экономика ғылымдары магистрі
Кәсіпорынның халықаралық менеджменті
7M04118
Экономика және кәсіпкерлік факультетi
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ + Емтих] (100)
Негізгі бизнес-процестерді автоматтандыру үшін ERP жүйелерін зерттеуді қарастыратын мәселелер қарастырылады.<br/> Магистрант қабілетті: бизнес-процестерді қайта құру жүйелері мен принциптерінің ERP құрылысын түсінуге, транзакциялық және аналитикалық жүйелер платформаларының жұмыс істеу ерекшеліктерін құрылымдауға және ажыратуға, аналитикалық ақпарат алу үшін SAP пайдалануға, аналитикалық есептерді шешу үшін SAP компоненттері арасындағы байланысты анықтауға.
3
[АБ + Емтих] (100)
Пән қаржылық талдау негіздері, қаржылық есептілікті оқу, қаржылық талдау жүргізу, бухгалтерлік есеп пен басқарушылық есептілік аналитикасы, инновациялық қаржылық құралдарды жобалау негіздері бойынша білім жүйесін қалыптастырады. Пән кәсіпорынды басқарудың қаржылық әдістерін қолданудың тиімділігін бағалау саласындағы аналитикалық және сараптамалық жұмыс дағдыларын дамытуды көздейді.
5
[АБ + Емтих] (100)
Бұл курста басқару шешімдерінің психологиялық мазмұнын ескере отырып, басқару негіздері зерттеледі. Курстың мақсаты - магистранттарға кәсіби салада ұйымдастырушылық және басқарушылық қызметті тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін басқарушылық психологиялық мәдениетті қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: психологиялық факторларды ескере отырып, басқарушылық қызметті талдау, басқару психологиясының теориялық, әдістемелік негіздерін, күрделі тұлғааралық жанжалды жағдайларды реттеудегі ұйымдастырушылық мінез-құлық заңдылықтарын қолдануға қабілетті.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курс бизнесті кеңейтуге арналған кеңейтілген қолданбалы құралдарды ұсынады. Сыртқы талдау деңгейінде магистранттар салалық тенденцияларды талдауға, салалардың түрлерін тануға, салалық бәсекелестердің стратегиялық карталарын жасауға және іскери ақпарат жүйелерін қолдануға үйренеді. Ішкі мүмкіндіктерді талдауды қолданатын магистранттар компанияның құндылық тізбегін талдау, бизнес-процестер мен ресурстарды талдау әдістерін терең түсінеді.
5
[АБ + Емтих] (100)
Курс бағдарламасы магистранттар арасында ғылыми және ғылыми-педагогикалық іс-әрекеттің жалпы ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық базасын қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде ғылым дамуының тарихы мен логикасы білім, танымдық қызмет және әлеуметтік институт нысандары ретінде, сондай-ақ олардың өзара байланысы мен дамуындағы ғылым философиясының негізгі тұжырымдамалары (позитивизм, неопозитивизм және постпозитивизм; структурализм және постструктурализм; герменевтика және феноменология) қарастырылады. Магистранттарда сыни ойлау, сондай-ақ ғылыми зерттеу әдіснамасын әзірлеу қабілеттері қалыптасады.
2
ҒЗЖ қорғау
Инновациялық технологиялармен және өндірістің жаңа түрлерімен танысу үшін тиісті салалардың немесе қызмет салаларының ғылыми ұйымдарында және (немесе) ұйымдарында ғылыми тағылымдамадан өту көзделеді. Ғылыми тағылымдаманың мақсаты: студенттердің ғылыми ұйымдарда және (немесе) тиісті салалардағы немесе қызмет салаларындағы заманауи зерттеу әдістері мен ақпараттық -коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, кәсіби салада зерттеу қызметін өз бетінше жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру.
8
ҒЗЖ қорғау
Магистрлік диссертация зерттеу сипатына ие және магистранттың біліктілік жұмысы болып табылады. Магистрлік диссертация жазу ғылыми жетекшінің басшылығымен жүзеге асады. Магистрлік жұмыстың тақырыбы мен жетекшісі оқу бірінші жылында бекітіледі. Магистрлік диссертация магистранттың зерттеу жұмысының нәтижесі болып табылады.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертация зерттеу сипатына ие және магистранттың біліктілік жұмысы болып табылады. Магистрлік диссертация жазу ғылыми жетекшінің басшылығымен жүзеге асады. Магистрлік жұмыстың тақырыбы мен жетекшісі оқу бірінші жылында бекітіледі. Магистрлік диссертация магистранттың зерттеу жұмысының нәтижесі болып табылады.
