ақпараттық-коммуникациялық технологиялар бакалавры
Телематика
6B06105
Инжиниринг және ақпараттық технологиялар факультетi
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
60 (Каз.) 60 (Орыс.)
1500000 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
1500000 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ + Емтих] (100)
Пән деректерді қорғауға және ақпараттың қауіпсіздігін қамтамасыз ету міндеттеріне үйретеді. бағдарлама ақпараттық қауіпсіздікті ұйымдастыруды, тәуекелдерді талдауды, қауіпсіздік тұжырымдамаларын және қауіпсіздіктің артықшылықтарын зерттейді. Курс деректердің құпиялылығын, тұтастығын, қолжетімділігі мен жауапкершілігін, IP-деректердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін және бизнес-деректерді қорғау жөніндегі маманның рөлін қамтамасыз ететін ақпараттық жүйелердің негізгі технологиялары мен қауіпсіздік шараларын қарастырады. Студенттер деректерді аутентификациялау және авторизациялау әдістерін, ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістерін және желідегі ықтимал қауіптерді талдауды меңгереді.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пән деректерді қорғауға және ақпараттың қауіпсіздігін қамтамасыз ету міндеттеріне үйретеді. бағдарлама ақпараттық қауіпсіздікті ұйымдастыруды, тәуекелдерді талдауды, қауіпсіздік тұжырымдамаларын және қауіпсіздіктің артықшылықтарын зерттейді. Курс деректердің құпиялылығын, тұтастығын, қолжетімділігі мен жауапкершілігін, IP-деректердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін және бизнес-деректерді қорғау жөніндегі маманның рөлін қамтамасыз ететін ақпараттық жүйелердің негізгі технологиялары мен қауіпсіздік шараларын қарастырады. Студенттер деректерді аутентификациялау және авторизациялау әдістерін, ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістерін және желідегі ықтимал қауіптерді талдауды меңгереді.
4
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты студенттерді Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлік қатынастарды реттейтін нормалармен таныстыру болып табылады. Студенттер yегізгі заңнамалық актілерді зерттейді, кәсіпкерлік қызмет ұғымын және оның нарықтық қатынастардағы рөлін анықтайды. Сондай-ақ кәсіпкерлік субъектілерінің құқықтық мәртебесін, әртүрлі экономикалық салалардағы қызметтің ерекшеліктерін зерттейді және коммерциялық даулардағы сот практикасын талдайды. Студенттер нормативтік-құқықтық құжаттармен жұмыс істеу, шаруашылық қатынастар саласындағы құқықтық актілерді іздеу және талдау дағдыларын игереді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс білім беру бағдарламасының барлық пәндерін бір жобаға біріктіруді қарастырады, оны студенттер теория мен практиканы байланыстыру үшін басынан аяғына дейін топта орындайды. Студенттер бағдарламалық (аппараттық) әзірлеудің барлық кезеңдеріне қатысады. Нәтижесінде студенттер пәндік саланы талдап, зерттейді, зерттеу жүргізеді, мәселені шешу жолдарын іздейді, талаптарды тұжырымдайды, жүйені құрастырады және жасайды. Оқыту нәтижесінде студенттер жаңа жүйелерді құруға да, барларын қолдауға да қолданылатын білім мен дағдыларды игереді, сонымен қатар топта жұмыс істеу және даму үдерісін құрылымдау дағдыларын дамытады.
5
[АБ + Емтих] (100)
Курс телекоммуникацияның әртүрлі аспектілерін, соның ішінде телекоммуникацияның түрлері мен нысандарын, халықаралық стандарттау ұйымдарын, OSI анықтамалық моделін, пакеттік және желілік коммутацияны, LAN және WAN технологияларын, доменішілік және Доменаралық маршруттауды, провайдер құрылымдарын, желілік хаттамаларды, олардың мақсатын, жіктелуін, құрылымын, қолданылуы мен өзара әрекеттесуін және желілердің жалпы құрылымын зерттейді, олардың мақсаты, функциялары, түрлері, топологиясы, негізгі құрылғылары. Курс аяқталғаннан кейін студенттер телекоммуникацияның әртүрлі түрлерімен жұмыс істей алады, коммутация әдістерін ажырата алады, сонымен қатар желілік хаттамаларды қолдана алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты ақпараттық технологиялар арқылы ақпараттарды жіберу және жинау тәсілдерін, ақпараттарды өңдеу және сақтау, іздеу әдістері, процестерді талдау және сыни бағалау мүмкіндіктерін қалыптастыру болып саналады.<br/> Бағдарламаны меңгеру нәтижесінде білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:<br/> ақпараттық-коммуникациялық технологияның даму тенденциялары мен мазмұнын, тағайындалуын түсіндіру, нақты мәселелерді шешу үшін айрықша тиімді технологияны таңдауды негіздеуге;<br/> ақпараттық және коммуникациялық процестерді жүзеге асыру тәсілдерін, ақпараттарды жинау, сақтау және өңдеу әдістерін түсіндіруге;<br/> негізгі компоненттер мен функцияларды, компьютерлік жүйелер мен желілер құрылымын сипаттауға;<br/> ақпараттарды сақтау, тарату мен өңдеу, іздеуге арналған мобильдік және бұлтты қызметтерді, ақпараттық Интернет ресурстарды қолдануға;<br/> ақпаратты сақтау, өңдеу, жинау және жіберуге арналған компьютерлік желі мен жүйелердің аппараттық және бағдарламалық жабдықталуын қолдануға;<br/> ақпараттарды қорғау құрылғылары мен әдістерін таңдауды негіздеу және талдауға;<br/> сандық технология көмегімен әртүрлі қызметкерлік саласына арналған деректерді басқару және талдау құрылғыларын жасауға;<br/> заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы мамандық бойынша жобалық қызметтерді қалыптастыруға.