техника және технология бакалавры
Process Engineering
6B07128
Инжиниринг және ақпараттық технологиялар факультетi
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - пайдаланушының компьютермен диалог режимінде AutoCAD командалары мен құралдарын игеру және әртүрлі қиындық дәрежесіндегі жаттығуларды орындау арқылы алған білімдері мен дағдыларын бекіту болып табылады. Қадамдық нұсқаулық негізінде студент техникалық жобалаудың әртүрлі салаларында қажет екі өлшемді және үш өлшемді сызбалардың негізгі сызу технологияларының барлық бөлшектерін меңгереді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-табысты мансап үшін қажетті ағылшын тілінде іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Пәнді меңгерген студент ағылшын тілінде (жазбаша және ауызша) іскерлік қарым-қатынасты ұйымдастырудың негіздерін біледі, бизнес-презентация ұсына алады, кейстермен жұмыс істей алады, әртүрлі өмірлік, жанжалды жағдайларда шешім қабылдай алады, уақытын дұрыс жоспарлай алады, кәсіби жетістікке жету үшін қажетті жеке қасиеттерді анықтай және дамыта алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы курстың шеңберінде студенттер күнделікті өмірді жеңілдететін ақпараттық-коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгереді және кәсіби қызметтің, ғылыми және практикалық жұмыстардың әртүрлі салаларында, өзін-өзі тәрбиелеу және басқа мақсаттарда заманауи ақпараттық технологияларды пайдалануға мүмкіндік береді. Практикалық мақсатпен қатар курс студенттердің ой-өрісін кеңейтуге, олардың жалпы мәдениеті мен білімін арттыруға ықпал ете отырып, білім беру және білім беру мақсаттарын жүзеге асырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - бағдарламалау саласында негізгі білімді, дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән тапсырманы шешудің тиімді алгоритмдерін жобалай алатын, ең қолайлы деректер құрылымын, оны іске асырудың бағдарламалық және техникалық құралдарын таңдай алатын және операциялық ортаны ескере отырып, заманауи талаптарға және жаңа компьютерлік технологияларға жауап беретін бағдарламалық қосымшаларды жасай алатын маман дайындауға бағытталған.
4
РК(с оценкой)
Бағдарламаның мақсаты кәсіби қызметке даярлау үшін, болашақ еңбек қызметінде денелік жүктемелерді, жүйке-психикалық қысымдарды және жайсыз факторларды табанды өткеруге денсаулықты сақтау, нығайтуды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке тұлғалық құзыреттіліктерін және дене шынықтырудың құралдары мен әдістерін мақсатты түрде пайдалану қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.<br/> Бағдарламаны игеру нәтижелері бойынша білім алушы келесідей құзыреттіліктерді иеленеді:<br/> 1) жеке тұлғалық: өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі тұлғалық тануға даярлық пен қабілеттілік;<br/> кәсіби дене шынықтыру дағдыларын еңбек және өмірлік жағдаяттарда өз бетінше пайдалана алуға даярлық;<br/> 2) метапәнаралық:танымдық, спорттық, дене шынықтыру, сауықтыру және әлеуметтік практикада пәнаралық түсініктер мен әмбебап оқу әрекеттерін (реттеуші, танымдық, коммуникативтік) қолдану қабілеттілігі;<br/> дербес ақпараттық-танымдық қызметке даярлылық пен қабілеттілік;<br/> жарыстық қызметтің әртүрлі түрлеріне қатысу дағдыларын қалыптастыру;<br/> 3) пәндік:салауатты өмір салтын, белсенді демалыс пен бос уақытты ұйымдастыру үшін дене шынықтыру қызметінің әртүрлі формалары мен түрлерін қолдану шеберлігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - жобаларды басқару саласындағы білімді қалыптастыру, жобалаудың әдіснамалық және технологиялық дағдыларын игеру, кейіннен өндірістік және әлеуметтік салада қолдана отырып, жобалық білімді әзірлеу, бағалау және енгізу дағдыларын жинақтау болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келісімдердің, шарттар мен келісімшарттардың жобалары мен шарттарын жоспарлау, кезең-кезеңімен бақылау және іске асыруды үйлестіру дағдыларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерге технологиялық процестердің негізгі кезеңдерін өз бетінше анықтауға, технологиялық тепе-теңдік пен кинетиканы есептеудің математикалық шешімдерін табуға, жылу процестерін талдауға және оңтайландыруға үйрету арқылы жылу процестерін жобалау мен талдауда негізгі білім беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: технологиялық тепе-теңдікті және процестің кинетикасын есептеу үшін математикалық шешімдерді қолдана отырып, процестің шектеулі технологиялық кезеңдерін модельдеу және талдау арқылы дамыту.