қызмет көрсету саласының бакалавры
Көлік логистикасы
6B11309
Инжиниринг және ақпараттық технологиялар факультетi
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
60 (Каз.) 60 (Орыс.)
1500000 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
1500000 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде халыққа Көліктік қызмет көрсетуді ұйымдастырудың ғылыми және кәсіби білімдерін қалыптастыру. Оқыту қорытындысы бойынша студенттер қалалық логистиканың негізгі компоненттерін біледі, жүк тасымалы туралы деректерді жинау, қалалық жүк тасымалдарын модельдеу және болжау әдістерін дербес қолдана алады, қалалық логистика және қалалық жүк тасымалы саласындағы мүдделі тараптарға шешім қабылдауды қолдаудың тиісті құралдарын ұсына алады, қалалық логистика және қалалық жүк тасымалдау саласындағы озық тәжірибені бағалай алады, қалалық логистика салалары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты ақпараттық технологиялар арқылы ақпараттарды жіберу және жинау тәсілдерін, ақпараттарды өңдеу және сақтау, іздеу әдістері, процестерді талдау және сыни бағалау мүмкіндіктерін қалыптастыру болып саналады.<br/> Бағдарламаны меңгеру нәтижесінде білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:<br/> ақпараттық-коммуникациялық технологияның даму тенденциялары мен мазмұнын, тағайындалуын түсіндіру, нақты мәселелерді шешу үшін айрықша тиімді технологияны таңдауды негіздеуге;<br/> ақпараттық және коммуникациялық процестерді жүзеге асыру тәсілдерін, ақпараттарды жинау, сақтау және өңдеу әдістерін түсіндіруге;<br/> негізгі компоненттер мен функцияларды, компьютерлік жүйелер мен желілер құрылымын сипаттауға;<br/> ақпараттарды сақтау, тарату мен өңдеу, іздеуге арналған мобильдік және бұлтты қызметтерді, ақпараттық Интернет ресурстарды қолдануға;<br/> ақпаратты сақтау, өңдеу, жинау және жіберуге арналған компьютерлік желі мен жүйелердің аппараттық және бағдарламалық жабдықталуын қолдануға;<br/> ақпараттарды қорғау құрылғылары мен әдістерін таңдауды негіздеу және талдауға;<br/> сандық технология көмегімен әртүрлі қызметкерлік саласына арналған деректерді басқару және талдау құрылғыларын жасауға;<br/> заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы мамандық бойынша жобалық қызметтерді қалыптастыруға.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
4
РК(с оценкой)
Бағдарламаның мақсаты кәсіби қызметке даярлау үшін, болашақ еңбек қызметінде денелік жүктемелерді, жүйке-психикалық қысымдарды және жайсыз факторларды табанды өткеруге денсаулықты сақтау, нығайтуды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке тұлғалық құзыреттіліктерін және дене шынықтырудың құралдары мен әдістерін мақсатты түрде пайдалану қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.<br/> Бағдарламаны игеру нәтижелері бойынша білім алушы келесідей құзыреттіліктерді иеленеді:<br/> 1) жеке тұлғалық: өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі тұлғалық тануға даярлық пен қабілеттілік;<br/> кәсіби дене шынықтыру дағдыларын еңбек және өмірлік жағдаяттарда өз бетінше пайдалана алуға даярлық;<br/> 2) метапәнаралық:танымдық, спорттық, дене шынықтыру, сауықтыру және әлеуметтік практикада пәнаралық түсініктер мен әмбебап оқу әрекеттерін (реттеуші, танымдық, коммуникативтік) қолдану қабілеттілігі;<br/> дербес ақпараттық-танымдық қызметке даярлылық пен қабілеттілік;<br/> жарыстық қызметтің әртүрлі түрлеріне қатысу дағдыларын қалыптастыру;<br/> 3) пәндік:салауатты өмір салтын, белсенді демалыс пен бос уақытты ұйымдастыру үшін дене шынықтыру қызметінің әртүрлі формалары мен түрлерін қолдану шеберлігі.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жұмыс үстелі ДҚБЖ мүмкіндіктерін қолдана отырып, мәліметтер базасының қосымшаларын құру үшін қажетті білім мен дағдыларды алу. Зерделеу нәтижесі: студенттерде принциптер мен тұжырымдамаларды түсіну, деректерді сақтау, қол жеткізу және өңдеу құралдарын ұйымдастыру, құралдарды әзірлеу және пайдалану, SQL сұрау салу тілін егжей-тегжейлі зерделеу, сақталатын рәсімдерді, генераторлар мен триггерлерді құру, дерекқорды әкімшілендіру құралдары, дерекқорды пайдалана отырып қосымшалар әзірлеу.
8
Дипломдық жұмыс
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-ұйымдардың бәсекеге қабілеттілігі мен тиімділігін арттыру көзі ретінде жеткізілім тізбегін құру және басқарудың модельдерін, әдістерін зерттеу.<br/> Нәтижесінде студент білуі керек: жеткізу тізбегін басқару негіздері, жеткізу тізбегін ұйымдастырудың логистикалық құрылымы, SCOR модельдері, логистикадағы жобаларды басқару. жеткізу тізбектерін қалыптастыру, интеграцияланған, стратегиялық, тактикалық жоспарлау жобасы, интеграцияланған жоспарлауды ақпараттық қолдау, тәуекелдерді басқару, логистикалық жүйелерді басқару, логистикалық өзара іс-қимылдың қағидаттары мен моделі.
