Computer science
6B06129
Инжиниринг және ақпараттық технологиялар факультетi
Физика
Математика
60 (Каз.) 60 (Орыс.)
5
[АБ + Емтих] (100)
Пән деректерді қорғауға және ақпараттың қауіпсіздігін қамтамасыз ету міндеттеріне үйретеді. бағдарлама ақпараттық қауіпсіздікті ұйымдастыруды, тәуекелдерді талдауды, қауіпсіздік тұжырымдамаларын және қауіпсіздіктің артықшылықтарын зерттейді. Курс деректердің құпиялылығын, тұтастығын, қолжетімділігі мен жауапкершілігін, IP-деректердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін және бизнес-деректерді қорғау жөніндегі маманның рөлін қамтамасыз ететін ақпараттық жүйелердің негізгі технологиялары мен қауіпсіздік шараларын қарастырады. Студенттер деректерді аутентификациялау және авторизациялау әдістерін, ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістерін және желідегі ықтимал қауіптерді талдауды меңгереді.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты студенттерді Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлік қатынастарды реттейтін нормалармен таныстыру болып табылады. Студенттер yегізгі заңнамалық актілерді зерттейді, кәсіпкерлік қызмет ұғымын және оның нарықтық қатынастардағы рөлін анықтайды. Сондай-ақ кәсіпкерлік субъектілерінің құқықтық мәртебесін, әртүрлі экономикалық салалардағы қызметтің ерекшеліктерін зерттейді және коммерциялық даулардағы сот практикасын талдайды. Студенттер нормативтік-құқықтық құжаттармен жұмыс істеу, шаруашылық қатынастар саласындағы құқықтық актілерді іздеу және талдау дағдыларын игереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс білім беру бағдарламасының барлық пәндерін бір жобаға біріктіруді қарастырады, оны студенттер теория мен практиканы байланыстыру үшін басынан аяғына дейін топта орындайды. Студенттер бағдарламалық (аппараттық) әзірлеудің барлық кезеңдеріне қатысады. Нәтижесінде студенттер пәндік саланы талдап, зерттейді, зерттеу жүргізеді, мәселені шешу жолдарын іздейді, талаптарды тұжырымдайды, жүйені құрастырады және жасайды. Оқыту нәтижесінде студенттер жаңа жүйелерді құруға да, барларын қолдауға да қолданылатын білім мен дағдыларды игереді, сонымен қатар топта жұмыс істеу және даму үдерісін құрылымдау дағдыларын дамытады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы курстың шеңберінде студенттер күнделікті өмірді жеңілдететін ақпараттық-коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгереді және кәсіби қызметтің, ғылыми және практикалық жұмыстардың әртүрлі салаларында, өзін-өзі тәрбиелеу және басқа мақсаттарда заманауи ақпараттық технологияларды пайдалануға мүмкіндік береді. Практикалық мақсатпен қатар курс студенттердің ой-өрісін кеңейтуге, олардың жалпы мәдениеті мен білімін арттыруға ықпал ете отырып, білім беру және білім беру мақсаттарын жүзеге асырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерге деректерді күрделі ұйымдастырумен есептерді шешуге арналған бағдарламаларды жобалау кезінде тиімді деректер құрылымдары мен тілдік құрылымдарды таңдауға үйретуге бағытталған. Курс деректердің негізгі түрлерін және олардың компьютерлік көрінісін, қарапайым деректер түрлерін құрылымдауды, алгоритмдерді, алгоритмдерді жазу тәсілдерін, алгебралық және дерексіз деректер түрлерін, алгоритмдердің күрделілігін, соның ішінде NP күрделілігін талдауды және графикалық деректер модельдерімен жұмыс істеуді қамтиды. Бұл курс студенттерге деректерді құрылымдауға және практикалық есептерді шешудің тиімді алгоритмдерін жасауға көмектеседі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерге объектіге бағытталған бағдарламалау (ОББ) принциптерін қолдана отырып, қосымшаларды құрудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қамтамасыз етуге арналған. Курстан өту нәтижесінде студенттер Java бағдарламалау тілін меңгереді, ОББ негізгі ұғымдарын түсінеді, өз сыныптарын, әдістері мен конструкторларын құра алады, мұрагерлікті, полиморфизмді, дерексіз