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жылу техникасы саласындағы технологиялық процестерді оңтайландыру, зерттелген тұжырымдамаларды қолдану арқылы теориялық есептерді шешу, белгіленген тапсырмаларды орындау үшін тиімді және ресурстарды үнемдейтін жүйелерді дамыту.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ағылшын тілінде кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби терминдерді қолдана отырып, сөйлеуді сауатты жеткізе алады, кәсіби қарым-қатынас саласындағы мәтіндердің аннотациясы мен рефератын бағалайды және талдайды, өз көзқарасын еркін түсіндіреді және ұсынылған кәсіби тақырыптарды ағылшын тілінде талқылайды.
5
[АБ + Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты қазақ тілінде A1 - қарапайым деңгей бойынша қазақ тілін шет тілі ретінде оқитын білім алушыларға және A2, B1, B2, C1 біліктілік деңгейіне сәйкес сөйлеу әрекетінің барлық түрлері бойынша коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби және қарым-қатынас құралы ретінде қазақ ұлттық мәдениеті тұрғысынан қазақ тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету болып саналады.<br/> Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:<br/> 1) лексиканы, грамматикалық білім жүйесін, интенцияны (ниеттерін) білдірудің прагматикалық құрамын жеткілікті көлемде білу негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын дұрыс таңдауға және пайдалануға;<br/> 2) мәтіннің нақты мазмұнын беруге, олардың тұжырымдамалық ақпаратын қалыптастыруға, бүкіл мәтіннің және оның жеке құрылымдық элементтерінің қорытынды бөлімдерін сипаттауға;<br/> 3) мәтіндегі ақпаратты түсіну, әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, қоғамдық-саяси, оқу-кәсіби салалардағы қарым-қатынас мәтіндерінің стильдік және жанрлық ерекшеліктерін түсінуге;<br/> 4) қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпарат сұрауға және хабарлауға, қатысушылардың іс-әрекеттеріне баға беруге, таным мен қарым-қатынас жағдайында әңгімелескен адамға әсер ету құралы ретінде ақпаратты пайдалануға;<br/> 5) тілдің, мәдениеттің, қарым-қатынас саласы ерекшеліктеріне сәйкес жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайларында құзыреттілік танытуға;<br/> 6) пікірталастарда этикалық, мәдени, әлеуметтік маңызы бар мәселелерді талқылауға, өз көзқарасын білдіруге, оны дәлелді түрде қорғауға, әңгімелесушілердің пікірін сыни бағалауға;<br/> 7) өзінің жеке ниеттері мен қажеттіліктерін (тұрмыстық, оқу, әлеуметтік, мәдени, кәсіби бағдарлы) жүзеге асыру, оларды этикалық жағынан дұрыс, мағыналы толық, лексика-грамматикалық және прагматикалық тұрғыда жеткілікті дәрежеде жариялау мақсатында әртүрлі қарым-қатынас салаларындағы жағдаяттарға қатыса алуға қабілетті бола алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты – білім алушыларды Қазақстан тарихы туралы объективті ұсыныммен қамтамасыз ету. Пәнді оқу нәтижесінде студент көне заманнан бүгінгі күнге дейінгі Қазақстан тарихы бойынша білімдерін көрсете алады, Қазақстанның өткен және қазіргі қоғамдық құбылыстарының, алуан түрлі тарихи және қазіргі заманғы дереккөздердің ақпаратын жан-жақты, сыни тұрғыдан талдай алады, қоғамдық даму мәселелерін өз бетінше шығармашылық тұрғыдан түсіну қабілетін дамыту біледі, отандық және дүниежүзілік тарих пен мәдениетке деген құрметін, материалдық және рухани мәдениет саласында өз