ақпараттық-коммуникациялық технологиялар бакалавры
Экономикадағы ақпараттық инжиниринг
6B06106
Инжиниринг және ақпараттық технологиялар факультетi
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
60 (Каз.) 60 (Орыс.)
1500000 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
1500000 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ + Емтих] (100)
Пән деректерді қорғауға және ақпараттың қауіпсіздігін қамтамасыз ету міндеттеріне үйретеді. бағдарлама ақпараттық қауіпсіздікті ұйымдастыруды, тәуекелдерді талдауды, қауіпсіздік тұжырымдамаларын және қауіпсіздіктің артықшылықтарын зерттейді. Курс деректердің құпиялылығын, тұтастығын, қолжетімділігі мен жауапкершілігін, IP-деректердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін және бизнес-деректерді қорғау жөніндегі маманның рөлін қамтамасыз ететін ақпараттық жүйелердің негізгі технологиялары мен қауіпсіздік шараларын қарастырады. Студенттер деректерді аутентификациялау және авторизациялау әдістерін, ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістерін және желідегі ықтимал қауіптерді талдауды меңгереді.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты студенттерді Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлік қатынастарды реттейтін нормалармен таныстыру болып табылады. Студенттер yегізгі заңнамалық актілерді зерттейді, кәсіпкерлік қызмет ұғымын және оның нарықтық қатынастардағы рөлін анықтайды. Сондай-ақ кәсіпкерлік субъектілерінің құқықтық мәртебесін, әртүрлі экономикалық салалардағы қызметтің ерекшеліктерін зерттейді және коммерциялық даулардағы сот практикасын талдайды. Студенттер нормативтік-құқықтық құжаттармен жұмыс істеу, шаруашылық қатынастар саласындағы құқықтық актілерді іздеу және талдау дағдыларын игереді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс білім беру бағдарламасының барлық пәндерін бір жобаға біріктіруді қарастырады, оны студенттер теория мен практиканы байланыстыру үшін басынан аяғына дейін топта орындайды. Студенттер бағдарламалық (аппараттық) әзірлеудің барлық кезеңдеріне қатысады. Нәтижесінде студенттер пәндік саланы талдап, зерттейді, зерттеу жүргізеді, мәселені шешу жолдарын іздейді, талаптарды тұжырымдайды, жүйені құрастырады және жасайды. Оқыту нәтижесінде студенттер жаңа жүйелерді құруға да, барларын қолдауға да қолданылатын білім мен дағдыларды игереді, сонымен қатар топта жұмыс істеу және даму үдерісін құрылымдау дағдыларын дамытады.
4
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Курс білім беру бағдарламасының барлық пәндерін бір жобаға біріктіруді қарастырады, оны студенттер теория мен практиканы байланыстыру үшін басынан аяғына дейін топта орындайды. Студенттер бағдарламалық (аппараттық) әзірлеудің барлық кезеңдеріне қатысады. Нәтижесінде студенттер пәндік саланы талдап, зерттейді, зерттеу жүргізеді, мәселені шешу жолдарын іздейді, талаптарды тұжырымдайды, жүйені құрастырады және жасайды. Оқыту нәтижесінде студенттер жаңа жүйелерді құруға да, барларын қолдауға да қолданылатын білім мен дағдыларды игереді, сонымен қатар топта жұмыс істеу және даму үдерісін құрылымдау дағдыларын дамытады.
5
[АБ + Емтих] (100)
Курс телекоммуникацияның әртүрлі аспектілерін, соның ішінде телекоммуникацияның түрлері мен нысандарын, халықаралық стандарттау ұйымдарын, OSI анықтамалық моделін, пакеттік және желілік коммутацияны, LAN және WAN технологияларын, доменішілік және Доменаралық маршруттауды, провайдер құрылымдарын, желілік хаттамаларды, олардың мақсатын, жіктелуін, құрылымын, қолданылуы мен өзара әрекеттесуін және желілердің жалпы құрылымын зерттейді, олардың мақсаты, функциялары, түрлері, топологиясы, негізгі құрылғылары. Курс аяқталғаннан кейін студенттер телекоммуникацияның әртүрлі түрлерімен жұмыс істей алады, коммутация әдістерін ажырата алады, сонымен қатар желілік хаттамаларды қолдана алады.