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы курстың шеңберінде студенттер күнделікті өмірді жеңілдететін ақпараттық-коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгереді және кәсіби қызметтің, ғылыми және практикалық жұмыстардың әртүрлі салаларында, өзін-өзі тәрбиелеу және басқа мақсаттарда заманауи ақпараттық технологияларды пайдалануға мүмкіндік береді. Практикалық мақсатпен қатар курс студенттердің ой-өрісін кеңейтуге, олардың жалпы мәдениеті мен білімін арттыруға ықпал ете отырып, білім беру және білім беру мақсаттарын жүзеге асырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерге деректерді күрделі ұйымдастырумен есептерді шешуге арналған бағдарламаларды жобалау кезінде тиімді деректер құрылымдары мен тілдік құрылымдарды таңдауға үйретуге бағытталған. Курс деректердің негізгі түрлерін және олардың компьютерлік көрінісін, қарапайым деректер түрлерін құрылымдауды, алгоритмдерді, алгоритмдерді жазу тәсілдерін, алгебралық және дерексіз деректер түрлерін, алгоритмдердің күрделілігін, соның ішінде NP күрделілігін талдауды және графикалық деректер модельдерімен жұмыс істеуді қамтиды. Бұл курс студенттерге деректерді құрылымдауға және практикалық есептерді шешудің тиімді алгоритмдерін жасауға көмектеседі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерге объектіге бағытталған бағдарламалау (ОББ) принциптерін қолдана отырып, қосымшаларды құрудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қамтамасыз етуге арналған. Курстан өту нәтижесінде студенттер Java бағдарламалау тілін меңгереді, ОББ негізгі ұғымдарын түсінеді, өз сыныптарын, әдістері мен конструкторларын құра алады, мұрагерлікті, полиморфизмді, дерексіз сыныптарды және бағдарламалық интерфейстерді қолдана алады, сондай-ақ топтамалармен, файлдармен жұмыс істеу және графикалық интерфейсі бар қолданбаларды жасау дағдыларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс теориялық білім мен практикалық бағдарламалау дағдыларын С/С++тілінде беруге бағытталған, бағдарламалауға кіріспені, С++ тіліне шолуды, синтаксисті, стандартты функцияларды, деректермен жұмысты, тармақталған және циклдік құрылымдарға арналған алгоритмдерді, пайдаланушы функцияларын құруды, массивтермен, жолдармен, файлдармен және көрсеткіштермен жұмыс істеуді қамтиды. Нәтижесінде студенттер алгоритмдерді блок-сызбалар түрінде жасай алады, бағдарламалар жасайды және орындайды, массивтерді өңдейді, файлдармен жұмыс істейді, қателерді жояды, кодты стандарттарға сәйкес жазады және жазбаша есептер шығарады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында кәсіби ортадағы қарым-қатынас негіздері, байланыс және кері байланыс, топтық жұмыс және қақтығыстарды басқару, уақытты басқару, жеке және топтық ғылыми зерттеулердің ерекшеліктері, жазбаша ғылыми және оқу жұмыстарын ресімдеуге қойылатын талаптар, презентацияның ғылыми стилі және дәйексөз ережелері, ғылыми зерттеу әдістері, ауызша сөйлеу және оқу презентацияларын дайындау дағдылары, презентация техникасы қарастырылады. Студент проблеманы қою, зерттеу қызметін дербес ұйымдастыру, зерттеу нәтижелерін көпшілік алдында қорғау және таныстыру тәжірибесін жинақтайды
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында студенттер электромагниттік тербелістер мен толқындарды, айнымалы токты, оптиканы және қатты дененің кванттық физикасын зерттейді, Оптиканың негізгі заңдарына енеді, толқындардың интерференциясы мен дифракциясын талдайды. Бұл курстан өтудің нәтижесі студенттердің байланыс және телекоммуникация индустриясына табысты жұмыс істеуге және үлес қосуға мүмкіндік беретін таратушы құрылғылар физикасы саласында құзыреттілікке ие болуы болып табылады.
4
РК(с оценкой)
Бағдарламаның мақсаты кәсіби қызметке даярлау үшін, болашақ еңбек қызметінде денелік жүктемелерді, жүйке-психикалық қысымдарды және жайсыз факторларды табанды өткеруге денсаулықты сақтау, нығайтуды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке тұлғалық құзыреттіліктерін және дене шынықтырудың құралдары мен әдістерін мақсатты түрде пайдалану қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.<br/> Бағдарламаны игеру нәтижелері бойынша білім алушы келесідей құзыреттіліктерді иеленеді:<br/> 1) жеке тұлғалық: өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі тұлғалық тануға даярлық пен қабілеттілік;<br/> кәсіби дене шынықтыру дағдыларын еңбек және өмірлік жағдаяттарда өз бетінше пайдалана алуға даярлық;<br/> 2) метапәнаралық:танымдық, спорттық, дене шынықтыру, сауықтыру және әлеуметтік практикада пәнаралық түсініктер мен әмбебап оқу әрекеттерін (реттеуші, танымдық, коммуникативтік) қолдану қабілеттілігі;<br/> дербес ақпараттық-танымдық қызметке даярлылық пен қабілеттілік;<br/> жарыстық қызметтің әртүрлі түрлеріне қатысу дағдыларын қалыптастыру;<br/> 3) пәндік:салауатты өмір салтын, белсенді демалыс пен бос уақытты ұйымдастыру үшін дене шынықтыру қызметінің әртүрлі формалары мен түрлерін қолдану шеберлігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында студенттер мәліметтер базасын басқару жүйелерінің құрылымы мен функцияларын игереді, мәліметтер базасын модельдеуді, соның ішінде "байланыс нысандарын" құруды және UML модельдерін қолдануды үйренеді, модельдердің әртүрлі түрлерін қарастырады. Реляциялық модельде қолданылатын реляциялық алгебра мен есептеуді зерттеңіз. Курс сонымен қатар қалыпқа келтіруді ескере отырып, мәліметтер базасын жобалауға және SQL сұрау тілімен жұмыс істеуге үйретуді қамтиды. Курс нәтижесінде студенттер ДҚБЖ құрылымы мен функцияларын меңгереді, деректерді модельдеуді, реляциялық алгебраны, қалыпқа келтіруді және SQL-ді үйренеді, бұл оларға мәліметтер базасын талдауға, жобалауға және басқаруға мүмкіндік береді.