5
[АБ + Емтих] (100)
«Жобалық менеджмент» пәнін меңгерудің мақсаты - магистранттар арасында жобаларды басқару мен заманауи басқарушылық ойлау саласындағы білім жүйесін қалыптастыру, оның өмірлік циклінің барлық кезеңінде жобаларды басқаруға үлес қосу, жобалық менеджменттің функционалдық бағыттарын бөліп көрсету.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курс бағдарламасы жоғары мектептің болашақ педагогтарын теориялық және практикалық даярлауға бағытталған. Курс аясында отандық, шетелдік педагогикалық ғылымның дамуындағы негізгі жетістіктер, проблемалар мен тенденциялар туралы идеялар қалыптасады, магистранттар ғылыми-зерттеу жұмыстарын, аудиториялық сабақтарды жүргізу дағдыларын игереді және оларды зерттеу, педагогикалық практикадан өту кезінде бекітеді. Курс аяқталғаннан кейін магистрант: білім беру процесі үшін өзекті ақпаратты қорытындылауға, талдауға, ғылыми зерттеулердің нақты міндеттерін тұжырымдауға, «студент – оқытушы» өзара іс-қимыл модельдерін түсінуге, кәсіби міндеттерді шешу кезінде шығармашылық белсенділік, бастамашылық танытуға қабілетті.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертация дипломдық жұмысты ресімдеуге қойылатын барлық талаптарға сай болуы керек. Ғылыми жетекшінің оң жауабы, рецензия және мақұлданған зерттеу баяндамасы болған жағдайда магистрлік диссертацияны қорғауға рұқсат етіледі.<br/> Қорғауды осы пәннің мамандары болып табылатын және ғылыми дәрежесі бар сыртқы төрағадан және профессор -оқытушылар құрамынан тұратын Мемлекеттік аттестаттау комиссиясы жүргізеді.
4
[АБ + Емтих] (100)
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы магистрантты даярлаудың міндетті құрамдас бөлігі болып табылады. Магистранттың семестрдегі ғылыми-зерттеу жұмысының бағыты негізгі білім беру магистрлік бағдарламасына және таңдалған магистрлік диссертация тақырыбына сәйкес анықталады.<br/> МҒЗЖ келесілерден тұрады: магистранттың таңдаған тақырыбы бойынша ғылыми мақалалар жазу, өз зерттеулерінің аралық нәтижелерімен (ай сайын) студенттік коллоквиумға дайындық және оған қатысу.<br/> Магистрант: дербес ғылыми-зерттеу жұмысын жүзеге асыру, жеке ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу, ғылыми жұмыстың принциптері мен әдістерін қолдану, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін қорытындылау, нәтижелерді аяқталған ғылыми-зерттеу әзірлемелері түрінде ресімдеу (есептер, баяндамалардың тезистері, ғылыми мақалалар және т. б.)
4
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы магистрантты даярлаудың міндетті құрамдас бөлігі болып табылады. Магистранттың семестрдегі ғылыми-зерттеу жұмысының бағыты негізгі білім беру магистрлік бағдарламасына және таңдалған магистрлік диссертация тақырыбына сәйкес анықталады.<br/> МҒЗЖ келесілерден тұрады: магистранттың таңдаған тақырыбы бойынша ғылыми мақалалар жазу, өз зерттеулерінің аралық нәтижелерімен (ай сайын) студенттік коллоквиумға дайындық және оған қатысу.<br/> Магистрант: дербес ғылыми-зерттеу жұмысын жүзеге асыру, жеке ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу, ғылыми жұмыстың принциптері мен әдістерін қолдану, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін қорытындылау, нәтижелерді аяқталған ғылыми-зерттеу әзірлемелері түрінде ресімдеу (есептер, баяндамалардың тезистері, ғылыми мақалалар және т. б.)
