техника және технология бакалавры
Electrical Engineering
6B07130
Инжиниринг және ақпараттық технологиялар факультетi
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Математика
Физика
60 (Каз.) 60 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-технологиялық процестер мен өндірістік жүйелерді Автоматтандырудың негізгі принциптерін, әдістері мен құралдарын зерттеу. Пән студенттердің автоматтандырылған басқару жүйелерінің құрылымдары мен компоненттері, автоматтандыру жүйелерін құру принциптері туралы білімдерін қалыптастыруға, сондай-ақ әртүрлі салаларда автоматтандырылған шешімдерді әзірлеу және қолдану әдістерін игеруге бағытталған.<br/> Пән автоматтандыру, робототехника, өндірістік процестерді басқару және цифрлық өндіріс жүйелері саласындағы неғұрлым күрделі пәндерді зерделеу үшін негіз болып табылады.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-айнымалы ток, электродинамика, электр және магнетизмнің теориялық және практикалық негіздерін зерттеу. Студенттер электрлік және магниттік құбылыстардың негізгі заңдылықтарын, айнымалы токтың электр тізбектерін талдау және есептеу әдістерін, сондай-ақ электр машиналары мен трансформаторлардың негізгі жұмыс принциптерін үйренеді. Курс сонымен қатар магнит өрістерінің зарядтардың қозғалысына әсерін, Электр қозғалтқыштарының, генераторлардың, трансформаторлардың жұмыс принциптерін және әртүрлі жағдайларда электр және магнит өрістерінің өзара әрекеттесуін қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы курстың шеңберінде студенттер күнделікті өмірді жеңілдететін ақпараттық-коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгереді және кәсіби қызметтің, ғылыми және практикалық жұмыстардың әртүрлі салаларында, өзін-өзі тәрбиелеу және басқа мақсаттарда заманауи ақпараттық технологияларды пайдалануға мүмкіндік береді. Практикалық мақсатпен қатар курс студенттердің ой-өрісін кеңейтуге, олардың жалпы мәдениеті мен білімін арттыруға ықпал ете отырып, білім беру және білім беру мақсаттарын жүзеге асырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - бағдарламалау саласында негізгі білімді, дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән тапсырманы шешудің тиімді алгоритмдерін жобалай алатын, ең қолайлы деректер құрылымын, оны іске асырудың бағдарламалық және техникалық құралдарын таңдай алатын және операциялық ортаны ескере отырып, заманауи талаптарға және жаңа компьютерлік технологияларға жауап беретін бағдарламалық қосымшаларды жасай алатын маман дайындауға бағытталған.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пән студенттерге объектіге бағытталған бағдарламалау (ОББ) принциптерін қолдана отырып, қосымшаларды құрудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қамтамасыз етуге арналған. Курстан өту нәтижесінде студенттер Java бағдарламалау тілін меңгереді, ОББ негізгі ұғымдарын түсінеді, өз сыныптарын, әдістері мен конструкторларын құра алады, мұрагерлікті, полиморфизмді, дерексіз сыныптарды және бағдарламалық интерфейстерді қолдана алады, сондай-ақ топтамалармен, файлдармен жұмыс істеу және графикалық интерфейсі бар қолданбаларды жасау дағдыларын меңгереді.
