Экономика ғылымдарының магистрі
Су қорларын біріктіріп басқару
7M04113
Әлемдік саясат факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1500000 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ + Емтих] (100)
Далалық зерттеулер немесе далалық жұмыстар-бұл зертханадан, кітапханадан немесе жұмыс орнынан тыс ақпарат жинау. Далалық зерттеулер бірқатар әдістерді қамтиды: ресми сұхбат, тікелей байқау, топ өміріне қатысу, ұжымдық пікірталастар, топ ішінде дайындалған жеке құжаттарды талдау, интроспекция, тыс немесе онлайн өткізілген іс-шаралар нәтижелері. <br/> Курстың міндеттері: Судың қозғалысын, таралуын және сапасын, су ресурстарын және су жинау бассейндерінің экологиялық тұрақтылығын ғылыми зерттеу. Магистранттың қабылетті: СРББ саласындағы ғылыми-зерттеу жобасын өз бетінше жоспарлау, тиісті әдістерді қолдану, сондай-ақ дала жағайында деректерді жинау, далалық жабдықтарды пайдалану және камералдық жұмыстарды жүргізу.
4
[АБ + Емтих] (100)
Бағалау семинары барысында далалық жұмыстар барысында дербес жиналған деректер сапалық немесе сандық әдістермен немесе<br/> талдау әдістерімен талданатын болады. <br/> Магистранттардың алған кәсіби тәжірибесі: рельефтің сандық моделін генерациялау қабілеті (туынды құралдар, интерполяция әдістері), желілік талдау, ГАЖ-ны жобалық-бағдарлы қолдану, бірнеше көздерден алынған нәтижелерді талдау мүмкіндігі, Су ресурстарын басқару салдарынан себептік байланысты таба білу, практикалық жобалау жұмысы, қарым-қатынас дағдылары дамиды.
3
[АБ + Емтих] (100)
Бұл курста басқару шешімдерінің психологиялық мазмұнын ескере отырып, басқару негіздері зерттеледі. Курстың мақсаты - магистранттарға кәсіби салада ұйымдастырушылық және басқарушылық қызметті тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін басқарушылық психологиялық мәдениетті қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: психологиялық факторларды ескере отырып, басқарушылық қызметті талдау, басқару психологиясының теориялық, әдістемелік негіздерін, күрделі тұлғааралық жанжалды жағдайларды реттеудегі ұйымдастырушылық мінез-құлық заңдылықтарын қолдануға қабілетті.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курс бағдарламасы магистранттар арасында ғылыми және ғылыми-педагогикалық іс-әрекеттің жалпы ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық базасын қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде ғылым дамуының тарихы мен логикасы білім, танымдық қызмет және әлеуметтік институт нысандары ретінде, сондай-ақ олардың өзара байланысы мен дамуындағы ғылым философиясының негізгі тұжырымдамалары (позитивизм, неопозитивизм және постпозитивизм; структурализм және постструктурализм; герменевтика және феноменология) қарастырылады. Магистранттарда сыни ойлау, сондай-ақ ғылыми зерттеу әдіснамасын әзірлеу қабілеттері қалыптасады.
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми тағылымдаманың мақсаты - негізгі мамандықтар бойынша практикалық дағдыларды дамыту. Ғылыми тағылымдамалар серіктес жоғары оқу орындарында, ғылыми ұйымдарда және/немесе тиісті салалардың немесе қызмет салаларындағы ұйымдарда жүзеге асырылады.<br/> Магистранттардың ғылыми тағылымдамасы негізгі құзыреттерді бекітуге, оқытудың кәсіптік деңгейін, оқыту мамандығы бойынша біліктілігін арттыруға және практикалық дағдыларды жетілдіруге, оқытылатын мамандықтағы соңғы жаңалықтармен танысуға, шет тілі білімін жетілдіруге және біліктілігін арттыруға бағытталған. мәдени және жалпы білім деңгейі.