3
ҒЗЖ қорғау
Студенттерге арналған жобалық іс-әрекеттің мақсаты кәсіби және жобалық құзыреттіліктерді дамыту болып табылады. Студенттің жобалық іс-әрекет барысында алатын негізгі білім беру нәтижесі таңдаған кәсіптік қызметінде қажетті практикалық маңызды білім мен дағдыларды (құзыреттіліктерді) және өзін-өзі ұйымдастыру тәжірибесін алу, бекіту немесе дамыту болып табылады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу мақсаты: негізгі ұғымдарды, заңдарды, формулаларды, теоремаларды және математикалық зерттеу әдістерін меңгеру<br/> Оқу нәтижесінде студент білуі тиіс: жоғары математика және оның қосымшалары ұғымдарын; іргелі түсініктерді, сызықтық және векторлық алгебраны, аналитикалық геометрия негіздерін; бір айнымалы функциялардың дифференциалдық есептеулерін, бір айнымалы функциялардың интегралдық есептеулерін, көптеген айнымалылардың функцияларын; қарапайым дифференциалдық теңдеулерді қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу мақсаты: тереңдетілген ұғымдарды, заңдарды, формулаларды, теоремаларды және математикалық зерттеу әдістерін меңгеру Оқу нәтижесінде студент білуі тиіс: жоғары математика және оның қосымшалары ұғымдарын; классикалық және қазіргі заманғы математиканың іргелі түсініктерін, заңдары мен теорияларын, еселік интегралдарды шешудің математикалық әдістерін; сандық қатарларды; белгі беретін қатарлардың жинақталу белгілерін; белгі беретін, функционалдық, күштік қатарларды; ықтималдық теориясы мен математикалық статистика элементтерін.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы курс аясында ғылыми қызметтің ерекшеліктері, ғылыми танымның принциптері мен әдістері қарастырылады. Студент әр түрлі ақпараттық ресурстарды қолдана отырып, жазбаша жұмыс жазу, мәселені шешу үшін ақпарат іздеу, мәтінмен жұмыс жасау дағдыларын дамытады. Студент тәжірибе жинақтайды: проблеманы қою, зерттеудің өзектілігін негіздеу, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін анықтау, зерттеу қызметін дербес ұйымдастыру, жеке зерттеу нәтижелерін көпшілік алдында қорғау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы курс аясында ғылыми қызметтің ерекшеліктері, ғылыми танымның принциптері мен әдістері қарастырылады. Студент әр түрлі ақпараттық ресурстарды қолдана отырып, жазбаша жұмыс жазу, мәселені шешу үшін ақпарат іздеу, мәтінмен жұмыс жасау дағдыларын дамытады. Студент тәжірибе жинақтайды: проблеманы қою, зерттеудің өзектілігін негіздеу, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін анықтау, зерттеу қызметін дербес ұйымдастыру, жеке зерттеу нәтижелерін көпшілік алдында қорғау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу мақсаты: MS Excel және жасанды интеллект функционалдығын қолдана отырып, кәсіби мәселелерді шешу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.<br/> Курс студенттердің материалдық ағындарды басқарумен байланысты кәсіпорын ресурстарын оңтайландыруға арналған бағдарламалармен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға арналған. Студенттерге жұмыстың дұрыс моделі, құралдарды, функцияларды, формула алгоритмдерін ұтымды пайдалану үйретіледі. Студент өз міндеттерін, кестелері мен есептеулерін автоматтандыруды қарастырады. Корпоративтік кесте шаблондары мен стильдерін құруды үйренеді.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты ұйымның шығындары мен ресурстарын оңтайландыру мақсатында кәсіпорынның ресурстарын жоспарлау және басқару жүйесін зерттеу болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент білуі тиіс: кәсіпорындағы ресурстар мен процестерді, SAP R / 3 негіздерін; mis/ Business Intelligence негіздерін, ERP-жүйелердің архитектурасы мен құрылысын, ақпараттық жүйелердегі ат - қауіпсіздікті, ERP-жүйелерін таңдау.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты ұйымның шығындары мен ресурстарын оңтайландыру мақсатында кәсіпорынның ресурстарын жоспарлау және басқару жүйесін зерттеу болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент білуі тиіс: кәсіпорындағы ресурстар мен процестерді, SAP R / 3 негіздерін; mis/ Business Intelligence негіздерін, ERP-жүйелердің архитектурасы мен құрылысын, ақпараттық жүйелердегі ат - қауіпсіздікті, ERP-жүйелерін таңдау.