сыныптарды және бағдарламалық интерфейстерді қолдана алады, сондай-ақ топтамалармен, файлдармен жұмыс істеу және графикалық интерфейсі бар қолданбаларды жасау дағдыларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс теориялық білім мен практикалық бағдарламалау дағдыларын С/С++тілінде беруге бағытталған, бағдарламалауға кіріспені, С++ тіліне шолуды, синтаксисті, стандартты функцияларды, деректермен жұмысты, тармақталған және циклдік құрылымдарға арналған алгоритмдерді, пайдаланушы функцияларын құруды, массивтермен, жолдармен, файлдармен және көрсеткіштермен жұмыс істеуді қамтиды. Нәтижесінде студенттер алгоритмдерді блок-сызбалар түрінде жасай алады, бағдарламалар жасайды және орындайды, массивтерді өңдейді, файлдармен жұмыс істейді, қателерді жояды, кодты стандарттарға сәйкес жазады және жазбаша есептер шығарады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Негізгі түсініктер мен тәсілдер. Бағдарламалық жасақтаманың ISO / IEC 12207 стандартындағы өмірлік циклінің процестері, әзірленіп жатқан жүйеге қойылатын талаптарды талдау және рәсімдеу. Бизнесті бағалау әдістері (AS-IS және TO-BE модельдері) және осы модельдерді құруға арналған құралдар. Объект моделінің түсінігі, негізгі принциптері мен механизмдері. UML стандартын қолдана отырып жүйелерді дамытуға бағытталған объектілік тәсіл. Нысан моделінің сипаттамасы. IEEE / ANSI 830-1993 SRS ұйымы құжатының C және D талаптарының типтік сызбасы. IEEE 982.2-1988 стандартының D-талаптарын талдауға арналған көрсеткіштер. Пайдалану жағдайлары - негізгі UML жазбасы. Пайдалану жағдайларын нақтылау үшін диаграмма техникасын және оқиғалар ағынының сценарийлерін қолдану. Жүйелік мінез-құлықты модельдеу және спецификациялау. ICONIX процесі. Техникалық ерекшелік - құжат - тұжырымдама.
5
[АБ + Емтих] (100)
5
[АБ + Емтих] (100)
4
РК(с оценкой)
Бағдарламаның мақсаты кәсіби қызметке даярлау үшін, болашақ еңбек қызметінде денелік жүктемелерді, жүйке-психикалық қысымдарды және жайсыз факторларды табанды өткеруге денсаулықты сақтау, нығайтуды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке тұлғалық құзыреттіліктерін және дене шынықтырудың құралдары мен әдістерін мақсатты түрде пайдалану қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.<br/> Бағдарламаны игеру нәтижелері бойынша білім алушы келесідей құзыреттіліктерді иеленеді:<br/> 1) жеке тұлғалық: өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі тұлғалық тануға даярлық пен қабілеттілік;<br/> кәсіби дене шынықтыру дағдыларын еңбек және өмірлік жағдаяттарда өз бетінше пайдалана алуға даярлық;<br/> 2) метапәнаралық:танымдық, спорттық, дене шынықтыру, сауықтыру және әлеуметтік практикада пәнаралық түсініктер мен әмбебап оқу әрекеттерін (реттеуші, танымдық, коммуникативтік) қолдану қабілеттілігі;<br/> дербес ақпараттық-танымдық қызметке даярлылық пен қабілеттілік;<br/> жарыстық қызметтің әртүрлі түрлеріне қатысу дағдыларын қалыптастыру;<br/> 3) пәндік:салауатты өмір салтын, белсенді демалыс пен бос уақытты ұйымдастыру үшін дене шынықтыру қызметінің әртүрлі формалары мен түрлерін қолдану шеберлігі.
5
[АБ + Емтих] (100)
5
[АБ + Емтих] (100)
Курс интернетке арналған қосымшаларды құрудың жалпы технологияларын, HTML5 және CSS3 негізгі мүмкіндіктерін, Веб-желі технологияларын, веб-беттерді белгілеу және бағдарламалау тілдерін, веб-қосымшаларды әзірлеу құралдарын, XML белгілеу тілін, веб-мазмұн мен қосымшаларды біріктіру құралдарын, сондай-ақ клиенттік және серверлік тілдер мен технологиялардың вебте жұмыс істеу принциптерін, клиенттік сценарийлер мен қосымшалар, JavaScript сценарий тілі және PHP тіліндегі серверлік веб-қосымшаларды зерттеуді қамтиды. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер HTML5, CSS3, JavaScript және PHP көмегімен веб-қосымшаларды құру дағдыларын, сондай-ақ Веб-мазмұнды әзірлеу және біріктіру құралдары туралы білім алады.