республикасының және адамзаттың мұрасын сақтауға және көбейтуге ұмтылысын дамыта біледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс шеңберінде мыналар қарастырылады: сызықтық алгебра: матрицалар, детерминанттар, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесі, векторлық алгебра, аналитикалық геометрия, талдауға кіріспе, Бір айнымалының функцияларын дифференциалды есептеу: функцияның туындысы және дифференциалы, функцияны зерттеу, бір айнымалының функцияларын интегралды есептеу: анықталмаған интеграл, анықталған интеграл, белгілі бір интегралдың қосымшалары. Есептер: математиканың қарастырылған бөлімдерінде есептерді қою және шешу әдістерін меңгеру, қолданбалы есептерде үйренген математикалық әдістерді қолдана білу, математикалық интуицияны дамыту, математикалық мәдениетті тәрбиелеу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - студенттерде статистикалық көрсеткіштермен ойлаудың маңыздылығын түсінуді қалыптастыру, басқарудың негізделген шешімдерін қабылдау үшін техникалық және экономикалық процестерді модельдеу мен болжаудың статистикалық әдістерін игеру болып табылады. Практикалық сабақтардың өтуі студенттерге статистикалық ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын игеруге, бекітуге және дамытуға мүмкіндік береді. Алынған құзыреттер техникалық және экономикалық ғылымдар саласында статистикалық зерттеулерді дербес жүргізуге, қызығушылық процестерінің өзара байланысын талдауға, есептеулер негізінде практикалық қолдану үшін негізделген қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдауға мүмкіндік береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты- инженерлік білім кешенін тәжірибеде, оның ішінде машина жасау өндірісінде қолдану үшін қалыптастыру. Нәтижесінде студент негізгі технологиялық жабдықтардың жұмысының жоғары сенімділігі мен тұрақтылығын, оңтайлы жұмыс режимдерін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін құрылымдық материалдарды негізделген таңдау дағдыларына ие. <br/> Пәннің міндеттері - құрылымдық материалдардың қасиеттерінің олардың химиялық құрамы мен құрылымымен байланысын қарастыру, қорытпалардың механикалық қасиеттері мен құрылымдық компоненттерін зерттеу.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаттары: студенттерді арнайы теориялық білімді пайдалана отырып, машина жасау саласындағы жаңа немесе әзірленіп жатқан технологиялық процестерді талдауға және оңтайландыруға үйрету, сондай-ақ заманауи, тиімді және ресурс үнемдейтін процестерді енгізу үшін теориялық міндеттерді шешу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерге нақты техникалық мәліметтер негізінде механикалық процестерді жобалау бойынша негізгі білімді ұсыну, осы процестерді беруді және талдауды үйрету, процестердің тепе-теңдігін есептеудің математикалық шешімдерін табу. Нәтижесінде студент бөлшектің құрылмының сапалық және сандық талдауын жасай алады, құрылымды өңдеудің өнімді және экономикалық әдістерін қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтай алады.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаттары: жалпы категориялар (типология) және жүйелік динамика әдістері арқылы табиғи және техникалық процестердің модельдік сипаттамасы туралы бар білімді талдау, метрологиялық құрылғылардың мүмкіндіктері мен шектеулерін біле отырып, өлшеу, бақылау және реттеу технологияларына технология процесстерінің талаптарын тарихи түрде анықтау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаттары: өлшеу техникасына технологиялық процестің талаптарын тұжырымдау және тиісті шешімдерді ұсыну, бақылау және реттеу тұжырымдамаларының негіздерін, мүмкіндіктері мен шектеулерін түсіну, жүйелік динамика, өлшеу технологиялары, бақылау және тиісті процестерде ресурстарды ұтымды пайдалану туралы білімді қолдану, әзірленген шешімдерді практикаға енгізу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – кәсіпорынның қызметін және бәсекеге қабілетті өнімдер мен қызметтерді өндіруді ұйымдастыру және табысты жүргізу үшін қажетті сапа менеджменті жүйесінің принциптері мен әдістерін меңгеру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: кәсіпорында сапа менеджменті процестерін жүйелі ұйымдастыру туралы түсінік қалыптастыру, сапа жүйесін құру және басқару бойынша барлық іс-шараларды дұрыс жоспарлау, сапа менеджменті жүйесінің жұмыс істеу тиімділігін бағалау.