8
Дипломдық жұмыс
5
[АБ + Емтих] (100)
Пән жобаларды басқару әдістемесін, соның ішінде жоспарлау және бақылау әдістерін, тәуекелдерді бағалауды және жобаларды басқаруда ақпараттық технологияларды қолдануды қамтиды. Оқыту іс-әрекеттің сипаттамаларын және оның мақсаттары, міндеттері, шешімдері мен нәтижелері сияқты элементтерін талдауды қамтиды. Студенттер әртүрлі салаларда басқару әдістерін қолдануды үйренеді, жобаларды басқарудың бағдарламалық құралдарымен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын дамытады. Оқытудың нәтижесі студенттердің экономикалық қызметтің әртүрлі салаларындағы жобаларды тиімді басқару үшін кең ауқымды білім мен дағдыларды игеруі болып табылады.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пән жобаларды басқару әдістемесін, соның ішінде жоспарлау және бақылау әдістерін, тәуекелдерді бағалауды және жобаларды басқаруда ақпараттық технологияларды қолдануды қамтиды. Оқыту іс-әрекеттің сипаттамаларын және оның мақсаттары, міндеттері, шешімдері мен нәтижелері сияқты элементтерін талдауды қамтиды. Студенттер әртүрлі салаларда басқару әдістерін қолдануды үйренеді, жобаларды басқарудың бағдарламалық құралдарымен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын дамытады. Оқытудың нәтижесі студенттердің экономикалық қызметтің әртүрлі салаларындағы жобаларды тиімді басқару үшін кең ауқымды білім мен дағдыларды игеруі болып табылады.
5
[АБ + Емтих] (100)
Курс интернетке арналған қосымшаларды құрудың жалпы технологияларын, HTML5 және CSS3 негізгі мүмкіндіктерін, Веб-желі технологияларын, веб-беттерді белгілеу және бағдарламалау тілдерін, веб-қосымшаларды әзірлеу құралдарын, XML белгілеу тілін, веб-мазмұн мен қосымшаларды біріктіру құралдарын, сондай-ақ клиенттік және серверлік тілдер мен технологиялардың вебте жұмыс істеу принциптерін, клиенттік сценарийлер мен қосымшалар, JavaScript сценарий тілі және PHP тіліндегі серверлік веб-қосымшаларды зерттеуді қамтиды. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер HTML5, CSS3, JavaScript және PHP көмегімен веб-қосымшаларды құру дағдыларын, сондай-ақ Веб-мазмұнды әзірлеу және біріктіру құралдары туралы білім алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты студенттерде желімен жұмыс істеудің негізгі практикалық және теориялық дағдыларын қалыптастыру, желілік технологиялар, желілік операциялық жүйелердің функциялары және желілерде басқару дағдылары туралы білім алу болып табылады. Курстың міндеттері: желідегі байланыс тәсілдерін зерттеу; желіні жоспарлау мен іске асыруда қолданылатын негізгі модельдерді игеру: osi және tcp/ip; әр түрлі желілік құрылғылар мен желілік адрестеу схемаларын зерттеу.
4
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқу мақсаты: кәсіпорында шаруашылықты тиімді жүргізу, кәсіпорынды өзгеретін сыртқы ортаға бейімдеу туралы білімді қалыптастыру Зерделеу нәтижесінде студент білуі тиіс: кәсіпорында іс жүргізудің негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін; нарықтағы сұраныс пен ұсынысты талдауды; икемділік ұғымын есептеу мен қолдануды; экономикадағы мінез-құлқы пен шешім қабылдауды; өндірістік процестер мен құнды; нарық нысандары мен стратегиялық мінез-құлықты; кәсіпорынды ұйымдастыру және стратегиялық басқаруды.
5
[АБ + Емтих] (100)
Бұл курс мамандандырылған бағдарламалар мен құралдарды қолдана отырып, графикалық кескіндерді құру және редакциялау негіздерін үйренуге арналған. Қатысушылар дизайн принциптерін, түс теориясын, 2D және 3D модельдеуді және анимация әдістерін үйренеді. Оқытудың нәтижесінде веб-дизайн, мультимедиялық жобалар, сондай-ақ компьютерлік графиканың негізгі принциптерін түсіну сияқты әртүрлі мақсаттар үшін сапалы визуалды материалдарды жасау мүмкіндігі болады.
5
[АБ + Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты қазақ тілінде A1 - қарапайым деңгей бойынша қазақ тілін шет тілі ретінде оқитын білім алушыларға және A2, B1, B2, C1 біліктілік деңгейіне сәйкес сөйлеу әрекетінің барлық түрлері бойынша коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби және қарым-қатынас құралы ретінде қазақ ұлттық мәдениеті тұрғысынан қазақ тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету болып саналады.<br/> Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:<br/> 1) лексиканы, грамматикалық білім жүйесін, интенцияны (ниеттерін) білдірудің прагматикалық құрамын жеткілікті көлемде білу негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын дұрыс таңдауға және пайдалануға;<br/> 2) мәтіннің нақты мазмұнын беруге, олардың тұжырымдамалық ақпаратын қалыптастыруға, бүкіл мәтіннің және оның жеке құрылымдық элементтерінің қорытынды бөлімдерін сипаттауға;<br/> 3) мәтіндегі ақпаратты түсіну, әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, қоғамдық-саяси, оқу-кәсіби салалардағы қарым-қатынас мәтіндерінің стильдік және жанрлық ерекшеліктерін түсінуге;<br/> 4) қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпарат сұрауға және хабарлауға, қатысушылардың іс-әрекеттеріне баға беруге, таным мен қарым-қатынас жағдайында әңгімелескен адамға әсер ету құралы ретінде ақпаратты пайдалануға;<br/> 5) тілдің, мәдениеттің, қарым-қатынас саласы ерекшеліктеріне сәйкес жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайларында құзыреттілік танытуға;<br/> 6) пікірталастарда этикалық, мәдени, әлеуметтік маңызы бар мәселелерді талқылауға, өз көзқарасын білдіруге, оны дәлелді түрде қорғауға, әңгімелесушілердің пікірін сыни бағалауға;<br/> 7) өзінің жеке ниеттері мен қажеттіліктерін (тұрмыстық, оқу, әлеуметтік, мәдени, кәсіби бағдарлы) жүзеге асыру, оларды этикалық жағынан дұрыс, мағыналы толық, лексика-грамматикалық және прагматикалық тұрғыда жеткілікті дәрежеде жариялау мақсатында әртүрлі қарым-қатынас салаларындағы жағдаяттарға қатыса алуға қабілетті бола алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты – білім алушыларды Қазақстан тарихы туралы объективті ұсыныммен қамтамасыз ету. Пәнді оқу нәтижесінде студент көне заманнан бүгінгі күнге дейінгі Қазақстан тарихы бойынша білімдерін көрсете алады, Қазақстанның өткен және қазіргі қоғамдық құбылыстарының, алуан түрлі тарихи