Бизнес және менеджмент бакалавры
Кәсіпорын менеджменті
6B04103
Экономика және кәсіпкерлік факультетi
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
60 (Каз.) 60 (Орыс.)
1500000 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
3
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – бухгалтерлік есеп саласында жеткілікті білімі, іскерлігі мен дағдысы бар мамандарды дайындау.<br/> Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: 1С-бухгалтерлік есеп бағдарламасында шаруашылық операцияларды тіркеу; бағдарламадағы бухгалтерлік ақпараттарды одан әрі өңдеуді жүзеге асыру; 1 С-бухгалтерлік есеп бағдарламасы бойынша қаржылық есептілікті жасау.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – бухгалтерлік есеп саласында жеткілікті білімі, іскерлігі мен дағдысы бар мамандарды дайындау.<br/> Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: 1С-бухгалтерлік есеп бағдарламасында шаруашылық операцияларды тіркеу; бағдарламадағы бухгалтерлік ақпараттарды одан әрі өңдеуді жүзеге асыру; 1 С-бухгалтерлік есеп бағдарламасы бойынша қаржылық есептілікті жасау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – ғылыми қызметтің ерекшеліктерін, әртүрлі ақпараттық ресурстарды (Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Access) пайдалана отырып, презентацияны дайындау және өткізу негіздерін қарастыру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: ғылыми зерттеулердің кезеңдерін жоспарлау; зерттеу бағдарламасын әзірлеу; тиісті ақпаратты іздеуді ұйымдастыру; мәтінмен жұмыс; жазба жұмыстарын талапқа сай құрастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты ақпараттық технологиялар арқылы ақпараттарды жіберу және жинау тәсілдерін, ақпараттарды өңдеу және сақтау, іздеу әдістері, процестерді талдау және сыни бағалау мүмкіндіктерін қалыптастыру болып саналады.<br/> Бағдарламаны меңгеру нәтижесінде білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:<br/> ақпараттық-коммуникациялық технологияның даму тенденциялары мен мазмұнын, тағайындалуын түсіндіру, нақты мәселелерді шешу үшін айрықша тиімді технологияны таңдауды негіздеуге;<br/> ақпараттық және коммуникациялық процестерді жүзеге асыру тәсілдерін, ақпараттарды жинау, сақтау және өңдеу әдістерін түсіндіруге;<br/> негізгі компоненттер мен функцияларды, компьютерлік жүйелер мен желілер құрылымын сипаттауға;<br/> ақпараттарды сақтау, тарату мен өңдеу, іздеуге арналған мобильдік және бұлтты қызметтерді, ақпараттық Интернет ресурстарды қолдануға;<br/> ақпаратты сақтау, өңдеу, жинау және жіберуге арналған компьютерлік желі мен жүйелердің аппараттық және бағдарламалық жабдықталуын қолдануға;<br/> ақпараттарды қорғау құрылғылары мен әдістерін таңдауды негіздеу және талдауға;<br/> сандық технология көмегімен әртүрлі қызметкерлік саласына арналған деректерді басқару және талдау құрылғыларын жасауға;<br/> заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы мамандық бойынша жобалық қызметтерді қалыптастыруға.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты сыртқы және ішкі ортаның көптеген және үнемі өзгеріп отыратын жағдайларын ескере отырып, студенттердің бизнес-жоспарлаудың және перспективалық бизнес-модельдеудің ғылыми-қолданбалы аппаратын қалыптастыру болып табылады. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: бизнес-жоспар бойынша қаржылық нәтижелердің негізгі көрсеткіштерін есептеу; кәсіпорында болып жатқан экономикалық құбылыстар мен процестерді модельдеу; қол жеткізілген нәтижелерді бағалау, өндіріс тиімділігін арттыру резервтерін анықтау; SWOT және PEST талдауын жасау; бизнес-жоспар әзірлеу.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – жобалық менеджмент бойынша кешенді теориялық және қолданбалы білімді қалыптастыру және жобалық менеджмент саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырудың әдістемелік негізін жасау. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: жобаны басқарудың негізгі категориялары мен процестерін анықтау, жобаның негізгі қызметін анықтау, жобаны басқарудағы негізгі проблемалық аймақтарды анықтау, жобаны мазмұнына қарай құрылымдау, жобаларды бағалау және қаржылық жоспарлау әдістерін қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән аясында студенттер бухгалтерлік есеп, екі жақты жазу принципі, құжат айналымын ұйымдастыру, кірістер, шығыстар, тауарлы-материалдық қорлар, айналымнан тыс активтер, капитал есебі және қаржылық есептілікті жасау ұғымдарын оқып, меңгереді. қазіргі нарықтық экономикадағы бухгалтерлік есеп тәжірибесінің принциптері. Оқыту нәтижесінде студенттер бухгалтерлік құжаттамамен жұмыс істеу, құқықтық нормаларды қолдану дағдыларын, кәсіпорынның қаржылық ақпаратын талдау дағдыларын меңгереді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің қаржылық институттардағы бюджеттеуді жетілдіру және талдауды ашуға бағытталған қолданбалы дағдыларды дамыту. Алынған құзыреттер келесі мүмкіндіктерді береді: кәсіпорындарда бюджеттеуді ұйымдастыру әдістемесін және бюджеттердің атқарылуын талдау әдістемесін меңгеруі, ұйымдардың қаржылық қызметіне мониторингті ұйымдастыру және жүргізу, кәсіпорындағы бюджет шығыстарына талдау жүргізу, қаржы институттарының бюджетін құруды жетілдіру бағыттарын анықтау.
