техника және технология бакалавры
Mechatronics
6B07127
Инжиниринг және ақпараттық технологиялар факультетi
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
60 (Каз.) 60 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - пайдаланушының компьютермен диалог режимінде AutoCAD командалары мен құралдарын игеру және әртүрлі қиындық дәрежесіндегі жаттығуларды орындау арқылы алған білімдері мен дағдыларын бекіту болып табылады. Қадамдық нұсқаулық негізінде студент техникалық жобалаудың әртүрлі салаларында қажет екі өлшемді және үш өлшемді сызбалардың негізгі сызу технологияларының барлық бөлшектерін меңгереді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-табысты мансап үшін қажетті ағылшын тілінде іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Пәнді меңгерген студент ағылшын тілінде (жазбаша және ауызша) іскерлік қарым-қатынасты ұйымдастырудың негіздерін біледі, бизнес-презентация ұсына алады, кейстермен жұмыс істей алады, әртүрлі өмірлік, жанжалды жағдайларда шешім қабылдай алады, уақытын дұрыс жоспарлай алады, кәсіби жетістікке жету үшін қажетті жеке қасиеттерді анықтай және дамыта алады.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді меңгерудің мақсаты: автоматты басқару теориясының (АБТ), ғылыми-зерттеу жұмыстарын және жобалық жұмыстарды өткізу кезінде, сондай-ақ технологиялық процестерді басқару, өнеркәсіптік кәсіпорындардың экологиялық жағдайын бақылау жүйелерін жүйелерін әзірлеу және пайдалану кезінде мамандық бойынша практикалық қызметте одан әрі пайдалану үшін автоматтандырылған басқару жүйелерінде техникалық автоматика құралдарын және бағдарламалық-техникалық құралдарды пайдалану негіздерін зерттеу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты адам-машина байланысы тұрғысынан интерактивті компьютерлік жүйелерді әзірлеу, дамыту және қолданудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын алу, пайдаланушы интерфейсін әзірлеу мен дамытуға баса назар аудара отырып, компьютерлік технологияларды зерттеу болып табылады. Өнеркәсіптік адам-машина интерфейсін жобалаудағы юзабилити-инжинирингтің маңыздылығы, оның әртүрлі аспектілері және машиналар мен операторлардың тиімділігіне әсері, пайдаланушының міндеттері мен мінез-құлқын, дизайн ережелерін талдаудан бастап, бағалау мен пысықтаумен аяқталатын дизайнға жүйелі көзқарас қарастырылады. Алынған дағдылар мен білім студенттердің жобалық жұмысты орындауында қолданылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы курстың шеңберінде студенттер күнделікті өмірді жеңілдететін ақпараттық-коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгереді және кәсіби қызметтің, ғылыми және практикалық жұмыстардың әртүрлі салаларында, өзін-өзі тәрбиелеу және басқа мақсаттарда заманауи ақпараттық технологияларды пайдалануға мүмкіндік береді. Практикалық мақсатпен қатар курс студенттердің ой-өрісін кеңейтуге, олардың жалпы мәдениеті мен білімін арттыруға ықпал ете отырып, білім беру және білім беру мақсаттарын жүзеге асырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - бағдарламалау саласында негізгі білімді, дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән тапсырманы шешудің тиімді алгоритмдерін жобалай алатын, ең қолайлы деректер құрылымын, оны іске асырудың бағдарламалық және техникалық құралдарын таңдай алатын және операциялық ортаны ескере отырып, заманауи талаптарға және жаңа компьютерлік технологияларға жауап беретін бағдарламалық қосымшаларды жасай алатын маман дайындауға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерге объектіге бағытталған бағдарламалау (ОББ) принциптерін қолдана отырып, қосымшаларды құрудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қамтамасыз етуге арналған. Курстан өту нәтижесінде студенттер Java бағдарламалау тілін меңгереді, ОББ негізгі ұғымдарын түсінеді, өз сыныптарын, әдістері мен конструкторларын құра алады, мұрагерлікті, полиморфизмді, дерексіз сыныптарды және бағдарламалық интерфейстерді қолдана алады, сондай-ақ топтамалармен, файлдармен жұмыс істеу және графикалық интерфейсі бар қолданбаларды жасау дағдыларын меңгереді.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқу шеңберінде әртүрлі датчиктердің/актуаторлардың жұмыс істеу принциптері және мехатрондық жүйелердің деректерін одан әрі өңдеу, интеллектуалды датчиктер және оларды қолдану, қолайлы датчиктерді таңдау, өнеркәсіптік сенсорлық технологияларды қолдану, сенсорлық элементтерді жобалау, сынақ құрылғылары, басқару жүйелерінің бағалау электроникасы, микро-технологиялық, техникалық, өндірістік процестердің негіздері, датчиктерді жобалау және іске асыру және атқару тетіктері қарастырылады. Нәтижесінде студент сенсорларды жіктейді, сенсорлық аппаратураның құрылымын, физикалық әсерлері мен қасиеттерін біледі, технологиялық және өлшеу жабдықтарымен жұмыс істейді, жабдықтың жұмысын бақылауды ұйымдастырады.