3
ҒЗЖ қорғау
Магистрлік диссертация зерттеу сипатына ие және магистранттың біліктілік жұмысы болып табылады. Магистрлік диссертация жазу ғылыми жетекшінің басшылығымен жүзеге асады. Магистрлік жұмыстың тақырыбы мен жетекшісі оқу бірінші жылында бекітіледі. Магистрлік диссертация магистранттың зерттеу жұмысының нәтижесі болып табылады.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курс қаржылық нарықтағы «жасыл» қаржы саласындағы соңғы жетістіктермен таныстырады. Білім алу нәтижесінде магистрант портфельді басқару процессіндегі ESG интеграциялауды, ESG қағидаларын климатқа әсер етуін басқарудың қауіпті құралы ретінде пайдалануды, жасыл облигацияларды реттеу әдістерін қолдануды, бизнестің жасыл саласында инвестициялық мүмкіндіктерді талдауын қолдануды меңгеріп шығады.
4
[АБ + Емтих] (100)
Су ресурстарын басқарудың негізгі күші экожүйенің жұмысын сақтауға және адамның азық-түлік қауіпсіздігін және шикізатты қамтамасыз ету үшін өсімдіктердің өнімділігіне қол жеткізуге бағытталған. Магистранттар бұл процестің неліктен жүретінін және өсімдіктердің өсуі үшін сумен жабдықтаудың қандай негізгі қажеттіліктерін қанағаттандыру керектігін түсіну үшін булану транспирациясының негіздерін зерттейді. Курстың мақсаты - магистранттарға су ресурстарын басқару контекстінде жер мен судың өзара әрекеттесу процестерін түсіну үшін қажетті негізгі білім беру.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курс бағдарламасы жоғары мектептің болашақ педагогтарын теориялық және практикалық даярлауға бағытталған. Курс аясында отандық, шетелдік педагогикалық ғылымның дамуындағы негізгі жетістіктер, проблемалар мен тенденциялар туралы идеялар қалыптасады, магистранттар ғылыми-зерттеу жұмыстарын, аудиториялық сабақтарды жүргізу дағдыларын игереді және оларды зерттеу, педагогикалық практикадан өту кезінде бекітеді. Курс аяқталғаннан кейін магистрант: білім беру процесі үшін өзекті ақпаратты қорытындылауға, талдауға, ғылыми зерттеулердің нақты міндеттерін тұжырымдауға, «студент – оқытушы» өзара іс-қимыл модельдерін түсінуге, кәсіби міндеттерді шешу кезінде шығармашылық белсенділік, бастамашылық танытуға қабілетті.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курс жеке және топтық зерттеулер деңгейінде ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру туралы магистранттардың түсініктерін дамытуға, зерттеу бағдарламасын, академиялық мәтіндерді дайындау дағдыларын (тақырып пен дәлелді тұжырымдау, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін, зерттеу әдістерін таңдауды, дәлелдеу логикасын құру), оларды талдау және өңдеу, сонымен қатар зерттеу нәтижелерінің презентациясы (конференцияда сөйлеу түрінде де, академиялық мақала түрінде де). Дереккөздермен жұмыс жасауға (ақпаратты іздеу мен сыни талдау, оны бағалау мен жүйелеу) және плагиат мәселесіне ерекше назар аударылады.
3
[АБ + Емтих] (100)
Бұл курс физикалық және биологиялық ғылымдарды,әлеуметтік және мінез-құлық ғылымдарын, экономика мен инженерияны біріктіреді және экожүйелік тәсілдер, шешім қабылдау туралы ғылым, экономикалық бағалау және күрделі жүйелер теориясы сияқты кең ауқымды қамтиды. Бұл курстың магистранттары қабілетті: климаттың, су ресурстары мен энергетиканың өзара байланысы шеңберіндегі сектораралық байланыстар мен процестерді тұжырымдау және нақты қалыптастыру; жергілікті және жаһандық масштабтар арасындағы байланысты түсіну және кросс-скалярлық байланыстарды анықтау; nexus тұжырымдамасына жүйелік тәсілдерді түсіну; өзара байланысты мәселелер мен тақырыптарды пәнаралық талдау үшін әлеуетті болу.