5
[АБ + Емтих] (100)
"Бақылау техникасы 1" пәнінің мақсаты — студенттерді бақылау-өлшеу аспаптары мен жүйелерін пайдалану теориясы мен практикасының негіздерімен, сондай-ақ техникалық және өндірістік процестердегі әртүрлі физикалық шамаларды өлшеу әдістерімен таныстыру. Курс шеңберінде студенттер бақылау-өлшеу аспаптарының жұмыс принциптерін, өлшеу түрлерін, олардың дәлдігі мен қателіктерін, сондай-ақ аспаптарды калибрлеу және қызмет көрсету әдістерін үйренеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Бақылау техникасы 2" пәнінің мақсаты — технологиялық процестерді автоматтандырылған бақылау, диагностикалау және басқару әдістері мен құралдарын терең зерттеу. Студенттер күрделі Бақылау-өлшеу жүйелерін, соның ішінде автоматтандырылған бақылау және басқару жүйелерін (au), сондай-ақ оларды әртүрлі салаларда қолдануды үйренеді. Курс техникалық жүйелердің жұмысын диагностикалау, бақылау және оңтайландыру үшін заманауи технологияларды қолдануға үйретуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ғылыми жұмыс, презентация техникасы және риторика" пәнінің мақсаты-студенттерге ғылыми зерттеулердің негіздерін, ғылыми жұмыстарды жазу әдістерін және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамыту. Ол студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізу, ақпаратты жүйелеу және өз идеяларын дәлелді түрде жеткізу қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Пән ақпаратты тиімді беру әдістерін практикалық игеруге және сөйлеу кезінде сенімділікті арттыру үшін риториканы қолдануға бағытталған.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқу шеңберінде әртүрлі датчиктердің/актуаторлардың жұмыс істеу принциптері және мехатрондық жүйелердің деректерін одан әрі өңдеу, интеллектуалды датчиктер және оларды қолдану, қолайлы датчиктерді таңдау, өнеркәсіптік сенсорлық технологияларды қолдану, сенсорлық элементтерді жобалау, сынақ құрылғылары, басқару жүйелерінің бағалау электроникасы, микро-технологиялық, техникалық, өндірістік процестердің негіздері, датчиктерді жобалау және іске асыру және атқару тетіктері қарастырылады. Нәтижесінде студент сенсорларды жіктейді, сенсорлық аппаратураның құрылымын, физикалық әсерлері мен қасиеттерін біледі, технологиялық және өлшеу жабдықтарымен жұмыс істейді, жабдықтың жұмысын бақылауды ұйымдастырады.
4
РК(с оценкой)
Бағдарламаның мақсаты кәсіби қызметке даярлау үшін, болашақ еңбек қызметінде денелік жүктемелерді, жүйке-психикалық қысымдарды және жайсыз факторларды табанды өткеруге денсаулықты сақтау, нығайтуды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке тұлғалық құзыреттіліктерін және дене шынықтырудың құралдары мен әдістерін мақсатты түрде пайдалану қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.<br/> Бағдарламаны игеру нәтижелері бойынша білім алушы келесідей құзыреттіліктерді иеленеді:<br/> 1) жеке тұлғалық: өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі тұлғалық тануға даярлық пен қабілеттілік;<br/> кәсіби дене шынықтыру дағдыларын еңбек және өмірлік жағдаяттарда өз бетінше пайдалана алуға даярлық;<br/> 2) метапәнаралық:танымдық, спорттық, дене шынықтыру, сауықтыру және әлеуметтік практикада пәнаралық түсініктер мен әмбебап оқу әрекеттерін (реттеуші, танымдық, коммуникативтік) қолдану қабілеттілігі;<br/> дербес ақпараттық-танымдық қызметке даярлылық пен қабілеттілік;<br/> жарыстық қызметтің әртүрлі түрлеріне қатысу дағдыларын қалыптастыру;<br/> 3) пәндік:салауатты өмір салтын, белсенді демалыс пен бос уақытты ұйымдастыру үшін дене шынықтыру қызметінің әртүрлі формалары мен түрлерін қолдану шеберлігі.
5
[АБ + Емтих] (100)
"Бақылау техникасы 2" пәнінің мақсаты — технологиялық процестерді автоматтандырылған бақылау, диагностикалау және басқару әдістері мен құралдарын терең зерттеу. Студенттер күрделі Бақылау-өлшеу жүйелерін, соның ішінде автоматтандырылған бақылау және басқару жүйелерін (au), сондай-ақ оларды әртүрлі салаларда қолдануды үйренеді. Курс техникалық жүйелердің жұмысын диагностикалау, бақылау және оңтайландыру үшін заманауи технологияларды қолдануға үйретуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Жобаны басқару" пәнінің мақсаты студенттерге әртүрлі салалар мен қызмет салалары шеңберінде жобаларды тиімді жоспарлау, ұйымдастыру, басқару және бақылау әдістері мен құралдарын үйрету болып табылады. Ол студенттердің жобалардың ресурстарын, уақытын және құнын басқару құзыреттерін дамытуға, сондай-ақ жобалық қызметтің тәуекелдерін талдауға және азайтуға үйретуге бағытталған. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер жобаларды сәтті басқаруға дайын, бұл қазіргі заманғы бизнес пен қоғамдық басқарудың негізгі элементі болып табылады.