4
РК(с оценкой)
Бағдарламаның мақсаты кәсіби қызметке даярлау үшін, болашақ еңбек қызметінде денелік жүктемелерді, жүйке-психикалық қысымдарды және жайсыз факторларды табанды өткеруге денсаулықты сақтау, нығайтуды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке тұлғалық құзыреттіліктерін және дене шынықтырудың құралдары мен әдістерін мақсатты түрде пайдалану қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.<br/> Бағдарламаны игеру нәтижелері бойынша білім алушы келесідей құзыреттіліктерді иеленеді:<br/> 1) жеке тұлғалық: өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі тұлғалық тануға даярлық пен қабілеттілік;<br/> кәсіби дене шынықтыру дағдыларын еңбек және өмірлік жағдаяттарда өз бетінше пайдалана алуға даярлық;<br/> 2) метапәнаралық:танымдық, спорттық, дене шынықтыру, сауықтыру және әлеуметтік практикада пәнаралық түсініктер мен әмбебап оқу әрекеттерін (реттеуші, танымдық, коммуникативтік) қолдану қабілеттілігі;<br/> дербес ақпараттық-танымдық қызметке даярлылық пен қабілеттілік;<br/> жарыстық қызметтің әртүрлі түрлеріне қатысу дағдыларын қалыптастыру;<br/> 3) пәндік:салауатты өмір салтын, белсенді демалыс пен бос уақытты ұйымдастыру үшін дене шынықтыру қызметінің әртүрлі формалары мен түрлерін қолдану шеберлігі.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – халықаралық жобаларды қаржыландырудың (халықаралық) жобаларды қаржыландыру құралы ретінде пайда болуы мен қазіргі маңызын ашу, халықаралық жобалық қаржыландырудың ерекшеліктері мен қолдану салалары қарастырылады.<br/> Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: қаржыландырудың халықаралық шеңберлік шарттарын түсіну, ақша ағынына негіздік жағдайлардың әсерін бағалау, жобалардың тұрақтылығын бағалау, келісім-шарттар жасау арқылы мүдделі тараптардың мүдделерін басқару.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – бакалаврларды бизнес-кейстерді шешу тәжірибесімен таныстыру, бұл оларға әр түрлі салалардағы қаржылық, маркетингтік және ұйымдастырушылық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтауға мүмкіндік береді, оған теориялық оқыту арқылы қол жеткізу әлдеқайда қиын. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: нарықтың жаңа мүмкіндіктерін табу және бағалау және бизнес-идеяны тұжырымдау, топтық динамика процестері мен ұжымды құру принциптерін білу негізінде топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру, жобаны басқару әдістерін меңгеру.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты әртүрлі елдер мен аймақтардағы халықаралық корпоративтік қызметтің әртүрлі негізгі шарттарын (саяси, экономикалық, құқықтық және мәдени) ашу болып табылады. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: халықаралық және аймақтық негіздік жағдайларды бағалау; халықаралық жобаларды әзірлеу мен жүзеге асырудың алғы шарттарын талдау; сыртқы және аймақтық нарықтарға шығудың негізгі стратегияларын әзірлеу; ең тартымды нарықтарды талдау және таңдау.
3
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – коммуникативтік әдісті басшылыққа ала отырып аутентивтік материалдар негізінде заманауи еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, тілдік біліктілігі жоғары, өмірдің барлық салаларына еркін араласып, неміс тілінде жазбаша және ауызша ой-пікірін еркін білдіре алатын тілдік тұлға қалыптастыру.<br/> Пәннің міндеттері: студенттерге мамандық бойынша кәсіби неміс тілінің практикалық білімін үйрету; мамандықтың кәсіби тілін түсіну, сөйлеу кезінде кәсіби терминдерді сауатты қолдану; неміс тілінде әңгіме жүргізу; кәсіби қарым-қатынас аясындағы мәтіндерді талдау, бағалау, рефераттау және түсініктеме беру; өз көзқарастарын еркін білдіру және неміс тілінде ұсынылған тақырыптарды талқылау.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – коммуникативтік әдісті басшылыққа ала отырып аутентивтік материалдар негізінде заманауи еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, тілдік біліктілігі жоғары, өмірдің барлық салаларына еркін араласып, неміс тілінде жазбаша және ауызша ой-пікірін еркін білдіре алатын тілдік тұлға қалыптастыру.<br/> Пәннің міндеттері: студенттерге мамандық бойынша кәсіби неміс тілінің практикалық білімін үйрету; мамандықтың кәсіби тілін түсіну, сөйлеу кезінде кәсіби терминдерді сауатты қолдану; неміс тілінде әңгіме жүргізу; кәсіби қарым-қатынас аясындағы мәтіндерді талдау, бағалау, рефераттау және түсініктеме беру; өз көзқарастарын еркін білдіру және неміс тілінде ұсынылған тақырыптарды талқылау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Кәсіпорын экономикасы" курсы кәсіпорын экономикасын басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін зерттеуге арналған. Қатысушылар тақырыптарды меңгереді қаржылық талдау, бюджеттеу, ресурстарды жоспарлау, және шығындарды басқару. Оқытудың нәтижесі ұйымның қаржысы мен ресурстарын басқару дағдыларын жақсарту, сондай-ақ кәсіпорынның табысты қызметін қамтамасыз ету және оның нарықтағы тиімділігін арттыру үшін негізделген экономикалық шешімдер қабылдау мүмкіндігі болады. Курс студенттерді бизнес-әкімшілдік және басқару саласындағы рөлдерге дайындауға көмектеседі .
3
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқу мақсаты: TOPSIM General Management іскерлік ойынында іскерлік шешімдерді модельдеуді меңгеру.<br/> Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: әртүрлі стратегиялық бастапқы нүктелерді ажырату, ҒЗТКЖ маңыздылығын бағалау, сатып алу және қоймалау саласындағы негізгі проблемалар мен қарама-қайшы мақсаттарды бағалау, өткізу көлемі мен өндірісті жоспарлау арасындағы байланысты анықтау, персоналды жоспарлау мәселелерін жіктеу, шешімдерді дайындау кезінде қаржылық және бухгалтерлік есептің пайдалылығын бағалау.