7
[АБ + Емтих] (100)
Ғылыми -педагогикалық бағыт бойынша 2 семестрдегі зерттеу нәтижесі - диссертациялық зерттеу тақырыбындағы әдебиеттерге толық шолу және магистрлік диссертация тақырыбы бойынша теориялық материалды жүйелеу, ол қазіргі ғылыми басылымдарға негізделген және құрамында жетекші сарапшылардың зерттеу бағыттары бойынша алған негізгі нәтижелері мен ережелерін талдау, олардың диссертациялық зерттеулер шеңберінде қолданылуын бағалау, сонымен қатар автордың тақырыпты дамытуға болжамды жеке үлесі. Әдеби шолу зерттелетін мәселенің теориялық аспектілерін ашатын дереккөздерге, ең алдымен ғылыми монографиялар мен ғылыми журналдардағы мақалаларға негізделуі керек.
7
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми -педагогикалық бағыт бойынша 2 семестрдегі зерттеу нәтижесі - диссертациялық зерттеу тақырыбындағы әдебиеттерге толық шолу және магистрлік диссертация тақырыбы бойынша теориялық материалды жүйелеу, ол қазіргі ғылыми басылымдарға негізделген және құрамында жетекші сарапшылардың зерттеу бағыттары бойынша алған негізгі нәтижелері мен ережелерін талдау, олардың диссертациялық зерттеулер шеңберінде қолданылуын бағалау, сонымен қатар автордың тақырыпты дамытуға болжамды жеке үлесі. Әдеби шолу зерттелетін мәселенің теориялық аспектілерін ашатын дереккөздерге, ең алдымен ғылыми монографиялар мен ғылыми журналдардағы мақалаларға негізделуі керек.
3
ҒЗЖ қорғау
СҒЗЖ мыналарды қамтиды: студенттік коллоквиумда өз зерттеулерінің аралық нәтижелері бар дайындық және өнер көрсету (ай сайын).
3
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты-заманауи ERP жүйелерін, SAP жүйесінің ERP мысалында негізгі бизнес-процестерді автоматтандыру мүмкіндіктерін зерттеу, шығындарды есепке алудың типтік әдістерін және олардың өнімнің өзіндік құнына әсерін қарастыру. Курс аясында тақырыптар зерттеледі: ERP жүйелерінің негізгі функциялары, негізгі ұғымдар мен анықтамалар. SAP GUI навигациясының негіздері, анықтамалық мүмкіндіктерді пайдалану. ERP SAP-да өндірісті жоспарлау (PP). Басқару есебі (CO) ERP SAP-та.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарды халықаралық кәсіпорын стратегиясын, қызметін жан-жақты бағалауға және оның жұмыс істеу ортасының ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіпорын стратегиясын дербес әзірлеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курсты меңгеру нәтижесінде магистрант: стратегиялық басқарудың негізгі ұғымдарын білуі, бәсекелестік халықаралық нарықта түрлі стратегияларды қолдану теориясын, сондай-ақ тәжірибесін білуі, халықаралық кәсіпорын стратегиясын өз бетінше және дұрыс әзірлей білуі, халықаралық даму стратегияларын бағалау және талдау дағдыларына ие болуы тиіс.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты: ұйымның операцияларын жаһандық мәнмәтінде басқаруға байланысты ұғымдар мен тұжырымдамаларды қалыптастыру. Бұл курста: жаһандық жеткізу тізбегін жобалау және басқару, қорларды басқару және жаһандық логистика, сатып алуларды басқару зерделенеді. Курсты игеру нәтижесінде магистрант қабілетті: операцияларды басқару теориясы мен тұжырымдамаларын қолдануға, өндірістік технологияларды, қуаттарды таңдау және пайдалану кезінде операцияларды басқару процесін бағалауға, операцияларды басқарудың тиімді стратегиялары мен тактикаларын әзірлеуге.
5
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты: магистранттардың академиялық кәсіби ағылшын тілі саласындағы білімдерін кеңейту және тереңдету.<br/> Курс кәсіби дискурстың әртүрлі түрлерін талқылауға және зерттеуге, ағылшын тіліндегі мәтіндерді сөйлеу, оқу және тыңдап түсіну дағдыларын дамытуға бағытталған. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде магистрант практикалық кәсіби ағылшын тілін біледі, мамандықтың кәсіби тілін түсінеді, ағылшын тілінде еркін сөйлесе алады, сөйлеу барысында кәсіби терминдерді сауатты қолданады.