5
[АБ + Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты қазақ тілінде A1 - қарапайым деңгей бойынша қазақ тілін шет тілі ретінде оқитын білім алушыларға және A2, B1, B2, C1 біліктілік деңгейіне сәйкес сөйлеу әрекетінің барлық түрлері бойынша коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби және қарым-қатынас құралы ретінде қазақ ұлттық мәдениеті тұрғысынан қазақ тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету болып саналады.<br/> Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:<br/> 1) лексиканы, грамматикалық білім жүйесін, интенцияны (ниеттерін) білдірудің прагматикалық құрамын жеткілікті көлемде білу негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын дұрыс таңдауға және пайдалануға;<br/> 2) мәтіннің нақты мазмұнын беруге, олардың тұжырымдамалық ақпаратын қалыптастыруға, бүкіл мәтіннің және оның жеке құрылымдық элементтерінің қорытынды бөлімдерін сипаттауға;<br/> 3) мәтіндегі ақпаратты түсіну, әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, қоғамдық-саяси, оқу-кәсіби салалардағы қарым-қатынас мәтіндерінің стильдік және жанрлық ерекшеліктерін түсінуге;<br/> 4) қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпарат сұрауға және хабарлауға, қатысушылардың іс-әрекеттеріне баға беруге, таным мен қарым-қатынас жағдайында әңгімелескен адамға әсер ету құралы ретінде ақпаратты пайдалануға;<br/> 5) тілдің, мәдениеттің, қарым-қатынас саласы ерекшеліктеріне сәйкес жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайларында құзыреттілік танытуға;<br/> 6) пікірталастарда этикалық, мәдени, әлеуметтік маңызы бар мәселелерді талқылауға, өз көзқарасын білдіруге, оны дәлелді түрде қорғауға, әңгімелесушілердің пікірін сыни бағалауға;<br/> 7) өзінің жеке ниеттері мен қажеттіліктерін (тұрмыстық, оқу, әлеуметтік, мәдени, кәсіби бағдарлы) жүзеге асыру, оларды этикалық жағынан дұрыс, мағыналы толық, лексика-грамматикалық және прагматикалық тұрғыда жеткілікті дәрежеде жариялау мақсатында әртүрлі қарым-қатынас салаларындағы жағдаяттарға қатыса алуға қабілетті бола алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – білім алушыларды Қазақстан тарихы туралы объективті ұсыныммен қамтамасыз ету. Пәнді оқу нәтижесінде студент көне заманнан бүгінгі күнге дейінгі Қазақстан тарихы бойынша білімдерін көрсете алады, Қазақстанның өткен және қазіргі қоғамдық құбылыстарының, алуан түрлі тарихи және қазіргі заманғы дереккөздердің ақпаратын жан-жақты, сыни тұрғыдан талдай алады, қоғамдық даму мәселелерін өз бетінше шығармашылық тұрғыдан түсіну қабілетін дамыту біледі, отандық және дүниежүзілік тарих пен мәдениетке деген құрметін, материалдық және рухани мәдениет саласында өз республикасының және адамзаттың мұрасын сақтауға және көбейтуге ұмтылысын дамыта біледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты қолданбалы ЖИ (жасанды интеллект) саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, машиналық оқыту құралдарын, модельдері мен әдістерін меңгеру болып табылады. Курс шеңберінде қолданбалы ЖИ тұжырымдамалары және оның әртүрлі салалардағы маңыздылығы, машиналық оқыту түрлері (бақыланатын, бақыланбайтын және күшейтілген оқыту), машиналық оқытудағы деректердің рөлі мен бағалауы қарастырылады. Аяқтағаннан кейін студент ЖИ-дің маңыздылығы мен қолдану аясын біледі, математикалық модельдерді әзірлеу, талдау әдістері мен алгоритмдерін жасау, деректерді тестілеу және тексеру дағдыларына ие болады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс шеңберінде мыналар қарастырылады: сызықтық алгебра: матрицалар, детерминанттар, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесі, векторлық алгебра, аналитикалық геометрия, талдауға кіріспе, Бір айнымалының функцияларын дифференциалды есептеу: функцияның туындысы және дифференциалы, функцияны зерттеу, бір айнымалының функцияларын интегралды есептеу: анықталмаған интеграл, анықталған интеграл, белгілі бір интегралдың қосымшалары. Есептер: математиканың қарастырылған бөлімдерінде есептерді қою және