6
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы магистрантты даярлаудың міндетті құрамдас бөлігі болып табылады. Магистранттың семестрдегі ғылыми-зерттеу жұмысының бағыты негізгі білім беру магистрлік бағдарламасына және таңдалған магистрлік диссертация тақырыбына сәйкес анықталады.<br/> МҒЗЖ келесілерден тұрады:магистранттың таңдаған тақырыбы бойынша ғылыми мақалалар жазу, өз зерттеулерінің аралық нәтижелерімен (ай сайын) студенттік коллоквиумға дайындық және оған қатысу.<br/> Магистрант:дербес ғылыми-зерттеу жұмысын жүзеге асыру, жеке ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу, ғылыми жұмыстың принциптері мен әдістерін қолдану, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін қорытындылау,нәтижелерді аяқталған ғылыми-зерттеу әзірлемелері түрінде ресімдеу (есептер, баяндамалардың тезистері, ғылыми мақалалар және т. б.)
6
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми -педагогикалық бағыт бойынша 2 семестрдегі зерттеу нәтижесі - диссертациялық зерттеу тақырыбындағы әдебиеттерге толық шолу және магистрлік диссертация тақырыбы бойынша теориялық материалды жүйелеу, ол қазіргі ғылыми басылымдарға негізделген және құрамында жетекші сарапшылардың зерттеу бағыттары бойынша алған негізгі нәтижелері мен ережелерін талдау, олардың диссертациялық зерттеулер шеңберінде қолданылуын бағалау, сонымен қатар автордың тақырыпты дамытуға болжамды жеке үлесі. Әдеби шолу зерттелетін мәселенің теориялық аспектілерін ашатын дереккөздерге, ең алдымен ғылыми монографиялар мен ғылыми журналдардағы мақалаларға негізделуі керек.
6
ҒЗЖ қорғау
СҒЗЖ мыналарды қамтиды: студенттік коллоквиумда өз зерттеулерінің аралық нәтижелері бар дайындық және өнер көрсету (ай сайын).
3
[АБ + Емтих] (100)
12
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертация дипломдық жұмысты ресімдеуге қойылатын барлық талаптарға сай болуы керек. Ғылыми жетекшінің оң жауабы, рецензия және мақұлданған зерттеу баяндамасы болған жағдайда магистрлік диссертацияны қорғауға рұқсат етіледі.<br/> Қорғауды осы пәннің мамандары болып табылатын және ғылыми дәрежесі бар сыртқы төрағадан және профессор -оқытушылар құрамынан тұратын Мемлекеттік аттестаттау комиссиясы жүргізеді.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мәні су шаруашылығын басқарудағы гидротехникалық құрылыстардың рөлін көрсету болып табылады. Курс мынадай тақырыптарды қамтиды: жобалау технологиясы, тоғандар мен бөгеттер және олардың конструкциялары, гидротехникалық қондырғылар және қоршаған орта, гидротехникалық қондырғылардың гидравликалық сипаттамалары, гидротехникалық қондырғылар қауіпсіздігінің мәселелері.<br/> Магистранттың қабілеті: тоғандар мен бөгеттерді жобалау технологиясын сипаттау, гидротехникалық құрылыстардың талдау беру, гидротехникалық қондырғылардың сипаттамаларын анықтау, гидравликалық қондырғылардың қауіпсіздігі мен проблемаларын талдаү берү.