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты: үлкен деректерді өңдеу мен талдау жүйелерін әзірлеу және пайдалану саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Магистранттар Python және R сияқты бағдарламалау тілдерін, бизнес-процестерге арналған болжамдарды пайдалана отырып, деректер массиві негізінде бизнесті талдау стратегиялары мен модельдерін әзірлейді. Оқу нәтижесінде магистрант талдау, зерттеу және визуализация үшін деректерді дайындауға (Studio, Power BI); деректерді сақтау әдістерін (SQL) қолдануға қабілетті қабілетті.
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – экономикалық ақпараттық жүйелерді оның өмірлік кезеңдерінің барлығында басқарылуын және ақпараттық жүйелерді құруды және оларды іске асыруын ұйымдастыру бойынша білім алу. Курсты меңгеру нәтижесінде магистрант қолданбалы есептерді шешу үшін АКТ (ИКТ) таңдауын және салыстырмалы талдау жүргізе алады, АЖ (ИС) қамсыздандыру түрлері бойынша жобалық шешімдердің таңдауын түсіндіру, жасанды интеллект арқылы ақпараттық менеджмент әдістерін қолдану.
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты - Nexus СЭА деп аталатын ұлттық және трансшекаралық деңгейдегі су, энергетика және азық-түлік секторлары (СЭА) арасындағы байланыс туралы білім мен түсініктерді кеңейту. Курсты оқу барысында интерактивті ойын форматындағы Nexus тәсілі қолданылады, ол магистранттарға энергия мен азық-түлік ресурстарын өндіру, халықтың қажеттіліктерін қанағаттандыру және экологиялық ағындарды қолдау үшін су ресурстарын басқару мәселелерін тереңірек түсінуге мүмкіндік береді, бұл қоғамның табиғатпен үйлесімді тұрақты дамуына, шешім қабылдауға, жанжалды экологиялық-экономикалық жағдайларда ортақ шешімге келуге мүмкіндік береді.
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты: магистранттың бизнес-үлгілерді талдау және құру үшін қажетті білім мен дағдыларды меңгеруі. Курсты игеру нәтижесінде магистрант қабілетті: венчурлік жобалардың бизнес-үлгілерін құруға және талдауға, бизнестің негізгі көрсеткіштерін анықтауға және бағалауға, нақты бизнес жағдайлары мәнмәтінінде әртүрлі стратегиялар мен инновациялық тәсілдердің тиімділігін бағалауға.
[АБ + Емтих] (100)
Курс бизнес-процесстер мен бизнес-стратегияларды әзірлеу тұрғысынан электрондық бизнестің тұжырымдамаларымен таныстырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант электрондық коммуникациялар мен сауда үшін бизнес-модельдер мен нарық модельдері көмегімен кәсіпорынның сәулетін жобалауға және басқаруға, электрондық стратегияның тұжырымдамасын түсінуге, электрондық бизнес пен электрондық маркетинг арасындағы өзара байланысты түсінуге қабілетті.
[АБ + Емтих] (100)
Курс қаржылық нарықтағы «жасыл» қаржы саласындағы соңғы жетістіктермен таныстырады. Білім алу нәтижесінде магистрант портфельді басқару процессіндегі ESG интеграциялауды, ESG қағидаларын климатқа әсер етуін басқарудың қауіпті құралы ретінде пайдалануды, жасыл облигацияларды реттеу әдістерін қолдануды, бизнестің жасыл саласында инвестициялық мүмкіндіктерді талдауын қолдануды меңгеріп шығады.
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді меңгерудің мақсаты – инновациялық менеджменттің теориясы мен практикасы саласында жан-жақты білім беру, менеджерлерді инновациялық басқару жүйелерін құрудың икемді құралдарымен жабдықтау. Курс жаһандық инновациялар саласындағы негізгі тенденцияларды, инновациялық идеяларды генерациялауды, технологиялар мен ноу-хау трансфертінің өзекті мәселелерін, жобаларды әзірлеу мәселелерін, инновациялық жобалардағы халықаралық ынтымақтастық салаларын ынталандыруға бағытталған.Курсты оқу нәтижесінде магистрант: инновациялық менеджмент жүйесін құрудың құралдарын қолдану; ұйымның ішкі және сыртқы инновациялық ортасын талдау; ұйымның инновациялық стратегиясын әзірлеу;инновациялық жұмыстарды жоспарлау.