5
[АБ + Емтих] (100)
"Ақпараттық менеджмент" пәні ақпаратты басқарудың стратегиялық және жедел аспектілерін, ұйымдастырушылық басқару жүйелеріндегі ақпараттық процестердің негізгі мәселелерін, АТ қызметтерін басқару стратегияларын әзірлеуді, бизнес-процестерді модельдеуді, it-дегі қауіпсіздік тұжырымдамаларын, ат жобаларын басқаруды, жоспарлауда, интеграцияда және іске асыруда шешім қабылдау әдістерін, сондай-ақ аспектілерді зерттеуді қамтиды ақпараттық-коммуникациялық жүйелер және ұйымның ақпараттық инфрақұрылымы. Курс аяқталғаннан кейін студенттер ақпаратты басқарудың стратегиялық тәсілдерін әзірлеу, жедел мәселелерді талдау және шешу, сондай-ақ ұйымның қажеттіліктеріне сәйкес шешім қабылдау мен ақпараттық жүйелерді ұйымдастырудың заманауи әдістерін қолдану дағдыларын игереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты ақпараттық технологиялар арқылы ақпараттарды жіберу және жинау тәсілдерін, ақпараттарды өңдеу және сақтау, іздеу әдістері, процестерді талдау және сыни бағалау мүмкіндіктерін қалыптастыру болып саналады.<br/> Бағдарламаны меңгеру нәтижесінде білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:<br/> ақпараттық-коммуникациялық технологияның даму тенденциялары мен мазмұнын, тағайындалуын түсіндіру, нақты мәселелерді шешу үшін айрықша тиімді технологияны таңдауды негіздеуге;<br/> ақпараттық және коммуникациялық процестерді жүзеге асыру тәсілдерін, ақпараттарды жинау, сақтау және өңдеу әдістерін түсіндіруге;<br/> негізгі компоненттер мен функцияларды, компьютерлік жүйелер мен желілер құрылымын сипаттауға;<br/> ақпараттарды сақтау, тарату мен өңдеу, іздеуге арналған мобильдік және бұлтты қызметтерді, ақпараттық Интернет ресурстарды қолдануға;<br/> ақпаратты сақтау, өңдеу, жинау және жіберуге арналған компьютерлік желі мен жүйелердің аппараттық және бағдарламалық жабдықталуын қолдануға;<br/> ақпараттарды қорғау құрылғылары мен әдістерін таңдауды негіздеу және талдауға;<br/> сандық технология көмегімен әртүрлі қызметкерлік саласына арналған деректерді басқару және талдау құрылғыларын жасауға;<br/> заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы мамандық бойынша жобалық қызметтерді қалыптастыруға.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерге деректерді күрделі ұйымдастырумен есептерді шешуге арналған бағдарламаларды жобалау кезінде тиімді деректер құрылымдары мен тілдік құрылымдарды таңдауға үйретуге бағытталған. Курс деректердің негізгі түрлерін және олардың компьютерлік көрінісін, қарапайым деректер түрлерін құрылымдауды, алгоритмдерді, алгоритмдерді жазу тәсілдерін, алгебралық және дерексіз деректер түрлерін, алгоритмдердің күрделілігін, соның ішінде NP күрделілігін талдауды және графикалық деректер модельдерімен жұмыс істеуді қамтиды. Бұл курс студенттерге деректерді құрылымдауға және практикалық есептерді шешудің тиімді алгоритмдерін жасауға көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің жүйелік талдау саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын таным принципі және осы саланың негізгі ұғымдары ретінде қалыптастыру. Пәндік сала компанияны модельдеуді, іскери ақпарат модельдерін және бағдарламалық жасақтама функцияларын, автоматтандырылған ақпараттық бизнес-процестерді жіктеуді және анықтауды және жалпы жүйелік талдаудың негізгі аспектілерін қамтиды. Оқу аяқталғаннан кейін студенттер жүйелік талдауды терең түсінеді, компаниялар мен бизнес-процестерді модельдеуді, Ақпараттық бизнес-процестерді жіктеуді және жүйелік талдауды әртүрлі контексте қолдануды үйренеді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерге объектіге бағытталған бағдарламалау (ОББ) принциптерін қолдана отырып, қосымшаларды құрудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қамтамасыз етуге арналған. Курстан өту нәтижесінде студенттер Java бағдарламалау тілін меңгереді, ОББ негізгі ұғымдарын түсінеді, өз сыныптарын, әдістері мен конструкторларын құра алады, мұрагерлікті, полиморфизмді, дерексіз сыныптарды және бағдарламалық интерфейстерді қолдана алады, сондай-ақ топтамалармен, файлдармен жұмыс істеу және графикалық интерфейсі бар қолданбаларды жасау дағдыларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс теориялық білім мен практикалық бағдарламалау дағдыларын С/С++тілінде беруге бағытталған, бағдарламалауға кіріспені, С++ тіліне шолуды, синтаксисті, стандартты функцияларды, деректермен жұмысты, тармақталған және циклдік құрылымдарға арналған алгоритмдерді, пайдаланушы функцияларын құруды, массивтермен, жолдармен, файлдармен және көрсеткіштермен жұмыс істеуді қамтиды. Нәтижесінде студенттер алгоритмдерді блок-сызбалар түрінде жасай алады, бағдарламалар жасайды және орындайды, массивтерді өңдейді, файлдармен жұмыс істейді, қателерді жояды, кодты стандарттарға сәйкес жазады және жазбаша есептер шығарады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында кәсіби ортадағы қарым-қатынас негіздері, байланыс және кері байланыс, топтық жұмыс және қақтығыстарды басқару, уақытты басқару, жеке және топтық ғылыми зерттеулердің ерекшеліктері, жазбаша ғылыми және оқу жұмыстарын ресімдеуге қойылатын талаптар, презентацияның ғылыми стилі және дәйексөз ережелері, ғылыми зерттеу әдістері, ауызша сөйлеу және оқу презентацияларын дайындау дағдылары, презентация техникасы қарастырылады. Студент проблеманы қою, зерттеу қызметін дербес ұйымдастыру, зерттеу нәтижелерін көпшілік алдында қорғау және таныстыру тәжірибесін жинақтайды