4
РК(с оценкой)
Бағдарламаның мақсаты кәсіби қызметке даярлау үшін, болашақ еңбек қызметінде денелік жүктемелерді, жүйке-психикалық қысымдарды және жайсыз факторларды табанды өткеруге денсаулықты сақтау, нығайтуды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке тұлғалық құзыреттіліктерін және дене шынықтырудың құралдары мен әдістерін мақсатты түрде пайдалану қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.<br/> Бағдарламаны игеру нәтижелері бойынша білім алушы келесідей құзыреттіліктерді иеленеді:<br/> 1) жеке тұлғалық: өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі тұлғалық тануға даярлық пен қабілеттілік;<br/> кәсіби дене шынықтыру дағдыларын еңбек және өмірлік жағдаяттарда өз бетінше пайдалана алуға даярлық;<br/> 2) метапәнаралық:танымдық, спорттық, дене шынықтыру, сауықтыру және әлеуметтік практикада пәнаралық түсініктер мен әмбебап оқу әрекеттерін (реттеуші, танымдық, коммуникативтік) қолдану қабілеттілігі;<br/> дербес ақпараттық-танымдық қызметке даярлылық пен қабілеттілік;<br/> жарыстық қызметтің әртүрлі түрлеріне қатысу дағдыларын қалыптастыру;<br/> 3) пәндік:салауатты өмір салтын, белсенді демалыс пен бос уақытты ұйымдастыру үшін дене шынықтыру қызметінің әртүрлі формалары мен түрлерін қолдану шеберлігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - жобаларды басқару саласындағы білімді қалыптастыру, жобалаудың әдіснамалық және технологиялық дағдыларын игеру, кейіннен өндірістік және әлеуметтік салада қолдана отырып, жобалық білімді әзірлеу, бағалау және енгізу дағдыларын жинақтау болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келісімдердің, шарттар мен келісімшарттардың жобалары мен шарттарын жоспарлау, кезең-кезеңімен бақылау және іске асыруды үйлестіру дағдыларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс киберфизикалық жүйелерді жобалау, талдау және басқару саласы бойынша білім алуға бағытталған. Курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер киберфизикалық жүйелерді модельдеуге және физикалық мінез-құлыққа байланысты үздіксіз динамика (механикалық жүйелер) мен гибридті динамикаға әкелетін есептеу элементтеріне байланысты дискретті динамика (дискретті басқару жүйелері) арасындағы өзара әрекеттесуді терең түсінуге қабілетті. Студенттер киберфизикалық жүйелердің динамикалық аспектілері туралы қажетті ақпаратты алады, киберфизикалық жүйелердің желілерін, типтік жабдықтарды (датчиктер, атқарушы механизмдер) зерттейді, оларды сарапшылармен талқылауға және қажетті сипаттамаларға сәйкес шешімдерді дербес әзірлеуге қабілетті.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ағылшын тілінде кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби терминдерді қолдана отырып, сөйлеуді сауатты жеткізе алады, кәсіби қарым-қатынас саласындағы мәтіндердің аннотациясы мен рефератын бағалайды және талдайды, өз көзқарасын еркін түсіндіреді және ұсынылған кәсіби тақырыптарды ағылшын тілінде талқылайды.