5
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты - кіріктірілген жүйелер, дизайн ерекшеліктері, оларды сынау және іске асыру туралы толық түсінік беру. <br/> Нәтижесінде студенттер кіріктірілген жүйелердің мақсаты мен рөлін, олардың өмірлік циклінің құрылымын, тиісті аппараттық компоненттерді біледі және олардың өзара әрекеттесуін (датчиктер, атқарушы құрылғылар мен микроконтроллерлер), оларды әзірлеу процедурасын түсінеді, талаптарды құра алады, кіріктірілген жүйелердің бағдарламалық жасақтамасын әзірлей алады
5
[АБ + Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты қазақ тілінде A1 - қарапайым деңгей бойынша қазақ тілін шет тілі ретінде оқитын білім алушыларға және A2, B1, B2, C1 біліктілік деңгейіне сәйкес сөйлеу әрекетінің барлық түрлері бойынша коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби және қарым-қатынас құралы ретінде қазақ ұлттық мәдениеті тұрғысынан қазақ тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету болып саналады.<br/> Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:<br/> 1) лексиканы, грамматикалық білім жүйесін, интенцияны (ниеттерін) білдірудің прагматикалық құрамын жеткілікті көлемде білу негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын дұрыс таңдауға және пайдалануға;<br/> 2) мәтіннің нақты мазмұнын беруге, олардың тұжырымдамалық ақпаратын қалыптастыруға, бүкіл мәтіннің және оның жеке құрылымдық элементтерінің қорытынды бөлімдерін сипаттауға;<br/> 3) мәтіндегі ақпаратты түсіну, әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, қоғамдық-саяси, оқу-кәсіби салалардағы қарым-қатынас мәтіндерінің стильдік және жанрлық ерекшеліктерін түсінуге;<br/> 4) қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпарат сұрауға және хабарлауға, қатысушылардың іс-әрекеттеріне баға беруге, таным мен қарым-қатынас жағдайында әңгімелескен адамға әсер ету құралы ретінде ақпаратты пайдалануға;<br/> 5) тілдің, мәдениеттің, қарым-қатынас саласы ерекшеліктеріне сәйкес жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайларында құзыреттілік танытуға;<br/> 6) пікірталастарда этикалық, мәдени, әлеуметтік маңызы бар мәселелерді талқылауға, өз көзқарасын білдіруге, оны дәлелді түрде қорғауға, әңгімелесушілердің пікірін сыни бағалауға;<br/> 7) өзінің жеке ниеттері мен қажеттіліктерін (тұрмыстық, оқу, әлеуметтік, мәдени, кәсіби бағдарлы) жүзеге асыру, оларды этикалық жағынан дұрыс, мағыналы толық, лексика-грамматикалық және прагматикалық тұрғыда жеткілікті дәрежеде жариялау мақсатында әртүрлі қарым-қатынас салаларындағы жағдаяттарға қатыса алуға қабілетті бола алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты – білім алушыларды Қазақстан тарихы туралы объективті ұсыныммен қамтамасыз ету. Пәнді оқу нәтижесінде студент көне заманнан бүгінгі күнге дейінгі Қазақстан тарихы бойынша білімдерін көрсете алады, Қазақстанның өткен және қазіргі қоғамдық құбылыстарының, алуан түрлі тарихи және қазіргі заманғы дереккөздердің ақпаратын жан-жақты, сыни тұрғыдан талдай алады, қоғамдық даму мәселелерін өз бетінше шығармашылық тұрғыдан түсіну қабілетін дамыту біледі, отандық және дүниежүзілік тарих пен мәдениетке деген құрметін, материалдық және рухани мәдениет саласында өз республикасының және адамзаттың мұрасын сақтауға және көбейтуге ұмтылысын дамыта біледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қуат электроникасы" пәнінің мақсаты — электр қозғалтқыштары, инверторлар, қуат көздері және т.б. сияқты әртүрлі құрылғыларда электр энергиясын басқару және түрлендіру үшін қолданылатын жартылай өткізгіш құрылғылар мен жүйелердің жұмыс принциптері мен технологияларын зерттеу.