және қазіргі заманғы дереккөздердің ақпаратын жан-жақты, сыни тұрғыдан талдай алады, қоғамдық даму мәселелерін өз бетінше шығармашылық тұрғыдан түсіну қабілетін дамыту біледі, отандық және дүниежүзілік тарих пен мәдениетке деген құрметін, материалдық және рухани мәдениет саласында өз республикасының және адамзаттың мұрасын сақтауға және көбейтуге ұмтылысын дамыта біледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс клиент-сервер архитектурасын қамтитын бизнес-қосымшаларға қойылатын негізгі талаптарды қарастырады, мұнда сервер бөлігі (back-end) сұраныстарды өңдеуде және деректерді басқаруда шешуші рөл атқарады. Қолданбаның артқы жағын жобалау бағдарламалау тілдерін (мысалы, PHP, Python, Java) және шеңберлер сияқты құралдарды таңдауды қамтиды. Студенттің кәсіби құзыреттіліктеріне клиенттік бөліктің түрлерін жіктеу, әзірлеу процесін ұйымдастыру және басқару, әзірлеу әдістемелері мен технологияларын қолдану, стандартты пайдалану және қолданбалы API интерфейстерін әзірлеу мүмкіндігі кіреді.
5
[АБ + Емтих] (100)
"Логистикадағы телематика" курсы логистика саласындағы заманауи ақпараттық технологиялар мен байланыс жүйелерін түсінуге және қолдануға арналған. Курс қатысушылары телематикалық шешімдерді қолдана отырып, көлік және қойма процестерін бақылау, басқару әдістерін үйренеді. Оқытудың нәтижесінде шығындарды азайту және жеткізу тиімділігін арттыру арқылы логистикалық операцияларды оңтайландыру мүмкіндігі болады.
5
[АБ + Емтих] (100)
"Логистикадағы телематика" курсы логистика саласындағы заманауи ақпараттық технологиялар мен байланыс жүйелерін түсінуге және қолдануға арналған. Курс қатысушылары телематикалық шешімдерді қолдана отырып, көлік және қойма процестерін бақылау, басқару әдістерін үйренеді. Оқытудың нәтижесінде шығындарды азайту және жеткізу тиімділігін арттыру арқылы логистикалық операцияларды оңтайландыру мүмкіндігі болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс шеңберінде мыналар қарастырылады: сызықтық алгебра: матрицалар, детерминанттар, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесі, векторлық алгебра, аналитикалық геометрия, талдауға кіріспе, Бір айнымалының функцияларын дифференциалды есептеу: функцияның туындысы және дифференциалы, функцияны зерттеу, бір айнымалының функцияларын интегралды есептеу: анықталмаған интеграл, анықталған интеграл, белгілі бір интегралдың қосымшалары. Есептер: математиканың қарастырылған бөлімдерінде есептерді қою және шешу әдістерін меңгеру, қолданбалы есептерде үйренген математикалық әдістерді қолдана білу, математикалық интуицияны дамыту, математикалық мәдениетті тәрбиелеу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында: бірнеше айнымалы функциялардың дифференциалдық есебі: жартылай туындылар, екі айнымалы функцияның экстремумы, қарапайым дифференциалдық теңдеулер: бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер, жоғары ретті, тұрақты коэффициенттері бар сызықты біртекті емес дифференциалдық теңдеулер, бірнеше интегралдар: қос , үштік интеграл және қосымшалары, сандық, функционалды және қуат қатарлары қарастырылады. Міндеттері: математиканың қаралатын тарауларында міндеттерді қою және шешу әдістерін меңгеру, қолданбалық міндеттерде зерттелген математикалық әдістерді қолдану білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында: классикалық ықтималдық формуласы, ықтималдық қасиеттері, шартты ықтималдықтар, қайталама тесттер, кездейсоқ шамалар, олардың сипаттамалары, қалыпты таралу, үлкен сандар заңы, статистикалық таралу, іріктеу әдістері, жалпы және таңдамалы орташа бағалау, нүктелік бағалау, моменттер әдісі, қалыпты бөлу үшін сенімділік аралықтары, бастапқы, орталық эмпирикалық сәттер, стьюденттің таралуы, ең кіші квадраттар әдісі қарастырылады. Міндеттері: математиканың қаралатын тарауларында міндеттерді қою және шешу әдістерін меңгеру, қолданбалық міндеттерде зерттелген математикалық әдістерді қолдану білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс дискретті математика саласындағы негізгі тақырыптарды зерттеуге арналған. Қатысушылар графикалық теория, комбинаторика, логика және дискретті деректер құрылымдары сияқты ұғымдарды меңгереді. Курстың міндеттері-абстрактілі ойлауды дамыту, күрделі математикалық есептерді шешу және алгоритмдерді талдау. Оқу нәтижесінде студент информатика, криптография, оңтайландыру және басқа салаларда дискретті математикалық тұжырымдамаларды қолдана алады, сонымен қатар өзінің математикалық сауаттылығы мен аналитикалық дағдыларын арттыра алады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында студенттер деректерді модельдеуге, реляциялық модельдерді құруға, деректерді қалыпқа келтіруге және SQL-ді қолдануға баса назар аудара отырып, мәліметтер базасын басқару жүйелерінің құрылымы мен функцияларын зерттейді. Курс сонымен қатар пәндік сала тұжырымдамаларын, мәліметтер базасының жіктелуін және бағдарламалық жасақтаманың өмірлік циклін қамтиды. Оқыту нәтижесінде студенттер пәндік саланы рәсімдеуге, ақпараттық модельдерді жобалауға және SQL сұрауларын жасауға қабілетті.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Операциялық жүйелер" курсы операциялық жүйелердің принциптері мен қызмет ету аясын зерттеуге арналған. Қатысушылар операциялық жүйелерді орнату, конфигурациялау және басқару дағдыларын, соның ішінде процестермен, жадпен, файлдық жүйемен және желілік ресурстармен жұмыс істеуді меңгереді. Оқытудың нәтижесі операциялық жүйелердің ішкі құрылымын түсіну, мәселелерді шешу және компьютерлік ортадағы өнімділікті жақсарту, бұл олардың біліктілігі мен ақпараттық технологияларда қолданылуын арттырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс веб- және мобильді қосымшалар үшін тиімді және тартымды интерфейстер құру процесін үйренуге арналған. Студенттер дизайн негіздерін, соның ішінде түстер палитрасын, типографияны және элементтердің орналасуын меңгереді және заманауи технологиялар мен бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, интерактивті пайдаланушы интерфейстерін бағдарламалауды үйренеді. Курс нәтижесінде қатысушылар пайдаланушы тәжірибесінің деңгейін арттыра