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-ұйымның шығындары мен ресурстарын оңтайландыру мақсатында кәсіпорынның ресурстарын жоспарлау және басқару жүйесін зерттеу.<br/> Зерттеу нәтижелері: жүйелік талдау негіздері, процестерді модельдеу және процестерді модельдеу құралдары; эталондық модельдер: иерархиялық құрылым, қолдану, мысалдар; мақсатты жанжал; ERP-жүйелерін сипаттауға арналған процедуралар модельдері: жүктеме дәптері, міндетті дәптер; операциялық қосымшаларды енгізуге арналған процедуралар, ERP-жүйелерді тестілеу және қабылдау рәсімдері; ескірген жүйелерді ажырату кезіндегі көші-қон стратегиялары.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-ұйымның шығындары мен ресурстарын оңтайландыру мақсатында кәсіпорынның ресурстарын жоспарлау және басқару жүйесін зерттеу.<br/> Зерттеу нәтижелері: жүйелік талдау негіздері, процестерді модельдеу және процестерді модельдеу құралдары; эталондық модельдер: иерархиялық құрылым, қолдану, мысалдар; мақсатты жанжал; ERP-жүйелерін сипаттауға арналған процедуралар модельдері: жүктеме дәптері, міндетті дәптер; операциялық қосымшаларды енгізуге арналған процедуралар, ERP-жүйелерді тестілеу және қабылдау рәсімдері; ескірген жүйелерді ажырату кезіндегі көші-қон стратегиялары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты жеткізуді ұйымдастыру және тасымалдаушыны таңдауда логистикалық тәсілді ескере отырып, жеткізу тізбегін басқару, көлік түрлерінің инфрақұрылымын тиімді пайдалану саласындағы білім мен кәсіби дағдыларды алу болып табылады. Оқыту нәтижесінде студенттерде ресурстардың жалпы құнын барынша азайту мақсатында материалдық ағындарды, тасымалдау шеңберінде орындалатын процедуралар мен функцияларды басқару бойынша нақты ғылыми идеялар мен дағдылар қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің бірыңғай көлік жүйесінде әртүрлі көлік түрлерінің қатысуымен интермодальды және мультимодальды тасымалдауды ұйымдастыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде студенттер логистикалық жеткізу тізбектерінде интермодальды және мультимодальды тасымалдауда бизнес - процестерді ресімдеу әдістерін меңгереді; интермодальды және мультимодальды тасымалдауды ұйымдастыру, орындау және бақылау кезінде әртүрлі көлік түрлерінің өзара әрекеттесу жағдайларын талдай алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты жұмыс көлемін ескере отырып, көліктің техникалық қарулануын тиімді пайдалану саласындағы студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады, ағымдағы пайдалану жағдайындағыдай оның техникалық құралдарын дамыту мәселелерін шеше білу. Оқыту нәтижесінде студенттер жылжымалы құрамды пайдалану ерекшеліктерін дербес талдайды, зерттелетін пәннің теориялық негіздерін өндірістік жағдайда қолдана алады, көлік жұмысының тиімділігін қамтамасыз ететін іс-шаралар бойынша техникалық-экономикалық есептеулер жүргізе алады.
5
[АБ + Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты қазақ тілінде A1 - қарапайым деңгей бойынша қазақ тілін шет тілі ретінде оқитын білім алушыларға және A2, B1, B2, C1 біліктілік деңгейіне сәйкес сөйлеу әрекетінің барлық түрлері бойынша коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби және қарым-қатынас құралы ретінде қазақ ұлттық мәдениеті тұрғысынан қазақ тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету болып саналады.<br/> Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:<br/> 1) лексиканы, грамматикалық білім жүйесін, интенцияны (ниеттерін) білдірудің прагматикалық құрамын жеткілікті көлемде білу негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын дұрыс таңдауға және пайдалануға;<br/> 2) мәтіннің нақты мазмұнын беруге, олардың тұжырымдамалық ақпаратын қалыптастыруға, бүкіл мәтіннің және оның жеке құрылымдық элементтерінің қорытынды бөлімдерін сипаттауға;<br/> 3) мәтіндегі ақпаратты түсіну, әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, қоғамдық-саяси, оқу-кәсіби салалардағы қарым-қатынас мәтіндерінің стильдік және жанрлық ерекшеліктерін түсінуге;<br/> 4) қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпарат сұрауға және хабарлауға, қатысушылардың іс-әрекеттеріне баға беруге, таным мен қарым-қатынас жағдайында әңгімелескен адамға әсер ету құралы ретінде ақпаратты пайдалануға;<br/> 5) тілдің, мәдениеттің, қарым-қатынас