<br/> Пән электр энергиясын түрлендіру және басқару үшін қолданылатын негізгі технологиялар мен құрылғыларды қамтиды және студенттерге электронды жүйелерді жобалау, оңтайландыру және енгізу туралы білім береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Математика" пәнінің мақсаты студенттерге математикалық ойлау негіздерін үйрету, аналитикалық қабілеттер мен әртүрлі есептерді шешу үшін математикалық әдістерді қолдану дағдыларын дамыту болып табылады. Ол студенттердің әртүрлі ғылыми, техникалық және экономикалық салаларда табысты зерттеу және қолдану үшін қажетті математикалық тұжырымдамалармен, модельдермен және құралдармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - студенттерде статистикалық көрсеткіштермен ойлаудың маңыздылығын түсінуді қалыптастыру, басқарудың негізделген шешімдерін қабылдау үшін техникалық және экономикалық процестерді модельдеу мен болжаудың статистикалық әдістерін игеру болып табылады. Практикалық сабақтардың өтуі студенттерге статистикалық ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын игеруге, бекітуге және дамытуға мүмкіндік береді. Алынған құзыреттер техникалық және экономикалық ғылымдар саласында статистикалық зерттеулерді дербес жүргізуге, қызығушылық процестерінің өзара байланысын талдауға, есептеулер негізінде практикалық қолдану үшін негізделген қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдауға мүмкіндік береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Математика 3 (Математикалық модельдеу)" пәнінің мақсаты студенттердің экономикада, басқаруда және басқа салаларда қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық модельдерді құру, талдау және қолдану дағдыларын дамыту болып табылады. Оқыту аналитикалық ойлауды дамытуға, нақты процестерді ресімдеуге және модельдеу нәтижелерін бағалауға бағытталған. Нәтижесінде студенттер математикалық модельдеудің негізгі әдістерін меңгереді және оларды күрделі жүйелерді талдауда және негізделген шешімдерді әзірлеуде қолдана алады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты нұсқаулар жиынтығын (командаларды), перифериялық құрылғыларды және интерфейстерді қолдана отырып, микроконтроллерлерді бағдарламалау бойынша іргелі білім алу. Микроконтроллерлер архитектурасына кіріспе, аппараттық құралдармен байланысты тұжырымдамалар, бағдарламалау, ассемблер тілінде және жоғары деңгейлі бағдарламалау тілінде (С) бағдарламалау, аспаптық құралдар (компилятор, байланыстырушы, ассемблер, отладчик), нақты уақыттағы қасиеттер қарастырылады. Нәтижесінде студенттер: микроконтроллерлерді құрастыру және "С" бағдарламалау принциптерін біледі, деректерді жинау мен басқарудың кіріктірілген жүйелерін бағдарламалайды, жобалайды, тексереді
5
[АБ + Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты рухани жаңғырудың жалпыұлттық идеясы шеңберінде студенттердің әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру, халықтар достығының ұлттық сана мен мәдени код негізінде дамуын көздей отырып, дүниежүзі мәдениеті пен тілдерге әлемдік деңгейдегі білім, қазіргі озық технология дәнекері ретінде толеранттық қарым-қатынас жасай білу, болашақ маманның кәсіби өсуі мен еліміздің дамуын қамтамасыз ете алатын дәнекер ретінде қолдана білу болып табылады.<br/> Бағдарламаны меңгеру нәтижесінде білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:<br/> 1) лексиканы, грамматикалық білім жүйесін, интенцияны (ниеттерін) білдірудің прагматикалық құрамын жеткілікті көлемде білу негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын дұрыс таңдау және пайдалану;<br/> 2) мәтіннің нақты мазмұнын беру, олардың тұжырымдамалық ақпаратын қалыптастыру, бүкіл мәтіннің және оның жеке құрылымдық элементтерінің қорытынды бөлімдерін (прагматикалық фокус) сипаттау;<br/> 3) мәтіндік ақпаратты түсіндіру, әлеуметтік-мәдени, қоғамдық-саяси, ресми-іскерлік және кәсіби салалардағы қарым-қатынас мәтіндеріне стильдік және жанрлық ерекшеліктерін сертификаттау талаптары көлемінде түсіндіру;<br/> 4) қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпарат сұрату және хабарлауға, қатысушылардың іс-әрекеттеріне баға беру, сертификаттау талаптарына сәйкес таным мен қарым-қатынас жағдайында әңгімелескен адамға әсер ету құралы ретінде ақпаратты пайдалану;<br/> 5) тілдің, мәдениеттің, қарым-қатынас саласы ерекшеліктерінің сертификаттау талаптарына сәйкес жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайларында сөйлеу мінез-құлық бағдарламаларын құруға;<br/> 6) пікірталастарда этикалық, мәдени, әлеуметтік маңызы бар мәселелерді талқылауға, өз көзқарасын білдіруге, оны дәлелді түрде