5
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты - кіріктірілген жүйелер, дизайн ерекшеліктері, оларды сынау және іске асыру туралы толық түсінік беру. <br/> Нәтижесінде студенттер кіріктірілген жүйелердің мақсаты мен рөлін, олардың өмірлік циклінің құрылымын, тиісті аппараттық компоненттерді біледі және олардың өзара әрекеттесуін (датчиктер, атқарушы құрылғылар мен микроконтроллерлер), оларды әзірлеу процедурасын түсінеді, талаптарды құра алады, кіріктірілген жүйелердің бағдарламалық жасақтамасын әзірлей алады
5
[АБ + Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты қазақ тілінде A1 - қарапайым деңгей бойынша қазақ тілін шет тілі ретінде оқитын білім алушыларға және A2, B1, B2, C1 біліктілік деңгейіне сәйкес сөйлеу әрекетінің барлық түрлері бойынша коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби және қарым-қатынас құралы ретінде қазақ ұлттық мәдениеті тұрғысынан қазақ тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету болып саналады.<br/> Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:<br/> 1) лексиканы, грамматикалық білім жүйесін, интенцияны (ниеттерін) білдірудің прагматикалық құрамын жеткілікті көлемде білу негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын дұрыс таңдауға және пайдалануға;<br/> 2) мәтіннің нақты мазмұнын беруге, олардың тұжырымдамалық ақпаратын қалыптастыруға, бүкіл мәтіннің және оның жеке құрылымдық элементтерінің қорытынды бөлімдерін сипаттауға;<br/> 3) мәтіндегі ақпаратты түсіну, әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, қоғамдық-саяси, оқу-кәсіби салалардағы қарым-қатынас мәтіндерінің стильдік және жанрлық ерекшеліктерін түсінуге;<br/> 4) қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпарат сұрауға және хабарлауға, қатысушылардың іс-әрекеттеріне баға беруге, таным мен қарым-қатынас жағдайында әңгімелескен адамға әсер ету құралы ретінде ақпаратты пайдалануға;<br/> 5) тілдің, мәдениеттің, қарым-қатынас саласы ерекшеліктеріне сәйкес жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайларында құзыреттілік танытуға;<br/> 6) пікірталастарда этикалық, мәдени, әлеуметтік маңызы бар мәселелерді талқылауға, өз көзқарасын білдіруге, оны дәлелді түрде қорғауға, әңгімелесушілердің пікірін сыни бағалауға;<br/> 7) өзінің жеке ниеттері мен қажеттіліктерін (тұрмыстық, оқу, әлеуметтік, мәдени, кәсіби бағдарлы) жүзеге асыру, оларды этикалық жағынан дұрыс, мағыналы толық, лексика-грамматикалық және прагматикалық тұрғыда жеткілікті дәрежеде жариялау мақсатында әртүрлі қарым-қатынас салаларындағы жағдаяттарға қатыса алуға қабілетті бола алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты – білім алушыларды Қазақстан тарихы туралы объективті ұсыныммен қамтамасыз ету. Пәнді оқу нәтижесінде студент көне заманнан бүгінгі күнге дейінгі Қазақстан тарихы бойынша білімдерін көрсете алады, Қазақстанның өткен және қазіргі қоғамдық құбылыстарының, алуан түрлі тарихи және қазіргі заманғы дереккөздердің ақпаратын жан-жақты, сыни тұрғыдан талдай алады, қоғамдық даму мәселелерін өз бетінше шығармашылық тұрғыдан түсіну қабілетін дамыту біледі, отандық және дүниежүзілік тарих пен мәдениетке деген құрметін, материалдық және рухани мәдениет саласында өз республикасының және адамзаттың мұрасын сақтауға және көбейтуге ұмтылысын дамыта біледі.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты қолданбалы ЖИ (жасанды интеллект) саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, машиналық оқыту құралдарын, модельдері мен әдістерін меңгеру болып табылады. Курс шеңберінде қолданбалы ЖИ тұжырымдамалары және оның әртүрлі салалардағы маңыздылығы, машиналық оқыту түрлері (бақыланатын, бақыланбайтын және күшейтілген оқыту), машиналық оқытудағы деректердің рөлі мен бағалауы қарастырылады. Аяқтағаннан кейін студент ЖИ-дің маңыздылығы мен қолдану аясын біледі, математикалық модельдерді әзірлеу, талдау әдістері мен алгоритмдерін жасау, деректерді тестілеу және тексеру дағдыларына ие болады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс шеңберінде мыналар қарастырылады: сызықтық алгебра: матрицалар, детерминанттар, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесі, векторлық алгебра, аналитикалық геометрия, талдауға кіріспе, Бір айнымалының функцияларын дифференциалды есептеу: функцияның туындысы және дифференциалы, функцияны зерттеу, бір айнымалының функцияларын интегралды есептеу: анықталмаған интеграл, анықталған интеграл, белгілі бір интегралдың қосымшалары. Есептер: математиканың қарастырылған бөлімдерінде есептерді қою және шешу әдістерін меңгеру, қолданбалы есептерде