шешу әдістерін меңгеру, қолданбалы есептерде үйренген математикалық әдістерді қолдана білу, математикалық интуицияны дамыту, математикалық мәдениетті тәрбиелеу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында: бірнеше айнымалы функциялардың дифференциалдық есебі: жартылай туындылар, екі айнымалы функцияның экстремумы, қарапайым дифференциалдық теңдеулер: бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер, жоғары ретті, тұрақты коэффициенттері бар сызықты біртекті емес дифференциалдық теңдеулер, бірнеше интегралдар: қос , үштік интеграл және қосымшалары, сандық, функционалды және қуат қатарлары қарастырылады. Міндеттері: математиканың қаралатын тарауларында міндеттерді қою және шешу әдістерін меңгеру, қолданбалық міндеттерде зерттелген математикалық әдістерді қолдану білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс дискретті математика саласындағы негізгі тақырыптарды зерттеуге арналған. Қатысушылар графикалық теория, комбинаторика, логика және дискретті деректер құрылымдары сияқты ұғымдарды меңгереді. Курстың міндеттері-абстрактілі ойлауды дамыту, күрделі математикалық есептерді шешу және алгоритмдерді талдау. Оқу нәтижесінде студент информатика, криптография, оңтайландыру және басқа салаларда дискретті математикалық тұжырымдамаларды қолдана алады, сонымен қатар өзінің математикалық сауаттылығы мен аналитикалық дағдыларын арттыра алады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында студенттер деректерді модельдеуге, реляциялық модельдерді құруға, деректерді қалыпқа келтіруге және SQL-ді қолдануға баса назар аудара отырып, мәліметтер базасын басқару жүйелерінің құрылымы мен функцияларын зерттейді. Курс сонымен қатар пәндік сала тұжырымдамаларын, мәліметтер базасының жіктелуін және бағдарламалық жасақтаманың өмірлік циклін қамтиды. Оқыту нәтижесінде студенттер пәндік саланы рәсімдеуге, ақпараттық модельдерді жобалауға және SQL сұрауларын жасауға қабілетті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Операциялық жүйелер" курсы операциялық жүйелердің принциптері мен қызмет ету аясын зерттеуге арналған. Қатысушылар операциялық жүйелерді орнату, конфигурациялау және басқару дағдыларын, соның ішінде процестермен, жадпен, файлдық жүйемен және желілік ресурстармен жұмыс істеуді меңгереді. Оқытудың нәтижесі операциялық жүйелердің ішкі құрылымын түсіну, мәселелерді шешу және компьютерлік ортадағы өнімділікті жақсарту, бұл олардың біліктілігі мен ақпараттық технологияларда қолданылуын арттырады.
5
[АБ + Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты рухани жаңғырудың жалпыұлттық идеясы шеңберінде студенттердің әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру, халықтар достығының ұлттық сана мен мәдени код негізінде дамуын көздей отырып, дүниежүзі мәдениеті пен тілдерге әлемдік деңгейдегі білім, қазіргі озық технология дәнекері ретінде толеранттық қарым-қатынас жасай білу, болашақ маманның кәсіби өсуі мен еліміздің дамуын қамтамасыз ете алатын дәнекер ретінде қолдана білу болып табылады.<br/> Бағдарламаны меңгеру нәтижесінде білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:<br/> 1) лексиканы, грамматикалық білім жүйесін, интенцияны (ниеттерін) білдірудің прагматикалық құрамын жеткілікті көлемде білу негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын дұрыс таңдау және пайдалану;<br/> 2) мәтіннің нақты мазмұнын беру, олардың тұжырымдамалық ақпаратын қалыптастыру, бүкіл мәтіннің және оның жеке құрылымдық элементтерінің қорытынды бөлімдерін (прагматикалық фокус) сипаттау;<br/> 3) мәтіндік ақпаратты түсіндіру, әлеуметтік-мәдени, қоғамдық-саяси, ресми-іскерлік және кәсіби салалардағы қарым-қатынас мәтіндеріне стильдік және жанрлық ерекшеліктерін сертификаттау талаптары көлемінде түсіндіру;<br/> 4) қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпарат сұрату және хабарлауға, қатысушылардың іс-әрекеттеріне баға беру, сертификаттау талаптарына сәйкес таным мен қарым-қатынас жағдайында әңгімелескен адамға әсер ету құралы