қорғауға, әңгімелесушілердің пікірін сыни бағалауға;<br/> 7) өзінің жеке ниеттері мен қажеттіліктерін (тұрмыстық, оқу, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру, оларды этикалық жағынан дұрыс, мағыналы толық, лексика-грамматикалық және прагматикалық тұрғыда жеткілікті дәрежеде жариялау мақсатында әртүрлі қарым-қатынас салаларындағы жағдаяттарға қатыса алуға;<br/> 8) жалпы қабылданған нормаға, функционалдық бағытқа сәйкес белгілі бір сертификаттау деңгейіне сай келетін лексика-грамматикалық және прагматикалық материалдарын пайдалана отырып, тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік мәтіндерді құрастыруға қабілетті бола алады.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - зерттеу жүргізу үшін деректерді талдаудың заманауи әдістерін игеру және деректермен жұмыс істеу үшін заманауи бағдарламалық құралдарды қолданудың практикалық дағдыларын игеру болып табылады. Алынған құзыреттер: мамандандырылған бағдарламаларда олармен кейіннен жұмыс істеу үшін деректерді алдын-ала дайындауды жүзеге асыруға, мәліметтер деңгейіне және зерттеу міндетіне байланысты талдаудың қолайлы әдісін таңдауға, деректерді талдауға және алынған нәтижелерді кәсіпорын қызметінде қолдана отырып түсіндіруге мүмкіндік береді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - кәсіпорынның сандық трансформациясы (Төртінші өнеркәсіптік революция) саласындағы теориялық білім базасын қалыптастыру, барлық құрылғылар, машиналар, өнімдер мен адамдар сандық технологиялар арқылы өзара байланысатын сандық өндірістерді немесе ақылды зауыттар мен фабрикаларды құруға әкелетін өнеркәсіп пен сандық технологияларды біріктіру алгоритмін игеру болып табылады. Алынған құзыреттер жобаны іске асыруды жоспарлауға, сандық модельдеу мен өндірістің заманауи құралдарын пайдалана отырып, өнім өндірісінің технологиялық циклін жаңғыртуға мүмкіндік береді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ + Емтих] (100)
"Схема технологиясы" пәнінің мақсаты студенттерге мамандандырылған бағдарламалық жасақтаманы қолдана отырып, электрлік және электрондық схемаларды әзірлеу, талдау және оңтайландыру негіздерін үйрету болып табылады. Пән тұрмыстық электроникадан бастап күрделі автоматтандырылған жүйелерге дейінгі техниканың әртүрлі салалары үшін схемалық шешімдерді жобалау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.<br/> Пән жүйелі ойлауды, техникалық сауаттылықты және инженерлік қызметте ақпараттық технологияларды қолдану қабілетін дамытуға ықпал етеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - тыңдаушыларда теориялық дайындықтың негізін қалыптастыру және жалпы техникалық пәндер мен өндірістік процестерді зерттеудің іргелі негізін қалау болып табылады. Курс: механика, молекулалық физика және термодинамика, электр және магнетизм, оптика, кванттық физика, атом ядросы және қарапайым бөлшектер бөлімдерімен ұсынылған. Курсты оқу студенттердің жалпы және табиғи ғылыми ойлау негізі ретінде физикалық дүниетанымын қалыптастыруға мүмкіндік береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты студенттердің философияны дүниені танып-білудің ерекше формасы ретінде түсінуін қалыптастырып, олардың келешек кәсіби қызметтері аясында оның негізгі тараулары, мәселелері мен әдістері туралы тұтас білім беру.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:философияның тарихи дамуы негізінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұнын сипаттау;нақты дүниені философиялық зерделеудің ерекшелігін түсіндіру;дүниеге көзқарасты табиғи және әлеуметтік әлемді философиялық зерделеу мен зерттеудің нәтижесі ретінде негіздеу;дүниені танып-білудің ғылыми және философиялық әдістерін жіктеу;мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның ерекшеліктері мен мазмұнына түсініктеме жасау;негізгі дүниетанымдық ұғымдардың мағынасы мен рөлін адамның қазіргі әлемдегі жеке және әлеуметтік болмысының құндылықтары ретінде негіздеу;медиамәтіндер, әлеуметтік-мәдени және жекетұлғалық жағдайлардың философиялық қырларына этикалық шешімдерді қабылдау және негіздеу үшін талдау жасау;қазіргі жаһандық қоғамның өзекті мәселелеріне қатысты өзінің адами ұстанымын қалыптастыру және сауатты дәйектеу;кәсіби саладағы мәселелердің философиялық мазмұнын анықтау үшін өзекті болып саналатын зерттеу жүргізіп, оның нәтижелерін талқылауға ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерде инженерлік, ғылыми, білім беру және өндірістік салаларда қолданылатын заманауи цифрлық технологиялар туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Курс цифрлық құрылғылар мен жүйелердің жұмыс принциптерін игеруге, сондай-ақ нақты міндеттерде цифрлық шешімдерді жобалау, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.