4
[АБ + Емтих] (100)
«Су жүйелері мен климат» курсының оқу мақсаттары - суды басқару мәселелеріне қатысты ең өзекті климаттық процестер туралы негізгі білімді дамыту және бекіту. Бұған ғаламдық, аймақтық және жергілікті климаттық жүйелер және олардың гидрологиялық циклмен өзара әрекеттесуі жатады. Бұған ғаламдық атмосфералық циркуляция және оның қозғаушы күштері, гидрологиялық цикл және адамның қоршаған ортамен өзара байланысының өзара тәуелділігі туралы дәрістер кіреді.<br/> Курстың мақсаты: Теориялық негіздерді үйрету және оларды су айдындарын басқару мәселелерінің «нақты әлеміне» қолдану дағдыларын үйрету.
4
[АБ + Емтих] (100)
Су ресурстарын басқару – аймақтағы даму тәсілі мен тарихының бөлігі. Бұл курс биофизикалық, әлеуметтік-экономикалық, жоспарлау және білім беру тақырыптарын қамтитын су айдындарын басқарудың кешенді тәсілін ұсынады. Курс табиғи ресурстарды тұрақты басқаруға қызығушылық танытатын магистранттарға арналған.Бұл оқу курсының маңызды элементі су ресурстарын басқарудың әлеуметтік-техникалық аспектілері, су институттары және СРБМ құралдары мен құралдары болып табылады. Бұл пән сонымен қатар магистранттарға Орталық Азия контекстінде су ресурстарын басқарудың барлық аспектілерін талдау үшін ұсынылған мысалдар бойынша жобалауға мүмкіндік береді.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты: магистранттардың академиялық кәсіби ағылшын тілі саласындағы білімдерін кеңейту және тереңдету.<br/> Курс кәсіби дискурстың әртүрлі түрлерін талқылауға және зерттеуге, ағылшын тіліндегі мәтіндерді сөйлеу, оқу және тыңдап түсіну дағдыларын дамытуға бағытталған. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде магистрант практикалық кәсіби ағылшын тілін біледі, мамандықтың кәсіби тілін түсінеді, ағылшын тілінде еркін сөйлесе алады, сөйлеу барысында кәсіби терминдерді сауатты қолданады.
3
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты: ағылшын тілінде кәсіби ақпаратты іздеумен, өңдеумен және жіберумен байланысты кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі коммуникативтік біліктер мен дағдыларды дамыту және пысықтау, ағылшын тілінде ғылыми мәтіндерді жазу біліктері мен дағдыларын жетілдіру.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде магистрант қарым-қатынастың кәсіби саласы аясында мәтіндерді бағалауға, талдауға, аннотациялауға және рефераттауға, өз көзқарасын еркін білдіруге және ұсынылған тақырыптарды ағылшын тілінде талқылауға қабілетті.
5
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты: экологиялық және су құқығы туралы ережелер мен конвенциялар туралы білім беру. Оның дереккөздерінің ішінде трансшекаралық мәселелер бойынша мемлекетаралық ынтымақтастықтың құқықтық негізі болып табылатын халықаралық шарттарды атап өтуге болады. Курсты игеру нәтижесінде магистрант мыналарға қабілетті: заңнаманы талдау және салыстыру әдістерін өз бетінше таңдау және қолдану, түрлі салалық құқықтық нормалар шеңберінде жұмыс істеу, кейс-стади шешімі негізінде жалпы құқықтық мәселелерді талдау, жанжалды жағдайларда қарым-қатынас жасау, презентациялар мен пікірталастар ұсыну (ауызша және жазбаша), құқықтық пікірталастар мен дәлелдерге қатысу және құру.
3
[АБ + Емтих] (100)
[АБ + Емтих] (100)
Курс шеңберінде академиялық дискурстың ерекшеліктері, плагиат пен сілтемелер, жазу кезеңдері, зерттеу мен жазу, зерттеу жұмысының құрылымы, әдебиеттерге шолу, әдістеме, нәтижелер мен талқылау, тиімді презентациялар қарастырылады. Нәтижесінде магистрант әртүрлі академиялық мәтіндерді талдауға, негізгі идеяларға түсініктеме беруге және талқылауға, электрондық және жазбаша шынайы мәтіндерді түсінуге, заманауи академиялық және ғылыми әдебиеттерді талдауда білімді пайдалануға, арнайы лексиканы қолдануға, пікірталастарға қатысуға, дұрыс тұжырымдар мен болжамдар жасауға қабілетті.