үйренген математикалық әдістерді қолдана білу, математикалық интуицияны дамыту, математикалық мәдениетті тәрбиелеу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - студенттерде статистикалық көрсеткіштермен ойлаудың маңыздылығын түсінуді қалыптастыру, басқарудың негізделген шешімдерін қабылдау үшін техникалық және экономикалық процестерді модельдеу мен болжаудың статистикалық әдістерін игеру болып табылады. Практикалық сабақтардың өтуі студенттерге статистикалық ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын игеруге, бекітуге және дамытуға мүмкіндік береді. Алынған құзыреттер техникалық және экономикалық ғылымдар саласында статистикалық зерттеулерді дербес жүргізуге, қызығушылық процестерінің өзара байланысын талдауға, есептеулер негізінде практикалық қолдану үшін негізделген қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдауға мүмкіндік береді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ + Емтих] (100)
Курс өнеркәсіптік объектілердегі автоматтандырылған өндіріс жабдықтары, мехатрондық жүйелер мен құрылғылар туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс бағдарламасында заманауи технологиялық процестегі мехатрондық жүйелердің рөлі, мехатрондық жүйе мен модульдердегі ақпарат алмасу және басқару әдістері, жүйелерді әзірлеуде статистикалық әдістерді қолдану (Тагути әдісі), қауіпсіздікті анықтайтын параметрлерді зерттеу, анықтау және есептеу қарастырылады. Нәтижесінде студент жұмыс принциптерін, автоматтандырылған өндірістегі мехатрондық жүйелердің құрылымдық ерекшеліктерін түсінеді, V-модель, Scrum, статистикалық "робастикалық инженерия"әдістеріне негізделген мехатрондық жүйелердің схемаларын жасайды.
5
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты нұсқаулар жиынтығын (командаларды), перифериялық құрылғыларды және интерфейстерді қолдана отырып, микроконтроллерлерді бағдарламалау бойынша іргелі білім алу. Микроконтроллерлер архитектурасына кіріспе, аппараттық құралдармен байланысты тұжырымдамалар, бағдарламалау, ассемблер тілінде және жоғары деңгейлі бағдарламалау тілінде (С) бағдарламалау, аспаптық құралдар (компилятор, байланыстырушы, ассемблер, отладчик), нақты уақыттағы қасиеттер қарастырылады. Нәтижесінде студенттер: микроконтроллерлерді құрастыру және "С" бағдарламалау принциптерін біледі, деректерді жинау мен басқарудың кіріктірілген жүйелерін бағдарламалайды, жобалайды, тексереді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты жұмсақ есептеу технологиялары туралы білім алу, студенттерді әртүрлі салаларда, соның ішінде өнеркәсіпте нейрондық желілерді қолдану, мехатрондық желілерді зерттеу, өндірістік объектілерді басқару және диагностикалау, робототехника, өндіріс процесі және қауіпсіздік үшін қолданбалы тапсырмаларда нейрондық желілерді қолдану тәсілдерімен таныстыру болып табылады. Оқу нәтижесінде студент жұмсақ есептеулердің негізгі түрлерін біледі, кәсіби қызметтегі мәселелерді шешу үшін нейрондық желілерді қолдана алады.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - зерттеу жүргізу үшін деректерді талдаудың заманауи әдістерін игеру және деректермен жұмыс істеу үшін заманауи бағдарламалық құралдарды қолданудың практикалық дағдыларын игеру болып табылады. Алынған құзыреттер: мамандандырылған бағдарламаларда олармен кейіннен жұмыс істеу үшін деректерді алдын-ала дайындауды жүзеге асыруға, мәліметтер деңгейіне және зерттеу міндетіне байланысты талдаудың қолайлы әдісін таңдауға, деректерді талдауға және алынған нәтижелерді кәсіпорын қызметінде қолдана отырып түсіндіруге мүмкіндік береді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында мобильді роботтар, бірлескен роботтар, өнеркәсіптік роботтар тұжырымдамалары, күрделі басқару жүйелерін әзірлеу тұжырымдамалары қарастырылады, техникалық тапсырмаларды әзірлеу және роботтарды модельдеу бойынша білім мен дағдылар қалыптастырылады, робототехникалық жүйелердегі интеллектуалды басқару әдістері мен құралдары зерттеледі. Оқу нәтижесінде студент робототехникалық кешендерді құру принциптерін, мобильді роботты интеллектуалды басқару алгоритмдерін біледі, интеллектуалды робототехникалық жүйелер негізінде өндірістік және технологиялық процестер мен өндірістерді автоматтандыруға арналған техникалық тапсырмаларды әзірлеуге қабілетті
