорындар мен ұйымдар құрайды. Практика нәтижесінде студенттер кәсіптік қызметке байланысты белгілі жұмыс түрлерін орындай алады
Тәжірибені қорғау
Өндірістік практикадан өтудің мақсаты оқыту процесінде алынған теориялық білімді бекіту, маманның кәсіби дағдыларын және кәсіпорын қызметінің нақты жағдайларында тәжірибе алу болып табылады.
Практиканың негізін оқу бағдарламасына сәйкес келетін кәсіпорындар мен ұйымдар құрайды. Практика аясында студенттер белгілі бір жұмыс түрлерін орындайды, дипломдық жұмысты/жобаны жазу үшін материалдар жинайды.
ҒЗЖ қорғау
Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысының басты мақсаты (СҒЗЖ) кәсіби тәжірибе шеңберінде ғылыми теория негіздерін меңгерген, ақпаратты (деректерді) жинау, өңдеу және талдаудың практикалық тәжірибесі, сондай-ақ өзіндік ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары бар маман дайындау болып табылады.Ғылыми-зерттеу жұмысы шеңберінде білім алушы танымның әртүрлі ғылыми әдістерін пайдалана отырып, кәсіби ойлауды дамытуға, ғылыми зерттеулерді, конференцияларды жоспарлауға, ұйымдастыруға және қатысуға, негізгі нәтижелері дипломдық жұмысқа/жобаға енгізілуі, сондай-ақ ғылыми мақала түрінде жариялануы мүмкін ғылыми жұмысты өз бетінше орындауға қабілетті.