бизнес және басқару бакалавры
Маркетинг
6B04104
Экономика және кәсіпкерлік факультетi
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
60 (Каз.) 60 (Орыс.)
1500000 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
1500000 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
3
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – бухгалтерлік есеп саласында жеткілікті білімі, іскерлігі мен дағдысы бар мамандарды дайындау.<br/> Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: 1С-бухгалтерлік есеп бағдарламасында шаруашылық операцияларды тіркеу; бағдарламадағы бухгалтерлік ақпараттарды одан әрі өңдеуді жүзеге асыру; 1 С-бухгалтерлік есеп бағдарламасы бойынша қаржылық есептілікті жасау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-табысты мансап үшін қажетті ағылшын тілінде іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Пәнді меңгерген студент ағылшын тілінде (жазбаша және ауызша) іскерлік қарым-қатынасты ұйымдастырудың негіздерін біледі, бизнес-презентация ұсына алады, кейстермен жұмыс істей алады, әртүрлі өмірлік, жанжалды жағдайларда шешім қабылдай алады, уақытын дұрыс жоспарлай алады, кәсіби жетістікке жету үшін қажетті жеке қасиеттерді анықтай және дамыта алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - қоғаммен PR-кампаниялардың принциптері мен әдістері бойынша байланысты тәжірибелік және теориялық біліммен қамтамасыз ету. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: PR-қызметтің құқықтық негіздерін ескеру,<br/> қоғамдық пікірді зерттеудің және мақсатты аудиторияны анықтаудың негізгі әдістерін меңгеру, халыққа әсер етудің негізгі құралдары мен әдістерін меңгеру, БАҚ-пен қарым-қатынас орнату, фирманың сыртқы және ішкі имиджін қалыптастыра білу, дағдарыс жағдайында ұйымның қоғаммен қарым-қатынасын құру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты ақпараттық технологиялар арқылы ақпараттарды жіберу және жинау тәсілдерін, ақпараттарды өңдеу және сақтау, іздеу әдістері, процестерді талдау және сыни бағалау мүмкіндіктерін қалыптастыру болып саналады.<br/> Бағдарламаны меңгеру нәтижесінде білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:<br/> ақпараттық-коммуникациялық технологияның даму тенденциялары мен мазмұнын, тағайындалуын түсіндіру, нақты мәселелерді шешу үшін айрықша тиімді технологияны таңдауды негіздеуге;<br/> ақпараттық және коммуникациялық процестерді жүзеге асыру тәсілдерін, ақпараттарды жинау, сақтау және өңдеу әдістерін түсіндіруге;<br/> негізгі компоненттер мен функцияларды, компьютерлік жүйелер мен желілер құрылымын сипаттауға;<br/> ақпараттарды сақтау, тарату мен өңдеу, іздеуге арналған мобильдік және бұлтты қызметтерді, ақпараттық Интернет ресурстарды қолдануға;<br/> ақпаратты сақтау, өңдеу, жинау және жіберуге арналған компьютерлік желі мен жүйелердің аппараттық және бағдарламалық жабдықталуын қолдануға;<br/> ақпараттарды қорғау құрылғылары мен әдістерін таңдауды негіздеу және талдауға;<br/> сандық технология көмегімен әртүрлі қызметкерлік саласына арналған деректерді басқару және талдау құрылғыларын жасауға;<br/> заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы мамандық бойынша жобалық қызметтерді қалыптастыруға.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән аясында студенттер бухгалтерлік есеп, екі жақты жазу принципі, құжат айналымын ұйымдастыру, кірістер, шығыстар, тауарлы-материалдық қорлар, айналымнан тыс активтер, капитал есебі және қаржылық есептілікті жасау ұғымдарын оқып, меңгереді. қазіргі нарықтық экономикадағы бухгалтерлік есеп тәжірибесінің принциптері. Оқыту нәтижесінде студенттер бухгалтерлік құжаттамамен жұмыс істеу, құқықтық нормаларды қолдану дағдыларын, кәсіпорынның қаржылық ақпаратын талдау дағдыларын меңгереді.