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: сығылмайтын және сығылатын сұйықтықтың қозғалысы мен тепе-теңдігінің негізгі заңдылықтарын зерттеу. Курстың міндеттері: сұйықтық динамикасының негізгі теңдеулері мен теоремалары туралы білім алу, құбырлар мен жылу алмастырғыштардағы сұйықтық ағынының қысымын, жылдамдығын, тұтынылуын және гидравликалық шығынын анықтау үшін өлшеу құралдарымен жұмыс істеудің практикалық дағдылары, мәліметтер кестесін, жүйедегі ағынның әртүрлі формаларын қолдана отырып, су буының күйінің айнымалыларын анықтау және қажетті қуатты есептеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді зерттеу мақсаттары: арнайы пәндерді одан әрі зерделеу үшін және одан кейінгі табысты кәсіби қызмет үшін жалпы техникалық даярлықтың іргелі базасын құру. Пәннің міндеттері: техникалық механика негіздерін және оларды қолданудың практикалық әдістерін зерделеу, қатты денелердің тепе-теңдігі мен қозғалысы бойынша механиканың типтік есептерін шешудің әдістері мен тәсілдерін және құрылымдық элементтерді беріктікке, қаттылыққа және тұрақтылыққа есептеудің негізгі әдістерін меңгеру. Курс аясында: теориялық механика: кинематика және динамика, статика, материалдардың қарсылық негіздері, бөлшектер теориясының элементтері және машина механизмдері тақырыптары қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: механиканың озық тақырыптарын қарастыру үшін студенттер материалдардағы деформациялар мен кернеулерді талдайды, механикалық жүйелер динамикасының негіздерін үйренеді және әртүрлі конструкциялардың кинематикалық және динамикалық сипаттамаларына талдау жасайды.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаттары: студенттерді жобалық топта пәндік және сыни тұрғыдан жұмыс істей отырып, мазмұнды жалпылау және ұсыну дағдыларын дамыта отырып, технологиялық параметрлерді анықтау және есептеу үшін білімді қолдана отырып, процесті модельдеуді тұжырымдай отырып, мақсатқа жету үшін күрделі құрылымдарды талдауға, ретке келтіруге және көбейтуге үйрету.модельдеу құралдарын мақсатты түрде қолдану және тағылымдама жағдайында мәселелерді шешу үшін арнайы білімді қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді технологиялық параметрлерді сәйкестендіру, есептеу және процестерді модельдеу қосымшаларына беру үшін қолда бар білімді қолдануға үйрету, қолданыстағы талаптарға негізделген процесті модельдеуді тұжырымдау, модельдеу құралдарын мақсатты түрде қолдану және тәжірибе жағдайында нақты мәселелерді шешу үшін арнайы білімді, соның ішінде технологиялық процестерді басқарудың бағдарламалық қамтамасыз етілетін технологияларын қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - тыңдаушыларда теориялық дайындықтың негізін қалыптастыру және жалпы техникалық пәндер мен өндірістік процестерді зерттеудің іргелі негізін қалау болып табылады. Курс: механика, молекулалық физика және термодинамика, электр және магнетизм, оптика, кванттық физика, атом ядросы және қарапайым бөлшектер бөлімдерімен ұсынылған. Курсты оқу студенттердің жалпы және табиғи ғылыми ойлау негізі ретінде физикалық дүниетанымын қалыптастыруға мүмкіндік береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты студенттердің философияны дүниені танып-білудің ерекше формасы ретінде түсінуін қалыптастырып, олардың келешек кәсіби қызметтері аясында оның негізгі тараулары, мәселелері мен әдістері туралы тұтас білім беру.