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің кәсіпкерлік қызметті басқару есебін ұйымдастыру, сондай-ақ алған білімдері мен дағдыларын кәсіпорындардың нақты жағдайлары мен басқару деңгейлеріне бейімдеуді қамтитын кәсіпкерлік қызметті басқарушылық есепке алуды ұйымдастыру және әдіснамасы саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде студенттер деректерді топтастыруды, шығындарды жіктеуді, инвестициялық жобаларды бағалауды, шығынсыздық пен ауытқуларды талдауды, баға стратегиясын таңдауды және стратегиялық шешімдер қабылдау кезінде тәуекелдерді ескеруді біледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Бизнес-процестерді жобалаудың автоматтандырылған жүйелері» курсы функционалдық басқару және бизнес-процестерді, бизнес-процестерді модельдеу мәселелерін зерттейді: процесс картасы, қызметті модельдеу және реттеудің жалпы принциптері, қызметті сипаттау және реттеу әдістері, бизнес-процестердің жетілуі, бизнесті автоматтандыру әдістері процестер, жұмыс процесі және BPMS жүйелері, процестің орындалуын бақылау, бизнес-процестерді талдау, процесті талдау жағдайлары, бизнес-процестерді жетілдіру принциптері, жақсарту жағдайлары, процесті басқару жүйесі. Курстың соңында студенттер бизнес-процестерді басқару және модельдеу негіздерін игеріп, жұмыс процесі мен BPMS жүйелерін қолдану арқылы оларды автоматтандыруды үйренеді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән аясында студенттер бухгалтерлік есеп, екі жақты жазу принципі, құжат айналымын ұйымдастыру, кірістер, шығыстар, тауарлы-материалдық қорлар, айналымнан тыс активтер, капитал есебі және қаржылық есептілікті жасау ұғымдарын оқып, меңгереді. қазіргі нарықтық экономикадағы бухгалтерлік есеп тәжірибесінің принциптері. Оқыту нәтижесінде студенттер бухгалтерлік құжаттамамен жұмыс істеу, құқықтық нормаларды қолдану дағдыларын, кәсіпорынның қаржылық ақпаратын талдау дағдыларын меңгереді.
4
РК(с оценкой)
Бағдарламаның мақсаты кәсіби қызметке даярлау үшін, болашақ еңбек қызметінде денелік жүктемелерді, жүйке-психикалық қысымдарды және жайсыз факторларды табанды өткеруге денсаулықты сақтау, нығайтуды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке тұлғалық құзыреттіліктерін және дене шынықтырудың құралдары мен әдістерін мақсатты түрде пайдалану қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.<br/> Бағдарламаны игеру нәтижелері бойынша білім алушы келесідей құзыреттіліктерді иеленеді:<br/> 1) жеке тұлғалық: өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі тұлғалық тануға даярлық пен қабілеттілік;<br/> кәсіби дене шынықтыру дағдыларын еңбек және өмірлік жағдаяттарда өз бетінше пайдалана алуға даярлық;<br/> 2) метапәнаралық:танымдық, спорттық, дене шынықтыру, сауықтыру және әлеуметтік практикада пәнаралық түсініктер мен әмбебап оқу әрекеттерін (реттеуші, танымдық, коммуникативтік) қолдану қабілеттілігі;<br/> дербес ақпараттық-танымдық қызметке даярлылық пен қабілеттілік;<br/> жарыстық қызметтің әртүрлі түрлеріне қатысу дағдыларын қалыптастыру;<br/> 3) пәндік:салауатты өмір салтын, белсенді демалыс пен бос уақытты ұйымдастыру үшін дене шынықтыру қызметінің әртүрлі формалары мен түрлерін қолдану шеберлігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында студенттер мәліметтер базасын басқару жүйелерінің құрылымы мен функцияларын игереді, мәліметтер базасын модельдеуді, соның ішінде "байланыс нысандарын" құруды және UML модельдерін қолдануды үйренеді, модельдердің әртүрлі түрлерін қарастырады. Реляциялық модельде қолданылатын реляциялық алгебра мен есептеуді зерттеңіз. Курс сонымен қатар қалыпқа келтіруді ескере отырып, мәліметтер базасын жобалауға және SQL сұрау тілімен жұмыс істеуге үйретуді қамтиды. Курс нәтижесінде студенттер ДҚБЖ құрылымы мен функцияларын меңгереді, деректерді модельдеуді, реляциялық алгебраны, қалыпқа келтіруді және SQL-ді үйренеді, бұл оларға мәліметтер базасын талдауға, жобалауға және басқаруға мүмкіндік береді.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пән жобаларды басқару әдістемесін, соның ішінде жоспарлау және бақылау әдістерін, тәуекелдерді бағалауды және жобаларды басқаруда ақпараттық технологияларды қолдануды қамтиды. Оқыту іс-әрекеттің сипаттамаларын және оның мақсаттары, міндеттері, шешімдері мен нәтижелері сияқты элементтерін талдауды қамтиды. Студенттер әртүрлі салаларда басқару әдістерін қолдануды үйренеді, жобаларды басқарудың бағдарламалық құралдарымен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын дамытады. Оқытудың нәтижесі студенттердің экономикалық қызметтің әртүрлі салаларындағы жобаларды тиімді басқару үшін кең ауқымды білім мен дағдыларды игеруі болып табылады.