саласы ерекшеліктеріне сәйкес жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайларында құзыреттілік танытуға;<br/> 6) пікірталастарда этикалық, мәдени, әлеуметтік маңызы бар мәселелерді талқылауға, өз көзқарасын білдіруге, оны дәлелді түрде қорғауға, әңгімелесушілердің пікірін сыни бағалауға;<br/> 7) өзінің жеке ниеттері мен қажеттіліктерін (тұрмыстық, оқу, әлеуметтік, мәдени, кәсіби бағдарлы) жүзеге асыру, оларды этикалық жағынан дұрыс, мағыналы толық, лексика-грамматикалық және прагматикалық тұрғыда жеткілікті дәрежеде жариялау мақсатында әртүрлі қарым-қатынас салаларындағы жағдаяттарға қатыса алуға қабілетті бола алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты – білім алушыларды Қазақстан тарихы туралы объективті ұсыныммен қамтамасыз ету. Пәнді оқу нәтижесінде студент көне заманнан бүгінгі күнге дейінгі Қазақстан тарихы бойынша білімдерін көрсете алады, Қазақстанның өткен және қазіргі қоғамдық құбылыстарының, алуан түрлі тарихи және қазіргі заманғы дереккөздердің ақпаратын жан-жақты, сыни тұрғыдан талдай алады, қоғамдық даму мәселелерін өз бетінше шығармашылық тұрғыдан түсіну қабілетін дамыту біледі, отандық және дүниежүзілік тарих пен мәдениетке деген құрметін, материалдық және рухани мәдениет саласында өз республикасының және адамзаттың мұрасын сақтауға және көбейтуге ұмтылысын дамыта біледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде жеке қаржы саласында ұтымды мінез-құлық, цифрлық технологияларды қолдану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынумен байланысты процестерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау қабілетін дамыту. Нәтижесінде студент: өз бюджетін жоспарлауды және оны кірістер мен шығыстарды талдау негізінде басқаруды, қаржылық және салық құралдарын пайдалануды, қаржылық тәуекелдер мен дағдарыстардың әсерін бағалауды, қаржылық заңдарды, цифрлық және қаржылық білімді көрсете алады, сондай-ақ инвестициялау кезінде шарттарды таңдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде жеке қаржы саласында ұтымды мінез-құлық, цифрлық технологияларды қолдану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынумен байланысты процестерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау қабілетін дамыту. Нәтижесінде студент: өз бюджетін жоспарлауды және оны кірістер мен шығыстарды талдау негізінде басқаруды, қаржылық және салық құралдарын пайдалануды, қаржылық тәуекелдер мен дағдарыстардың әсерін бағалауды, қаржылық заңдарды, цифрлық және қаржылық білімді көрсете алады, сондай-ақ инвестициялау кезінде шарттарды таңдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерді қоймалау логистикасының қолданбалы теориясының принциптерін, материалдық компоненттердің әрекеттерін түсінуге және оларды салыстыруға үйрету. Оқыту нәтижесінде: жеткізу тізбегін басқару саласында логистикалық операцияларды жүргізудің практикалық дағдылары қалыптасады, студенттер қойма және тиеу-түсіру жабдықтарының өлшемдерін дербес талдай алады, ұйым қызметінің тиімді логистикалық стратегиясын әзірлеу үшін логистиканың тұжырымдамалық негіздерін біле алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: теория мен практика негізінде кәсіпорындардың логистикалық танымының мәнін, табиғатын және әдіснамасын күрделі жүйелер ретінде жан-жақты және терең түсінуге қол жеткізу және осы жүйелерде болатын ағындық процестерді оңтайландыру үшін алынған білімді қолдануды үйрену.<br/> Нәтиже: терминологиялық аппарат, логистиканың қалыптасуы мен дамуы, логистиканы дамытудың негізгі қағидаттары, функциялары мен тұжырымдамалары, логистика түрлері, логистикалық жүйе мен ағындар, логистикалық жүйенің ұйымдастырушылық жұмысы бойынша білімді қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәнді оқудың мақсаты макродеңгейдегі логистика негіздерімен, сыртқы экономикалық қызмет логистикасының негізгі түсініктері мен сипаттамаларымен танысу. Курстың соңында студенттер Қазақстан Республикасы мен шекаралас мемлекеттердің кеден органдарының жұмыс принциптерін, Қазақстан Республикасының және Кеден одағының кеден қызметін реттейтін заңнамалық актілерін қолдана алады. Олар тауарлар мен көлік құралдарын Кеден одағының кедендік шекарасы арқылы өткізу тәртібі мен қағидаттарын зерделейді.