отырып, ыңғайлы және интуитивті интерфейстер жасай алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс веб- және мобильді қосымшалар үшін тиімді және тартымды интерфейстер құру процесін үйренуге арналған. Студенттер дизайн негіздерін, соның ішінде түстер палитрасын, типографияны және элементтердің орналасуын меңгереді және заманауи технологиялар мен бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, интерактивті пайдаланушы интерфейстерін бағдарламалауды үйренеді. Курс нәтижесінде қатысушылар пайдаланушы тәжірибесінің деңгейін арттыра отырып, ыңғайлы және интуитивті интерфейстер жасай алады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән телематикалық жүйелерді басқаруда жасанды интеллект әдістерін қолдану бойынша базалық білім мен дағдыларды игеруге бағытталған. Ол информатика мен робототехниканы дамытудағы жасанды интеллект пен нейроинформатиканың рөлі, жасанды интеллекттің қолданбалы жүйелері және білім инженериясы сияқты тақырыптарды қамтиды. Оқытудың нәтижесі логистикалық және көлік процестерін оңтайландыру үшін көлік құралдарының қозғалысы мен басқару деректерін талдауға және болжауға қабілетті интеллектуалды жүйелерді құру мүмкіндігі болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән телематикалық жүйелерді басқаруда жасанды интеллект әдістерін қолдану бойынша базалық білім мен дағдыларды игеруге бағытталған. Ол информатика мен робототехниканы дамытудағы жасанды интеллект пен нейроинформатиканың рөлі, жасанды интеллекттің қолданбалы жүйелері және білім инженериясы сияқты тақырыптарды қамтиды. Оқытудың нәтижесі логистикалық және көлік процестерін оңтайландыру үшін көлік құралдарының қозғалысы мен басқару деректерін талдауға және болжауға қабілетті интеллектуалды жүйелерді құру мүмкіндігі болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге микроконтроллерлерді қолдана отырып, технологиялық процестерді автоматтандыру әдістері мен құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады.<br/> "Телематикалық жүйелерді жобалау және дамыту" пәнін оқудың мақсаты студенттердің микроконтроллерлерді қолдана отырып технологиялық процестерді автоматтандыру әдістері мен құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курстың міндеттеріне телебасқару негіздерін үйрену, микроконтроллерлерді қолдана отырып автоматтандыру әдістері мен құралдарын игеру, басқаруды басқару және деректерді жинау (SCADA) жүйелерін зерттеу және игеру кіреді.
5
[АБ + Емтих] (100)
Курс телекоммуникацияның әртүрлі аспектілерін, соның ішінде телекоммуникацияның түрлері мен нысандарын, халықаралық стандарттау ұйымдарын, OSI анықтамалық моделін, пакеттік және желілік коммутацияны, LAN және WAN технологияларын, доменішілік және Доменаралық маршруттауды, провайдер құрылымдарын, желілік хаттамаларды, олардың мақсатын, жіктелуін, құрылымын, қолданылуы мен өзара әрекеттесуін және желілердің жалпы құрылымын зерттейді, олардың мақсаты, функциялары, түрлері, топологиясы, негізгі құрылғылары. Курс аяқталғаннан кейін студенттер телекоммуникацияның әртүрлі түрлерімен жұмыс істей алады, коммутация әдістерін ажырата алады, сонымен қатар желілік хаттамаларды қолдана алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты студенттердің философияны дүниені танып-білудің ерекше формасы ретінде түсінуін қалыптастырып, олардың келешек кәсіби қызметтері аясында оның негізгі тараулары, мәселелері мен әдістері туралы тұтас білім беру.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:философияның тарихи дамуы негізінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұнын сипаттау;нақты дүниені философиялық зерделеудің ерекшелігін түсіндіру;дүниеге көзқарасты табиғи және әлеуметтік әлемді философиялық зерделеу мен зерттеудің нәтижесі ретінде негіздеу;дүниені танып-білудің ғылыми және философиялық әдістерін жіктеу;мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның ерекшеліктері мен мазмұнына түсініктеме жасау;негізгі дүниетанымдық ұғымдардың мағынасы мен рөлін адамның қазіргі әлемдегі жеке және әлеуметтік болмысының құндылықтары ретінде негіздеу;медиамәтіндер, әлеуметтік-мәдени және жекетұлғалық жағдайлардың философиялық қырларына этикалық шешімдерді қабылдау және негіздеу үшін талдау жасау;қазіргі жаһандық қоғамның өзекті мәселелеріне қатысты өзінің адами ұстанымын қалыптастыру және сауатты дәйектеу;кәсіби саладағы мәселелердің философиялық мазмұнын анықтау үшін өзекті болып саналатын зерттеу жүргізіп, оның нәтижелерін талқылауға ұсыну.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты неміс тілінде коммуникативті дағдыларды қалыптастыру және жетілдіру болып табылады, атап айтқанда: ауызша сөйлеу және тыңдап түсіну дағдыларын, күнделікті жағдайлардың кең ауқымында оқу және жазу дағдыларын. Пәнді оқу нәтижелері бойынша студент неміс тілінде диалогтық, монологтық сөйлеуді сауатты көрсете алады, белсенді лексиканы және грамматикалық лексиканы әлеуметтік және күнделікті коммуникативті ниеттерін жүзеге асыру үшін қолдана алады, жеке хат алмасу үшін жалпы неміс тілінде жаза алады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс студенттерді электротехника саласындағы негізгі ұғымдар мен принциптермен таныстыруға арналған. Студенттер электр тізбектерінің негіздерін, электромагнетизмді және әртүрлі электронды компоненттердің жұмыс принциптерін үйренеді. Оқытудың нәтижесі электротехникалық жүйелерді түсіну және талдау қабілеті, сондай-ақ осы саладағы қарапайым мәселелерді шешу мүмкіндігі болады. Бұл курс студенттерге электротехника мен электроника саласында әрі қарай оқу және қолдану үшін іргелі білім береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ғылыми жұмыстарды жазу" курсы студенттерді курстық жұмыстар мен бітіру біліктілік жұмыстарын жазу аясында оқу-зерттеу және ғылыми-зерттеу жұмыстарына дайындауға арналған. Курс ғылыми гипотезалар мен тұжырымдарды қорытындылау және дәлелдеу дағдыларын, сондай-ақ сапалы және ақпараттық ғылыми мақалалар, есептер мен диссертациялар құрастыру қабілетін дамытуға көмектеседі. Оқытудың нәтижесі ғылыми қоғамдастықтың талаптарына сәйкес сапалы ғылыми жұмыстарды жасау мүмкіндігі болады.