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - кәсіпорынның сандық трансформациясы (Төртінші өнеркәсіптік революция) саласындағы теориялық білім базасын қалыптастыру, барлық құрылғылар, машиналар, өнімдер мен адамдар сандық технологиялар арқылы өзара байланысатын сандық өндірістерді немесе ақылды зауыттар мен фабрикаларды құруға әкелетін өнеркәсіп пен сандық технологияларды біріктіру алгоритмін игеру болып табылады. Алынған құзыреттер жобаны іске асыруды жоспарлауға, сандық модельдеу мен өндірістің заманауи құралдарын пайдалана отырып, өнім өндірісінің технологиялық циклін жаңғыртуға мүмкіндік береді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты оқу барысында мехатроникалық жүйелерді модельдеу, қарапайым жүйелерді сәйкестендіру, модельдеу мен жобалау және зертханалық жағдайда іске асыру үшін заманауи алгоритмдерді қолдану қарастырылады. Жобалық жұмыс аясында студенттер мехатрондық жүйелерді бағдарламалау мен модельдеудің заманауи алгоритмдері туралы біледі. Студенттер нақты тапсырмаларды таңдап, алған дағдылары мен білімдерін қолдана отырып, өз бетінше жұмыс істейді. Қолданбалы бағдарға ерекше назар аударылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - тыңдаушыларда теориялық дайындықтың негізін қалыптастыру және жалпы техникалық пәндер мен өндірістік процестерді зерттеудің іргелі негізін қалау болып табылады. Курс: механика, молекулалық физика және термодинамика, электр және магнетизм, оптика, кванттық физика, атом ядросы және қарапайым бөлшектер бөлімдерімен ұсынылған. Курсты оқу студенттердің жалпы және табиғи ғылыми ойлау негізі ретінде физикалық дүниетанымын қалыптастыруға мүмкіндік береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты студенттердің философияны дүниені танып-білудің ерекше формасы ретінде түсінуін қалыптастырып, олардың келешек кәсіби қызметтері аясында оның негізгі тараулары, мәселелері мен әдістері туралы тұтас білім беру.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:философияның тарихи дамуы негізінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұнын сипаттау;нақты дүниені философиялық зерделеудің ерекшелігін түсіндіру;дүниеге көзқарасты табиғи және әлеуметтік әлемді философиялық зерделеу мен зерттеудің нәтижесі ретінде негіздеу;дүниені танып-білудің ғылыми және философиялық әдістерін жіктеу;мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның ерекшеліктері мен мазмұнына түсініктеме жасау;негізгі дүниетанымдық ұғымдардың мағынасы мен рөлін адамның қазіргі әлемдегі жеке және әлеуметтік болмысының құндылықтары ретінде негіздеу;медиамәтіндер, әлеуметтік-мәдени және жекетұлғалық жағдайлардың философиялық қырларына этикалық шешімдерді қабылдау және негіздеу үшін талдау жасау;қазіргі жаһандық қоғамның өзекті мәселелеріне қатысты өзінің адами ұстанымын қалыптастыру және сауатты дәйектеу;кәсіби саладағы мәселелердің философиялық мазмұнын анықтау үшін өзекті болып саналатын зерттеу жүргізіп, оның нәтижелерін талқылауға ұсыну.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты неміс тілінде коммуникативті дағдыларды қалыптастыру және жетілдіру болып табылады, атап айтқанда: ауызша сөйлеу және тыңдап түсіну дағдыларын, күнделікті жағдайлардың кең ауқымында оқу және жазу дағдыларын. Пәнді оқу нәтижелері бойынша студент неміс тілінде диалогтық, монологтық сөйлеуді сауатты көрсете алады, белсенді лексиканы және грамматикалық лексиканы әлеуметтік және күнделікті коммуникативті ниеттерін жүзеге асыру үшін қолдана алады, жеке хат алмасу үшін жалпы неміс тілінде жаза алады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты электроника саласында іргелі инженерлік білім алу. Оқу нәтижесінде студенттер электроникада қолданылатын жартылай өткізгіш компоненттер мен материалдардың құрылымын, қасиеттері мен функцияларын және негізгі транзисторлық тізбектерді, диодтардың түрлерін, қолданылуын, құрылымы мен жұмыс принципін, биполярлық, өріс транзисторларының дизайны мен жұмыс принципін ажыратады және түсінеді, қарапайым, құрама транзисторлық тізбектерді жобалай алады, PSpice көмегімен схемаларды модельдеу негіздерін түсіндіре алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - тұрақты және ауыспалы токтардың электр тізбектерін, магниттік тізбектерді есептеу теориясы саласында білімді қалыптастыру. Курстың міндеттері тұрақты, ауыспалы және үш фазалы жүйенің электртехникалық сұлбаларын есептеу кешенін теориялық және практикалық меңгеру болып табылады. Студент: электртехникалық сұлбаларды түсіне алады; кез-келген күрделілікті сұлбаларды есептей алады, бір және үш фазалы жүйеде жұмыс жасай алады, тұрақты және ауыспалы ток тізбектерін түсіне алады, міндеттерді шешу үшін жобаның мақсаттарын тұжырымдай алады, міндеттерді шешудің басымдықтарын анықтай алады, өлшеу нәтижелерін өңдеу үшін компьютерлік технологияларды қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы курс аясында ғылыми