5
[АБ + Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты қазақ тілінде A1 - қарапайым деңгей бойынша қазақ тілін шет тілі ретінде оқитын білім алушыларға және A2, B1, B2, C1 біліктілік деңгейіне сәйкес сөйлеу әрекетінің барлық түрлері бойынша коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби және қарым-қатынас құралы ретінде қазақ ұлттық мәдениеті тұрғысынан қазақ тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету болып саналады.<br/> Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:<br/> 1) лексиканы, грамматикалық білім жүйесін, интенцияны (ниеттерін) білдірудің прагматикалық құрамын жеткілікті көлемде білу негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын дұрыс таңдауға және пайдалануға;<br/> 2) мәтіннің нақты мазмұнын беруге, олардың тұжырымдамалық ақпаратын қалыптастыруға, бүкіл мәтіннің және оның жеке құрылымдық элементтерінің қорытынды бөлімдерін сипаттауға;<br/> 3) мәтіндегі ақпаратты түсіну, әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, қоғамдық-саяси, оқу-кәсіби салалардағы қарым-қатынас мәтіндерінің стильдік және жанрлық ерекшеліктерін түсінуге;<br/> 4) қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпарат сұрауға және хабарлауға, қатысушылардың іс-әрекеттеріне баға беруге, таным мен қарым-қатынас жағдайында әңгімелескен адамға әсер ету құралы ретінде ақпаратты пайдалануға;<br/> 5) тілдің, мәдениеттің, қарым-қатынас саласы ерекшеліктеріне сәйкес жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайларында құзыреттілік танытуға;<br/> 6) пікірталастарда этикалық, мәдени, әлеуметтік маңызы бар мәселелерді талқылауға, өз көзқарасын білдіруге, оны дәлелді түрде қорғауға, әңгімелесушілердің пікірін сыни бағалауға;<br/> 7) өзінің жеке ниеттері мен қажеттіліктерін (тұрмыстық, оқу, әлеуметтік, мәдени, кәсіби бағдарлы) жүзеге асыру, оларды этикалық жағынан дұрыс, мағыналы толық, лексика-грамматикалық және прагматикалық тұрғыда жеткілікті дәрежеде жариялау мақсатында әртүрлі қарым-қатынас салаларындағы жағдаяттарға қатыса алуға қабілетті бола алады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты қазақ тілінде A1 - қарапайым деңгей бойынша қазақ тілін шет тілі ретінде оқитын білім алушыларға және A2, B1, B2, C1 біліктілік деңгейіне сәйкес сөйлеу әрекетінің барлық түрлері бойынша коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби және қарым-қатынас құралы ретінде қазақ ұлттық мәдениеті тұрғысынан қазақ тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету болып саналады.<br/> Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:<br/> 1) лексиканы, грамматикалық білім жүйесін, интенцияны (ниеттерін) білдірудің прагматикалық құрамын жеткілікті көлемде білу негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын дұрыс таңдауға және пайдалануға;<br/> 2) мәтіннің нақты мазмұнын беруге, олардың тұжырымдамалық ақпаратын қалыптастыруға, бүкіл мәтіннің және оның жеке құрылымдық элементтерінің қорытынды бөлімдерін сипаттауға;<br/> 3) мәтіндегі ақпаратты түсіну, әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, қоғамдық-саяси, оқу-кәсіби салалардағы қарым-қатынас мәтіндерінің стильдік және жанрлық ерекшеліктерін түсінуге;<br/> 4) қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпарат сұрауға және хабарлауға, қатысушылардың іс-әрекеттеріне баға беруге, таным мен қарым-қатынас жағдайында әңгімелескен адамға әсер ету құралы ретінде ақпаратты пайдалануға;<br/> 5) тілдің, мәдениеттің, қарым-қатынас саласы ерекшеліктеріне сәйкес жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайларында құзыреттілік танытуға;<br/> 6) пікірталастарда этикалық, мәдени, әлеуметтік маңызы бар мәселелерді талқылауға, өз көзқарасын білдіруге, оны дәлелді түрде қорғауға, әңгімелесушілердің пікірін сыни бағалауға;<br/> 7) өзінің жеке ниеттері мен қажеттіліктерін (тұрмыстық, оқу, әлеуметтік, мәдени, кәсіби бағдарлы) жүзеге асыру, оларды этикалық жағынан дұрыс, мағыналы толық, лексика-грамматикалық және прагматикалық тұрғыда жеткілікті дәрежеде жариялау мақсатында әртүрлі қарым-қатынас салаларындағы жағдаяттарға қатыса алуға қабілетті бола алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты – білім алушыларды Қазақстан тарихы туралы объективті ұсыныммен қамтамасыз ету. Пәнді оқу нәтижесінде студент көне заманнан бүгінгі күнге дейінгі Қазақстан тарихы бойынша білімдерін көрсете алады, Қазақстанның өткен және қазіргі қоғамдық құбылыстарының, алуан түрлі тарихи және қазіргі заманғы дереккөздердің ақпаратын жан-жақты, сыни тұрғыдан талдай алады, қоғамдық даму мәселелерін өз бетінше шығармашылық тұрғыдан түсіну қабілетін дамыту біледі, отандық және дүниежүзілік тарих пен мәдениетке деген құрметін, материалдық және рухани мәдениет саласында өз республикасының және адамзаттың мұрасын сақтауға және көбейтуге ұмтылысын дамыта біледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – құқықтың маңызды бағыттары бойынша білім алу, студенттер арасында құқықтық мәдениетті қалыптастыру, оларды Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен таныстыру, сонымен қатар құқық қолдану дағдыларымен таныстыру.<br/> Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: әлемнің әртүрлі мемлекеттерінің құқықтық жағдайын салыстыру; құқықтың түрлері мен түрлерін ажырату; әртүрлі салалардағы құқық көздерімен өз бетінше жұмыс істеу.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – бітірушілерді ұйымдастырушылық, басқарушылық, кәсіпкерлік және ақпараттық-аналитикалық қызметке орындаушы немесе кіші менеджер ретінде дайындау.Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: функционалдық бөлімшелер шеңберінде адам ресурстарымен жұмыс істеу мәселелерін шешу, компанияның персоналды басқару саясаты мен бағдарламаларын әзірлеуге қатысу, компанияның адам ресурстарын басқару стратегиясын жүзеге асыруға қатысу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты макродеңгейде қазіргі экономиканың қызмет ету механизмін зерттеу болып табылады.