5
[АБ + Емтих] (100)
"Логистикадағы телематика" курсы логистика саласындағы заманауи ақпараттық технологиялар мен байланыс жүйелерін түсінуге және қолдануға арналған. Курс қатысушылары телематикалық шешімдерді қолдана отырып, көлік және қойма процестерін бақылау, басқару әдістерін үйренеді. Оқытудың нәтижесінде шығындарды азайту және жеткізу тиімділігін арттыру арқылы логистикалық операцияларды оңтайландыру мүмкіндігі болады.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: логистикалық жүйенің жоспарлары мен жобаларын әзірлеуге бағытталған тиімді стратегия мен тактиканың құзыреттілігін қалыптастыру. Нәтижесінде: логистикалық жүйенің оңтайлы жұмыс істеуіне қол жеткізудің жүйелі тәсілін пайдалануға, уақыт пен орынның құндылығын, тұтынушыларға қызмет көрсету сапасын арттыруды ескере отырып, логистикалық жүйені жобалауға, жобаның техникалық-экономикалық талдауын және негіздемесін жүргізуге, логистикалық жүйенің кәсіпорындары үшін шығынсыздық нүктесін айқындауға тиіс, қолма-қол ақша ағынын алу ықтималдығын анықтау арқылы тәуекелді есептеңіз.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: логистикалық жүйенің жоспарлары мен жобаларын әзірлеуге бағытталған тиімді стратегия мен тактиканың құзыреттілігін қалыптастыру. Нәтижесінде: логистикалық жүйенің оңтайлы жұмыс істеуіне қол жеткізудің жүйелі тәсілін пайдалануға, уақыт пен орынның құндылығын, тұтынушыларға қызмет көрсету сапасын арттыруды ескере отырып, логистикалық жүйені жобалауға, жобаның техникалық-экономикалық талдауын және негіздемесін жүргізуге, логистикалық жүйенің кәсіпорындары үшін шығынсыздық нүктесін айқындауға тиіс, қолма-қол ақша ағынын алу ықтималдығын анықтау арқылы тәуекелді есептеңіз.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: логистикалық жүйелерде жоспарлау және талдау дағдыларын игеру.<br/> Оқу нәтижесінде студент мыналарды игере алады: ақпарат жинау әдістері мен процедуралары; бақылау процесі (REFA ‐ Material fluss ‐ Erfassung, момент мультиметрі), логистика процестерінің модельдері (SCOR, процестер тізбегі, шешімдер кестесі, құндылықтар ағындары, UML), салық салу және ағындар модельдері (мемлекеттік диаграммалар, автоматика, Petrinetz, PAP, UML, ER), көлік матрицасы, Sankey диаграммасы, процестер тізбегі, график, дөңгелек диаграмма), материал ағыны процестерінің белгішелері.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: логистикалық жүйелерде жоспарлау және талдау дағдыларын игеру.<br/> Оқу нәтижесінде студент мыналарды игере алады: ақпарат жинау әдістері мен процедуралары; бақылау процесі (REFA ‐ Material fluss ‐ Erfassung, момент мультиметрі), логистика процестерінің модельдері (SCOR, процестер тізбегі, шешімдер кестесі, құндылықтар ағындары, UML), салық салу және ағындар модельдері (мемлекеттік диаграммалар, автоматика, Petrinetz, PAP, UML, ER), көлік матрицасы, Sankey диаграммасы, процестер тізбегі, график, дөңгелек диаграмма), материал ағыны процестерінің белгішелері.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: логистикалық менеджмент және ұйымдардың логистикалық қызметін бақылау саласындағы өндірістік процестерді ұйымдастыру және басқару саласындағы құзыреттілікті қалыптастыру. Нәтижесінде студент: логистикалық қызмет көрсету тарифтерін анықтау, логистикалық фирмалардың инвестициялық және операциялық шығындарын есептеу, логистикалық қызметте бақылау тұжырымдамасын әзірлеу, менеджмент және бақылау міндеттерін пысықтау, оңтайлы логистикалық серіктестерді анықтау стратегиясын, логистикалық қызметте бақылау тұжырымдамасын әзірлеу.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: логистика саласындағы құқықтық аспектілер саласындағы құзыреттерді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін қалыптастыру.<br/> Нәтижесінде студент: ҚР көлік қатынастарын реттейтін нормаларды, көліктің негізгі түрлерін және олар жүзеге асыратын тасымалдарды реттейтін ҚР Негізгі заңнамалық актілерін, халықаралық логистикалық заңнаманы білуі тиіс және көліктік-логистикалық қызметтің құжаттарын жасау бойынша практикалық дағдыларға ие болу тиіс, сыбайлас жемқорлықтың мәнін, оның шығу себептерін және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін құқықтық және моральдық жауапкершілік шараларын түсіну, сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдау.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ + Емтих] (100)
Курс аясында студенттер деректерді модельдеуге, реляциялық модельдерді құруға, деректерді қалыпқа келтіруге және SQL-ді қолдануға баса назар аудара отырып, мәліметтер базасын басқару жүйелерінің құрылымы мен функцияларын зерттейді. Курс сонымен қатар пәндік сала тұжырымдамаларын, мәліметтер базасының жіктелуін және бағдарламалық жасақтаманың өмірлік циклін қамтиды. Оқыту нәтижесінде студенттер пәндік саланы рәсімдеуге, ақпараттық модельдерді жобалауға және SQL сұрауларын жасауға қабілетті.