қызметтің ерекшеліктері, ғылыми танымның принциптері мен әдістері қарастырылады. Студент әр түрлі ақпараттық ресурстарды қолдана отырып, жазбаша жұмыс жазу, мәселені шешу үшін ақпарат іздеу, мәтінмен жұмыс жасау дағдыларын дамытады. Студент тәжірибе жинақтайды: проблеманы қою, зерттеудің өзектілігін негіздеу, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін анықтау, зерттеу қызметін дербес ұйымдастыру, жеке зерттеу нәтижелерін көпшілік алдында қорғау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоба аясында студенттер өндірістегі жүйелік инженерия, Заттар интернеті мен 4.0 Индустрияға негізделген жүйелер мен процестерді жоспарлау, бақылау, талдау және оңтайландыру біліміне, сапаны басқару және үнемді өндіріс, цифрландыру, мехатроника әдістеріне сүйене отырып, аппараттық және бағдарламалық компоненттер арқылы деректерді жинау мен өңдеуді, технологияларды күнделікті өмірге біріктірудің инновациялық жолдарын іздеуді, ақпаратты басқаруды және сыртқы ортамен өзара әрекеттесуді жүзеге асыра алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс өндірістік технологияларға бағытталған пәнаралық тәсілдерді қамтиды: робототехника, АКТ, жеткізу тізбегі және бизнесті модельдеу интеграциясы, болашақ фабрикасы, өндірістік жүйелердің өнімділігін, икемділігін, тұрақтылығын және энергия тиімділігін арттыру. Нәтижесінде студент өндіріс процесін /желісін жоспарлау негіздерін (тарих, мақсаттар, қарама-қайшы мақсаттар, бағыттар, ұйымдастыру, тәсілдер, құралдар мен әдістер), сандық технологияларға негізделген үлкен деректерді талдау, болжау, цифрлық платформалар мен өндіріс процестерінің модельдерін құру, үнемді өндіріске баса назар аудара отырып өндірісті жоспарлауды біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты неміс тілінде кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту болып табылады.Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби терминдерді қолдана отырып, неміс тілінде сөйлеуді сауатты жеткізе алады, кәсіби қарым-қатынас шеңберіндегі мәтіндердің аннотациясы мен рефератын бағалайды және талдайды, өз көзқарасын еркін түсіндіреді және ұсынылған кәсіби тақырыптарды неміс тілінде талқылайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты жұмыс көлемін ескере отырып, көліктің техникалық қарулануын тиімді пайдалану саласындағы студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады, ағымдағы пайдалану жағдайындағыдай оның техникалық құралдарын дамыту мәселелерін шеше білу. Оқыту нәтижесінде студенттер жылжымалы құрамды пайдалану ерекшеліктерін дербес талдайды, зерттелетін пәннің теориялық негіздерін өндірістік жағдайда қолдана алады, көлік жұмысының тиімділігін қамтамасыз ететін іс-шаралар бойынша техникалық-экономикалық есептеулер жүргізе алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің кәсіпорынның логистикалық және өндірістік процестерінде пайда болатын және түрленетін шикізат, материалдар, өнімдер, қызметтер туралы ақпараттың бүкіл ағынын жоспарлау және басқарудың кешенді тәсілін дамыту. өлшенетін жиынтық экономикалық әсер. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: құн тізбегі тұрғысынан кәсіпорын ресурстарын құру және түрлендіру процестерін түсіну, қорлар мен қызметтер туралы ақпараттың барлық ағынын жоспарлау мен басқарудың кешенді тәсілін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде жеке қаржы саласында ұтымды мінез-құлық, цифрлық технологияларды қолдану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынумен байланысты процестерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау қабілетін дамыту. Нәтижесінде студент: өз бюджетін жоспарлауды және оны кірістер мен шығыстарды талдау негізінде басқаруды, қаржылық және салық құралдарын пайдалануды, қаржылық тәуекелдер мен дағдарыстардың әсерін бағалауды, қаржылық заңдарды, цифрлық және қаржылық білімді көрсете алады, сондай-ақ инвестициялау кезінде шарттарды таңдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс шеңберінде: кәсіпкерлік негіздері, Қазақстандағы бизнесті құқықтық реттеу, соның ішінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар, адал бизнесті ынталандыру, кәсіпкерлік этика, бизнес-жоспарлау, қаржыны басқару, жауапкершілік және тәуекелдерді басқару қарастырылады. Оқу қорытындысы бойынша студенттер: нормативтік-құқықтық заңнаманы білу негізінде кәсіпкерлік идеяларды құра, дамыта және іске асыра алады, бизнес-жоспарлар әзірлеп, басқарушылық шешімдер қабылдай алады, кәсіпорынның қаржысын басқара алады, кәсіпкерлік тәуекелдер мен ұйым қызметінің тиімділігін бағалай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - студенттерде