5
[АБ + Емтих] (100)
Курс интернетке арналған қосымшаларды құрудың жалпы технологияларын, HTML5 және CSS3 негізгі мүмкіндіктерін, Веб-желі технологияларын, веб-беттерді белгілеу және бағдарламалау тілдерін, веб-қосымшаларды әзірлеу құралдарын, XML белгілеу тілін, веб-мазмұн мен қосымшаларды біріктіру құралдарын, сондай-ақ клиенттік және серверлік тілдер мен технологиялардың вебте жұмыс істеу принциптерін, клиенттік сценарийлер мен қосымшалар, JavaScript сценарий тілі және PHP тіліндегі серверлік веб-қосымшаларды зерттеуді қамтиды. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер HTML5, CSS3, JavaScript және PHP көмегімен веб-қосымшаларды құру дағдыларын, сондай-ақ Веб-мазмұнды әзірлеу және біріктіру құралдары туралы білім алады.
5
[АБ + Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты қазақ тілінде A1 - қарапайым деңгей бойынша қазақ тілін шет тілі ретінде оқитын білім алушыларға және A2, B1, B2, C1 біліктілік деңгейіне сәйкес сөйлеу әрекетінің барлық түрлері бойынша коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби және қарым-қатынас құралы ретінде қазақ ұлттық мәдениеті тұрғысынан қазақ тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету болып саналады.<br/> Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:<br/> 1) лексиканы, грамматикалық білім жүйесін, интенцияны (ниеттерін) білдірудің прагматикалық құрамын жеткілікті көлемде білу негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын дұрыс таңдауға және пайдалануға;<br/> 2) мәтіннің нақты мазмұнын беруге, олардың тұжырымдамалық ақпаратын қалыптастыруға, бүкіл мәтіннің және оның жеке құрылымдық элементтерінің қорытынды бөлімдерін сипаттауға;<br/> 3) мәтіндегі ақпаратты түсіну, әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, қоғамдық-саяси, оқу-кәсіби салалардағы қарым-қатынас мәтіндерінің стильдік және жанрлық ерекшеліктерін түсінуге;<br/> 4) қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпарат сұрауға және хабарлауға, қатысушылардың іс-әрекеттеріне баға беруге, таным мен қарым-қатынас жағдайында әңгімелескен адамға әсер ету құралы ретінде ақпаратты пайдалануға;<br/> 5) тілдің, мәдениеттің, қарым-қатынас саласы ерекшеліктеріне сәйкес жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайларында құзыреттілік танытуға;<br/> 6) пікірталастарда этикалық, мәдени, әлеуметтік маңызы бар мәселелерді талқылауға, өз көзқарасын білдіруге, оны дәлелді түрде қорғауға, әңгімелесушілердің пікірін сыни бағалауға;<br/> 7) өзінің жеке ниеттері мен қажеттіліктерін (тұрмыстық, оқу, әлеуметтік, мәдени, кәсіби бағдарлы) жүзеге асыру, оларды этикалық жағынан дұрыс, мағыналы толық, лексика-грамматикалық және прагматикалық тұрғыда жеткілікті дәрежеде жариялау мақсатында әртүрлі қарым-қатынас салаларындағы жағдаяттарға қатыса алуға қабілетті бола алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты – білім алушыларды Қазақстан тарихы туралы объективті ұсыныммен қамтамасыз ету. Пәнді оқу нәтижесінде студент көне заманнан бүгінгі күнге дейінгі Қазақстан тарихы бойынша білімдерін көрсете алады, Қазақстанның өткен және қазіргі қоғамдық құбылыстарының, алуан түрлі тарихи және қазіргі заманғы дереккөздердің ақпаратын жан-жақты, сыни тұрғыдан талдай алады, қоғамдық даму мәселелерін өз бетінше шығармашылық тұрғыдан түсіну қабілетін дамыту біледі, отандық және дүниежүзілік тарих пен мәдениетке деген құрметін, материалдық және рухани мәдениет саласында өз республикасының және адамзаттың мұрасын сақтауға және көбейтуге ұмтылысын дамыта біледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қаржы" пәнінің мақсаты - қаржының теориялық және практикалық негіздерін макро және микро деңгейде игеру. Қарастырылып отырған тақырыптарға қаржының қоғамдық ұдайы өндірістегі мәні, функциялары мен рөлі, қаржы жүйесін ұйымдастыру, қаржы саясаты мен механизмі, салық салу, сақтандыру және қаржылық реттеу кіреді. Студенттер қоғамның әртүрлі деңгейлерінде шешім қабылдау үшін қаржы жүйелерінің, ақша ағындарының жағдайын талдау және болжау, сондай-ақ қаржыны басқару дағдыларын дамытады.