[АБ + Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты - магистранттарға теориялық дайындық беру және олардың қаржылық институттарды қаржыландыруды ескере отырып, қаржылық институттардың экономикалық даму бағдарламасын әзірлеу мен негіздеу, қаржылық институттарда бюджеттеуді талдау мен жетілдіру бойынша қолданбалы дағдыларын дамыту.
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты корпоративтік басқару принциптерін, модельдері мен тетіктерін зерделенетін болады. Корпоративтік басқару әлеуетін ашуға және компаниялардағы корпоративтік басқару сапасын бағалаудың практикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Магистрант компаниялардағы басқару жүйелерінің аналитикалық зерттеулерін жүргізу, Басқару жүйелеріндегі мәселелерді талдау және анықтау дағдыларын игереді, корпоративтік басқарудың модельдік кодексін қолдана алады.
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты қаржы менеджеріне инвестициялық және қаржылық шешімдер, сондай-ақ дивидендтік саясат бойынша шешімдер қабылдау үшін қажетті білім мен дағдыларды дамыту болып табылады. Курсты зерделеу нәтижесінде магистрант ұйымның қаржыландыру қажеттілігін қамтамасыз ету үшін неғұрлым орынды қаржыландыру көздерін анықтауға және бағалауға; қаржыландырудың жекелеген көздері бойынша шығындарды және олардың орташа құнын есептеуге; қаржыландыру көздерін бағалауды жүргізуге; тартылатын инвестицияларды және олардың компания қызметінің нәтижелеріне әсерін бағалауға қабілетті.
[АБ + Емтих] (100)
Курс уақыт факторы мен белгісіздік әсерінен активтер мен пайданың қалыптасуы мен пайдаланудың теориялық және практикалық негіздерін зерттейді; қаржылық модельді құру әдістерін меңгеру, қаржылық шешімдерді қабылдау және жүзеге асыру, жаңа қаржы құралдарын құру. Магистрант қабілетті: басқарушылық шешімдерді сыни тұрғыдан бағалауға және оларды жетілдіру жөнінде ұсыныстар әзірлеуге, ақпаратты талдауға және өңдеуге қабілетті, деректерді өңдеудің аспаптық құралдарын таңдауға, болжау модельдерін құруға.
[АБ + Емтих] (100)
Курсты меңгерудің мақсаты- магистранттарда халықаралық кәсіпорын қызметінің сапасын қамтамасыз ету бойынша кәсіби білім мен дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады. Пән аясында халықаралық кәсіпорындардың сапа менеджменті жүйесінің заманауи тәсілдері мен модельдері, процестердің тиімділігін қамтамасыз ету үшін оңтайландыру, стандарттау және сертификаттау әдістері, сапа менеджменті жүйесін құру және енгізу принциптері мен әдістемесі, мүдделі тараптардың қажеттіліктерін ескере отырып, өнімнің (қызметтердің) сапасын жақсарту тәсілдері мен әдістері қарастырылады. Курсты игеру нәтижесінде магистрант қабілетті: сапа менеджменті тұжырымдамаларын, сапа менеджментінің тиімді жүйесін құрудың халықаралық тәсілдерін қолдану, сапа саласындағы саясат пен мақсаттарды әзірлеу, процестердің тиімділігін жақсарту үшін процестерді сәйкестендіру және сипаттау, оңтайландыру, стандарттау және сертификаттау әдістерін қолдану, сапа менеджменті жүйесін енгізу және тиісті құжаттаманы әзірлеу, әртүрлі басқару объектілерінің (өнімдер, процестер, персонал, тұтастай ұйым)сапасын басқару саласындағы нәтижелерді талдау және бағалау
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты - негізгі сапалық және сандық әдістерді қолдана отырып, қолданбалы зерттеулер жүргізу дағдыларын дамыту. Ғылыми зерттеу бағдарламасын әзірлеуге назар аударылады: зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін таңдау, зерттеу мақсаты мен гипотезасын (аргументін) тұжырымдау, зерттеу міндеттері мен зерттеу әдістерінің өзара байланысы, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу арқылы деректерді өңдеу бағдарламаларында сандық әдістерді қолдану.