[АБ + Емтих] (100)
Пән жаһандану мен аумақтық бірігу жағдайларында басқару мен басқаруды жетілдіру жөнінде теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдылар жиынтығын қалыптастырады. Басқару теориясының, әдіснамасы мен тәжірибесінің жеке ұғымдары қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті: басқару тиімділігіне бағалау жүргізу, басқару құрылымы мен жүйесін талдау, заманауи жағдайларда басқарудың даму басымдықтарын бөлу, заңнамалық, нормативтік және аналитикалық материалдармен жұмыс істеу, басқарушылық шешімдерді өндіру.
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты — геоақпараттық жүйелермен (ГАЖ) жұмыс жасаудың негізгі дағдыларын және сандық карталар мен векторлық деректер туралы негізгі түсінік алу.
Осы пән аясында магистранттар келесі салаларда кәсіби дағдыларға ие болады: ГАЖ негізгі құралдарын (навигация, іздеу және т.б.) қолдану, кеңістіктік деректер және цифрлық карталар тұжырымдамасы, атрибутивтік деректер/кестелер тұжырымдамасы, кеңістіктік деректер және цифрлық карталардың координаттар жүйесінің тұжырымдамасы, кеңістіктік деректерді (таңбалар және қабаттар стилі) көрімдеу, карталарды басып шығаруға дайындау, кеңістіктік байланыс және растрлық бейнелерді санға аудару.
[АБ + Емтих] (100)
Орталық Азия су ресурстарын басқарудың ағымдағы және болашақ үлкен проблемаларға тап болуда. Пәнді оқу аясында магистранттар сандық әдістерді, математикалық модельдерді және басқару мен жоспарлау саласында ымыраларды зерттеуді қолдана отырып, шешімдерді талдауды және ұсынуды үйренеді.
Курсты оқу нәтижесінде магистрант: жалпы критерийлерге сәйкес Орталық Азияның су ресурстарын басқару проблемаларын түсінуге және саралауға, өңірдің түйінді экологиялық және әлеуметтік параметрлері бойынша деректердің сандық уақыттық қатарларын өңдеуге және нөлдік тәртіп бағалауын жүргізу үшін оларды талдауға, баламалы басқару арасындағы ымыраларды зерттеу мен сандық бағалауды қоса, су ресурстарын басқарудың кешенді міндеттерін математикалық модельдеу мен талдау жазықтығына аударуға.
[АБ + Емтих] (100)
Курс ағылшын тілінде академиялық жұмысқа дайындалу мақсатында түпнұсқалық оқулар және жазуға көп салалы көзқарас арқылы жазу дағдыларын дамытуға арналған. Бұл курста оқу жаттығулары түсінуге, сөздік қорын және оқу дағдыларын дамытуға бағытталған. Жазбаша жаттығулар параграфты ұйымдастыруды қарастырады және эссе құруға, сонымен қатар ағылшын тілінің ресми грамматикасын қолдануға бағытталған.
Пәнді оқу нәтижесінде магистрант қабілетті: жалпы ғылыми және арнайы терминологияны және күрделі грамматикалық құбылыстарды меңгеру; іскерлік және ғылыми салаларда байланыс жасау; ағылшын тілінде ауызша, жазбаша және электрондық коммуникация әдістерін меңгеру; жаңа академиялық лексиканы қолдану; сөйлеу және жазуда грамматиканы түсіну деңгейін көрсету; жазбаша және ауызша тілдік заңдылықтарды, соның ішінде дәйекті оқиғаларды, себептер мен салдарларды, салыстыру мен контрастты, проблемалар / шешімдер туралы әңгімелерді анықтау.