ретінде ақпаратты пайдалану;<br/> 5) тілдің, мәдениеттің, қарым-қатынас саласы ерекшеліктерінің сертификаттау талаптарына сәйкес жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайларында сөйлеу мінез-құлық бағдарламаларын құруға;<br/> 6) пікірталастарда этикалық, мәдени, әлеуметтік маңызы бар мәселелерді талқылауға, өз көзқарасын білдіруге, оны дәлелді түрде қорғауға, әңгімелесушілердің пікірін сыни бағалауға;<br/> 7) өзінің жеке ниеттері мен қажеттіліктерін (тұрмыстық, оқу, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру, оларды этикалық жағынан дұрыс, мағыналы толық, лексика-грамматикалық және прагматикалық тұрғыда жеткілікті дәрежеде жариялау мақсатында әртүрлі қарым-қатынас салаларындағы жағдаяттарға қатыса алуға;<br/> 8) жалпы қабылданған нормаға, функционалдық бағытқа сәйкес белгілі бір сертификаттау деңгейіне сай келетін лексика-грамматикалық және прагматикалық материалдарын пайдалана отырып, тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік мәтіндерді құрастыруға қабілетті бола алады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ + Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс телекоммуникацияның әртүрлі аспектілерін, соның ішінде телекоммуникацияның түрлері мен нысандарын, халықаралық стандарттау ұйымдарын, OSI анықтамалық моделін, пакеттік және желілік коммутацияны, LAN және WAN технологияларын, доменішілік және Доменаралық маршруттауды, провайдер құрылымдарын, желілік хаттамаларды, олардың мақсатын, жіктелуін, құрылымын, қолданылуы мен өзара әрекеттесуін және желілердің жалпы құрылымын зерттейді, олардың мақсаты, функциялары, түрлері, топологиясы, негізгі құрылғылары. Курс аяқталғаннан кейін студенттер телекоммуникацияның әртүрлі түрлерімен жұмыс істей алады, коммутация әдістерін ажырата алады, сонымен қатар желілік хаттамаларды қолдана алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты студенттердің философияны дүниені танып-білудің ерекше формасы ретінде түсінуін қалыптастырып, олардың келешек кәсіби қызметтері аясында оның негізгі тараулары, мәселелері мен әдістері туралы тұтас білім беру.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:философияның тарихи дамуы негізінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұнын сипаттау;нақты дүниені философиялық зерделеудің ерекшелігін түсіндіру;дүниеге көзқарасты табиғи және әлеуметтік әлемді философиялық зерделеу мен зерттеудің нәтижесі ретінде негіздеу;дүниені танып-білудің ғылыми және философиялық әдістерін жіктеу;мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның ерекшеліктері мен мазмұнына түсініктеме жасау;негізгі дүниетанымдық ұғымдардың мағынасы мен рөлін адамның қазіргі әлемдегі жеке және әлеуметтік болмысының құндылықтары ретінде негіздеу;медиамәтіндер, әлеуметтік-мәдени және жекетұлғалық жағдайлардың философиялық қырларына этикалық шешімдерді қабылдау және негіздеу үшін талдау жасау;қазіргі жаһандық қоғамның өзекті мәселелеріне қатысты өзінің адами ұстанымын қалыптастыру және сауатты дәйектеу;кәсіби саладағы мәселелердің философиялық мазмұнын анықтау үшін өзекті болып саналатын зерттеу жүргізіп, оның нәтижелерін талқылауға ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты неміс тілінде коммуникативті дағдыларды қалыптастыру және жетілдіру болып табылады, атап айтқанда: ауызша сөйлеу және тыңдап түсіну дағдыларын, күнделікті жағдайлардың кең ауқымында оқу және жазу дағдыларын. Пәнді оқу нәтижелері бойынша студент неміс тілінде диалогтық, монологтық сөйлеуді сауатты көрсете алады, белсенді лексиканы және грамматикалық лексиканы әлеуметтік және күнделікті коммуникативті ниеттерін жүзеге асыру үшін қолдана алады, жеке хат алмасу үшін жалпы неміс тілінде жаза алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ғылыми жұмыстарды жазу" курсы студенттерді курстық жұмыстар мен бітіру біліктілік жұмыстарын жазу аясында оқу-зерттеу және ғылыми-зерттеу жұмыстарына дайындауға арналған. Курс ғылыми гипотезалар мен тұжырымдарды қорытындылау және дәлелдеу