зерттелетін мамандықтағы мәселелерді шешу үшін математикалық модельдеу мүмкіндіктері туралы терең түсінік қалыптастыру болып табылады. Жоғары математиканың арнайы бөлімдерін зерттеу (математикалық бағдарламалау, графиктер теориясы) студенттерге техникалық немесе экономикалық мазмұндағы оңтайландыру мәселелерін шешу үшін заманауи математикалық аппаратты қолдану дағдыларын игеруге мүмкіндік береді. Алынған білім негізінде студенттер математикалық модельдерді өз бетінше құра алады және оларды жоғары математика аппаратын қолдана отырып шеше алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – айнымалылар арасындағы тәуелділік модельдерін өз бетінше құру және құрастырылған модельдің сапасын бағалау. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: корреляцияны, регрессияны, дисперсиялық талдауды ажырату; көптік регрессия моделін құру және мультиколлинеарлық мәселесін шешу жолдарын сипаттау; сызықтандыруға мүмкіндік беретін сызықты емес модельді құру; регрессиялық модельде сапалық факторлар үшін жалған айнымалыларды қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - микроэкономика және макроэкономика саласындағы білімді қалыптастыру, басқа экономикалық пәндерді зерттеудің әдіснамалық негіздерімен танысу, сондай-ақ алынған теориялық білімді экономикалық жағдайды практикалық талдау саласында қолдану болып табылады. Алынған құзыреттер: қазіргі заманғы экономиканың микро және макро деңгейде жұмыс істеу заңдылығын жүйелі түсінуді көрсетуге; микро және макроэкономика мен қолданбалы экономикалық пәндердің негізгі ұғымдары мен құралдарын меңгеруге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс шеңберінде өндірістік жүйені жобалаудың негізгі міндеттері мен алгоритмі (технологиялық, экономикалық , ұйымдастырушылық), өндірісті басқару шешімдерін қабылдаудың тұжырымдамалары мен принциптері, өндірістік және логистикалық жүйелерді модельдеу тәсілдері, өндірістік жүйелердегі материалдық және энергетикалық ағындардың рөлі, өнеркәсіптік кәсіпорындарды өндіру технологиялары, технологиялық процестің параметрлерін білу және түсіну, өнеркәсіп кәсіпорындарының өндірістік процестерін жіктеу қарастырылады. Оқу қорытындысы бойынша студент өнімдерді модельдеу және өндірістің технологиялық процестерін жобалау әдістерін сипаттауға және қолдануға қабілетті, жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып, өнеркәсіп кәсіпорындарының өнімдерін өндіру процестерін жобалайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты студенттерге оқытылатын пәнді өндірістік жағдайда пайдалануға үйрету, сыртқы экономикалық көлік қызметінің технологиялық тізбегін дербес құрастырады және тиісті құжат айналымын қалыптастырады. Курстың соңында студенттер сыртқы саудалық тасымалдау элементтері болып табылатын сыртқы сауда жүктерін сату шартын жасауды, халықаралық тасымалдауда көліктің барлық түрлерімен тауарларды жеткізуді, сыртқы сауда жүктерін көліктік сақтандыруды, сыртқы сауда жүктерін кедендік ресімдеуді ұйымдастыру және басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-оқытудың алдыңғы сатысында қол жеткізілген неміс тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент тұрмыстық, мәдени, кәсіптік, ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттілік пен тілдік даярлықтың жеткілікті деңгейін меңгереді, ауызша, жазбаша сөйлеуді сауатты баяндайды, тыңдауды пайдалана отырып оқиды, сондай-ақ заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып коммуникативтік міндеттерді шешеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің ауызша және жазбаша түрде іскерлік қарым-қатынас негіздерін меңгеруге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілікке ие болуы. Оқу нәтижесінде іскер адамның қарым-қатынас жағдайында белсенді сөйлеу мінез-құлық дағдылары қалыптасады, студент бизнес және экономика тілінің негіздерін, грамматикалық құбылыстарды және іскерлік қарым-қатынас тіліне тән синтаксистік құрылымдарды, соның ішінде іскерлік хат-хабарларды жүргізу үшін жазбаша сөйлеуді біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді меңгерудің мақсаты: студенттерде тірі ағзалардың мекендеу ортамен бірлігінің заңдылықтары, табиғатты қорғау принциптері және тұрақты даму стратегиялары туралы түсініктерді қалыптастыру. Нәтижесінде студент: қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуге және кәсіби қызметке бейімдеуге, қоршаған ортаның экологиялық факторларын талдауға және жалпылауға, тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары мен стратегияларын басшылыққа ала отырып, қолдануға қабілетті.