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:философияның тарихи дамуы негізінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұнын сипаттау;нақты дүниені философиялық зерделеудің ерекшелігін түсіндіру;дүниеге көзқарасты табиғи және әлеуметтік әлемді философиялық зерделеу мен зерттеудің нәтижесі ретінде негіздеу;дүниені танып-білудің ғылыми және философиялық әдістерін жіктеу;мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның ерекшеліктері мен мазмұнына түсініктеме жасау;негізгі дүниетанымдық ұғымдардың мағынасы мен рөлін адамның қазіргі әлемдегі жеке және әлеуметтік болмысының құндылықтары ретінде негіздеу;медиамәтіндер, әлеуметтік-мәдени және жекетұлғалық жағдайлардың философиялық қырларына этикалық шешімдерді қабылдау және негіздеу үшін талдау жасау;қазіргі жаһандық қоғамның өзекті мәселелеріне қатысты өзінің адами ұстанымын қалыптастыру және сауатты дәйектеу;кәсіби саладағы мәселелердің философиялық мазмұнын анықтау үшін өзекті болып саналатын зерттеу жүргізіп, оның нәтижелерін талқылауға ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаттары: жалпы және бейорганикалық, органикалық химия саласындағы ғылыми негізделген, базалық және әдіснамалық бағдарланған білімді меңгеру, заттардың реакцияларының нақты зерттеулері мен сипаттамаларына негізделген химияның негіздері мен принциптерін белгілеу, химияның негізгі сұрақтарына жауап беру, эскиздер жасау және техникалық сұрақтарды әзірлеу, химия әдістерін сипаттау және тәжірибеде қолдану.
5
[АБ + Емтих] (100)
ППәннің мақсаттары: химиялық процестерді әзірлеу саласындағы пәндік базалық білімді нақты техникалық процестерге көшіру, оларды зерттелген ерекшелікті қолдана отырып талдау және оңтайландыру, химиялық процестер мен физикалық химияны дамыту саласындағы теориялық міндеттерді заманауи, тиімді және ресурстарды үнемдейтін процестерге аудару.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаттары: технологиялық процестің шешуші кезеңдерін дербес әзірлеуге және модельдеуге, математикалық шешімдерді табуға және сандық есептеулерді орындауға қабілетті тапсырмаларды орындауға, тестілеуге және пайдалануға беруге арналған жүйелерді әзірлеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты неміс тілінде коммуникативті дағдыларды қалыптастыру және жетілдіру болып табылады, атап айтқанда: ауызша сөйлеу және тыңдап түсіну дағдыларын, күнделікті жағдайлардың кең ауқымында оқу және жазу дағдыларын. Пәнді оқу нәтижелері бойынша студент неміс тілінде диалогтық, монологтық сөйлеуді сауатты көрсете алады, белсенді лексиканы және грамматикалық лексиканы әлеуметтік және күнделікті коммуникативті ниеттерін жүзеге асыру үшін қолдана алады, жеке хат алмасу үшін жалпы неміс тілінде жаза алады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - қоршаған орта химиясы және климат пен табиғи орта компоненттері арасындағы күрделі қатынастар туралы негізгі білім беру. Нәтижесінде студенттер зерттелген теориялық модельдерді қоршаған орта химиясы мәселелеріне қолдана алады, зертханалық эксперименттерді сипаттай алады және олардың нәтижелерін жазбаша түрде талдай алады, экологиялық жағынан өнеркәсіптік өндірісте химиялық заттардың қолданылуын бағалайды және олардың қоршаған ортаны қорғау мен экожүйеге әсерін түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - тұрақты және ауыспалы токтардың электр тізбектерін, магниттік тізбектерді есептеу теориясы саласында білімді қалыптастыру. Курстың міндеттері тұрақты, ауыспалы және үш фазалы жүйенің электртехникалық сұлбаларын есептеу кешенін теориялық және практикалық меңгеру болып табылады. Студент: электртехникалық сұлбаларды түсіне алады; кез-келген күрделілікті сұлбаларды есептей алады, бір және үш фазалы жүйеде жұмыс жасай алады, тұрақты және ауыспалы ток тізбектерін түсіне алады, міндеттерді шешу үшін жобаның мақсаттарын тұжырымдай алады, міндеттерді шешудің басымдықтарын анықтай алады, өлшеу нәтижелерін өңдеу үшін компьютерлік технологияларды қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы курс аясында ғылыми қызметтің ерекшеліктері, ғылыми танымның принциптері мен әдістері қарастырылады. Студент әр түрлі ақпараттық ресурстарды қолдана отырып, жазбаша жұмыс жазу, мәселені шешу үшін ақпарат іздеу, мәтінмен жұмыс жасау дағдыларын дамытады. Студент тәжірибе жинақтайды: проблеманы қою, зерттеудің өзектілігін негіздеу, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін анықтау, зерттеу қызметін дербес ұйымдастыру, жеке зерттеу нәтижелерін көпшілік алдында қорғау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - дөңгелек экономиканың принциптері мен артықшылықтары туралы идеялар жүйесін қалыптастыру және экономикалық қызметте және қалдықтарды экологиялық қауіпсіз басқаруда дөңгелек экономика саласында білім алу. Нәтижесінде студент айналмалы экономика принциптерін, елдердің өзекті мысалдарындағы экологиялық экономика мен экологиялық саясаттың негіздерін, жаңартылатын және таусылатын ресурстар экономикасының ерекшеліктерін біледі, қоршаған ортаның жай-күйіне антропогендік әсерді бағалауға және қалдықтарды жіктеуге қабілетті, олардың теріс әсерін түсінеді, қалдықтардың қауіптілік класын, қалдықтарды орналастыру ақысын анықтау дағдыларын игереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты неміс тілінде кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту болып табылады.Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби терминдерді қолдана отырып, неміс тілінде сөйлеуді сауатты жеткізе алады, кәсіби қарым-қатынас шеңберіндегі мәтіндердің аннотациясы мен рефератын бағалайды және талдайды, өз көзқарасын еркін түсіндіреді және ұсынылған кәсіби тақырыптарды неміс тілінде талқылайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты жұмыс көлемін ескере отырып, көліктің техникалық қарулануын тиімді пайдалану саласындағы студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады, ағымдағы пайдалану жағдайындағыдай оның техникалық құралдарын дамыту мәселелерін шеше білу. Оқыту нәтижесінде студенттер жылжымалы құрамды пайдалану ерекшеліктерін дербес талдайды, зерттелетін пәннің теориялық негіздерін өндірістік жағдайда қолдана алады, көлік жұмысының тиімділігін қамтамасыз ететін іс-шаралар бойынша техникалық-экономикалық есептеулер жүргізе алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің кәсіпорынның логистикалық және өндірістік процестерінде пайда болатын және түрленетін шикізат, материалдар, өнімдер, қызметтер туралы ақпараттың бүкіл ағынын жоспарлау және басқарудың кешенді тәсілін дамыту. өлшенетін жиынтық экономикалық әсер. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: құн тізбегі тұрғысынан кәсіпорын ресурстарын құру және түрлендіру процестерін түсіну, қорлар мен қызметтер туралы ақпараттың барлық ағынын жоспарлау мен басқарудың кешенді тәсілін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде жеке қаржы саласында ұтымды мінез-құлық, цифрлық технологияларды қолдану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынумен байланысты процестерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау қабілетін дамыту. Нәтижесінде студент: өз бюджетін жоспарлауды және оны кірістер мен шығыстарды талдау негізінде басқаруды, қаржылық және салық құралдарын пайдалануды, қаржылық тәуекелдер мен дағдарыстардың әсерін бағалауды, қаржылық заңдарды, цифрлық және қаржылық білімді көрсете алады, сондай-ақ инвестициялау кезінде шарттарды таңдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс шеңберінде: кәсіпкерлік негіздері, Қазақстандағы бизнесті құқықтық реттеу, соның ішінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар, адал бизнесті ынталандыру, кәсіпкерлік этика, бизнес-жоспарлау, қаржыны басқару, жауапкершілік және тәуекелдерді басқару қарастырылады. Оқу қорытындысы бойынша студенттер: нормативтік-құқықтық заңнаманы білу негізінде кәсіпкерлік идеяларды құра, дамыта және іске асыра алады, бизнес-жоспарлар әзірлеп, басқарушылық