4
РК(с оценкой)
Бағдарламаның мақсаты кәсіби қызметке даярлау үшін, болашақ еңбек қызметінде денелік жүктемелерді, жүйке-психикалық қысымдарды және жайсыз факторларды табанды өткеруге денсаулықты сақтау, нығайтуды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке тұлғалық құзыреттіліктерін және дене шынықтырудың құралдары мен әдістерін мақсатты түрде пайдалану қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.<br/> Бағдарламаны игеру нәтижелері бойынша білім алушы келесідей құзыреттіліктерді иеленеді:<br/> 1) жеке тұлғалық: өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі тұлғалық тануға даярлық пен қабілеттілік;<br/> кәсіби дене шынықтыру дағдыларын еңбек және өмірлік жағдаяттарда өз бетінше пайдалана алуға даярлық;<br/> 2) метапәнаралық:танымдық, спорттық, дене шынықтыру, сауықтыру және әлеуметтік практикада пәнаралық түсініктер мен әмбебап оқу әрекеттерін (реттеуші, танымдық, коммуникативтік) қолдану қабілеттілігі;<br/> дербес ақпараттық-танымдық қызметке даярлылық пен қабілеттілік;<br/> жарыстық қызметтің әртүрлі түрлеріне қатысу дағдыларын қалыптастыру;<br/> 3) пәндік:салауатты өмір салтын, белсенді демалыс пен бос уақытты ұйымдастыру үшін дене шынықтыру қызметінің әртүрлі формалары мен түрлерін қолдану шеберлігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – бакалаврларды бизнес-кейстерді шешу тәжірибесімен таныстыру, бұл оларға әр түрлі салалардағы қаржылық, маркетингтік және ұйымдастырушылық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтауға мүмкіндік береді, оған теориялық оқыту арқылы қол жеткізу әлдеқайда қиын. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: нарықтың жаңа мүмкіндіктерін табу және бағалау және бизнес-идеяны тұжырымдау, топтық динамика процестері мен ұжымды құру принциптерін білу негізінде топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру, жобаны басқару әдістерін меңгеру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – бакалаврларды бизнес-кейстерді шешу тәжірибесімен таныстыру, бұл оларға әр түрлі салалардағы қаржылық, маркетингтік және ұйымдастырушылық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтауға мүмкіндік береді, оған теориялық оқыту арқылы қол жеткізу әлдеқайда қиын. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: нарықтың жаңа мүмкіндіктерін табу және бағалау және бизнес-идеяны тұжырымдау, топтық динамика процестері мен ұжымды құру принциптерін білу негізінде топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру, жобаны басқару әдістерін меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу мақсаты: кәсіпорында шаруашылықты тиімді жүргізу, кәсіпорынды өзгеретін сыртқы ортаға бейімдеу туралы білімді қалыптастыру Зерделеу нәтижесінде студент білуі тиіс: кәсіпорында іс жүргізудің негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін; нарықтағы сұраныс пен ұсынысты талдауды; икемділік ұғымын есептеу мен қолдануды; экономикадағы мінез-құлқы пен шешім қабылдауды; өндірістік процестер мен құнды; нарық нысандары мен стратегиялық мінез-құлықты; кәсіпорынды ұйымдастыру және стратегиялық басқаруды.
3
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқу мақсаты: TOPSIM General Management іскерлік ойынында іскерлік шешімдерді модельдеуді меңгеру.<br/> Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: әртүрлі стратегиялық бастапқы нүктелерді ажырату, ҒЗТКЖ маңыздылығын бағалау, сатып алу және қоймалау саласындағы негізгі проблемалар мен қарама-қайшы мақсаттарды бағалау, өткізу көлемі мен өндірісті жоспарлау арасындағы байланысты анықтау, персоналды жоспарлау мәселелерін жіктеу, шешімдерді дайындау кезінде қаржылық және бухгалтерлік есептің пайдалылығын бағалау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ағылшын тілінде кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби терминдерді қолдана отырып, сөйлеуді сауатты жеткізе алады, кәсіби қарым-қатынас саласындағы мәтіндердің аннотациясы мен рефератын бағалайды және талдайды, өз көзқарасын еркін түсіндіреді және ұсынылған кәсіби тақырыптарды ағылшын тілінде талқылайды.
5
[АБ + Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты қазақ тілінде A1 - қарапайым деңгей бойынша қазақ тілін шет тілі ретінде оқитын білім алушыларға және A2, B1, B2, C1 біліктілік деңгейіне сәйкес сөйлеу әрекетінің барлық түрлері бойынша коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби және қарым-қатынас құралы ретінде қазақ ұлттық мәдениеті тұрғысынан қазақ тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету болып саналады.<br/> Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:<br/> 1) лексиканы, грамматикалық білім жүйесін, интенцияны (ниеттерін) білдірудің прагматикалық құрамын жеткілікті көлемде білу негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын дұрыс таңдауға және пайдалануға;<br/> 2) мәтіннің нақты мазмұнын беруге, олардың тұжырымдамалық ақпаратын қалыптастыруға, бүкіл мәтіннің және оның жеке құрылымдық элементтерінің қорытынды бөлімдерін сипаттауға;<br/> 3) мәтіндегі ақпаратты түсіну, әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, қоғамдық-саяси, оқу-кәсіби салалардағы қарым-қатынас мәтіндерінің стильдік және жанрлық ерекшеліктерін түсінуге;<br/> 4) қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпарат сұрауға және хабарлауға, қатысушылардың іс-әрекеттеріне баға беруге, таным мен қарым-қатынас жағдайында әңгімелескен адамға әсер ету құралы ретінде ақпаратты