Тәжірибені қорғау
Студенттердің бакалавриат практикасы дипломды қорғауға немесе қорытынды біліктілік жұмысын дайындауға бағытталған.
Студенттің дипломды қорғауға дейінгі тәжірибесінің міндеттері:
- теориялық зерттеулерде алған білімдерін бекіту және кеңейту;
- практикалық дағдыларды алу және кәсіби шеберлікті арттыру;
- ғылыми материалдарды жинау және оны әрі қарай зерттеу және дипломдық жобаны іске асыру үшін алдын ала өңдеу.
Нәтижесінде студент:
- субъектілерді, субъектілердің ерекшеліктерін анықтау және олардың өзара әрекеттесу механизмдерін анықтау мақсатында пәндік саланы талдауды;
- стандартты UML сипаттамаларын қолдана отырып, анықталған нысандар мен процестерді модельдеу үшін стандартты құралдар мен орталарды қолдануды;
- объект модельдерін жобалау және олардың спецификациясын құруды;
- ақпараттық жүйелерді жобалауда заманауи CASE-технологияларды қолдануды меңгерді.
Тәжірибені қорғау
Оқу тәжірибесі бастапқы ақпарат беруге және студенттерді таңдаған мамандығы бойынша іс-әрекеттің ерекшеліктерімен таныстыруға арналған. Оқу тәжірибесінің міндеті – болашақ кәсіби іс-әрекеттің негіздерімен танысу, алғашқы кәсіби дағдылар мен дағдыларды бойына сіңіру.
Тағылымдамадан өтушілер таңдаған мамандығының арнайы пәндерімен танысады, болашақ мамандығымен танысады. Сондай-ақ энергетикалық компанияларға турлар ұйымдастырады. Оқу тәжірибесін университет ғимараттарында, Қазақстан мен Германияның кәсіпорындарында өткізуге болады
Тәжірибені қорғау
Практиканың мақсаты – оқу процесінде алған теориялық білімдерін бекіту, ұйымның нақты жағдайында кәсіби дағдылар мен тәжірибені меңгеру. Практиканың негізін оқу бағдарламасына сәйкес келетін кәсіпорындар мен ұйымдар құрайды. Практика нәтижесінде студенттер кәсіптік қызметке байланысты белгілі жұмыс түрлерін орындай алады
Тәжірибені қорғау
Практиканың мақсаты – оқу процесінде алған теориялық білімдерін бекіту. Практиканың негізін тиісті мамандықтағы кәсіпорындар мен ұйымдар құрайды. Тәжірибе нәтижесінде студенттер кәсіптік қызметке байланысты белгілі жұмыс түрлерін орындайды, ұйымның нақты жағдайында кәсіби дағдылар мен тәжірибе алады
ҒЗЖ қорғау
Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысының басты мақсаты (СҒЗЖ) кәсіби тәжірибе шеңберінде ғылыми теория негіздерін меңгерген, ақпаратты (деректерді) жинау, өңдеу және талдаудың практикалық тәжірибесі, сондай-ақ өзіндік ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары бар маман дайындау болып табылады.Ғылыми-зерттеу жұмысы шеңберінде білім алушы танымның әртүрлі ғылыми әдістерін пайдалана отырып, кәсіби ойлауды дамытуға, ғылыми зерттеулерді, конференцияларды жоспарлауға, ұйымдастыруға және қатысуға, негізгі нәтижелері дипломдық жұмысқа/жобаға енгізілуі, сондай-ақ ғылыми мақала түрінде жариялануы мүмкін ғылыми жұмысты өз бетінше орындауға қабілетті.