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты: магистрантта жобаларды жоспарлау, бастау, жүргізу және аяқтау туралы білімді қалыптастыру. Курсты игеру нәтижесінде магистрант қабілетті: ғылыми-зерттеу жобаларын жоспарлауға, зерттеу ұсыныстарын жазуға, зерттеу ұсыныстарын ұсынуға және қорғауға, шынайы экономикалық жоспар дайындауға, жобаны басқару, орындау, құжаттау және бағалау үшін үлгілер мен әдістерді сипаттауға, болжамды жобаны жобаның толық жоспарында сипаттауға, өзінің және басқалардың жобалық жоспарларын сыни тұрғыдан талдауға және бағалауға
[АБ + Емтих] (100)
Бұл модуль магистранттарға жобаларды басқарудың негіздері, талаптары және техникалық базасы туралы жалпы түсінік беруге арналған. Бұдан басқа, ол магистранттарға жобаларды жобалау және ресурстарды жұмылдыру сияқты жобаларды басқарудың әртүрлі бөліктері туралы егжей-тегжейлі түсінік береді. Бұдан басқа, осы модульде Орталық Азиядағы су ресурстарымен байланысты жобаларды әзірлеу тәсілдері де қарастырылады. Курстың мақсаты: Орталық Азияға ерекше назар аудара отырып, су ресурстарын басқару саласындағы күрделі жобалардың барлық аспектілерін басқаруға қабілетті магистранттарды даярлау. Тиісті жобаларды әзірлеу және ұлттық, екіжақты және көпжақты донорлардан тиісті ресурстар алу үшін шешім қабылдайтын тұлғалардың болашақ ұрпақтарына аналитикалық дағдылар мен құралдарды ұсыну. Курсқа мыналар: жобаларды жоспарлау және басқару теориясы; зерттеу жобаларын жоспарлау; зерттеу жобалары мен жалпы құрылым концепциясы және оларды жоспарлау (қаржыландыру, ҮЕҰ, институттар және т.с.); жобаның басындағы білім жағдайы (уақытша жоспар, қаржылық жоспар, персонал); жобаны іске асыру және жобаның нәтижелері кіреді. Курсты өту нәтижесінде магистрант: ғылыми-зерттеу жобаларды жоспарлай алады; зерттеу ұсыныстарын жаза алады; сумен байланысты жобалардың тәуекелдері мен сапасын бағалай және басқара алады; ғылыми-зерттеу ұсыныстарын ұсына алады және қорғай алады.
[АБ + Емтих] (100)
Бұл пән стратегиялық менеджменттің теориялық негіздерімен таныстыруға, ұйымның қызметін кешенді бағалауға негізделген және оның жұмыс істейтін ортасының ерекшеліктерін ескере отырып, нақты стратегияларды құрудың технологиялық тәсілдері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
Пән келесі тараулармен танысуды қамтиды: Стратегиялық менеджменттің жалпы сипаттамасы; Стратегиялық басқару жүйесіндегі стратегиялық жоспарлаудың рөлі және оның негізгі сипаттамалары; Стратегиялық жоспарлаудың және ұйымды басқарудың негізгі модельдері; Стратегия түрлері.
Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: стратегиялық менеджменттің теориялық тұжырымдамаларын; тұрақсыз, өзгермелі ортаның жағдайларында кәсіпорынды стратегиялық басқарудың әдіснамалық негіздерін; стратегиялық ортаны диагностикалау әдіснамасын; ұйым стратегиясын қалыптастыру әдістемесін және оны жүзеге асырудың алгоритмін; кәсіпорынның ғылыми-техникалық және өндірістік әлеуетін жұмылдыру және кәсіпорынды тиімді басқару тетігін құру әдістерін білуі тиіс.
[АБ + Емтих] (100)
«Су дипломатиясы» пәні магистранттарға судың саяси табиғатын түсінуге мүмкіндік береді және жан-жақты қамтылған шеңберлер құру, қатысушы тұлғалардың конфигурациясын түсіну, шиеленісті болжау, ықтимал жанжалдарды басқару және ынтымақтастық жолдарын анықтау үшін құралдар ұсынады.