пайдалануға;<br/> 5) тілдің, мәдениеттің, қарым-қатынас саласы ерекшеліктеріне сәйкес жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайларында құзыреттілік танытуға;<br/> 6) пікірталастарда этикалық, мәдени, әлеуметтік маңызы бар мәселелерді талқылауға, өз көзқарасын білдіруге, оны дәлелді түрде қорғауға, әңгімелесушілердің пікірін сыни бағалауға;<br/> 7) өзінің жеке ниеттері мен қажеттіліктерін (тұрмыстық, оқу, әлеуметтік, мәдени, кәсіби бағдарлы) жүзеге асыру, оларды этикалық жағынан дұрыс, мағыналы толық, лексика-грамматикалық және прагматикалық тұрғыда жеткілікті дәрежеде жариялау мақсатында әртүрлі қарым-қатынас салаларындағы жағдаяттарға қатыса алуға қабілетті бола алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты – білім алушыларды Қазақстан тарихы туралы объективті ұсыныммен қамтамасыз ету. Пәнді оқу нәтижесінде студент көне заманнан бүгінгі күнге дейінгі Қазақстан тарихы бойынша білімдерін көрсете алады, Қазақстанның өткен және қазіргі қоғамдық құбылыстарының, алуан түрлі тарихи және қазіргі заманғы дереккөздердің ақпаратын жан-жақты, сыни тұрғыдан талдай алады, қоғамдық даму мәселелерін өз бетінше шығармашылық тұрғыдан түсіну қабілетін дамыту біледі, отандық және дүниежүзілік тарих пен мәдениетке деген құрметін, материалдық және рухани мәдениет саласында өз республикасының және адамзаттың мұрасын сақтауға және көбейтуге ұмтылысын дамыта біледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты макродеңгейде қазіргі экономиканың қызмет ету механизмін зерттеу болып табылады.<br/> Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: іргелі макроэкономикалық мәселелерді түсіну; макроэкономикалық деңгейде экономикалық процестерді талдау және болжау; макроэкономикалық оқиғаларға және макроэкономикалық саясатқа өзіндік баға беру; теориялық білімді практикалық экономикалық мәселелерді зерттеуге қолдану; қолданыстағы макроэкономикалық модельдерді, концепцияларды және макроэкономикалық процестерді модельдеудің негізгі принциптерін бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – жалпы маркетинг қызметін ұйымдастыру туралы білім беру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: маркетинг қызметінің негізгі ұғымдарын, принциптерін, әдістерін қолдану, нарықты сегменттеуді және тауарларды немесе қызметтерді позициялауды жүзеге асыру, белгілі бір өнімге немесе қызметке қатысты маркетинг кешенін әзірлеу, баға арқылы тұтынушыға тауардың құны туралы түсінік беру, нарық пен тұтынушыларды сегменттеу, мақсатты сегменттерді анықтау.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты маркетингтік зерттеулерді жүргізудің ғылыми-теориялық негіздерін қарастыру, сонымен қатар маркетингтік зерттеулердің практикалық дағдыларын меңгеру болып табылады. Алынған құзыреттер маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістемесін қолдануға, ақпарат жинау әдістері мен құралдарын пайдалануға: сауалнама, бақылау, эксперимент, фокус-топ, механикалық құрылғылар, әртүрлі зерттеу мәселелері бойынша сауалнамалар, фокус-топты өткізу сценарийлерін шебер құрастыру, нақты шағын маркетингтік зерттеулер жүргізу, SPSS бағдарламасында әртүрлі ақпарат түрлерін өңдеу және талдау, зерттеу нәтижелерінің негізінде есеп беруге көмектеседі.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - маркетингтік коммуникацияларды және олардың тәжірибелік қолданылуын қарастыру.<br/> Пәнді оқу барысында студенттер SWOT-талдау, Desing ойлау және Emphaty-Map әдістерін қолдана отырып, зерттеу нысаны үшін байланыс стратегиясын (тақырыптық зерттеу) жасауы керек. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: SWOT-талдау көмегімен ситуациялық талдау жүргізу; эмпатия картасы процесін қолдана отырып, мақсатты топқа талдау жасаңу; компанияның коммуникациялық стратегиясын әзірлеу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – басқару процесінің ұйымдастыру элементтерін, коммуникация және шешім қабылдау, басқару функцияларын қарастыру, сонымен қатар ұйымдағы әртүрлі функционалдық бөлімдердің қызметін зерттеу. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: ұйымды басқарудың заманауи әдістерін қолдану; ұйымның мәселелерін қарастыру және басқару шешімдерін қабылдау үшін кешенді тәсілді қолдану; ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдау; менеджер қызметінің әдістері мен құралдарын қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты сұраныс пен ұсыныс модельдерін, тұтынушылардың мінез-құлқы, өндіріс және шығындар теориясының сұрақтарын, жеке нарықтардың қызмет етуін, жалпы экономикалық тепе-теңдік мәселелерін, нарықтық экономиканың институционалдық аспектілерін меңгеру болып табылады.<br/> Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: экономикалық процестер мен құбылыстарды талдау әдістерін қолдану; экономика субъектілерінің мінез-құлық ерекшеліктерін талдау; нақты микроэкономикалық көрсеткіштерді зерттеу; компанияның оңтайлы стратегиясын әзірлеу және негіздеу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты студенттердің салықтардың табиғаты мен қызметтері, мемлекеттің және шаруашылық жүргізуші субъектінің экономикалық жүйесіндегі орны мен рөлі туралы жүйелі түсініктерін қалыптастыру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: Қазақстан Республикасының салық жүйесін ұйымдастырудың заңнамалық базасын, салық режимдерінің түрлерін пайдалану; салықтардың элементтерін, салық міндеттемелерін қалыптастыру және есептеу ережелерін және т.