5
[АБ + Емтих] (100)
"Қолданбалы жүйелер" курсын оқу кезінде студенттер құрылымдық қолданбалы жүйелердегі көмекші жүйелер мен бизнес қолданбалы жүйелерді игереді, сонымен қатар бизнес-процестерді жүзеге асыруда деректер қозғалысын зерттейді. Нәтижесінде студенттер қаржы, бақылау, өнімді басқару, тарату салаларындағы қолданбалы жүйелерге қойылатын талаптарды талдайды, сонымен қатар мәтіндік және графикалық редакторлар, электрондық кестелер, деректер қорын басқару жүйелері, біріктірілген пакеттер және т.б. сияқты жалпы мақсаттағы қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету пакеттерімен танысады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты: маркетингтің теориялық негіздері мен категориялық аппаратын игеру, сонымен қатар оны қолдануда практикалық дағдыларды дамыту. Студенттер теориялық тұжырымдамаларды, маркетингтік ортаны, маркетингтік зерттеулерді, тұтынушылардың мінез-құлқын, нарықты сегменттеуді, тауар саясатын, баға белгілеуді, бәсекелестік талдауды, тауарларды жылжытуды және маркетингті басқаруды үйренеді. Курс аяқталғаннан кейін студенттер деректерді талдауға, маркетингтік стратегияларды әзірлеуге, ақпаратты ұсынуға және негізделген шешімдер қабылдауға бейімделеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс шеңберінде мыналар қарастырылады: сызықтық алгебра: матрицалар, детерминанттар, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесі, векторлық алгебра, аналитикалық геометрия, талдауға кіріспе, Бір айнымалының функцияларын дифференциалды есептеу: функцияның туындысы және дифференциалы, функцияны зерттеу, бір айнымалының функцияларын интегралды есептеу: анықталмаған интеграл, анықталған интеграл, белгілі бір интегралдың қосымшалары. Есептер: математиканың қарастырылған бөлімдерінде есептерді қою және шешу әдістерін меңгеру, қолданбалы есептерде үйренген математикалық әдістерді қолдана білу, математикалық интуицияны дамыту, математикалық мәдениетті тәрбиелеу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында: бірнеше айнымалы функциялардың дифференциалдық есебі: жартылай туындылар, екі айнымалы функцияның экстремумы, қарапайым дифференциалдық теңдеулер: бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер, жоғары ретті, тұрақты коэффициенттері бар сызықты біртекті емес дифференциалдық теңдеулер, бірнеше интегралдар: қос , үштік интеграл және қосымшалары, сандық, функционалды және қуат қатарлары қарастырылады. Міндеттері: математиканың қаралатын тарауларында міндеттерді қою және шешу әдістерін меңгеру, қолданбалық міндеттерде зерттелген математикалық әдістерді қолдану білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында: классикалық ықтималдық формуласы, ықтималдық қасиеттері, шартты ықтималдықтар, қайталама тесттер, кездейсоқ шамалар, олардың сипаттамалары, қалыпты таралу, үлкен сандар заңы, статистикалық таралу, іріктеу әдістері, жалпы және таңдамалы орташа бағалау, нүктелік бағалау, моменттер әдісі, қалыпты бөлу үшін сенімділік аралықтары, бастапқы, орталық эмпирикалық сәттер, стьюденттің таралуы, ең кіші квадраттар әдісі қарастырылады. Міндеттері: математиканың қаралатын тарауларында міндеттерді қою және шешу әдістерін меңгеру, қолданбалық міндеттерде зерттелген математикалық әдістерді қолдану білу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында студенттер деректерді модельдеуге, реляциялық модельдерді құруға, деректерді қалыпқа келтіруге және SQL-ді қолдануға баса назар аудара отырып, мәліметтер базасын басқару жүйелерінің құрылымы мен функцияларын зерттейді. Курс сонымен қатар пәндік сала тұжырымдамаларын, мәліметтер базасының жіктелуін және бағдарламалық жасақтаманың өмірлік циклін қамтиды. Оқыту нәтижесінде студенттер пәндік саланы рәсімдеуге, ақпараттық модельдерді жобалауға және SQL сұрауларын жасауға қабілетті.