шешімдер қабылдай алады, кәсіпорынның қаржысын басқара алады, кәсіпкерлік тәуекелдер мен ұйым қызметінің тиімділігін бағалай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - студенттерде зерттелетін мамандықтағы мәселелерді шешу үшін математикалық модельдеу мүмкіндіктері туралы терең түсінік қалыптастыру болып табылады. Жоғары математиканың арнайы бөлімдерін зерттеу (математикалық бағдарламалау, графиктер теориясы) студенттерге техникалық немесе экономикалық мазмұндағы оңтайландыру мәселелерін шешу үшін заманауи математикалық аппаратты қолдану дағдыларын игеруге мүмкіндік береді. Алынған білім негізінде студенттер математикалық модельдерді өз бетінше құра алады және оларды жоғары математика аппаратын қолдана отырып шеше алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – айнымалылар арасындағы тәуелділік модельдерін өз бетінше құру және құрастырылған модельдің сапасын бағалау. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: корреляцияны, регрессияны, дисперсиялық талдауды ажырату; көптік регрессия моделін құру және мультиколлинеарлық мәселесін шешу жолдарын сипаттау; сызықтандыруға мүмкіндік беретін сызықты емес модельді құру; регрессиялық модельде сапалық факторлар үшін жалған айнымалыларды қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - микроэкономика және макроэкономика саласындағы білімді қалыптастыру, басқа экономикалық пәндерді зерттеудің әдіснамалық негіздерімен танысу, сондай-ақ алынған теориялық білімді экономикалық жағдайды практикалық талдау саласында қолдану болып табылады. Алынған құзыреттер: қазіргі заманғы экономиканың микро және макро деңгейде жұмыс істеу заңдылығын жүйелі түсінуді көрсетуге; микро және макроэкономика мен қолданбалы экономикалық пәндердің негізгі ұғымдары мен құралдарын меңгеруге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-оқытудың алдыңғы сатысында қол жеткізілген неміс тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент тұрмыстық, мәдени, кәсіптік, ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттілік пен тілдік даярлықтың жеткілікті деңгейін меңгереді, ауызша, жазбаша сөйлеуді сауатты баяндайды, тыңдауды пайдалана отырып оқиды, сондай-ақ заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып коммуникативтік міндеттерді шешеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің ауызша және жазбаша түрде іскерлік қарым-қатынас негіздерін меңгеруге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілікке ие болуы. Оқу нәтижесінде іскер адамның қарым-қатынас жағдайында белсенді сөйлеу мінез-құлық дағдылары қалыптасады, студент бизнес және экономика тілінің негіздерін, грамматикалық құбылыстарды және іскерлік қарым-қатынас тіліне тән синтаксистік құрылымдарды, соның ішінде іскерлік хат-хабарларды жүргізу үшін жазбаша сөйлеуді біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді меңгерудің мақсаты: студенттерде тірі ағзалардың мекендеу ортамен бірлігінің заңдылықтары, табиғатты қорғау принциптері және тұрақты даму стратегиялары туралы түсініктерді қалыптастыру. Нәтижесінде студент: қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуге және кәсіби қызметке бейімдеуге, қоршаған ортаның экологиялық факторларын талдауға және жалпылауға, тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары мен стратегияларын басшылыққа ала отырып, қолдануға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерге аспаптық әдістер мен классикалық дәлелдерді қолдана отырып, экологиялық талдау туралы негізгі білім беру. Студенттер қоршаған ортаға, оның жай-күйіне, адам қызметінің әсеріне және ресурстарды тұрақты пайдалану мәселелеріне байланысты деректер мен ақпаратты жинауды, талдауды, зерттелген теориялық модельдерді экологиялық талдау мәселелерін шешуде қолдана алады. Студенттер зертханалық эксперименттерді ғылыми сипаттай алады және олардың нәтижелерін теориялық тұжырымдармен түсіндіре отырып, жазбаша түрде талдай алады.