<br/> Пән аясында студенттер Цифрлық логика негіздерін, цифрлық схемалардың архитектурасын, сигналдарды цифрлық өңдеу әдістерін және байланыс хаттамаларының деректерін үйренеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты неміс тілінде коммуникативті дағдыларды қалыптастыру және жетілдіру болып табылады, атап айтқанда: ауызша сөйлеу және тыңдап түсіну дағдыларын, күнделікті жағдайлардың кең ауқымында оқу және жазу дағдыларын. Пәнді оқу нәтижелері бойынша студент неміс тілінде диалогтық, монологтық сөйлеуді сауатты көрсете алады, белсенді лексиканы және грамматикалық лексиканы әлеуметтік және күнделікті коммуникативті ниеттерін жүзеге асыру үшін қолдана алады, жеке хат алмасу үшін жалпы неміс тілінде жаза алады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Электр машиналары мен жүйелері" пәнінің мақсаты-электр машиналарының (генераторлар, қозғалтқыштар) және олар қолданылатын жүйелердің жұмыс принциптерін, құрылғылары мен қолдану салаларын зерттеу. Студенттер Электр машиналарын жобалау, пайдалану және техникалық қызмет көрсету теориясы мен практикасының негіздерімен, сондай-ақ әртүрлі электр жетектерінің жұмыс ерекшеліктерімен танысады.<br/> Пән электр машиналары мен жүйелерін жобалау, пайдалану және қызмет көрсету, сондай-ақ оларды әртүрлі өндірістік және энергетикалық процестерде қолдану туралы білім береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Электр энергиясын жинақтау" пәнінің мақсаты энергетикалық жүйелерде кейіннен пайдалану үшін энергияны жинақтау принциптері мен технологияларын зерттеу болып табылады. Студенттер электр энергиясын сақтау құрылғыларының негізгі түрлерімен, олардың сипаттамаларымен, сондай-ақ жұмыс принциптерімен және әртүрлі салаларда қолданылуымен танысады.<br/> Пән студенттердің электр энергиясын тиімді жинақтау және пайдалану үшін заманауи шешімдерді таңдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты электроника саласында іргелі инженерлік білім алу. Оқу нәтижесінде студенттер электроникада қолданылатын жартылай өткізгіш компоненттер мен материалдардың құрылымын, қасиеттері мен функцияларын және негізгі транзисторлық тізбектерді, диодтардың түрлерін, қолданылуын, құрылымы мен жұмыс принципін, биполярлық, өріс транзисторларының дизайны мен жұмыс принципін ажыратады және түсінеді, қарапайым, құрама транзисторлық тізбектерді жобалай алады, PSpice көмегімен схемаларды модельдеу негіздерін түсіндіре алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - тұрақты және ауыспалы токтардың электр тізбектерін, магниттік тізбектерді есептеу теориясы саласында білімді қалыптастыру. Курстың міндеттері тұрақты, ауыспалы және үш фазалы жүйенің электртехникалық сұлбаларын есептеу кешенін теориялық және практикалық меңгеру болып табылады. Студент: электртехникалық сұлбаларды түсіне алады; кез-келген күрделілікті сұлбаларды есептей алады, бір және үш фазалы жүйеде жұмыс жасай алады, тұрақты және ауыспалы ток тізбектерін түсіне алады, міндеттерді шешу үшін жобаның мақсаттарын тұжырымдай алады, міндеттерді шешудің басымдықтарын анықтай алады, өлшеу нәтижелерін өңдеу үшін компьютерлік технологияларды қолдана алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде энергетикалық процестердің математикалық модельдерін құру және оларды кейіннен компьютерлік модельдеу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында студенттер Әртүрлі күрделіліктегі модельдерді құру әдістерін, дифференциалдық және алгебралық теңдеулерді сандық шешу әдістерін, заманауи модельдеу бағдарламалық