б. Қазақстан Республикасының қолданыстағы салық заңнамасын шарлау.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пән аясында мыналар қарастырылады: медиа кеңістік ұғымы, медианың берілетін хабарламаға әсері, медиа түрлері, медиа жоспарлау, тауарлар мен қызметтерді жылжытудың сандық арналары, digital құралдарының түрлері, Интернеттегі бейне жарнама, байланыс арналарының тиімділігін бағалау үшін KPI қолдану, зияткерлік меншік саласындағы заңнама.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - маркетингті корпоративті философия, маркетингтік жоспарлау процесі, сатуды стратегиялық және тактикалық басқару ретінде қарастыру. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: сату тұжырымдамасын әзірлеудің негізгі кезеңдерін білу; сатудың негізгі арналары мен сату әдістері туралы білімді пайдалану; өндірушілер мен бөлшек саудагерлер арасындағы қақтығыстарды шешу және сенімді серіктестікті ұйымдастыру тәсілдерін қолдану.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – кәсіпорынның немесе оның өнімінің бәсекеге қабілеттілігіне жету құралы ретінде стратегиялық маркетинг туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Алынатын құзыреттер: бизнес мақсаттарын тұжырымдау, PEST-талдау, SWOT-талдау, «М.Портердің 5 күш моделі», BCG және GE матрицаларын жүргізу әдістемесін қолдану, нарықты сегменттеуді және компанияны/өнімдерді нарықта позициялауды жүзеге асыру, маркетингтік ақпаратты бағалау және нарық мүмкіндіктерін талдау, бәсекелестік артықшылықты анықтау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – кәсіпорынның немесе оның өнімінің бәсекеге қабілеттілігіне жету құралы ретінде стратегиялық маркетинг туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Алынатын құзыреттер: бизнес мақсаттарын тұжырымдау, PEST-талдау, SWOT-талдау, «М.Портердің 5 күш моделі», BCG және GE матрицаларын жүргізу әдістемесін қолдану, нарықты сегменттеуді және компанияны/өнімдерді нарықта позициялауды жүзеге асыру, маркетингтік ақпаратты бағалау және нарық мүмкіндіктерін талдау, бәсекелестік артықшылықты анықтау.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - жарнамалық қызметтің ерекшеліктерін, маркетингтік және жарнамалық науқандардың принциптері мен әдістерін қарастыру. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: жарнаманың мақсаттары мен міндеттерін анықтау; жарнамалық зерттеулер жүргізу; жарнама тарату арналарын таңдау өлшемдерін зерттеу; жарнамалық бюджетті есептеу әдістемесін қолдану; жарнамалық науқанды өткізуге қысқаша, сондай-ақ жарнамалық акцияны өткізу жоспарын, компанияны құру; жарнаманың тиімділігін бағалау; жарнамалық мәтін және жарнамалық модульдер жасау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - тұтынушылардың мінез-құлқының ерекшеліктерін, тауарларды/қызметтерді алуға, тұтынуға және басқаруға бағытталған іс-әрекеттерді, соның ішінде осы әрекеттерден бұрын шешім қабылдау процесін қарастыру.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: В2С және В2В нарықтары бойынша деректер негізінде нарықтардағы тұтынушылардың мінез-құлқын түсіндіру, нарық пен тұтынушыларды сегменттеу, тұтынушының мінез-құлқын зерттеудің негізгі әдістерін қолдану, тұтынушының мінез-құлқына әсер етудің негізгі құралдары мен әдістерін қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты студенттердің философияны дүниені танып-білудің ерекше формасы ретінде түсінуін қалыптастырып, олардың келешек кәсіби қызметтері аясында оның негізгі тараулары, мәселелері мен әдістері туралы тұтас білім беру.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:философияның тарихи дамуы негізінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұнын сипаттау;нақты дүниені философиялық зерделеудің ерекшелігін түсіндіру;дүниеге көзқарасты табиғи және әлеуметтік әлемді философиялық зерделеу мен зерттеудің нәтижесі ретінде негіздеу;дүниені танып-білудің ғылыми және философиялық әдістерін жіктеу;мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның ерекшеліктері мен мазмұнына түсініктеме жасау;негізгі дүниетанымдық ұғымдардың мағынасы мен рөлін адамның қазіргі әлемдегі жеке және әлеуметтік болмысының құндылықтары ретінде негіздеу;медиамәтіндер, әлеуметтік-мәдени және жекетұлғалық жағдайлардың философиялық қырларына этикалық шешімдерді қабылдау және негіздеу үшін талдау жасау;қазіргі жаһандық қоғамның өзекті мәселелеріне қатысты өзінің адами ұстанымын қалыптастыру және сауатты дәйектеу;кәсіби саладағы мәселелердің философиялық мазмұнын анықтау үшін өзекті болып саналатын зерттеу жүргізіп, оның нәтижелерін талқылауға ұсыну.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - нарық тұжырымдамасын, сегментацияның рөлін, халықаралық нарықты кеңейтуге қозғаушы күштер мен кедергілерді, жаһандануды, бизнестегі сандық революцияны және саяси құрылымдардың рөлін қарастыру. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: тиісті сыртқы нарықтарды таңдау мен бағалаудың негізгі тетігін пайдалану; халықаралық маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін базалық құрылым құру; өнімдерді модификациялау тәсілдерін анықтау; компанияның сатылымы мен логистикасын халықаралық маркетинг талаптарымен үйлестіру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты неміс тілінде коммуникативті дағдыларды қалыптастыру және жетілдіру болып табылады, атап айтқанда: ауызша сөйлеу және тыңдап түсіну дағдыларын, күнделікті жағдайлардың кең ауқымында оқу және жазу дағдыларын. Пәнді оқу нәтижелері бойынша студент неміс тілінде диалогтық, монологтық сөйлеуді сауатты көрсете алады, белсенді лексиканы және грамматикалық лексиканы әлеуметтік және күнделікті коммуникативті ниеттерін жүзеге асыру үшін қолдана алады, жеке хат алмасу үшін жалпы неміс тілінде жаза алады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – айнымалылар арасындағы тәуелділік модельдерін өз бетінше құру және құрастырылған модельдің сапасын бағалау. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: корреляцияны, регрессияны, дисперсиялық талдауды ажырату; көптік регрессия моделін құру және мультиколлинеарлық мәселесін шешу жолдарын сипаттау; сызықтандыруға мүмкіндік беретін сызықты емес модельді құру; регрессиялық модельде сапалық факторлар үшін жалған айнымалыларды қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің аналитикалық ойлауын дамыту, студенттерге математикалық аппаратты қолдану дағдыларын меңгерту. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: матрицаларға амалдарды орындау, сызықтық теңдеулер жүйесін шешу, векторларға амалдар орындау, жазықтықтағы түзудің теңдеуін құру, шеңбердің жалпы және нормаль теңдеулерін құрастыру, екінші ретті жолдардың канондық теңдеулерін жазу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу мақсаты – пәнді ашу және<br/> статистиканың ғылым ретіндегі әдісі, нарықтық экономикаға көшу жағдайында оны ұйымдастырудың міндеттері.<br/> Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: статистикалық мәліметтерді өңдеудің негізгі әдістерін, статистикалық көрсеткіштерді есептеу дағдыларын қолдану; ағымдағы статистикалық есептерді талдау және құрастыру, статистикалық басылымдардан қажетті ақпаратты табу; статистикалық бақылауды ұйымдастыру, сауалнама құрастыру, сауалнама жүргізу.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – цифрлық экономиканың негіздері мен тұжырымдамаларын: өнімдер мен нарықтарды, оның құрылымдық принциптерін ашу. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: цифрлық терминологияны дұрыс және орынды қолдану; электрондық бизнестің қалай жұмыс істейтінін түсіну және оны нақты жағдайларға қолдану; цифрлық процестерді түсіну және оңтайландыру; цифрлық сату арналарын жоспарлау, енгізу және бақылау; цифрлық байланыс шараларын жоспарлау және оларды компанияға интеллектуалды түрде біріктіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-табысты мансап үшін қажетті ағылшын тілінде іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Пәнді меңгерген студент ағылшын тілінде (жазбаша және ауызша) іскерлік қарым-қатынасты ұйымдастырудың негіздерін біледі, бизнес-презентация ұсына алады, кейстермен жұмыс істей алады, әртүрлі өмірлік, жанжалды жағдайларда шешім қабылдай алады, уақытын дұрыс жоспарлай алады, кәсіби жетістікке жету үшін қажетті жеке қасиеттерді анықтай және дамыта алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы курс аясында ғылыми қызметтің ерекшеліктері, ғылыми танымның принциптері мен әдістері қарастырылады. Студент әр түрлі ақпараттық ресурстарды қолдана отырып, жазбаша жұмыс жазу, мәселені шешу үшін ақпарат іздеу, мәтінмен жұмыс жасау дағдыларын дамытады. Студент тәжірибе жинақтайды: проблеманы қою, зерттеудің өзектілігін негіздеу, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін анықтау, зерттеу қызметін дербес ұйымдастыру, жеке зерттеу нәтижелерін көпшілік алдында қорғау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - қоғаммен PR-кампаниялардың принциптері мен әдістері бойынша байланысты тәжірибелік және теориялық біліммен қамтамасыз ету. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: PR-қызметтің құқықтық негіздерін ескеру,
қоғамдық пікірді зерттеудің және мақсатты аудиторияны анықтаудың негізгі әдістерін меңгеру, халыққа әсер етудің негізгі құралдары мен әдістерін меңгеру, БАҚ-пен қарым-қатынас орнату, фирманың сыртқы және ішкі имиджін қалыптастыра білу, дағдарыс жағдайында ұйымның қоғаммен қарым-қатынасын құру.
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты студенттердің контроллинг жүйесін ұйымдастыру және енгізу процесі бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: өзара келісілген ұйымның стратегиялық және операциялық мақсаттарын қалыптастыру, шығындарды және қаржылық нәтижелерді басқаруға арналған контроллердің құралдарын тәжірибеге енгізу, ұйымда контроллингті жүзеге асыру ерекшеліктерін анықтау, өнім бағасының деңгейін негіздеу үшін практикалық есептеулер жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - SPSS Statistics бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып, маркетингтік зерттеудің қолданбалы әдістерін білу. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: маркетингтік ақпаратты жинау мен талдаудың негізгі әдістерін қолдану, бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып, деректерді өңдеу және түрлендіру, маркетингтік ақпаратты, коммуникацияны, экстраполяцияны редакциялау, кодтау, табуляция, жалпылау, концептуализациялау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-өз идеяларын құрылымдық түрде ұсыну дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілінде әртүрлі типтегі ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндерді құра білу.
Алынған құзыреттер: ғылыми мәтіндерді талдауға, негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдауға, ғылыми нәтижелерді жарияланымдар түрінде ұсынуға мүмкіндік береді.