[АБ + Емтих] (100)
"ІТ-жоба" курсы студенттерге ақпараттық-технологиялық жобаларды басқарудың барлық аспектілерін үйретуге арналған. Курс шеңберінде қатысушылар әзірлеу әдістемелерін, жобаларды жоспарлауды, бюджеттеу мен бақылауды, сондай-ақ командалық өзара іс-қимылды зерделейді. Оқытудың нәтижесінде IT-жобаларды басынан аяғына дейін сәтті және тиімді басқару, мақсатқа жету және мерзімдер мен бюджетті сақтау мүмкіндігі болады.
[АБ + Емтих] (100)
"Ақпараттық жүйелердің деректерін модельдеу" курсы студенттерге ақпараттық жүйелердегі деректерді құру және басқару процесін терең түсінуге мүмкіндік береді. Қатысушылар мәліметтер базасын талдауды, жобалау және оңтайландыру әдістері мен құралдарын зерттейді. Оқытудың нәтижесінде деректердің нақты және тиімді модельдерін құру мүмкіндігі, сондай-ақ оларды ақпараттық жүйелерді жақсарту және деректерге негізделген бизнес шешімдерін қабылдау үшін қолдану мүмкіндігі болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс студенттерге CiscoSystems технологияларын қолдана отырып, желілік инфрақұрылым және желіні басқару бойынша терең білім мен дағдыларды ұсынады. Қатысушылар желілік дизайн тұжырымдамаларын, желілік жабдықты орнатуды үйренеді, сонымен қатар желілердің қауіпсіздігі мен тиімділігін қамтамасыз ету принциптерін меңгереді. Оқытудың нәтижесінде күрделі корпоративтік желілерді жобалау, теңшеу және басқару құзыреттілігі болады, бұл олардың ақпараттық технологиялар саласындағы қабілеттері мен мансаптық мүмкіндіктерін айтарлықтай арттырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында қарастырылады: Windows Server 2019: домендер және олардың мақсаты. Жүйелерді желі арқылы орнату. Ұйымның әрбір бөлімшесі үшін теңшелген кескіндерді жасау. Домендік ортада POWER SHELL пайдалану. Желі саясатын орнату. NetDevOps әдіснамасына негізделген желіні басқару. Cisco шешімдерін енгізу және басқару. Оқыту нәтижесінде кәсіпорындар мен ұйымдардың ақпараттық инфрақұрылымының тұрақты және қауіпсіз жұмысын тиімді қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін корпоративтік желілерді жобалауға, баптауға және қолдауға дайын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс студенттерге CiscoSystems технологияларын қолдана отырып, желілік инфрақұрылым және желіні басқару бойынша терең білім мен дағдыларды ұсынады. Қатысушылар желілік дизайн тұжырымдамаларын, желілік жабдықты орнатуды үйренеді, сонымен қатар желілердің қауіпсіздігі мен тиімділігін қамтамасыз ету принциптерін меңгереді. Оқытудың нәтижесінде күрделі корпоративтік желілерді жобалау, теңшеу және басқару құзыреттілігі болады, бұл олардың ақпараттық технологиялар саласындағы қабілеттері мен мансаптық мүмкіндіктерін айтарлықтай арттырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты неміс тілінде кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту болып табылады.Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби терминдерді қолдана отырып, неміс тілінде сөйлеуді сауатты жеткізе алады, кәсіби қарым-қатынас шеңберіндегі мәтіндердің аннотациясы мен рефератын бағалайды және талдайды, өз көзқарасын еркін түсіндіреді және ұсынылған кәсіби тақырыптарды неміс тілінде талқылайды.
[АБ + Емтих] (100)
Курс мынадай тақырыптарды қамтиды: кәсіпорын шаруашылық жүргізу объектісі ретінде, кәсіпорындардың ұйымдық-құқықтық және ұйымдық-экономикалық нысандары, кәсіпорынның негізгі және айналым қаражаттары, кәсіпорынның қаржысы, негізгі және айналым капиталы, кәсіпорынның еңбек ресурстарын талдау, инвестициялық және инновациялық қызмет
Студент келесі дағдыларды игереді: кәсіпорынның негізгі құралдарын бағалау және амортизацияны есептеу әдістерін қолдану; кәсіпорынның еңбек ресурстарына қажеттіліктерін анықтау; инвестициялық жобаларды іске асырудың тиімділігін талдау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде жеке қаржы саласында ұтымды мінез-құлық, цифрлық технологияларды қолдану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынумен байланысты процестерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау қабілетін дамыту. Нәтижесінде студент: өз бюджетін жоспарлауды және оны кірістер мен шығыстарды талдау негізінде басқаруды, қаржылық және салық құралдарын пайдалануды, қаржылық тәуекелдер мен дағдарыстардың әсерін бағалауды, қаржылық заңдарды, цифрлық және қаржылық білімді көрсете алады, сондай-ақ инвестициялау кезінде шарттарды таңдау.