<br/> Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: іргелі макроэкономикалық мәселелерді түсіну; макроэкономикалық деңгейде экономикалық процестерді талдау және болжау; макроэкономикалық оқиғаларға және макроэкономикалық саясатқа өзіндік баға беру; теориялық білімді практикалық экономикалық мәселелерді зерттеуге қолдану; қолданыстағы макроэкономикалық модельдерді, концепцияларды және макроэкономикалық процестерді модельдеудің негізгі принциптерін бағалау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты: маркетингтің теориялық негіздері мен категориялық аппаратын игеру, сонымен қатар оны қолдануда практикалық дағдыларды дамыту. Студенттер теориялық тұжырымдамаларды, маркетингтік ортаны, маркетингтік зерттеулерді, тұтынушылардың мінез-құлқын, нарықты сегменттеуді, тауар саясатын, баға белгілеуді, бәсекелестік талдауды, тауарларды жылжытуды және маркетингті басқаруды үйренеді. Курс аяқталғаннан кейін студенттер деректерді талдауға, маркетингтік стратегияларды әзірлеуге, ақпаратты ұсынуға және негізделген шешімдер қабылдауға бейімделеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – жалпы маркетинг қызметін ұйымдастыру туралы білім беру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: маркетинг қызметінің негізгі ұғымдарын, принциптерін, әдістерін қолдану, нарықты сегменттеуді және тауарларды немесе қызметтерді позициялауды жүзеге асыру, белгілі бір өнімге немесе қызметке қатысты маркетинг кешенін әзірлеу, баға арқылы тұтынушыға тауардың құны туралы түсінік беру, нарық пен тұтынушыларды сегменттеу, мақсатты сегменттерді анықтау.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - тұрақты экономикалық өсуге қол жеткізу, халықтың өмір сүру деңгейін жақсарту және әлеуметтік тұрақтылықты қамтамасыз ету мақсатында елдегі экономикалық процестерді реттеуге бағытталған мемлекеттің экономикалық саясатының теориялық және әдіснамалық мәселелерін, тәжірибелік аспектілерін игеру.<br/> Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: нарықтарды реттеу, шағын және орта бизнесті қолдау, инвестициялық саясат және т. б. әдістері мен құралдарын дұрыс таңдау және пайдалану, фискалдық және монетарлық саясатты қоса алғанда, экономиканы мемлекеттік реттеу тетігінің тиімділігін бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – басқару процесінің ұйымдастыру элементтерін, коммуникация және шешім қабылдау, басқару функцияларын қарастыру, сонымен қатар ұйымдағы әртүрлі функционалдық бөлімдердің қызметін зерттеу. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: ұйымды басқарудың заманауи әдістерін қолдану; ұйымның мәселелерін қарастыру және басқару шешімдерін қабылдау үшін кешенді тәсілді қолдану; ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдау; менеджер қызметінің әдістері мен құралдарын қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты сұраныс пен ұсыныс модельдерін, тұтынушылардың мінез-құлқы, өндіріс және шығындар теориясының сұрақтарын, жеке нарықтардың қызмет етуін, жалпы экономикалық тепе-теңдік мәселелерін, нарықтық экономиканың институционалдық аспектілерін меңгеру болып табылады.<br/> Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: экономикалық процестер мен құбылыстарды талдау әдістерін қолдану; экономика субъектілерінің мінез-құлық ерекшеліктерін талдау; нақты микроэкономикалық көрсеткіштерді зерттеу; компанияның оңтайлы стратегиясын әзірлеу және негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – өндірістік кәсіпорындардың өз қызметін тиімді басқару үшін қолданатын негізгі мақсаттары, принциптері, негізгі міндеттері және заманауи әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: зерттелген әдістер мен құралдарды жобалауға, тиімділікті бағалауға және компаниялардың операциялық қызметін ұйымдастыру бойынша шешімдерді жүзеге асыруға байланысты қолданбалы мәселелерді шешуге қолдану, кәсіпорынның өндірістік-шаруашылық қызметіне экономикалық талдау және модельдеу жүргізу, «Үнемді өндіріс» тұжырымдамасына сәйкес шешімдердің тиімділігін бағалау.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты студенттердің салықтардың табиғаты мен қызметтері, мемлекеттің және шаруашылық жүргізуші субъектінің экономикалық жүйесіндегі орны мен рөлі туралы жүйелі түсініктерін қалыптастыру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: Қазақстан Республикасының салық жүйесін ұйымдастырудың заңнамалық базасын, салық режимдерінің түрлерін пайдалану; салықтардың элементтерін, салық міндеттемелерін қалыптастыру және есептеу ережелерін және т.б. Қазақстан Республикасының қолданыстағы салық заңнамасын шарлау.
3
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – кәсіпорынның коммерциялық қызметін және бәсекеге қабілетті өнімдер мен қызметтерді өндіруді ұйымдастыру және табысты жүргізу үшін қажетті сапа менеджменті жүйесінің принциптері мен әдістерін меңгеру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: кәсіпорында сапа менеджменті процестерін жүйелі ұйымдастыру туралы түсінік қалыптастыру, сапа жүйесін құру және басқару бойынша барлық іс-шараларды дұрыс жоспарлау, сапа менеджменті жүйесінің жұмыс істеу тиімділігін бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – кәсіпорынның коммерциялық қызметін және бәсекеге қабілетті өнімдер мен қызметтерді өндіруді ұйымдастыру және табысты жүргізу үшін қажетті сапа менеджменті жүйесінің принциптері мен әдістерін меңгеру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: кәсіпорында сапа менеджменті процестерін жүйелі ұйымдастыру туралы түсінік қалыптастыру, сапа жүйесін құру және басқару бойынша барлық іс-шараларды дұрыс жоспарлау, сапа менеджменті жүйесінің жұмыс істеу тиімділігін бағалау.
3
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты болашақ мамандарда қазіргі заманғы компаниялардағы сапаны басқарудың негізгі принциптері, категориялары, әдістері мен құралдары туралы білім кешенін қалыптастыру болып табылады. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: сапа менеджменті стратегиясын кәсіпорынның жалпы стратегиялық басқару жүйесіне біріктіру; операцияларда сапаны басқарудың статистикалық әдістерін қолдану; ұйымда болатын бизнес-процестерді сипаттау және кәсіпорынның технологиялық моделін құру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты<br/> қазіргі мектептер, оларды қалыптастырудың стратегиялары мен принциптері туралы жүйелі ғылыми түсінік алу, стратегиялық менеджмент саласындағы негізгі тәсілдер мен құралдармен танысу. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: ұйымның ішкі және сыртқы ортасын талдау, ұйымның миссиясын, көзқарасын және мақсаттарын тұжырымдау, ұйымның даму мақсаттары мен стратегияларын анықтауға сыртқы ортаның әсерін анықтау, ұйымның стратегиясын әзірлеу, стратегиялық менеджменттің тиімділігін бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты студенттердің философияны дүниені танып-білудің ерекше формасы ретінде түсінуін қалыптастырып, олардың келешек кәсіби қызметтері аясында оның негізгі тараулары, мәселелері мен әдістері туралы тұтас білім беру.