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өндірісте және логистикада имитациялық моделдеуді қолдану, өндірістік процестерді модельдеудің техникасы мен негіздерін зерделеу, имитациялық моделдеу үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану.<br/> Оқыту нәтижесі білімнің негізін қалайды: өндірістік және логистикалық процестерді модельдеудің негізгі компоненттері, өндірістік процестерді модельдеуге арналған Plant Simulation, Any Logic, ExtendSim жүйесінің қосымшалары; өндірістік процестерді модельдеуге эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін бағалау, кәсіпорынның бағдарламалық жүйесін біріктіру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі оқу бағдарламасының мақсаты – "Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:оқу пәнінің модулін құрайтын барлық ғылымдар саласының (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімін түсіндіре және жеткізе алуы (ұғым, ой, теория);әлеуметтік-саяси модуль пәнінің базалық ілім жүйелерінде біріктіру үдерістерінің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсіндіру;нақты оқу пәні мен модуль пәнінің мәнмәтінінің өзара әрекеттесу нәтижесінде ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін пайдалана білу;оқытылатын пәннің аясында ғылыми ой мен теория мазмұны негізінде әртүрлі саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың жағдайын түсіндіру;әлеуметтік және тұлғаралық қатынастар, тіл, мәдениет, саяси бағдарламалар, қазақ қоғамының әртүрлі кезеңде дамуы туралы ақпаратты нақтылау және негіздеу;қазақстандық қоғамда жаңарудағы әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың мәнмәтінінде олардың рөлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу;қазақстандық қоғамдағы этикалық және құқықтық нормалар, қоғамдық, іскерлік, мәдени құндылықтар жүйесіне тең келетін түрлі қарым-қатынастағы әртүрлі жағдайларды сараптау;нақты мәселелерді талдау үшін әдіснамалық таңдауды негіздеу және қоғамды зерттеудің әртүрлі жолдарын айыра білу;ғылымның әлеуметтік-гуманитарлық түрі немесе басқа да ғылымдар саласында қоғамдағы нақты жағдай қатынасын бағалау, болатын қауіп-қатерді ескере отырып оның даму болашағын жобалай алу;кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу;түрлі қарым-қатынас аясында зерттеу жобалық қызметтерін жүзеге асыра алу, қоғамдық бағалы ілімді түрлендіру (генерациялау), оны жобалау;әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: арнайы пәндерді одан әрі оқу үшін жалпы техникалық дайындық базасын құру.<br/> Нәтижесінде студент: механиканың негізгі теорияларын, заңдарын (қолдану шектерін) білуі керек, механикалық объектінің, механикалық жүйелердің қозғалыс жылдамдығын, уақытын және жолын есептеу үшін кинематика формулаларын қолдана білуі керек, механизмнің оңтайлы өнімділігін есептеу үшін энергия, жұмыс және қуат ұғымдарын қолдана білуі керек, денелердің ауырлық орталықтарын тауып, есептей білуі керек, әртүрлі күштер жүйелері үшін механиканың тепе-теңдік шарттарын қолдана білуі керек.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Көлік және өндірістік логистикадағы маңызды техникалық аспектілер туралы кеңірек түсінік қалыптастыру.<br/> Нәтижесінде студент: тербеліс теориясының, гидромеханиканың және материалдардың кедергісінің физикалық заңдарын білуі керек; тербеліс теориясының негізгі заңдарын қолдана білуі керек; Гидромеханика заңдарын қолдана білуі керек; денелердің әртүрлі деформациялары кезінде ішкі күш факторларын анықтау үшін қима әдісін қолдана білуі керек; механикалық беріктікке, қаттылық пен тұрақтылыққа конструкция элементтерін есептеу үшін материалдар кедергісінің негізгі заңдарын білуі керек
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарламаның мақсаты студенттердің философияны дүниені танып-білудің ерекше формасы ретінде түсінуін қалыптастырып, олардың келешек кәсіби қызметтері аясында оның негізгі тараулары, мәселелері мен әдістері туралы тұтас білім беру.Бағдарламаны меңгеру қорытындысы бойынша білім алушы келесі оқу нәтижелеріне ие болады:философияның тарихи дамуы негізінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұнын сипаттау;нақты дүниені философиялық зерделеудің ерекшелігін түсіндіру;дүниеге көзқарасты табиғи және әлеуметтік әлемді философиялық зерделеу мен зерттеудің нәтижесі ретінде негіздеу;дүниені танып-білудің ғылыми және философиялық әдістерін жіктеу;мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның ерекшеліктері мен мазмұнына түсініктеме жасау;негізгі дүниетанымдық ұғымдардың мағынасы мен рөлін адамның қазіргі әлемдегі жеке және әлеуметтік болмысының құндылықтары ретінде негіздеу;медиамәтіндер, әлеуметтік-мәдени және жекетұлғалық жағдайлардың философиялық қырларына этикалық шешімдерді қабылдау және негіздеу үшін талдау жасау;қазіргі жаһандық қоғамның өзекті мәселелеріне қатысты өзінің адами ұстанымын қалыптастыру және сауатты дәйектеу;кәсіби саладағы мәселелердің философиялық мазмұнын анықтау үшін өзекті болып саналатын зерттеу жүргізіп, оның нәтижелерін талқылауға ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты студенттерге оқытылатын пәнді өндірістік жағдайда пайдалануға үйрету, сыртқы экономикалық көлік қызметінің технологиялық тізбегін дербес құрастырады және тиісті құжат айналымын қалыптастырады. Курстың соңында студенттер сыртқы саудалық тасымалдау элементтері болып табылатын сыртқы сауда жүктерін сату шартын жасауды, халықаралық тасымалдауда көліктің барлық түрлерімен тауарларды жеткізуді, сыртқы сауда жүктерін көліктік сақтандыруды, сыртқы сауда жүктерін кедендік ресімдеуді ұйымдастыру және басқару.