құралдарымен (мысалы, MATLAB, ANSYS, COMSOL Multiphysics) жұмыс істеуді меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-табысты мансап үшін қажетті ағылшын тілінде іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Пәнді меңгерген студент ағылшын тілінде (жазбаша және ауызша) іскерлік қарым-қатынасты ұйымдастырудың негіздерін біледі, бизнес-презентация ұсына алады, кейстермен жұмыс істей алады, әртүрлі өмірлік, жанжалды жағдайларда шешім қабылдай алады, уақытын дұрыс жоспарлай алады, кәсіби жетістікке жету үшін қажетті жеке қасиеттерді анықтай және дамыта алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты неміс тілінде кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту болып табылады.Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби терминдерді қолдана отырып, неміс тілінде сөйлеуді сауатты жеткізе алады, кәсіби қарым-қатынас шеңберіндегі мәтіндердің аннотациясы мен рефератын бағалайды және талдайды, өз көзқарасын еркін түсіндіреді және ұсынылған кәсіби тақырыптарды неміс тілінде талқылайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Кәсіпкерлік және құқық" пәнінің мақсаты студенттерде бизнесті құқықтық реттеу саласындағы кәсіпкерлік ойлау мен білім негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру мен жүргізудің негізгі аспектілерін, соның ішінде ұйымдық-құқықтық нысанды таңдауды, бизнесті тіркеуді, салық салуды, шарттар жасасуды және кәсіпкерлердің құқықтарын қорғауды қамтиды. Бизнестің мемлекеттік органдармен өзара іс-қимылына және заңнама нормаларын сақтауға ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-қоғамдық коммуникация саласындағы құзыреттіліктерді, сондай-ақ негізгі идея мен нақты ақпаратты оқу және түсіну дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Оқу нәтижесінде студент қоғамдық ортада қолданылатын құралдарды, коммуникативті стратегияларды біледі, әр түрлі жанрдағы сөйлеуді жоспарлауға, ұсынуға, сондай-ақ сенімді дереккөздерді бағалауға және оқуға, жалпылауға, талдауға, ақпаратты келтіруге, қорытынды жасауға, әр түрлі эссе құруға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ағылшын тілінде кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби терминдерді қолдана отырып, сөйлеуді сауатты жеткізе алады, кәсіби қарым-қатынас саласындағы мәтіндердің аннотациясы мен рефератын бағалайды және талдайды, өз көзқарасын еркін түсіндіреді және ұсынылған кәсіби тақырыптарды ағылшын тілінде талқылайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері" пәнінің мақсаты студенттерде сыбайлас жемқорлықтан тұрақты түрде бас тартуды қалыптастыру, оның қоғам, мемлекет және жеке тұлға үшін жағымсыз салдарын түсіну болып табылады. Пән сыбайлас жемқорлық көріністерінің негізгі ұғымдарымен, себептері мен нысандарымен, сондай-ақ оның алдын алу және оған қарсы іс-қимыл жөніндегі шаралармен таныстырады. Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы ойлау мен жауапты мінез-құлықты дамытуға ықпал ететін құқықтық, этикалық және азаматтық көзқарастар қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-оқытудың алдыңғы сатысында қол жеткізілген неміс тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент тұрмыстық, мәдени, кәсіптік, ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттілік пен тілдік даярлықтың жеткілікті деңгейін меңгереді, ауызша, жазбаша сөйлеуді сауатты баяндайды, тыңдауды пайдалана отырып оқиды, сондай-ақ заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып коммуникативтік міндеттерді шешеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты -ағылшын тіліндегі қарым-қатынас -дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру, атап айтқанда: күнделікті жағдайлардың кең ауқымында ауызша сөйлеу және сөйлеуді есту арқылы қабылдау дағдылары, оқу және жазу дағдылары. Пәнді оқу қорытындысы бойынша студент әлеуметтік-тұрмыстық коммуникативтік ниеттерді іске асыру үшін сөздердің белсенді сөздік және грамматикалық қорын пайдалана отырып, ағылшын тілінде диалогтық, монологтық сөйлеуді сауатты түрде ұсына алады, жеке хат алмасу үшін жалпы ағылшын тілі саласында жазбаша тіл жүргізе алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты ағылшын тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру, студенттердің күнделікті тақырыптар бойынша шет тілінде (ауызша және жазбаша) қажетті қарым-қатынас дағдыларын меңгеру,студенттердің қарым-қатынастың қоғамдық-саяси және әлеуметтік-мәдени салаларында ағылшын тіліндегі әртүрлі ақпарат көздерімен (баспасөз, радио және теледидар, құжаттар және анықтамалық әдебиеттер) ақпараттық-аналитикалық жұмысқа қабілеттілігін қалыптастыру (мақсатына сәйкес қабылдау және өңдеу) болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің ауызша және жазбаша түрде іскерлік қарым-қатынас негіздерін меңгеруге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілікке ие болуы. Оқу нәтижесінде іскер адамның қарым-қатынас жағдайында белсенді сөйлеу мінез-құлық дағдылары қалыптасады, студент бизнес және экономика тілінің негіздерін, грамматикалық құбылыстарды және іскерлік қарым-қатынас тіліне тән синтаксистік құрылымдарды, соның ішінде іскерлік хат-хабарларды жүргізу үшін жазбаша сөйлеуді біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Экология және тіршілік қауіпсіздігі" пәнінің мақсаты студенттердің экологиялық санасы мен қоршаған ортадағы қауіпсіз мінез-құлық мәдениетін қалыптастыру болып табылады. Пәнге экология, қоршаған ортаны қорғау негіздері, сондай — ақ күнделікті өмірден бастап өндірістік қызметке дейінгі түрлі салалардағы тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттары кіреді. Экологиялық тәуекелдерді бағалауға, төтенше жағдайлардың алдын алуға және алғашқы көмек көрсетуге ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Экономика және қаржылық сауаттылық" пәнінің мақсаты студенттерде экономикалық білімнің негіздері мен ұтымды қаржылық мінез-құлық принциптері туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Пән экономикалық құбылыстарды талдау, жеке және отбасылық бюджеттерді жоспарлау, салмақты қаржылық шешімдер қабылдау, сондай-ақ қаржы институттарының жұмыс істеу тетіктерін түсіну дағдыларын дамытуға бағытталған. Жеке қаржы, жинақ, инвестиция, несиелеу және қаржылық қауіпсіздік мәселелеріне ерекше назар аударылады.
Тәжірибені қорғау
Тәжірибені қорғау
Оқу тәжірибесі бастапқы ақпарат беруге және студенттерді таңдаған мамандығы бойынша іс-әрекеттің ерекшеліктерімен таныстыруға арналған. Оқу тәжірибесінің міндеті – болашақ кәсіби іс-әрекеттің негіздерімен танысу, алғашқы кәсіби дағдылар мен дағдыларды бойына сіңіру.
Тағылымдамадан өтушілер таңдаған мамандығының арнайы пәндерімен танысады, болашақ мамандығымен танысады. Сондай-ақ энергетикалық компанияларға турлар ұйымдастырады. Оқу тәжірибесін университет ғимараттарында, Қазақстан мен Германияның кәсіпорындарында өткізуге болады
Тәжірибені қорғау
Практиканың мақсаты – оқу процесінде алған теориялық білімдерін бекіту, ұйымның нақты жағдайында кәсіби дағдылар мен тәжірибені меңгеру. Практиканың негізін оқу бағдарламасына сәйкес келетін кәсіпорындар мен ұйымдар құрайды. Практика нәтижесінде студенттер кәсіптік қызметке байланысты белгілі жұмыс түрлерін орындай алады
Тәжірибені қорғау
Практиканың мақсаты – оқу процесінде алған теориялық білімдерін бекіту. Практиканың негізін тиісті мамандықтағы кәсіпорындар мен ұйымдар құрайды. Тәжірибе нәтижесінде студенттер кәсіптік қызметке байланысты белгілі жұмыс түрлерін орындайды, ұйымның нақты жағдайында кәсіби дағдылар мен тәжірибе алады
Тәжірибені қорғау
Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысының басты мақсаты (СҒЗЖ) кәсіби тәжірибе шеңберінде ғылыми теория негіздерін меңгерген, ақпаратты (деректерді) жинау, өңдеу және талдаудың практикалық тәжірибесі, сондай-ақ өзіндік ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары бар маман дайындау болып табылады.Ғылыми-зерттеу жұмысы шеңберінде білім алушы танымның әртүрлі ғылыми әдістерін пайдалана отырып, кәсіби ойлауды дамытуға, ғылыми зерттеулерді, конференцияларды жоспарлауға, ұйымдастыруға және қатысуға, негізгі нәтижелері дипломдық жұмысқа/жобаға енгізілуі, сондай-ақ ғылыми мақала түрінде жариялануы мүмкін ғылыми жұмысты өз бетінше орындауға қабілетті.