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:философияның тарихи дамуы негізінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұнын сипаттау;нақты дүниені философиялық зерделеудің ерекшелігін түсіндіру;дүниеге көзқарасты табиғи және әлеуметтік әлемді философиялық зерделеу мен зерттеудің нәтижесі ретінде негіздеу;дүниені танып-білудің ғылыми және философиялық әдістерін жіктеу;мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның ерекшеліктері мен мазмұнына түсініктеме жасау;негізгі дүниетанымдық ұғымдардың мағынасы мен рөлін адамның қазіргі әлемдегі жеке және әлеуметтік болмысының құндылықтары ретінде негіздеу;медиамәтіндер, әлеуметтік-мәдени және жекетұлғалық жағдайлардың философиялық қырларына этикалық шешімдерді қабылдау және негіздеу үшін талдау жасау;қазіргі жаһандық қоғамның өзекті мәселелеріне қатысты өзінің адами ұстанымын қалыптастыру және сауатты дәйектеу;кәсіби саладағы мәселелердің философиялық мазмұнын анықтау үшін өзекті болып саналатын зерттеу жүргізіп, оның нәтижелерін талқылауға ұсыну.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – ұлттық және көпұлтты кәсіпкерлік кәсіпорындарды басқару жүйелеріндегі әртүрлі мәдениет өкілдерінің идеяны қалыптастыру және өзара әрекеттесу заңдылықтарын ашу, олардың негізінде көпұлтты ұжымдарды басқару бойынша практикалық ұсыныстар әзірлеуге болады. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: халықаралық нарықтарды талдау, саралау және басымдық беру, нарыққа шығудың тиісті стратегияларын әзірлеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты неміс тілінде коммуникативті дағдыларды қалыптастыру және жетілдіру болып табылады, атап айтқанда: ауызша сөйлеу және тыңдап түсіну дағдыларын, күнделікті жағдайлардың кең ауқымында оқу және жазу дағдыларын. Пәнді оқу нәтижелері бойынша студент неміс тілінде диалогтық, монологтық сөйлеуді сауатты көрсете алады, белсенді лексиканы және грамматикалық лексиканы әлеуметтік және күнделікті коммуникативті ниеттерін жүзеге асыру үшін қолдана алады, жеке хат алмасу үшін жалпы неміс тілінде жаза алады
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – айнымалылар арасындағы тәуелділік модельдерін өз бетінше құру және құрастырылған модельдің сапасын бағалау. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: корреляцияны, регрессияны, дисперсиялық талдауды ажырату; көптік регрессия моделін құру және мультиколлинеарлық мәселесін шешу жолдарын сипаттау; сызықтандыруға мүмкіндік беретін сызықты емес модельді құру; регрессиялық модельде сапалық факторлар үшін жалған айнымалыларды қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің аналитикалық ойлауын дамыту, студенттерге математикалық аппаратты қолдану дағдыларын меңгерту.<br/> Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: матрицаларға амалдарды орындау; сызықтық теңдеулер жүйесін шешу; векторларға амалдар орындау; жазықтықтағы түзудің теңдеуін құру; шеңбердің жалпы және нормаль теңдеулерін құрастыру;<br/> екінші ретті жолдардың канондық теңдеулерін жазу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің аналитикалық ойлауын дамыту, студенттерге экономикалық есептерді шешуде математикалық аппаратты қолдану дағдыларын меңгерту.<br/> Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: функцияның монотондылығын тексеру; функцияның кесіндідегі ең үлкен (ең кіші) мәнін табу; функция графигінің асимптоталары мен иілу нүктелерін анықтау; кездейсоқ оқиғаның ықтималдығын есептеу; сызықтық программалау мәселесін шешу; көлік мәселесі, тағайындау мәселесі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің аналитикалық ойлауын дамыту, студенттерге математикалық аппаратты қолдану дағдыларын меңгерту. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: матрицаларға амалдарды орындау, сызықтық теңдеулер жүйесін шешу, векторларға амалдар орындау, жазықтықтағы түзудің теңдеуін құру, шеңбердің жалпы және нормаль теңдеулерін құрастыру, екінші ретті жолдардың канондық теңдеулерін жазу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу мақсаты – пәнді ашу және<br/> статистиканың ғылым ретіндегі әдісі, нарықтық экономикаға көшу жағдайында оны ұйымдастырудың міндеттері.<br/> Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: статистикалық мәліметтерді өңдеудің негізгі әдістерін, статистикалық көрсеткіштерді есептеу дағдыларын қолдану; ағымдағы статистикалық есептерді талдау және құрастыру, статистикалық басылымдардан қажетті ақпаратты табу; статистикалық бақылауды ұйымдастыру, сауалнама құрастыру, сауалнама жүргізу.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – цифрлық экономиканың негіздері мен тұжырымдамаларын: өнімдер мен нарықтарды, оның құрылымдық принциптерін ашу. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: цифрлық терминологияны дұрыс және орынды қолдану; электрондық бизнестің қалай жұмыс істейтінін түсіну және оны нақты жағдайларға қолдану; цифрлық процестерді түсіну және оңтайландыру; цифрлық сату арналарын жоспарлау, енгізу және бақылау; цифрлық байланыс шараларын жоспарлау және оларды компанияға интеллектуалды түрде біріктіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-табысты мансап үшін қажетті ағылшын тілінде іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Пәнді меңгерген студент ағылшын тілінде (жазбаша және ауызша) іскерлік қарым-қатынасты ұйымдастырудың негіздерін біледі, бизнес-презентация ұсына алады, кейстермен жұмыс істей алады, әртүрлі өмірлік, жанжалды жағдайларда шешім қабылдай алады, уақытын дұрыс жоспарлай алады, кәсіби жетістікке жету үшін қажетті жеке қасиеттерді анықтай және дамыта алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы курс аясында ғылыми қызметтің ерекшеліктері, ғылыми танымның принциптері мен әдістері қарастырылады. Студент әр түрлі ақпараттық ресурстарды қолдана отырып, жазбаша жұмыс жазу, мәселені шешу үшін ақпарат іздеу, мәтінмен жұмыс жасау дағдыларын дамытады. Студент тәжірибе жинақтайды: проблеманы қою, зерттеудің өзектілігін негіздеу, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін анықтау, зерттеу қызметін дербес ұйымдастыру, жеке зерттеу нәтижелерін көпшілік алдында қорғау.
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты студенттердің контроллинг жүйесін ұйымдастыру және енгізу процесі бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: өзара келісілген ұйымның стратегиялық және операциялық мақсаттарын қалыптастыру, шығындарды және қаржылық нәтижелерді басқаруға арналған контроллердің құралдарын тәжірибеге енгізу, ұйымда контроллингті жүзеге асыру ерекшеліктерін анықтау, өнім бағасының деңгейін негіздеу үшін практикалық есептеулер жүргізу.
[АБ + Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-өз идеяларын құрылымдық түрде ұсыну дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілінде әртүрлі типтегі ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндерді құра білу.
Алынған құзыреттер: ғылыми мәтіндерді талдауға, негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдауға, ғылыми нәтижелерді жарияланымдар түрінде ұсынуға мүмкіндік береді.