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты болашақ мамандардың кәсіпкерлік қызметтің басқарушылық есебін ұйымдастыру мен әдістемесі бойынша теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Оқыту SAP жүйесін қолдану арқылы практикалық жұмыс форматында өтеді. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді:түрі мен мақсаты бойынша шығындарды жіктеу, инвестициялық жобаларды бағалау туралы шешім қабылдау, залалсыздық талдауын және ауытқуларды талдауды жүзеге асыру, шешім қабылдау кезінде тәуекелдерді ескеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты студенттерді қазақстандық экономика жағдайында бренд құрудың негізгі ұғымдарымен және үлгілерімен таныстыру. Алынған құзыреттер келесіге мүмкіндік береді: брендті өзін-өзі бағалау, бәсекеге қабілеттілікті талдау негізінде кәсіпорынның брендін құру, тұтынушылық құндылықтарды, стереотиптерді зерттеу, өнімді/қызметті орналастыру, брендті жылжыту бойынша стратегиялық жоспарларды әзірлеу, брендті талдау әдістерін қолдану, ATL, TTL және BTL маркетинг құралдарын қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің қаржылық институттардағы бюджеттеуді жетілдіру және талдауды ашуға бағытталған қолданбалы дағдыларды дамыту. Алынған құзыреттер келесі мүмкіндіктерді береді: кәсіпорындарда бюджеттеуді ұйымдастыру әдістемесін және бюджеттердің атқарылуын талдау әдістемесін меңгеруі, ұйымдардың қаржылық қызметіне мониторингті ұйымдастыру және жүргізу, кәсіпорындағы бюджет шығыстарына талдау жүргізу, қаржы институттарының бюджетін құруды жетілдіру бағыттарын анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс студенттерді жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларымен, әдістерімен және қосымшаларымен таныстыруға бағытталған. Пәннің мақсаты жасанды интеллектті қолдану бойынша базалық білім беру, жасанды интеллект жүйелерінде білімді ұсыну және өңдеу әдістері мен құралдарының теориясы мен практикасын зерттеу болып табылады. Нәтижесінде білім алушы: машиналық оқытудың алгоритмдерін, әдістері мен қосымшаларын, озық нейрондық желілерді және терең оқыту архитектурасын пайдалана алады, үлкен деректер жиынтығынан құнды ақпаратты ала алады, компьютерлік көру алгоритмдерін пайдалана отырып суреттер мен бейнелерді талдай алады, робототехника мен автоматтандыруда ЖИ қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты неміс тілінде кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту болып табылады.Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби терминдерді қолдана отырып, неміс тілінде сөйлеуді сауатты жеткізе алады, кәсіби қарым-қатынас шеңберіндегі мәтіндердің аннотациясы мен рефератын бағалайды және талдайды, өз көзқарасын еркін түсіндіреді және ұсынылған кәсіби тақырыптарды неміс тілінде талқылайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің ұйымдардың қызметіне қатысты негізгі мәселелер, сондай-ақ кәсіпорын ресурстарын басқарудағы тұжырымдамалар мен тәсілдер саласындағы жүйеленген білімдерін қалыптастыру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: тауарлардың бар болуының есебін жүргізуге, операциялардың реттілігін басқару, қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етудің мамандандырылған интеграцияланған пакеті арқылы кәсіпорын ресурстарын үздіксіз теңгерімдеуді және оңтайландыруды жүзеге асыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқу пәнін меңгерудің мақсаты - студенттерге жаңа өнімді немесе қызметті жасау, тиімді өзара әрекеттесу үшін заманауи компьютерлік дизайн жүйелері туралы білім алу болып табылады. Алынған құзыреттер мәтіндерді дайындауға және өңдеуге, графикалық кескіндерді, коллаждар мен баннерлер жасауға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-қоғамдық коммуникация саласындағы құзыреттіліктерді, сондай-ақ негізгі идея мен нақты ақпаратты оқу және түсіну дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Оқу нәтижесінде студент қоғамдық ортада қолданылатын құралдарды, коммуникативті стратегияларды біледі, әр түрлі жанрдағы сөйлеуді жоспарлауға, ұсынуға, сондай-ақ сенімді дереккөздерді бағалауға және оқуға, жалпылауға, талдауға, ақпаратты келтіруге, қорытынды жасауға, әр түрлі эссе құруға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ағылшын тілінде кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби терминдерді қолдана отырып, сөйлеуді сауатты жеткізе алады, кәсіби қарым-қатынас саласындағы мәтіндердің аннотациясы мен рефератын бағалайды және талдайды, өз көзқарасын еркін түсіндіреді және ұсынылған кәсіби тақырыптарды ағылшын тілінде талқылайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің кәсіпорынның логистикалық және өндірістік процестерінде пайда болатын және түрленетін шикізат, материалдар, өнімдер, қызметтер туралы ақпараттың бүкіл ағынын жоспарлау және басқарудың кешенді тәсілін дамыту. өлшенетін жиынтық экономикалық әсер. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: құн тізбегі тұрғысынан кәсіпорын ресурстарын құру және түрлендіру процестерін түсіну, қорлар мен қызметтер туралы ақпараттың барлық ағынын жоспарлау мен басқарудың кешенді тәсілін қолдану.