Курсты оқу нәтижесінде магистрант: гидросаясатты және гидродипломатияны сыни тұрғыдан бағалауға су ресурстарын басқарумен байланысты негізгі халықаралық-құқықтық негіздерді түсінуге жанжалдар медиациясы принциптерін қолдануға сумен жабдықтау саласындағы ынтымақтастықты күшейту үшін ықтимал кіру нүктелерін бағалауға тәжірибеде ғылыми-зерттеу және ғылыми-өндірістік жұмыстарын ұйымдастырудағы дағдылар мен біліктерді пайдалануға.
[АБ + Емтих] (100)
Бұл курс Орталық Азиядағы ауылдық және қалалық қоғамдастықтар үшін қолайлы, сумен жабдықтау және санитария технологиялары мен тұжырымдамалары туралы. Тиісті технологиялар ұзақ мерзімді экологиялық және қаржылық тұрақтылық мәселелерімен бірге талқыланады. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар: тиісті сумен жабдықтау және санитария технологияларын таңдауға және нақты жергілікті мәнмәтін үшін сумен жабдықтау мен санитария жүйесін жоспарлауға, 5F диаграммасын түсінуге және су мен санитария ауруларымен және алдын-алу стратегияларымен байланысты шараларды білуге, WASH инфрақұрылымын нақты шағын ауқымда (университет, мектеп, медициналық мекеме, құрылыс блогы және т.б.) бағалауға қабілетті.
[АБ + Емтих] (100)
[АБ + Емтих] (100)
Курс су ресурстарын (судың мөлшері мен сапасы) басқарудың негізгі жаһандық мәселелерінің экономикалық аспектілерін зерттеуге бағытталған. Бағалаудың нарықтық және нарықтық емес әдістерін қолдану арқылы су ресурстарын бағалау және баға құруға ерекше назар аударылатын болады. Курс аясында келесі бөлімдер қарастырылады:
- Микроэкономикаға, экологиялық экономикаға және табиғи ресурстар экономикасына кіріспе;
- әртүрлі елдердегі су қызметтерінің институционалдық аспектілері және басқару: негізгі сипаттамалары
- Сумен қамту және су тартуды өндірістік реттеу теориясына кіріспе және оның құралдары
- экологиялық және өнеркәсіпті саясат арасындағы байланыстар мен мәмілелер.
Курсты оқудың соңында магистранттар қабілетті:
- негізгі экономикалық модельдерді орнату және түсіндіру;
- экономикалық үлгінің аналитикалық шешімдерін алу үшін оңтайландыру әдістерін пайдалану;
- сандық / аналитикалық нәтижелерді сапалы түсіндіру;
- экономикалық әдебиетті жалпылау;
- су саясатының нақты проблемаларын шешу үшін қарастырылатын экономикалық үлгілердің артықшылықтары мен шектеулерін анық құру.
[АБ + Емтих] (100)
Осы курстың аясында магистранттар жергілікті, ұлттық және өңірлік деңгейде Орталық Азиядағы су ресурстарын басқарумен байланысты негізгі мәселелер мен міндеттер туралы білім алады. Олар ғылыми әдебиетті, сондай-ақ су ресурстарын басқару жөніндегі саяси ұсынымдарды сыни тұрғыдан талқылауға және бағалауға, және практикалық құралдарды қолдануға үйренеді.
Бұл курстың мақсаты: магистранттарды су ресурстарын басқарудың негізгі дискурстарына және теорияларына енгізу; жергілікті, ұлттық және трансшекаралық деңгейде Орталық Азиядағы су ресурстарын басқару тарихына, қазіргі жағдайына және болашақ проблемаларына шолу өткізу, сондай-ақ магистранттарға су ресурстарын басқару бойынша ғылыми, сондай-ақ саяси құжаттардың мақсатын, перспективалары мен дәлелдерін түсінуге және сыни тұрғыдан бағалауға мүмкіндік беру.