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты болашақ мамандардың кәсіпкерлік қызметтің басқарушылық есебін ұйымдастыру мен әдістемесі бойынша теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Оқыту SAP жүйесін қолдану арқылы практикалық жұмыс форматында өтеді. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді:түрі мен мақсаты бойынша шығындарды жіктеу, инвестициялық жобаларды бағалау туралы шешім қабылдау, залалсыздық талдауын және ауытқуларды талдауды жүзеге асыру, шешім қабылдау кезінде тәуекелдерді ескеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу мақсаты студенттердің кәсіпкерлікті ұйымдастыру саласындағы аспаптық, әлеуметтік – тұлғалық, жүйелік және пәндік құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысанын таңдауды негіздеу; кәсіпкерлік субъектісінің құрылуын және таратылуын мемлекеттік тіркеу рәсімдерін жүзеге асыруға; бизнес-жоспардың құрылымы мен мазмұнын әзірлеу; бизнестегі экономикалық шығындар мен нәтижелерді қарастыру; кәсіпкерлік тәуекелдерді ескеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты студенттерді қазақстандық экономика жағдайында бренд құрудың негізгі ұғымдарымен және үлгілерімен таныстыру. Алынған құзыреттер келесіге мүмкіндік береді: брендті өзін-өзі бағалау, бәсекеге қабілеттілікті талдау негізінде кәсіпорынның брендін құру, тұтынушылық құндылықтарды, стереотиптерді зерттеу, өнімді/қызметті орналастыру, брендті жылжыту бойынша стратегиялық жоспарларды әзірлеу, брендті талдау әдістерін қолдану, ATL, TTL және BTL маркетинг құралдарын қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – әлеуметтік-экономикалық ұйымдық қақтығыстардың алдын алуда теория мен практика саласында жүйеленген білімдерді, сондай-ақ оларды шешудің стратегиялары мен тактикасын меңгеру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: қақтығыстардың жасырын себептерін ашу, шиеленіс процесін басқару әдістерін қолдану, жанжалды жағдайларды талдау, басқару саласындағы шиеленіс жағдайларының алдын алу және шешу үшін «Конфликтология» білімін тәжірибеде пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру кезінде туындайтын қатынастарды реттейтін кәсіпкерлік құқық саласындағы негізгі идеялары мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курста кәсіпкерлік құқық пәні, әдісі, принциптері, қайнар көздері мен жүйесі, оның негізгі категориялары мен түсініктері қарастырылады. Жеке кәсіпкерлер мен заңды тұлғалардың пайда болуының, жүзеге асырылуының және қорғалуының, сондай-ақ Қазақстан Республикасында кәсіпкерлік қызметтің жекелеген түрлерін мемлекеттік реттеудің ерекшеліктері ашылды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты неміс тілінде кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту болып табылады.Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби терминдерді қолдана отырып, неміс тілінде сөйлеуді сауатты жеткізе алады, кәсіби қарым-қатынас шеңберіндегі мәтіндердің аннотациясы мен рефератын бағалайды және талдайды, өз көзқарасын еркін түсіндіреді және ұсынылған кәсіби тақырыптарды неміс тілінде талқылайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің ұйымдардың қызметіне қатысты негізгі мәселелер, сондай-ақ кәсіпорын ресурстарын басқарудағы тұжырымдамалар мен тәсілдер саласындағы жүйеленген білімдерін қалыптастыру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: тауарлардың бар болуының есебін жүргізуге, операциялардың реттілігін басқару, қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етудің мамандандырылған интеграцияланған пакеті арқылы кәсіпорын ресурстарын үздіксіз теңгерімдеуді және оңтайландыруды жүзеге асыру.
[АБ + Емтих] (100)
Қазіргі әлемде жұмыс берушілер жақсы қарым -қатынас дағдылары бар үміткерлерге қызығушылық танытады. Ал оқу үдерісіндегі жетістікке ойды жеткізе білу қажет. Бұл курста студенттер көпшілік алдында сөйлеу принциптерін үйренеді; интерактивті тәжірибе арқылы өзінің және басқа спикерлердің сөйлеген сөздерін сыни тұрғыдан бағалайды.Бұл курс студенттерге ауызша айтуға және есту арқылы түсінуге оңай сөйлеуді дайындауға көмектесу үшін ауызша және жазбаша қарым -қатынастың бірегей ерекшеліктерін зерттейді. Сабақтар сөйлеуді жоспарлауға, нақты және нақты дәлелдер жазуға және оларды әр түрлі аудиторияға ұсынуға бағытталған. Бұл мақсатқа жету үшін дәлелдеу мен риторика принциптері зерттеледі; олардың сөздері мен презентациялары мен әйгілі спикерлердің презентациялары сыни тұрғыдан талданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-қоғамдық коммуникация саласындағы құзыреттіліктерді, сондай-ақ негізгі идея мен нақты ақпаратты оқу және түсіну дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Оқу нәтижесінде студент қоғамдық ортада қолданылатын құралдарды, коммуникативті стратегияларды біледі, әр түрлі жанрдағы сөйлеуді жоспарлауға, ұсынуға, сондай-ақ сенімді дереккөздерді бағалауға және оқуға, жалпылауға, талдауға, ақпаратты келтіруге, қорытынды жасауға, әр түрлі эссе құруға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ағылшын тілінде кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби терминдерді қолдана отырып, сөйлеуді сауатты жеткізе алады, кәсіби қарым-қатынас саласындағы мәтіндердің аннотациясы мен рефератын бағалайды және талдайды, өз көзқарасын еркін түсіндіреді және ұсынылған кәсіби тақырыптарды ағылшын тілінде талқылайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің кәсіпорынның логистикалық және өндірістік процестерінде пайда болатын және түрленетін шикізат, материалдар, өнімдер, қызметтер туралы ақпараттың бүкіл ағынын жоспарлау және басқарудың кешенді тәсілін дамыту. өлшенетін жиынтық экономикалық әсер. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: құн тізбегі тұрғысынан кәсіпорын ресурстарын құру және түрлендіру процестерін түсіну, қорлар мен қызметтер туралы ақпараттың барлық ағынын жоспарлау мен басқарудың кешенді тәсілін қолдану.
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – қаржылық нарықтар, классикалық қаржы құралдары, қаржы органдарындағы тәуекелдерді басқару және олардың практикалық қолданылуы туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: қаржылық тәуекелдерді басқарудың негізгі заманауи операцияларын жүргізу құралдарын иелену, тәуекелді қызметке әсер ететін сыртқы және ішкі факторлар жүйесін болжау; ұйымдардың бизнес ортасының факторларын анықтау, толық және ішінара белгісіздік жағдайында тәуекелді талдауды жүргізу.
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – қаржы нарықтарының, олардың қатысушыларының, қаржы делдалдарының, қаржы құралдарымен операциялардың мәні, құрылымы мен қызмет ету механизмі туралы білімді және жүйелі түсінікті қалыптастыру.
Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: қаржы нарықтары мен делдалдар саласында өз бетінше зерттеулер жүргізуге, эмиссиялық және инвестициялық қызметте талдаудың және тәуекелді төмендетудің негізгі әдістерін қолдану, қаржы нарығындағы қызметті реттейтін заңнаманы қолдану.
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – құқықтың маңызды бағыттары бойынша білім алу, студенттер арасында құқықтық мәдениетті қалыптастыру, оларды Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен таныстыру, сонымен қатар құқық қолдану дағдыларымен таныстыру.
Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: әлемнің әртүрлі мемлекеттерінің құқықтық жағдайын салыстыру, құқықтың түрлері мен түрлерін ажырату, әртүрлі салалардағы құқық көздерімен өз бетінше жұмыс істеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – персоналды іріктеу, мансаптық өсуді талдау, сонымен қатар кәсіпорында бейімделу жүйесін қалыптастыру үшін кәсіби диагностика жүргізу бойынша білім мен дағдыларды меңгеру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: ұйымдық мәдениетті диагностикалау және оны жақсартуға бағытталған басқару шешімдерін әзірлеу, ұйымның корпоративтік даму стратегияларын әзірлеуге қатысу, персоналды дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – жаңа өнімдер мен қызметтерді әзірлеу, сынау және нарыққа шығару бойынша тәжірибелі дағдыларды қалыптастыру. Курс аясында келесі сұрақтар зерттеледі: өнім менеджерінің функциялары, идеяларды қалыптастыру әдістері, өнімдерді әзірлеу мен іске қосудың заманауи тәсілдері (LEAN Startup). Алынған құзыреттер келесі мүмкіндіктерді береді: өнімді басқарудың негізгі әдістерін қолдану, өнімдер мен қызметтерді сату стратегияларын құрастыру, өнімді басқару үшін ақпарат жинауды ұйымдастыру, өнімді басқару үшін ақпаратқа білікті талдау жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – жаңа өнімдер мен қызметтерді әзірлеу, сынау және нарыққа шығару бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс шеңберінде сұрақтар зерттеледі: өнім менеджерінің функциялары, идеяларды генерациялау әдістері, өнімдерді әзірлеу және іске қосудың заманауи тәсілдері (LEAN Startup). Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: өнімді басқарудың негізгі әдістерін қолдану; өнімдер мен қызметтерді сату стратегияларын құрастыру; өнімді басқару үшін ақпарат жинауды ұйымдастыру; өнімді басқару үшін ақпаратқа білікті талдау жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – жаңа өнімдер мен қызметтерді әзірлеу, сынау және нарыққа шығару бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс аясында сұрақтар зерттеледі: икемді әзірлеу құралдары, маркетингтік аналитика және клиенттің дауысы, қаржыландыру және болжау, тестілеу және генерация. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: өнімді басқару саласында шешім қабылдау дағдыларына ие болу; өнімді басқару саласында коммуникациялық бағдарламаларды құру және басқару әдістерін қолдану; өнімді басқару саласында әдістемелік зерттеу құралдарын қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты студенттерді сатудың және клиенттермен өзара әрекеттесудің классикалық және авторлық технологияларымен таныстыру, қатысушыларды жұмыс техникасының арсеналымен қамтамасыз ету, оларды практикалық жаттығуларда пысықтау болып табылады. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: мақсатты клиент секторын анықтау және сату стратегиясын құру дағдыларын қолдану; сату бөлімінде қызметкерлерді іріктеу әдістерін қолдану; жеке сату әдістерін қолдану; сату бөлімінің ұйымдық құрылымын құру әдістемесін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-оқытудың алдыңғы сатысында қол жеткізілген неміс тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент тұрмыстық, мәдени, кәсіптік, ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттілік пен тілдік даярлықтың жеткілікті деңгейін меңгереді, ауызша, жазбаша сөйлеуді сауатты баяндайды, тыңдауды пайдалана отырып оқиды, сондай-ақ заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып коммуникативтік міндеттерді шешеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты -ағылшын тіліндегі қарым-қатынас -дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру, атап айтқанда: күнделікті жағдайлардың кең ауқымында ауызша сөйлеу және сөйлеуді есту арқылы қабылдау дағдылары, оқу және жазу дағдылары. Пәнді оқу қорытындысы бойынша студент әлеуметтік-тұрмыстық коммуникативтік ниеттерді іске асыру үшін сөздердің белсенді сөздік және грамматикалық қорын пайдалана отырып, ағылшын тілінде диалогтық, монологтық сөйлеуді сауатты түрде ұсына алады, жеке хат алмасу үшін жалпы ағылшын тілі саласында жазбаша тіл жүргізе алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты ағылшын тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру, студенттердің күнделікті тақырыптар бойынша шет тілінде (ауызша және жазбаша) қажетті қарым-қатынас дағдыларын меңгеру,студенттердің қарым-қатынастың қоғамдық-саяси және әлеуметтік-мәдени салаларында ағылшын тіліндегі әртүрлі ақпарат көздерімен (баспасөз, радио және теледидар, құжаттар және анықтамалық әдебиеттер) ақпараттық-аналитикалық жұмысқа қабілеттілігін қалыптастыру (мақсатына сәйкес қабылдау және өңдеу) болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің ауызша және жазбаша түрде іскерлік қарым-қатынас негіздерін меңгеруге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілікке ие болуы. Оқу нәтижесінде іскер адамның қарым-қатынас жағдайында белсенді сөйлеу мінез-құлық дағдылары қалыптасады, студент бизнес және экономика тілінің негіздерін, грамматикалық құбылыстарды және іскерлік қарым-қатынас тіліне тән синтаксистік құрылымдарды, соның ішінде іскерлік хат-хабарларды жүргізу үшін жазбаша сөйлеуді біледі.
[АБ + Емтих] (100)
Негізгі курс әр түрлі экономикалық тақырыптарды тез оқу мен түсінуді дамытуды, өз көзқарасын еркін білдіруді және ұсынылған тақырыптар мен кәсіби қарым -қатынастың модельденген жағдайларының мәселелерін талқылауды, әңгімелесушіге қажетті ақпаратты жеткізуді, сонымен қатар қабылдауды дамытуды қамтиды. бұл құлақ арқылы. Белгілі бір сабақтан бастап монологиялық және диалогтік сипаттағы мәтіндер беріледі, олар іскерлік байланыс пен коммерциялық қызмет туралы қосымша ақпарат береді.