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - құқықтың маңызды салаларында білім алу, студенттерде құқықтық мәдениетті қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін қалыптастыру, оларды қолданыстағы заңнамамен және ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат тұжырымдамасымен, сондай-ақ құқық қолдану дағдыларымен таныстыру. Алынған құзыреттер: әлемнің әртүрлі мемлекеттерінің құқықтық жағдайын салыстыруға, құқықтың түрлері мен нысандарын ажыратуға, әртүрлі салалардағы құқық көздерімен өз бетінше жұмыс істеуге, сыбайлас жемқорлықтың мәнін, оның пайда болу себептерін және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін құқықтық және моральдық жауапкершілік шараларын түсінуге, сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни тұрғыдан талдауға мүмкіндік береді.
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - маркетингтік зерттеулердің ұйымдастырушылық нысандарын, маркетингтік зерттеу жүргізу әдістемесін, ақпарат жинаудың жеке әдістері мен құралдарының ерекшеліктерін білуді қамтамасыз ету. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: маркетингтік зерттеу жүргізу әдістемесін қолдану; ақпаратты жинаудың жеке әдістері мен құралдарын пайдалану; зерттеу нәтижелерін ұсыну тәсілдерін қолдану; әр түрлі ақпаратты жинау, өңдеу және талдау; қызықтыратын мәселе бойынша нақты шағын-маркетингтік зерттеулер жүргізу және ол бойынша есеп беру.
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - маркетингтік зерттеу жобаларының түрлерін, маркетингтік ақпаратты талдау әдістерін, деректерді өңдеу және түрлендіру әдістерін, нарықты конъюнктуралық және стратегиялық талдауды қарастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: маркетингтік зерттеудің мақсатын тұжырымдау; қосымша ақпарат көздерін таңдау, бастапқы ақпаратты алу тәсілін таңдау; маркетингтік зерттеу жүргізу үшін үлгі қалыптастыру; алынған ақпаратқа маркетингтік талдау жүргізу; маркетингтік зерттеу жүргізу туралы есеп жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Нейромаркетинг курсының мақсаты - студенттерге этикалық пайдалануды қамтамасыз ете отырып, маркетингтік стратегияларды талдау және оңтайландыру үшін нейроғылыми әдістер мен технологияны қолдануды үйрету болып табылады. Бұл курс жарнама, брендинг, өнім дизайны сияқты әртүрлі салаларда нейромаркетингті қолдануды зерттейді. Нейромаркетинг деректері негізінде стратегиялар мен тактикалар әзірленеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-нарыққа жаңа өнімдер мен қызметтерді әзірлеу, тестілеу және шығарудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курс аясында келесі мәселелер зерттеледі: продакт-менеджерінің функциялары, идеяларды қалыптастыру әдістері, өнімдерді әзірлеу мен шығарудың заманауи тәсілдері (LEAN Startup). Алынған құзыреттер: өнім менеджментінің негізгі әдістерін қолдануға, өнімдер мен қызметтерді сату стратегияларын тұжырымдауға, өнім менеджменті үшін ақпарат жинауды ұйымдастыруға, өнім менеджменті үшін ақпаратқа білікті талдау жүргізуге мүмкіндік береді, нәтижесінде олар кәсіпкерлік дағдыларын қалыптастырады және кәсіпкерлік идеялардың дамуына ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – кәсіпорынның коммерциялық қызметін және бәсекеге қабілетті өнімдер мен қызметтерді өндіруді ұйымдастыру және табысты жүргізу үшін қажетті сапа менеджменті жүйесінің принциптері мен әдістерін меңгеру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: кәсіпорында сапа менеджменті процестерін жүйелі ұйымдастыру туралы түсінік қалыптастыру, сапа жүйесін құру және басқару бойынша барлық іс-шараларды дұрыс жоспарлау, сапа менеджменті жүйесінің жұмыс істеу тиімділігін бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - тұтынушылардың мінез-құлқының ерекшеліктерін, тауарларды/қызметтерді алуға, тұтынуға және басқаруға бағытталған іс-әрекеттерді, соның ішінде осы әрекеттерден бұрын шешім қабылдау процесін қарастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: В2С және В2В нарықтары бойынша деректер негізінде нарықтардағы тұтынушылардың мінез-құлқын түсіндіру, нарық пен тұтынушыларды сегменттеу, тұтынушының мінез-құлқын зерттеудің негізгі әдістерін қолдану, тұтынушының мінез-құлқына әсер етудің негізгі құралдары мен әдістерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-оқытудың алдыңғы сатысында қол жеткізілген неміс тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент тұрмыстық, мәдени, кәсіптік, ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттілік пен тілдік даярлықтың жеткілікті деңгейін меңгереді, ауызша, жазбаша сөйлеуді сауатты баяндайды, тыңдауды пайдалана отырып оқиды, сондай-ақ заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып коммуникативтік міндеттерді шешеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты -ағылшын тіліндегі қарым-қатынас -дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру, атап айтқанда: күнделікті жағдайлардың кең ауқымында ауызша сөйлеу және сөйлеуді есту арқылы қабылдау дағдылары, оқу және жазу дағдылары. Пәнді оқу қорытындысы бойынша студент әлеуметтік-тұрмыстық коммуникативтік ниеттерді іске асыру үшін сөздердің белсенді сөздік және грамматикалық қорын пайдалана отырып, ағылшын тілінде диалогтық, монологтық сөйлеуді сауатты түрде ұсына алады, жеке хат алмасу үшін жалпы ағылшын тілі саласында жазбаша тіл жүргізе алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты ағылшын тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру, студенттердің күнделікті тақырыптар бойынша шет тілінде (ауызша және жазбаша) қажетті қарым-қатынас дағдыларын меңгеру,студенттердің қарым-қатынастың қоғамдық-саяси және әлеуметтік-мәдени салаларында ағылшын тіліндегі әртүрлі ақпарат көздерімен (баспасөз, радио және теледидар, құжаттар және анықтамалық әдебиеттер) ақпараттық-аналитикалық жұмысқа қабілеттілігін қалыптастыру (мақсатына сәйкес қабылдау және өңдеу) болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің ауызша және жазбаша түрде іскерлік қарым-қатынас негіздерін меңгеруге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілікке ие болуы. Оқу нәтижесінде іскер адамның қарым-қатынас жағдайында белсенді сөйлеу мінез-құлық дағдылары қалыптасады, студент бизнес және экономика тілінің негіздерін, грамматикалық құбылыстарды және іскерлік қарым-қатынас тіліне тән синтаксистік құрылымдарды, соның ішінде іскерлік хат-хабарларды жүргізу үшін жазбаша сөйлеуді біледі.