[АБ + Емтих] (100)
Курс микроконтроллерлерде ендірілген жүйелерді бағдарламалау дағдыларын дамытуға бағытталған ауқымды оқытуды білдіреді. Студенттер микроконтроллерлермен жұмыс істеу негіздерін үйренеді, әртүрлі датчиктерді басқару үшін бағдарламалар құруды және оларды Arduino негізінде тиімді күйге келтіруді үйренеді. Курс аяқталғаннан кейін қатысушылар микроконтроллерлерді бағдарламалау дағдыларына ие болады және оларды нақты жобаларда сәтті қолдана алады.
[АБ + Емтих] (100)
"Мобильді Web-қосымшалар" курсы студенттерді веб-шолғыштар арқылы қол жетімді мобильді қосымшаларды жасауға үйретуге арналған. Оқыту барысында қатысушылар HTML, CSS және JavaScript негіздерін меңгереді, сонымен қатар мобильді құрылғылар үшін жауап беретін және интерактивті интерфейстер құруды үйренеді. Оқытудың нәтижесінде мобильді веб-қосымшаларды құру дағдыларын меңгеру, оларды іс жүзінде дамытуға дайын болу, сондай-ақ веб-шолғыштар арқылы әр түрлі мобильді платформаларда өз қосымшаларына қол жетімділікті қамтамасыз ету мүмкіндігі болады.
[АБ + Емтих] (100)
Курс студенттерге Android платформасында мобильді қосымшалар құруды үйретуге арналған. Қатысушылар Java тілінде бағдарламалауды үйренеді, даму орталары мен интерфейс дизайнын меңгереді және SQLite дерекқорларын пайдаланады. Курстың нәтижесінде қатысушылардың мобильді қосымшаларды өз бетінше әзірлеу және күйін келтіру дағдыларын игеруі, сондай-ақ интерфейс дизайнының негізгі принциптерін түсіну және мобильді құрылғыларды оңтайландыру болады.
[АБ + Емтих] (100)
Курс студенттерге Android платформасында мобильді қосымшалар құруды үйретуге арналған. Қатысушылар Java тілінде бағдарламалауды үйренеді, даму орталары мен интерфейс дизайнын меңгереді және SQLite дерекқорларын пайдаланады. Курстың нәтижесінде қатысушылардың мобильді қосымшаларды өз бетінше әзірлеу және күйін келтіру дағдыларын игеруі, сондай-ақ интерфейс дизайнының негізгі принциптерін түсіну және мобильді құрылғыларды оңтайландыру болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерге параллель бағдарламалау принциптері мен әдістерін үйретуге арналған. Қатысушылар таратылған жүйелер мен көп тапсырмалы есептеулер туралы білімдерін тереңдетеді, тиімді параллель алгоритмдер құруды және қосымшалардың жұмысын оңтайландыруды үйренеді. Оқытудың нәтижесінде Go бағдарламалау тілімен танысу, масштабталатын әлсіз байланысқан есептеу жүйелерін құру дағдыларын дамыту және заманауи параллельді есептеу модельдері, үлкен деректерді өңдеу әдістері мен технологиялары туралы идеяларды қалыптастыру мүмкіндігі болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Таратылған жүйелердің техникасы мен технологиялары" пәні аясында студенттер таратылған жүйелермен жұмыс істеу принциптері мен әдістерін, соның ішінде олардың өзара әрекеттесуін, процестер арасында ақпарат алмасу тәсілдерін, атау жүйелерін іске асыруды, мобильді нысандарды орналастыруды, дәйектілік модельдерін, ақауларға төзімділікті қамтамасыз етуді және қорғаныс механизмдерін құруды игереді. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер таратылған жүйелердің негізгі компоненттерін бөліп көрсету және жіктеу дағдыларын, типтік нұсқаларды таңдап, өз шешімдерін ұсына білу, заманауи жүйелердің негізгі мысалдарын білу дағдыларын алады.
[АБ + Емтих] (100)
Курс шеңберінде: микроконтроллерлерге негізделген жүйелер арқылы өндірісті және тұрмыстық саланы автоматтандыру саласының анықтамалары мен сипаттамалары: робототехника, InternetofThings қарастырылады. Диспетчерлік басқару және деректерді жинау жүйелері-SCADA. Телебасқару негіздері. Студенттер автомобиль және өнеркәсіптік телематикада қолданылатын кіріктірілген жүйелердің жұмыс принциптерін зерттейді және деректерді жинау, өңдеу және беру үшін бағдарламалық жасақтаманы жобалауды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс студенттерге ақпараттық технологиялардың негіздерін және олардың практикалық қолданылуын терең түсінуге мүмкіндік береді. Қатысушылар компьютерлік жүйелердің аппараттық және бағдарламалық аспектілерін, сондай-ақ ақпараттық ресурстарды әзірлеу мен басқаруды зерттейді. Оқытудың нәтижесі компьютерлік желілерді тиімді басқару, техникалық мәселелерді шешу және ақпараттық жүйелердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету мүмкіндігі болады. Бұл курс студенттерге ақпараттық технологиялар саласындағы жұмысқа дайындалуға көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-оқытудың алдыңғы сатысында қол жеткізілген неміс тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент тұрмыстық, мәдени, кәсіптік, ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттілік пен тілдік даярлықтың жеткілікті деңгейін меңгереді, ауызша, жазбаша сөйлеуді сауатты баяндайды, тыңдауды пайдалана отырып оқиды, сондай-ақ заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып коммуникативтік міндеттерді шешеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің ауызша және жазбаша түрде іскерлік қарым-қатынас негіздерін меңгеруге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілікке ие болуы. Оқу нәтижесінде іскер адамның қарым-қатынас жағдайында белсенді сөйлеу мінез-құлық дағдылары қалыптасады, студент бизнес және экономика тілінің негіздерін, грамматикалық құбылыстарды және іскерлік қарым-қатынас тіліне тән синтаксистік құрылымдарды, соның ішінде іскерлік хат-хабарларды жүргізу үшін жазбаша сөйлеуді біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді меңгерудің мақсаты: студенттерде тірі ағзалардың мекендеу ортамен бірлігінің заңдылықтары, табиғатты қорғау принциптері және тұрақты даму стратегиялары туралы түсініктерді қалыптастыру. Нәтижесінде студент: қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуге және кәсіби қызметке бейімдеуге, қоршаған ортаның экологиялық факторларын талдауға және жалпылауға, тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары мен стратегияларын басшылыққа ала отырып, қолдануға қабілетті.