[АБ + Емтих] (100)
«Экология және тұрақты даму» пәні жалпы білім беретін пәндер циклін таңдау жөніндегі компоненті болып табылады. Пәнді меңгерудің мақсаты: студенттерде тірі ағзалардың мекендеу ортамен бірлігінің заңдылықтары, табиғатты қорғау принциптері және тұрақты даму стратегиялары туралы түсініктерді қалыптастыру. Нәтижесінде студент: қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуге және кәсіби қызметке бейімдеуге, қоршаған ортаның экологиялық факторларын талдауға және жалпылауға, тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары мен стратегияларын басшылыққа ала отырып, қолдануға қабілетті.
Тәжірибені қорғау
Студенттердің бакалавриат практикасы дипломды қорғауға немесе қорытынды біліктілік жұмысын дайындауға бағытталған.
Студенттің дипломды қорғауға дейінгі тәжірибесінің міндеттері:
- теориялық зерттеулерде алған білімдерін бекіту және кеңейту;
- практикалық дағдыларды алу және кәсіби шеберлікті арттыру;
- ғылыми материалдарды жинау және оны әрі қарай зерттеу және дипломдық жобаны іске асыру үшін алдын ала өңдеу.
Нәтижесінде студент:
- субъектілерді, субъектілердің ерекшеліктерін анықтау және олардың өзара әрекеттесу механизмдерін анықтау мақсатында пәндік саланы талдауды;
- стандартты UML сипаттамаларын қолдана отырып, анықталған нысандар мен процестерді модельдеу үшін стандартты құралдар мен орталарды қолдануды;
- объект модельдерін жобалау және олардың спецификациясын құруды;
- ақпараттық жүйелерді жобалауда заманауи CASE-технологияларды қолдануды меңгерді.
Тәжірибені қорғау
Диплом алдындағы практиканың мақсаты дипломдық жұмысты/жобаны дайындау және оны жазу үшін қажетті материалдарды қорыту және талдау, мамандық бойынша теориялық білімді тереңдету және бекіту болып табылады. Тәжірибе базасы Университет болып табылады.
Практика аясында студенттер ғылыми жетекшінің басшылығымен жеке жоспарға және дипломдық жұмыстың/жобаның міндеттеріне сәйкес жұмыс істейді.
Тәжірибені қорғау
Оқу практикасын өтудің мақсаты 1-ші және 2-ші курстарда оқу процесінде алынған теориялық білімді бекіту, білім алушыны мамандықпен, сондай-ақ болашақ кәсіби қызмет түрлерімен таныстыру болып табылады.
Практика аясында студенттер топтарда тапсырмалар орындайды, шақырылған практик-мамандардың профориентациялық дәрістеріне және экскурсияларға қатысады, сондай-ақ кітапханада жұмыс істейді. Тәжірибе базасы Университет болып табылады.
Тәжірибені қорғау
Оқу тәжірибесі бастапқы ақпарат беруге және студенттерді таңдаған мамандығы бойынша іс-әрекеттің ерекшеліктерімен таныстыруға арналған. Оқу тәжірибесінің міндеті – болашақ кәсіби іс-әрекеттің негіздерімен танысу, алғашқы кәсіби дағдылар мен дағдыларды бойына сіңіру.
Тағылымдамадан өтушілер таңдаған мамандығының арнайы пәндерімен танысады, болашақ мамандығымен танысады. Сондай-ақ энергетикалық компанияларға турлар ұйымдастырады. Оқу тәжірибесін университет ғимараттарында, Қазақстан мен Германияның кәсіпорындарында өткізуге болады
Тәжірибені қорғау
Практиканың мақсаты – оқу процесінде алған теориялық білімдерін бекіту, ұйымның нақты жағдайында кәсіби дағдылар мен тәжірибені меңгеру. Практиканың негізін тиісті мамандықтағы кәсіпорындар мен ұйымдар құрайды. Практика нәтижесінде студенттер кәсіптік қызметке байланысты белгілі жұмыс түрлерін орындай алады
Тәжірибені қорғау
Өндірістік практикадан өтудің мақсаты оқыту процесінде алынған теориялық білімді бекіту, маманның кәсіби дағдыларын және кәсіпорын қызметінің нақты жағдайларында тәжірибе алу болып табылады.
Практика базасы тиісті мамандықтар бойынша кәсіпорындар мен ұйымдар болып табылады. Практика аясында студенттер белгілі бір жұмыс түрлерін орындайды, дипломдық жұмысты/жобаны жазу үшін материалдар жинайды.
Тәжірибені қорғау
Өндірістік практикадан өтудің мақсаты оқыту процесінде алынған теориялық білімді бекіту, маманның кәсіби дағдыларын және кәсіпорын қызметінің нақты жағдайларында тәжірибе алу болып табылады.
Практика базасы тиісті мамандықтар бойынша кәсіпорындар мен ұйымдар болып табылады. Практика аясында студенттер белгілі бір жұмыс түрлерін орындайды, дипломдық жұмысты/жобаны жазу үшін материалдар жинайды.
ҒЗЖ қорғау
Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысының басты мақсаты (СҒЗЖ) кәсіби тәжірибе шеңберінде ғылыми теория негіздерін меңгерген, ақпаратты (деректерді) жинау, өңдеу және талдаудың практикалық тәжірибесі, сондай-ақ өзіндік ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары бар маман дайындау болып табылады.Ғылыми-зерттеу жұмысы шеңберінде білім алушы танымның әртүрлі ғылыми әдістерін пайдалана отырып, кәсіби ойлауды дамытуға, ғылыми зерттеулерді, конференцияларды жоспарлауға, ұйымдастыруға және қатысуға, негізгі нәтижелері дипломдық жұмысқа/жобаға енгізілуі, сондай-ақ ғылыми мақала түрінде жариялануы мүмкін ғылыми жұмысты өз бетінше орындауға қабілетті.
РК(с оценкой)
Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысының басты мақсаты (СҒЗЖ) кәсіби тәжірибе шеңберінде ғылыми теория негіздерін меңгерген, ақпаратты (деректерді) жинау, өңдеу және талдаудың практикалық тәжірибесі, сондай-ақ өзіндік ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары бар маман дайындау болып табылады.Ғылыми-зерттеу жұмысы шеңберінде білім алушы танымның әртүрлі ғылыми әдістерін пайдалана отырып, кәсіби ойлауды дамытуға, ғылыми зерттеулерді, конференцияларды жоспарлауға, ұйымдастыруға және қатысуға, негізгі нәтижелері дипломдық жұмысқа/жобаға енгізілуі, сондай-ақ ғылыми мақала түрінде жариялануы мүмкін ғылыми жұмысты өз бетінше орындауға қабілетті.