Тәжірибені қорғау
Студенттердің бакалавриат практикасы дипломды қорғауға немесе қорытынды біліктілік жұмысын дайындауға бағытталған.
Студенттің дипломды қорғауға дейінгі тәжірибесінің міндеттері:
- теориялық зерттеулерде алған білімдерін бекіту және кеңейту;
- практикалық дағдыларды алу және кәсіби шеберлікті арттыру;
- ғылыми материалдарды жинау және оны әрі қарай зерттеу және дипломдық жобаны іске асыру үшін алдын ала өңдеу.
Нәтижесінде студент:
- субъектілерді, субъектілердің ерекшеліктерін анықтау және олардың өзара әрекеттесу механизмдерін анықтау мақсатында пәндік саланы талдауды;
- стандартты UML сипаттамаларын қолдана отырып, анықталған нысандар мен процестерді модельдеу үшін стандартты құралдар мен орталарды қолдануды;
- объект модельдерін жобалау және олардың спецификациясын құруды;
- ақпараттық жүйелерді жобалауда заманауи CASE-технологияларды қолдануды меңгерді.
Тәжірибені қорғау
Оқу тәжірибесі бастапқы ақпарат беруге және студенттерді таңдаған мамандығы бойынша іс-әрекеттің ерекшеліктерімен таныстыруға арналған. Оқу тәжірибесінің міндеті – болашақ кәсіби іс-әрекеттің негіздерімен танысу, алғашқы кәсіби дағдылар мен дағдыларды бойына сіңіру.
Тағылымдамадан өтушілер таңдаған мамандығының арнайы пәндерімен танысады, болашақ мамандығымен танысады. Сондай-ақ энергетикалық компанияларға турлар ұйымдастырады. Оқу тәжірибесін университет ғимараттарында, Қазақстан мен Германияның кәсіпорындарында өткізуге болады
Тәжірибені қорғау
Практиканың мақсаты – оқу процесінде алған теориялық білімдерін бекіту, ұйымның нақты жағдайында кәсіби дағдылар мен тәжірибені меңгеру. Практиканың негізін оқу бағдарламасына сәйкес келетін кәсіпорындар мен ұйымдар құрайды. Практика нәтижесінде студенттер кәсіптік қызметке байланысты белгілі жұмыс түрлерін орындай алады
Тәжірибені қорғау
Практиканың мақсаты – оқу процесінде алған теориялық білімдерін бекіту. Практиканың негізін тиісті мамандықтағы кәсіпорындар мен ұйымдар құрайды. Тәжірибе нәтижесінде студенттер кәсіптік қызметке байланысты белгілі жұмыс түрлерін орындайды, ұйымның нақты жағдайында кәсіби дағдылар мен тәжірибе алады
ҒЗЖ қорғау
Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысының басты мақсаты (СҒЗЖ) кәсіби тәжірибе шеңберінде ғылыми теория негіздерін меңгерген, ақпаратты (деректерді) жинау, өңдеу және талдаудың практикалық тәжірибесі, сондай-ақ өзіндік ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары бар маман дайындау болып табылады.Ғылыми-зерттеу жұмысы шеңберінде білім алушы танымның әртүрлі ғылыми әдістерін пайдалана отырып, кәсіби ойлауды дамытуға, ғылыми зерттеулерді, конференцияларды жоспарлауға, ұйымдастыруға және қатысуға, негізгі нәтижелері дипломдық жұмысқа/жобаға енгізілуі, сондай-ақ ғылыми мақала түрінде жариялануы мүмкін ғылыми жұмысты өз бетінше орындауға қабілетті.