Пәнді оқу нәтижесінде магистрант:
1) суды пайдаланумен байланысты әр түрлі тарату процестері мен нәтижелерін анықтауға және талдауға;
2) жергілікті, ұлттық және трансшекаралық деңгейде су ресурстарын басқарудың негізгі дискурстары мен теорияларын және олардың Орталық Азия үшін өзектілігін бөліп көрсетуге және түсіндіруге;
3) су ресурстарын басқару бойынша ғылыми және саяси құжаттардың мәнмәтінін, мақсаттарын, перспективалары мен дәлелдемелерін анықтауға;
4) Орталық Азияда су ресурстарын басқару саласындағы тенденциялар мен проблемаларды бағалауға;
5) су ресурстарын тиісті басқаруды және сумен жабдықтау саласындағы ынтымақтастықты ынталандыру үшін құралдарды сыни тұрғыдан бағалауға және қолдануға қабілетті.
[АБ + Емтих] (100)
[АБ + Емтих] (100)
Курстың мақсаты: қатысушыларға суды оның барлық ғылыми негізделген аспектілерінде түсінуге және су менеджері немесе саясаткер ретінде білімге негізделген шешім қабылдауға мүмкіндік беру. Курсты оқу нәтижесінде магистрант: қолжетімділік, сапа және тазарту аспектілерін қоса алғанда, адам пайдалану үшін кейбір су объектілерінің әлеуетін және олардың қоршаған орта үшін маңызын бағалауға; судың сапасын бақылаудың әртүрлі әдістерін қолдануға; ауыз су /технологиялық суды өндіру және ағынды суларды тазарту үшін суды тазарту технологияларын талдауға; су ресурстарын басқару мен қоршаған ортаны қорғау арасындағы байланысты талдауға.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу тәжірибесі білім беру және ғылыми-зерттеу мекемелерінің және басқа ұйымдардың базасында жүргізіледі, олар магистрлік дайындық саласында зерттеулерді жүргізуге арналған эксперимент алаңшалары ретінде қарастырылуы мүмкін. Тәжірибе барысында магистранттарға алдын ала әзірленген бағдарлама бойынша эксперимент зерттеулерін жүргізу мүмкіндігі беріледі. Зерттеу практикасы оқыту кезінде алынған теориялық білімді бекітуге және тереңдетуге, міндеттер қоюға, алынған нәтижелерді талдауға және қорытынды жасауға, дербес ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын игеруге және дамытуға ықпал етеді. Зерттеу практикасы магистрлік диссертацияны орындау және ғылыми қайраткерді одан әрі жалғастыру үшін үлкен мәнге ие.
Магистрант:
- аналитикалық түрінде ойлау, ақпаратты құрылымдау және редакциялау;
- ғылыми зерттеу әдістерін және эксперимент жұмыстарын қолдану;
- зерттеу нәтижелерін сыни түрінде бағалау, зерттеудің перспективалық бағыттарын анықтау және зерттеу бағдарламасын құру
- әзірленген бағдарламаға сәйкес өзіндік зерттеулерді жүргізу;
- шығармашылық, зерттеу және жобалау жұмыстарын ұйымдастыруда, ұжым басқаруда біліктер мен дағдыларды іс жүзінде қолдану;
- магистрлік диссертация шеңберінде теориялық және эксперименттік зерттеуді жүзеге асыру;
- ғылыми-техникалық құжаттаманы рәсімдеуге қойылатын нормативтік талаптарды орындау.
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практика практикалық дағдылар мен оқыту әдістерін дамыту мақсатында жүргізіледі.
Педагогикалық практиканың негізгі міндеттері - практикалық дидактикалық және әдістемелік дағдыларды қалыптастыру, оқу, әдістемелік, ғылыми және тәрбие жұмыстарын өз бетінше жүргізу дағдыларын меңгеру, университеттегі оқу процесін ұйымдастырудың формалары мен әдістерімен таныстыру, педагогикалық практиканың озық тәжірибесін зерттеу.