дағдыларын, сондай-ақ сапалы және ақпараттық ғылыми мақалалар, есептер мен диссертациялар құрастыру қабілетін дамытуға көмектеседі. Оқытудың нәтижесі ғылыми қоғамдастықтың талаптарына сәйкес сапалы ғылыми жұмыстарды жасау мүмкіндігі болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ + Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби ортадағы қарым-қатынас негіздері. Байланыс және кері байланыс. Топтық жұмыс және қақтығыстарды басқару. Уақытты басқару. Жеке және топтық ғылыми зерттеулердің ерекшеліктері. Жазбаша ғылыми және оқу жұмыстарын ресімдеуге қойылатын талаптар. Презентацияның ғылыми стилі және дәйексөз ережелері. Ғылыми зерттеу әдістері. Ауызша сөйлеу және оқу презентацияларын дайындау дағдылары. Презентация техникасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс студенттерге CiscoSystems технологияларын қолдана отырып, желілік инфрақұрылым және желіні басқару бойынша терең білім мен дағдыларды ұсынады. Қатысушылар желілік дизайн тұжырымдамаларын, желілік жабдықты орнатуды үйренеді, сонымен қатар желілердің қауіпсіздігі мен тиімділігін қамтамасыз ету принциптерін меңгереді. Оқытудың нәтижесінде күрделі корпоративтік желілерді жобалау, теңшеу және басқару құзыреттілігі болады, бұл олардың ақпараттық технологиялар саласындағы қабілеттері мен мансаптық мүмкіндіктерін айтарлықтай арттырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты неміс тілінде кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту болып табылады.Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби терминдерді қолдана отырып, неміс тілінде сөйлеуді сауатты жеткізе алады, кәсіби қарым-қатынас шеңберіндегі мәтіндердің аннотациясы мен рефератын бағалайды және талдайды, өз көзқарасын еркін түсіндіреді және ұсынылған кәсіби тақырыптарды неміс тілінде талқылайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ + Емтих] (100)
Курс микроконтроллерлерде ендірілген жүйелерді бағдарламалау дағдыларын дамытуға бағытталған ауқымды оқытуды білдіреді. Студенттер микроконтроллерлермен жұмыс істеу негіздерін үйренеді, әртүрлі датчиктерді басқару үшін бағдарламалар құруды және оларды Arduino негізінде тиімді күйге келтіруді үйренеді. Курс аяқталғаннан кейін қатысушылар микроконтроллерлерді бағдарламалау дағдыларына ие болады және оларды нақты жобаларда сәтті қолдана алады.
[АБ + Емтих] (100)
Курс студенттерге Android платформасында мобильді қосымшалар құруды үйретуге арналған. Қатысушылар Java тілінде бағдарламалауды үйренеді, даму орталары мен интерфейс дизайнын меңгереді және SQLite дерекқорларын пайдаланады. Курстың нәтижесінде қатысушылардың мобильді қосымшаларды өз бетінше әзірлеу және күйін келтіру дағдыларын игеруі, сондай-ақ интерфейс дизайнының негізгі принциптерін түсіну және мобильді құрылғыларды оңтайландыру болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – персоналды іріктеу, мансаптық өсуді талдау, сонымен қатар кәсіпорында бейімделу жүйесін қалыптастыру үшін кәсіби диагностика жүргізу бойынша білім мен дағдыларды меңгеру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: ұйымдық мәдениетті диагностикалау және оны жақсартуға бағытталған басқару шешімдерін әзірлеу, ұйымның корпоративтік даму стратегияларын әзірлеуге қатысу, персоналды дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ + Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – кәсіпорынның қызметін және бәсекеге қабілетті өнімдер мен қызметтерді өндіруді ұйымдастыру және табысты жүргізу үшін қажетті сапа менеджменті жүйесінің принциптері мен әдістерін меңгеру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: кәсіпорында сапа менеджменті процестерін жүйелі ұйымдастыру туралы түсінік қалыптастыру, сапа жүйесін құру және басқару бойынша барлық іс-шараларды дұрыс жоспарлау, сапа менеджменті жүйесінің жұмыс істеу тиімділігін бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-оқытудың алдыңғы сатысында қол жеткізілген неміс тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент тұрмыстық, мәдени, кәсіптік, ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттілік пен тілдік даярлықтың жеткілікті деңгейін меңгереді, ауызша, жазбаша сөйлеуді сауатты баяндайды, тыңдауды пайдалана отырып оқиды, сондай-ақ заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып коммуникативтік міндеттерді шешеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің ауызша және жазбаша түрде іскерлік қарым-қатынас негіздерін меңгеруге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілікке ие болуы. Оқу нәтижесінде іскер адамның қарым-қатынас жағдайында белсенді сөйлеу мінез-құлық дағдылары қалыптасады, студент бизнес және экономика тілінің негіздерін, грамматикалық құбылыстарды және іскерлік қарым-қатынас тіліне тән синтаксистік құрылымдарды, соның ішінде іскерлік хат-хабарларды жүргізу үшін жазбаша сөйлеуді біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді меңгерудің мақсаты: студенттерде тірі ағзалардың мекендеу ортамен бірлігінің заңдылықтары, табиғатты қорғау принциптері және тұрақты даму стратегиялары туралы түсініктерді қалыптастыру. Нәтижесінде студент: қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуге және кәсіби қызметке бейімдеуге, қоршаған ортаның экологиялық факторларын талдауға және жалпылауға, тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары мен стратегияларын басшылыққа ала отырып, қолдануға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тәжірибені қорғау
Студенттердің бакалавриат практикасы дипломды қорғауға немесе қорытынды біліктілік жұмысын дайындауға бағытталған.
Студенттің дипломды қорғауға дейінгі тәжірибесінің міндеттері:
- теориялық зерттеулерде алған білімдерін бекіту және кеңейту;
- практикалық дағдыларды алу және кәсіби шеберлікті арттыру;
- ғылыми материалдарды жинау және оны әрі қарай зерттеу және дипломдық жобаны іске асыру үшін алдын ала өңдеу.
Нәтижесінде студент:
- субъектілерді, субъектілердің ерекшеліктерін анықтау және олардың өзара әрекеттесу механизмдерін анықтау мақсатында пәндік саланы талдауды;
- стандартты UML сипаттамаларын қолдана отырып, анықталған нысандар мен процестерді модельдеу үшін стандартты құралдар мен орталарды қолдануды;
- объект модельдерін жобалау және олардың спецификациясын құруды;
- ақпараттық жүйелерді жобалауда заманауи CASE-технологияларды қолдануды меңгерді.
Тәжірибені қорғау
Оқу тәжірибесі бастапқы ақпарат беруге және студенттерді таңдаған мамандығы бойынша іс-әрекеттің ерекшеліктерімен таныстыруға арналған. Оқу тәжірибесінің міндеті – болашақ кәсіби іс-әрекеттің негіздерімен танысу, алғашқы кәсіби дағдылар мен дағдыларды бойына сіңіру.
Тағылымдамадан өтушілер таңдаған мамандығының арнайы пәндерімен танысады, болашақ мамандығымен танысады. Сондай-ақ энергетикалық компанияларға турлар ұйымдастырады. Оқу тәжірибесін университет ғимараттарында, Қазақстан мен Германияның кәсіпорындарында өткізуге болады
Тәжірибені қорғау
Өндірістік практикадан өтудің мақсаты оқыту процесінде алынған теориялық білімді бекіту, маманның кәсіби дағдыларын және кәсіпорын қызметінің нақты жағдайларында тәжірибе алу болып табылады.
Практика базасы тиісті мамандықтар бойынша кәсіпорындар мен ұйымдар болып табылады. Практика аясында студенттер белгілі бір жұмыс түрлерін орындайды, дипломдық жұмысты/жобаны жазу үшін материалдар жинайды.
ҒЗЖ қорғау
Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысының басты мақсаты (СҒЗЖ) кәсіби тәжірибе шеңберінде ғылыми теория негіздерін меңгерген, ақпаратты (деректерді) жинау, өңдеу және талдаудың практикалық тәжірибесі, сондай-ақ өзіндік ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары бар маман дайындау болып табылады.Ғылыми-зерттеу жұмысы шеңберінде білім алушы танымның әртүрлі ғылыми әдістерін пайдалана отырып, кәсіби ойлауды дамытуға, ғылыми зерттеулерді, конференцияларды жоспарлауға, ұйымдастыруға және қатысуға, негізгі нәтижелері дипломдық жұмысқа/жобаға енгізілуі, сондай-ақ ғылыми мақала түрінде жариялануы мүмкін ғылыми жұмысты өз бетінше орындауға қабілетті.