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты - нарықтар тұжырымдамасын және оларды сегменттеуді, халықаралық нарықтағы қозғаушы күштер мен кедергілерді, жаһандану мен цифрлық революцияны зерттеу болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант PEST- және SWOT - талдау әдістерін қолдана отырып, нарықты талдауға, тауарлар мен қызметтерді әлемдік нарықтарға жылжытудың функционалдық және бәсекелестік стратегияларын әзірлеуге, оңтайлы басқару шешімдерін қалыптастыруға қабілетті.
[АБ + Емтих] (100)
Мақсаты - ішкі бақылаудың тиімділігін ұйымдастыру және бағалау бойынша теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру.
Магистрант қабілетті: тәуекелдерді басқару әдістері мен модельдерін қолдануға, тәуекел карталарын құруға, Value-at-Risk есептеуге және интерпретациялауға, EVA және RAROC, стресс-тестілеу сияқты құралдарды қолдануға, Базель комитетінің, ҚРҰБ тәсілдері мен ұсынымдарын пайдалануға.
[АБ + Емтих] (100)
Курс шеңберінде тестілеудің статистикалық әдістерін қолдану және экономикалық қатынастарды бағалау қаралады. Негізгі тақырыптарға ықтималдық және статистикалық қорытындыларды шолу, сызықтық регрессия моделі, сызықтық регрессияның негізгі моделінің кеңеюі және регрессиялық модельдер арқылы уақыт қатарларын талдау кезінде туындайтын мәселелер жатады. Пәнді оқу барысында нақты деректерді талдау үшін статистикалық және эконометрикалық бағдарламалық қамтамасыз ету (Eviews) қолданылады. Магистрант:регрессиялық талдауда классикалық болжамдарды зерттеу үшін статистикалық тестілерді орындауға, академиялық жұмыста эконометрикалық модельдерді қолдануға, шектеулі ақпаратты сыни және жүйелі түрде талдау әдістерін көрсетуге қабілетті.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу тәжірибесі білім беру және ғылыми-зерттеу мекемелерінің және басқа ұйымдардың базасында жүргізіледі, олар магистрлік дайындық саласында зерттеулерді жүргізуге арналған эксперимент алаңшалары ретінде қарастырылуы мүмкін. Тәжірибе барысында магистранттарға алдын ала әзірленген бағдарлама бойынша эксперимент зерттеулерін жүргізу мүмкіндігі беріледі. Зерттеу практикасы оқыту кезінде алынған теориялық білімді бекітуге және тереңдетуге, міндеттер қоюға, алынған нәтижелерді талдауға және қорытынды жасауға, дербес ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын игеруге және дамытуға ықпал етеді. Зерттеу практикасы магистрлік диссертацияны орындау және ғылыми қайраткерді одан әрі жалғастыру үшін үлкен мәнге ие.
Магистрант:
- аналитикалық түрінде ойлау, ақпаратты құрылымдау және редакциялау;
- ғылыми зерттеу әдістерін және эксперимент жұмыстарын қолдану;
- зерттеу нәтижелерін сыни түрінде бағалау, зерттеудің перспективалық бағыттарын анықтау және зерттеу бағдарламасын құру
- әзірленген бағдарламаға сәйкес өзіндік зерттеулерді жүргізу;
- шығармашылық, зерттеу және жобалау жұмыстарын ұйымдастыруда, ұжым басқаруда біліктер мен дағдыларды іс жүзінде қолдану;
- магистрлік диссертация шеңберінде теориялық және эксперименттік зерттеуді жүзеге асыру;
- ғылыми-техникалық құжаттаманы рәсімдеуге қойылатын нормативтік талаптарды орындау.
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практика практикалық дағдылар мен оқыту әдістерін дамыту мақсатында жүргізіледі.
Педагогикалық практиканың негізгі міндеттері - практикалық дидактикалық және әдістемелік дағдыларды қалыптастыру, оқу, әдістемелік, ғылыми және тәрбие жұмыстарын өз бетінше жүргізу дағдыларын меңгеру, университеттегі оқу процесін ұйымдастырудың формалары мен әдістерімен таныстыру, педагогикалық практиканың озық тәжірибесін зерттеу.