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді меңгерудің мақсаты: студенттерде тірі ағзалардың мекендеу ортамен бірлігінің заңдылықтары, табиғатты қорғау принциптері және тұрақты даму стратегиялары туралы түсініктерді қалыптастыру. Нәтижесінде студент: қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуге және кәсіби қызметке бейімдеуге, қоршаған ортаның экологиялық факторларын талдауға және жалпылауға, тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары мен стратегияларын басшылыққа ала отырып, қолдануға қабілетті.
Тәжірибені қорғау
Студенттердің бакалавриат практикасы дипломды қорғауға немесе қорытынды біліктілік жұмысын дайындауға бағытталған.
Студенттің дипломды қорғауға дейінгі тәжірибесінің міндеттері:
- теориялық зерттеулерде алған білімдерін бекіту және кеңейту;
- практикалық дағдыларды алу және кәсіби шеберлікті арттыру;
- ғылыми материалдарды жинау және оны әрі қарай зерттеу және дипломдық жобаны іске асыру үшін алдын ала өңдеу.
Нәтижесінде студент:
- субъектілерді, субъектілердің ерекшеліктерін анықтау және олардың өзара әрекеттесу механизмдерін анықтау мақсатында пәндік саланы талдауды;
- стандартты UML сипаттамаларын қолдана отырып, анықталған нысандар мен процестерді модельдеу үшін стандартты құралдар мен орталарды қолдануды;
- объект модельдерін жобалау және олардың спецификациясын құруды;
- ақпараттық жүйелерді жобалауда заманауи CASE-технологияларды қолдануды меңгерді.
Тәжірибені қорғау
Оқу тәжірибесі бастапқы ақпарат беруге және студенттерді таңдаған мамандығы бойынша іс-әрекеттің ерекшеліктерімен таныстыруға арналған. Оқу тәжірибесінің міндеті – болашақ кәсіби іс-әрекеттің негіздерімен танысу, алғашқы кәсіби дағдылар мен дағдыларды бойына сіңіру.
Тағылымдамадан өтушілер таңдаған мамандығының арнайы пәндерімен танысады, болашақ мамандығымен танысады. Сондай-ақ энергетикалық компанияларға турлар ұйымдастырады. Оқу тәжірибесін университет ғимараттарында, Қазақстан мен Германияның кәсіпорындарында өткізуге болады
Тәжірибені қорғау
Практиканың мақсаты – оқу процесінде алған теориялық білімдерін бекіту, ұйымның нақты жағдайында кәсіби дағдылар мен тәжірибені меңгеру. Практиканың негізін оқу бағдарламасына сәйкес келетін кәсіпорындар мен ұйымдар құрайды. Практика нәтижесінде студенттер кәсіптік қызметке байланысты белгілі жұмыс түрлерін орындай алады
Тәжірибені қорғау
Өндірістік практикадан өтудің мақсаты оқыту процесінде алынған теориялық білімді бекіту, маманның кәсіби дағдыларын және кәсіпорын қызметінің нақты жағдайларында тәжірибе алу болып табылады.
Практика базасы тиісті мамандықтар бойынша кәсіпорындар мен ұйымдар болып табылады. Практика аясында студенттер белгілі бір жұмыс түрлерін орындайды, дипломдық жұмысты/жобаны жазу үшін материалдар жинайды.
ҒЗЖ қорғау
Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысының басты мақсаты (СҒЗЖ) кәсіби тәжірибе шеңберінде ғылыми теория негіздерін меңгерген, ақпаратты (деректерді) жинау, өңдеу және талдаудың практикалық тәжірибесі, сондай-ақ өзіндік ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары бар маман дайындау болып табылады.Ғылыми-зерттеу жұмысы шеңберінде білім алушы танымның әртүрлі ғылыми әдістерін пайдалана отырып, кәсіби ойлауды дамытуға, ғылыми зерттеулерді, конференцияларды жоспарлауға, ұйымдастыруға және қатысуға, негізгі нәтижелері дипломдық жұмысқа/жобаға енгізілуі, сондай-ақ ғылыми мақала түрінде жариялануы мүмкін ғылыми жұмысты өз бетінше орындауға қабілетті.