ҒЗЖ қорғау
Студенттердің бакалавриат практикасы дипломды қорғауға немесе қорытынды біліктілік жұмысын дайындауға бағытталған.
Студенттің дипломды қорғауға дейінгі тәжірибесінің міндеттері:
- теориялық зерттеулерде алған білімдерін бекіту және кеңейту;
- практикалық дағдыларды алу және кәсіби шеберлікті арттыру;
- ғылыми материалдарды жинау және оны әрі қарай зерттеу және дипломдық жобаны іске асыру үшін алдын ала өңдеу.
Нәтижесінде студент:
- субъектілерді, субъектілердің ерекшеліктерін анықтау және олардың өзара әрекеттесу механизмдерін анықтау мақсатында пәндік саланы талдауды;
- стандартты UML сипаттамаларын қолдана отырып, анықталған нысандар мен процестерді модельдеу үшін стандартты құралдар мен орталарды қолдануды;
- объект модельдерін жобалау және олардың спецификациясын құруды;
- ақпараттық жүйелерді жобалауда заманауи CASE-технологияларды қолдануды меңгерді.
Тәжірибені қорғау
Студенттердің бакалавриат практикасы дипломды қорғауға немесе қорытынды біліктілік жұмысын дайындауға бағытталған.
Студенттің дипломды қорғауға дейінгі тәжірибесінің міндеттері:
- теориялық зерттеулерде алған білімдерін бекіту және кеңейту;
- практикалық дағдыларды алу және кәсіби шеберлікті арттыру;
- ғылыми материалдарды жинау және оны әрі қарай зерттеу және дипломдық жобаны іске асыру үшін алдын ала өңдеу.
Нәтижесінде студент:
- субъектілерді, субъектілердің ерекшеліктерін анықтау және олардың өзара әрекеттесу механизмдерін анықтау мақсатында пәндік саланы талдауды;
- стандартты UML сипаттамаларын қолдана отырып, анықталған нысандар мен процестерді модельдеу үшін стандартты құралдар мен орталарды қолдануды;
- объект модельдерін жобалау және олардың спецификациясын құруды;
- ақпараттық жүйелерді жобалауда заманауи CASE-технологияларды қолдануды меңгерді.
Тәжірибені қорғау
Оқу тәжірибесі бастапқы ақпарат беруге және студенттерді таңдаған мамандығы бойынша іс-әрекеттің ерекшеліктерімен таныстыруға арналған. Оқу тәжірибесінің міндеті – болашақ кәсіби іс-әрекеттің негіздерімен танысу, алғашқы кәсіби дағдылар мен дағдыларды бойына сіңіру.
Тағылымдамадан өтушілер таңдаған мамандығының арнайы пәндерімен танысады, болашақ мамандығымен танысады. Сондай-ақ энергетикалық компанияларға турлар ұйымдастырады. Оқу тәжірибесін университет ғимараттарында, Қазақстан мен Германияның кәсіпорындарында өткізуге болады
Тәжірибені қорғау
Өндірістік практикадан өтудің мақсаты оқыту процесінде алынған теориялық білімді бекіту, маманның кәсіби дағдыларын және кәсіпорын қызметінің нақты жағдайларында тәжірибе алу болып табылады.
Практика базасы тиісті мамандықтар бойынша кәсіпорындар мен ұйымдар болып табылады. Практика аясында студенттер белгілі бір жұмыс түрлерін орындайды, дипломдық жұмысты/жобаны жазу үшін материалдар жинайды.
ҒЗЖ қорғау
Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысының басты мақсаты (СҒЗЖ) кәсіби тәжірибе шеңберінде ғылыми теория негіздерін меңгерген, ақпаратты (деректерді) жинау, өңдеу және талдаудың практикалық тәжірибесі, сондай-ақ өзіндік ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары бар маман дайындау болып табылады.Ғылыми-зерттеу жұмысы шеңберінде білім алушы танымның әртүрлі ғылыми әдістерін пайдалана отырып, кәсіби ойлауды дамытуға, ғылыми зерттеулерді, конференцияларды жоспарлауға, ұйымдастыруға және қатысуға, негізгі нәтижелері дипломдық жұмысқа/жобаға енгізілуі, сондай-ақ ғылыми мақала түрінде жариялануы мүмкін ғылыми жұмысты өз бетінше орындауға қабілетті.
Тәжірибені қорғау
Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысының басты мақсаты (СҒЗЖ) кәсіби тәжірибе шеңберінде ғылыми теория негіздерін меңгерген, ақпаратты (деректерді) жинау, өңдеу және талдаудың практикалық тәжірибесі, сондай-ақ өзіндік ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары бар маман дайындау болып табылады.Ғылыми-зерттеу жұмысы шеңберінде білім алушы танымның әртүрлі ғылыми әдістерін пайдалана отырып, кәсіби ойлауды дамытуға, ғылыми зерттеулерді, конференцияларды жоспарлауға, ұйымдастыруға және қатысуға, негізгі нәтижелері дипломдық жұмысқа/жобаға енгізілуі, сондай-ақ ғылыми мақала түрінде жариялануы мүмкін ғылыми жұмысты өз бетінше орындауға қабілетті.