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты неміс тілінде коммуникативті дағдыларды қалыптастыру және жетілдіру болып табылады, атап айтқанда: ауызша сөйлеу және тыңдап түсіну дағдыларын, күнделікті жағдайлардың кең ауқымында оқу және жазу дағдыларын. Пәнді оқу нәтижелері бойынша студент неміс тілінде диалогтық, монологтық сөйлеуді сауатты көрсете алады, белсенді лексиканы және грамматикалық лексиканы әлеуметтік және күнделікті коммуникативті ниеттерін жүзеге асыру үшін қолдана алады, жеке хат алмасу үшін жалпы неміс тілінде жаза алады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: менеджмент деңгейінде заманауи ұйымды басқару үшін қажетті білім, білік, дағды жүйесін қалыптастыру. Оқу нәтижесінде студент: Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдарын білу, статистикалық әдістің мәні туралы түсінікке ие болу, статистикалық ақпаратты өңдей білу, статистикалық деректер, орташа шамалар, бөлу қатары, вариация көрсеткіштері, іріктемелі байқау деректерін бас жиынтыққа тарату, статистикалық байланыстарды модельдеу, динамика үрдісін сипаттайтын көрсеткіштер туралы түсінікке ие болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-табысты мансап үшін қажетті ағылшын тілінде іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Пәнді меңгерген студент ағылшын тілінде (жазбаша және ауызша) іскерлік қарым-қатынасты ұйымдастырудың негіздерін біледі, бизнес-презентация ұсына алады, кейстермен жұмыс істей алады, әртүрлі өмірлік, жанжалды жағдайларда шешім қабылдай алады, уақытын дұрыс жоспарлай алады, кәсіби жетістікке жету үшін қажетті жеке қасиеттерді анықтай және дамыта алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – бітірушілерді ұйымдастырушылық, басқарушылық, кәсіпкерлік және ақпараттық-аналитикалық қызметке орындаушы немесе кіші менеджер ретінде дайындау. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: функционалдық бөлімшелер шеңберінде адам ресурстарымен жұмыс істеу мәселелерін шешу, компанияның персоналды басқару саясаты мен бағдарламаларын әзірлеуге қатысу, компанияның адам ресурстарын басқару стратегиясын жүзеге асыруға қатысу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты неміс тілінде кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту болып табылады.Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби терминдерді қолдана отырып, неміс тілінде сөйлеуді сауатты жеткізе алады, кәсіби қарым-қатынас шеңберіндегі мәтіндердің аннотациясы мен рефератын бағалайды және талдайды, өз көзқарасын еркін түсіндіреді және ұсынылған кәсіби тақырыптарды неміс тілінде талқылайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу мақсаты – халық шаруашылығы жүйесіндегі кәсіпорынды қарастыру. Оқыту нәтижесінде студент кәсіпорын қызметін есептеу мен талдаудың тиімді жүйесін құра алады; мәселелерді шешу жолдарын негіздеу үшін аргументтерді әзірлеу; Қазақстандық кәсіпорындарда қызметті ұйымдастыру ерекшеліктерін қоса алғанда, өндірістік кәсіпорынның жұмыс істеуі туралы экономика саласындағы білімі мен түсінігін көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-қоғамдық коммуникация саласындағы құзыреттіліктерді, сондай-ақ негізгі идея мен нақты ақпаратты оқу және түсіну дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Оқу нәтижесінде студент қоғамдық ортада қолданылатын құралдарды, коммуникативті стратегияларды біледі, әр түрлі жанрдағы сөйлеуді жоспарлауға, ұсынуға, сондай-ақ сенімді дереккөздерді бағалауға және оқуға, жалпылауға, талдауға, ақпаратты келтіруге, қорытынды жасауға, әр түрлі эссе құруға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ағылшын тілінде кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби терминдерді қолдана отырып, сөйлеуді сауатты жеткізе алады, кәсіби қарым-қатынас саласындағы мәтіндердің аннотациясы мен рефератын бағалайды және талдайды, өз көзқарасын еркін түсіндіреді және ұсынылған кәсіби тақырыптарды ағылшын тілінде талқылайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты студенттерді сатудың және клиенттермен өзара әрекеттесудің классикалық және авторлық технологияларымен таныстыру, қатысушыларды жұмыс техникасының арсеналымен қамтамасыз ету, оларды практикалық жаттығуларда пысықтау болып табылады. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: мақсатты клиент секторын анықтау және сату стратегиясын құру дағдыларын қолдану, сату бөлімінде қызметкерлерді іріктеу әдістерін қолдану, жеке сату әдістерін қолдану, сату бөлімінің ұйымдық құрылымын құру әдістемесін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-оқытудың алдыңғы сатысында қол жеткізілген неміс тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент тұрмыстық, мәдени, кәсіптік, ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттілік пен тілдік даярлықтың жеткілікті деңгейін меңгереді, ауызша, жазбаша сөйлеуді сауатты баяндайды, тыңдауды пайдалана отырып оқиды, сондай-ақ заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып коммуникативтік міндеттерді шешеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты -ағылшын тіліндегі қарым-қатынас -дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру, атап айтқанда: күнделікті жағдайлардың кең ауқымында ауызша сөйлеу және сөйлеуді есту арқылы қабылдау дағдылары, оқу және жазу дағдылары. Пәнді оқу қорытындысы бойынша студент әлеуметтік-тұрмыстық коммуникативтік ниеттерді іске асыру үшін сөздердің белсенді сөздік және грамматикалық қорын пайдалана отырып, ағылшын тілінде диалогтық, монологтық сөйлеуді сауатты түрде ұсына алады, жеке хат алмасу үшін жалпы ағылшын тілі саласында жазбаша тіл жүргізе алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты ағылшын тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру, студенттердің күнделікті тақырыптар бойынша шет тілінде (ауызша және жазбаша) қажетті қарым-қатынас дағдыларын меңгеру,студенттердің қарым-қатынастың қоғамдық-саяси және әлеуметтік-мәдени салаларында ағылшын тіліндегі әртүрлі ақпарат көздерімен (баспасөз, радио және теледидар, құжаттар және анықтамалық әдебиеттер) ақпараттық-аналитикалық жұмысқа қабілеттілігін қалыптастыру (мақсатына сәйкес қабылдау және өңдеу) болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің ауызша және жазбаша түрде іскерлік қарым-қатынас негіздерін меңгеруге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілікке ие болуы. Оқу нәтижесінде іскер адамның қарым-қатынас жағдайында белсенді сөйлеу мінез-құлық дағдылары қалыптасады, студент бизнес және экономика тілінің негіздерін, грамматикалық құбылыстарды және іскерлік қарым-қатынас тіліне тән синтаксистік құрылымдарды, соның ішінде іскерлік хат-хабарларды жүргізу үшін жазбаша сөйлеуді біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді меңгерудің мақсаты: студенттерде тірі ағзалардың мекендеу ортамен бірлігінің заңдылықтары, табиғатты қорғау принциптері және тұрақты даму стратегиялары туралы түсініктерді қалыптастыру. Нәтижесінде студент: қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуге және кәсіби қызметке бейімдеуге, қоршаған ортаның экологиялық факторларын талдауға және жалпылауға, тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары мен стратегияларын басшылыққа ала отырып, қолдануға қабілетті.
Тәжірибені қорғау
Студенттердің бакалавриат практикасы дипломды қорғауға немесе қорытынды біліктілік жұмысын дайындауға бағытталған.
Студенттің дипломды қорғауға дейінгі тәжірибесінің міндеттері:
- теориялық зерттеулерде алған білімдерін бекіту және кеңейту;
- практикалық дағдыларды алу және кәсіби шеберлікті арттыру;
- ғылыми материалдарды жинау және оны әрі қарай зерттеу және дипломдық жобаны іске асыру үшін алдын ала өңдеу.
Нәтижесінде студент:
- субъектілерді, субъектілердің ерекшеліктерін анықтау және олардың өзара әрекеттесу механизмдерін анықтау мақсатында пәндік саланы талдауды;
- стандартты UML сипаттамаларын қолдана отырып, анықталған нысандар мен процестерді модельдеу үшін стандартты құралдар мен орталарды қолдануды;
- объект модельдерін жобалау және олардың спецификациясын құруды;
- ақпараттық жүйелерді жобалауда заманауи CASE-технологияларды қолдануды меңгерді.
Тәжірибені қорғау
Оқу тәжірибесі бастапқы ақпарат беруге және студенттерді таңдаған мамандығы бойынша іс-әрекеттің ерекшеліктерімен таныстыруға арналған. Оқу тәжірибесінің міндеті – болашақ кәсіби іс-әрекеттің негіздерімен танысу, алғашқы кәсіби дағдылар мен дағдыларды бойына сіңіру.
Тағылымдамадан өтушілер таңдаған мамандығының арнайы пәндерімен танысады, болашақ мамандығымен танысады. Сондай-ақ энергетикалық компанияларға турлар ұйымдастырады. Оқу тәжірибесін университет ғимараттарында, Қазақстан мен Германияның кәсіпорындарында өткізуге болады
Тәжірибені қорғау
Өндірістік практикадан өтудің мақсаты оқыту процесінде алынған теориялық білімді бекіту, маманның кәсіби дағдыларын және кәсіпорын қызметінің нақты жағдайларында тәжірибе алу болып табылады.
Практика базасы тиісті мамандықтар бойынша кәсіпорындар мен ұйымдар болып табылады. Практика аясында студенттер белгілі бір жұмыс түрлерін орындайды, дипломдық жұмысты/жобаны жазу үшін материалдар жинайды.
Тәжірибені қорғау
Практиканың мақсаты – оқу процесінде алған теориялық білімдерін бекіту, ұйымның нақты жағдайында кәсіби дағдылар мен тәжірибені меңгеру. Практиканың негізін оқу бағдарламасына сәйкес келетін кәсіпорындар мен ұйымдар құрайды. Практика нәтижесінде студенттер кәсіптік қызметке байланысты белгілі жұмыс түрлерін орындай алады
Тәжірибені қорғау
Практиканың мақсаты – оқу процесінде алған теориялық білімдерін бекіту. Практиканың негізін тиісті мамандықтағы кәсіпорындар мен ұйымдар құрайды. Тәжірибе нәтижесінде студенттер кәсіптік қызметке байланысты белгілі жұмыс түрлерін орындайды, ұйымның нақты жағдайында кәсіби дағдылар мен тәжірибе алады