5
[АБ + Емтих] (100)
Өндірістік процестерді менеджменті пәні бизнес-процестерді басқарудың әртүрлі аспектілерін, соның ішінде ұйымдық өзгерістердегі процестердің түрлері мен рөлін, модельдеу әдістерін, ARIS сияқты реинжиниринг пен оңтайландыруды және SixSigma басқару құралдарын қарастырады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер ұйымдағы өндірістік процестерді тиімді басқаруға мүмкіндік беретін тиісті Kaizen бағдарламалық жасақтамасы мен әдістемелерін қолдана отырып, бизнес-процестерді талдау, оңтайландыру және қолдау дағдыларын игереді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты студенттердің философияны дүниені танып-білудің ерекше формасы ретінде түсінуін қалыптастырып, олардың келешек кәсіби қызметтері аясында оның негізгі тараулары, мәселелері мен әдістері туралы тұтас білім беру.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:философияның тарихи дамуы негізінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұнын сипаттау;нақты дүниені философиялық зерделеудің ерекшелігін түсіндіру;дүниеге көзқарасты табиғи және әлеуметтік әлемді философиялық зерделеу мен зерттеудің нәтижесі ретінде негіздеу;дүниені танып-білудің ғылыми және философиялық әдістерін жіктеу;мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның ерекшеліктері мен мазмұнына түсініктеме жасау;негізгі дүниетанымдық ұғымдардың мағынасы мен рөлін адамның қазіргі әлемдегі жеке және әлеуметтік болмысының құндылықтары ретінде негіздеу;медиамәтіндер, әлеуметтік-мәдени және жекетұлғалық жағдайлардың философиялық қырларына этикалық шешімдерді қабылдау және негіздеу үшін талдау жасау;қазіргі жаһандық қоғамның өзекті мәселелеріне қатысты өзінің адами ұстанымын қалыптастыру және сауатты дәйектеу;кәсіби саладағы мәселелердің философиялық мазмұнын анықтау үшін өзекті болып саналатын зерттеу жүргізіп, оның нәтижелерін талқылауға ұсыну.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты неміс тілінде коммуникативті дағдыларды қалыптастыру және жетілдіру болып табылады, атап айтқанда: ауызша сөйлеу және тыңдап түсіну дағдыларын, күнделікті жағдайлардың кең ауқымында оқу және жазу дағдыларын. Пәнді оқу нәтижелері бойынша студент неміс тілінде диалогтық, монологтық сөйлеуді сауатты көрсете алады, белсенді лексиканы және грамматикалық лексиканы әлеуметтік және күнделікті коммуникативті ниеттерін жүзеге асыру үшін қолдана алады, жеке хат алмасу үшін жалпы неміс тілінде жаза алады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерді қазіргі заманғы бизнестегі және мемлекеттік құрылымдарды басқарудағы ақпараттық жүйелер мен технологиялардың рөлін түсінуді қалыптастыра отырып, бизнес-информатиканың негізгі ұғымдары мен міндеттерімен таныстырады. Курс бизнес-информатиканың іргелі негіздерін, ақпараттық жүйелердің негізгі түрлерін, сондай-ақ MS Excel бағдарламасын бизнесте қолдануды қамтиды. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер пәндік саланы талдай алады, электрондық бизнес стратегияларын жасай алады, басқару шешімдерін жобалай алады және олардың тиімділігін бағалай алады.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерді экономикалық процестерді модельдеудің негізгі принциптерімен таныстыру. Курс аясында Имитациялық модельдеудің теориялық негіздері, динамикалық жүйе Имитациялық модельдеу объектісі ретінде, экономика объектісінің жұмысын үш өлшемде модельдеу қарастырылады: материалдық, ақша және ақпараттық ағындар, ресурстарды басқару стратегиясы модельдерінің ашық және жабық схемалары, экономика объектісінің процестеріне құрылымдық талдау жасалады. Курстың соңында студенттер Имитациялық модельдерді қолдана отырып, деректер ағындарын талдай отырып және құрылымдық талдау жасай отырып, экономикалық процестерді модельдеу дағдыларын игереді, бұл олардың экономикалық жүйелерді түсіну және басқару қабілетін жақсартады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерді IT-жобаларды құжаттау негіздері мен әдістемесімен таныстыру болып табылады. Бұл курс мынадай тақырыптарды қамтиды: құжаттау ұғымы, бағдарламалық құралдарды Құжаттаудың мақсаттары мен принциптері бағдарламалық құралдарды құжаттауды ұйымдастыру мәселелері, бағдарламалық қамтамасыз етуді құжаттау стратегиясын таңдау принциптері, бағдарламалық қамтамасыз етуді құру кезіндегі құжаттама түрлері және құжаттау кезеңдері, сондай-ақ бағдарламалық қамтамасыз етуді құжаттау стандарттары. Оқыту нәтижелері студенттердің IT-жобалардың кезеңдерін тиімді құжаттау қабілетін қамтиды, соның ішінде құжаттаманың мақсаттары мен принциптерін анықтау, стратегияларды таңдау және қабылданған стандарттарға сәйкес құжаттардың әртүрлі түрлерін жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Бағдарламалық қамтамасыз етудің сапасы» пәні студенттерге бағдарламалық қамтамасыз ету сапасын бағалау және қамтамасыз ету принциптерін үйретеді. Көрсеткіштерді, құжаттарды, сапаны қамтамасыз ету құралдары мен әдістерін және бағдарламалық құралды жөндеуді қамтиды. Бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеуді, тексеру және валидация әдістерін, тестілеу түрлерін, сынақты жоспарлауды және оған қатысты құжаттарды зерттеуді қамтиды. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер бағдарламалық жасақтама сапасын тестілеу, жөндеу және бағалау дағдыларына ие болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән бағдарламалық жасақтаманың өмірлік цикліне, бағдарламалық жүйеге қойылатын талаптарды анықтауға, Тапсырыс берушімен өзара әрекеттесуге, бағдарламалық өнімдерді жобалау әдістемелеріне қатысты көптеген тақырыптарды қамтиды. Курс каскадты және қайталанатын технологияларды, бағдарламалық жасақтаманы жылдам әзірлеу технологияларын, экстремалды бағдарламалауды және Scrum әдістемелерін қарастырады және бағдарламалық жобалардың сыни және ауқымды мәселелерін талқылайды. Бағдарламалық жасақтама жүйелерін жобалауға ерекше назар аударылады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер талаптарды талдауды, БҚ жобалау әдістемесін және жобалардың ауқымын бағалауды меңгереді, сонымен қатар объектіге бағытталған стильде бағдарламалық жүйелерді жобалауды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу әдістерінің теориялық және практикалық негіздерін меңгеру болып табылады. Қамтылған тақырыптар бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеудің іргелі түсініктерін, жобаның өмірлік цикліндегі тестілеудің түрлері мен кезеңдерін, бағдарламалық жасақтаманы тестілеудің өмірлік циклін, макротапсырма ретінде тестілеудің сипаттамаларын, бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеудің ерекшеліктерін, негізгі сынақ үлгілерін, сонымен қатар өндіріс негіздерін қамтиды. бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу тәжірибесі мен ұйымдастыруды қамтамасыз ету. Студенттер бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеудің негізгі принциптері мен әдістерін үйренеді және оны практикалық қолдану дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән студенттерді бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің негізгі түсініктері мен тәсілдерімен таныстыруға бағытталған. Курс аясында ISO/IEC 12207 стандарты бойынша өмірлік цикл процестері, жүйеге қойылатын талаптарды талдау және ресімдеу, Бизнесті бағалау әдістері (As-Is және TO-BE модельдері), UML көмегімен жүйелерді әзірлеуге объектіге бағытталған тәсіл, сондай-ақ объект моделінің спецификациясы зерттеледі. Оқыту нәтижелеріне студенттердің талаптарға талдау жасау, UML көмегімен бағдарламалық жүйелерді жобалау, бизнес-процестерді бағалау және оңтайландыру шешімдерін ұсыну және кәсіби қызметте бағдарламалық қамтамасыз етудің заманауи әдістері мен стандарттарын сәтті қолдану мүмкіндігі кіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты неміс тілінде кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту болып табылады.Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби терминдерді қолдана отырып, неміс тілінде сөйлеуді сауатты жеткізе алады, кәсіби қарым-қатынас шеңберіндегі мәтіндердің аннотациясы мен рефератын бағалайды және талдайды, өз көзқарасын еркін түсіндіреді және ұсынылған кәсіби тақырыптарды неміс тілінде талқылайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс шеңберінде: кәсіпкерлік негіздері, Қазақстандағы бизнесті құқықтық реттеу, өз ісін ұйымдастыру және дамыту, бизнес-жоспарлау, қаржыны басқару, кәсіпкерлік әдеп, жауапкершілік және тәуекелдерді басқару қарастырылады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер: кәсіпкерлік идеяларды құрып, дамыта алады; бизнес-жоспарлар әзірлеп, басқарушылық шешімдер қабылдай алады; кәсіпорынның қаржысын басқара алады және оның тиімділігін бағалай алады; кәсіпкерлік қызметтегі құқықтық және этикалық нормаларды сақтай алады; кәсіпкерлік тәуекелді түсінеді және басқара алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс мынадай тақырыптарды қамтиды: кәсіпорын шаруашылық жүргізу объектісі ретінде, кәсіпорындардың ұйымдық-құқықтық және ұйымдық-экономикалық нысандары, кәсіпорынның негізгі және айналым қаражаттары, кәсіпорынның қаржысы, негізгі және айналым капиталы, кәсіпорынның еңбек ресурстарын талдау, инвестициялық және инновациялық қызмет
Студент келесі дағдыларды игереді: кәсіпорынның негізгі құралдарын бағалау және амортизацияны есептеу әдістерін қолдану; кәсіпорынның еңбек ресурстарына қажеттіліктерін анықтау; инвестициялық жобаларды іске асырудың тиімділігін талдау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Таратылған жүйелердің техникасы мен технологиялары" пәні аясында студенттер таратылған жүйелермен жұмыс істеу принциптері мен әдістерін, соның ішінде олардың өзара әрекеттесуін, процестер арасында ақпарат алмасу тәсілдерін, атау жүйелерін іске асыруды, мобильді нысандарды орналастыруды, дәйектілік модельдерін, ақауларға төзімділікті қамтамасыз етуді және қорғаныс механизмдерін құруды игереді. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер таратылған жүйелердің негізгі компоненттерін бөліп көрсету және жіктеу дағдыларын, типтік нұсқаларды таңдап, өз шешімдерін ұсына білу, заманауи жүйелердің негізгі мысалдарын білу дағдыларын алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-оқытудың алдыңғы сатысында қол жеткізілген неміс тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент тұрмыстық, мәдени, кәсіптік, ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттілік пен тілдік даярлықтың жеткілікті деңгейін меңгереді, ауызша, жазбаша сөйлеуді сауатты баяндайды, тыңдауды пайдалана отырып оқиды, сондай-ақ заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып коммуникативтік міндеттерді шешеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің ауызша және жазбаша түрде іскерлік қарым-қатынас негіздерін меңгеруге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілікке ие болуы. Оқу нәтижесінде іскер адамның қарым-қатынас жағдайында белсенді сөйлеу мінез-құлық дағдылары қалыптасады, студент бизнес және экономика тілінің негіздерін, грамматикалық құбылыстарды және іскерлік қарым-қатынас тіліне тән синтаксистік құрылымдарды, соның ішінде іскерлік хат-хабарларды жүргізу үшін жазбаша сөйлеуді біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді меңгерудің мақсаты: студенттерде тірі ағзалардың мекендеу ортамен бірлігінің заңдылықтары, табиғатты қорғау принциптері және тұрақты даму стратегиялары туралы түсініктерді қалыптастыру. Нәтижесінде студент: қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуге және кәсіби қызметке бейімдеуге, қоршаған ортаның экологиялық факторларын талдауға және жалпылауға, тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары мен стратегияларын басшылыққа ала отырып, қолдануға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Электронды бизнес" курсы цифрлық кәсіпкерліктің негізгі тұжырымдамалары мен әдістерін зерделеуге арналған. Студенттер ақпараттық дәуірдегі электрондық бизнестің рөлі туралы білім алады, цифрлық әлемдегі табысты модельдер мен үрдістерді меңгереді. Электрондық Бизнестің ақпараттық жүйелерін талдаудың практикалық дағдыларына баса назар аударылады. Курс студенттерге осы саладағы табысты мансап үшін теориялық білімді де, практикалық дағдыларды да қамтамасыз ете отырып, электрондық бизнес саласында тиімді қатысу дағдыларын дамытуға көмектеседі. Студенттер электрондық бизнесте шешімдерді талдау және ақпарат көздерімен жұмыс істеу дағдыларын алады. Олар сондай-ақ деректерді өңдеу әдістерін меңгереді және ақпараттық объектілерді құру үшін пәндік аймақтарды талдай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты цифрлық кәсіпкерліктің негізгі аспектілерін жан-жақты зерттеу болып табылады. Курста электронды бизнес түсінігі, оны жүзеге асырудағы ақпараттық жүйелердің рөлі, АЖ классификациясы мен түрлері, сонымен қатар веб-сайттар мен электрондық құжаттардың маңыздылығы сияқты мәселелер қарастырылады. Оқыту нәтижесінде студенттер тұтынушылық аудиторияны қалыптастыру үдерісін, бизнес-идеяларды жүзеге асыру принциптерін және электрондық бизнесті қолдану салаларын тереңірек түсінеді. Цифрлық инновацияларды белсенді пайдалануға және клиенттермен тиімді өзара әрекеттесу үшін омниканал принципіне негізделген бизнес-процестерді ұйымдастыруға ерекше назар аударылады.
Тәжірибені қорғау
Студенттердің бакалавриат практикасы дипломды қорғауға немесе қорытынды біліктілік жұмысын дайындауға бағытталған.
Студенттің дипломды қорғауға дейінгі тәжірибесінің міндеттері:
- теориялық зерттеулерде алған білімдерін бекіту және кеңейту;
- практикалық дағдыларды алу және кәсіби шеберлікті арттыру;
- ғылыми материалдарды жинау және оны әрі қарай зерттеу және дипломдық жобаны іске асыру үшін алдын ала өңдеу.
Нәтижесінде студент:
- субъектілерді, субъектілердің ерекшеліктерін анықтау және олардың өзара әрекеттесу механизмдерін анықтау мақсатында пәндік саланы талдауды;
- стандартты UML сипаттамаларын қолдана отырып, анықталған нысандар мен процестерді модельдеу үшін стандартты құралдар мен орталарды қолдануды;
- объект модельдерін жобалау және олардың спецификациясын құруды;
- ақпараттық жүйелерді жобалауда заманауи CASE-технологияларды қолдануды меңгерді.
Тәжірибені қорғау
Оқу тәжірибесі бастапқы ақпарат беруге және студенттерді таңдаған мамандығы бойынша іс-әрекеттің ерекшеліктерімен таныстыруға арналған. Оқу тәжірибесінің міндеті – болашақ кәсіби іс-әрекеттің негіздерімен танысу, алғашқы кәсіби дағдылар мен дағдыларды бойына сіңіру.
Тағылымдамадан өтушілер таңдаған мамандығының арнайы пәндерімен танысады, болашақ мамандығымен танысады. Сондай-ақ энергетикалық компанияларға турлар ұйымдастырады. Оқу тәжірибесін университет ғимараттарында, Қазақстан мен Германияның кәсіпорындарында өткізуге болады
Тәжірибені қорғау
Өндірістік практикадан өтудің мақсаты оқыту процесінде алынған теориялық білімді бекіту, маманның кәсіби дағдыларын және кәсіпорын қызметінің нақты жағдайларында тәжірибе алу болып табылады.
Практика базасы тиісті мамандықтар бойынша кәсіпорындар мен ұйымдар болып табылады. Практика аясында студенттер белгілі бір жұмыс түрлерін орындайды, дипломдық жұмысты/жобаны жазу үшін материалдар жинайды.
ҒЗЖ қорғау
Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысының басты мақсаты (СҒЗЖ) кәсіби тәжірибе шеңберінде ғылыми теория негіздерін меңгерген, ақпаратты (деректерді) жинау, өңдеу және талдаудың практикалық тәжірибесі, сондай-ақ өзіндік ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары бар маман дайындау болып табылады.Ғылыми-зерттеу жұмысы шеңберінде білім алушы танымның әртүрлі ғылыми әдістерін пайдалана отырып, кәсіби ойлауды дамытуға, ғылыми зерттеулерді, конференцияларды жоспарлауға, ұйымдастыруға және қатысуға, негізгі нәтижелері дипломдық жұмысқа/жобаға енгізілуі, сондай-ақ ғылыми мақала түрінде жариялануы мүмкін ғылыми жұмысты өз бетінше орындауға қабілетті.